Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef Myriam7 het volgende:
Als je eigenlijk je bed in wou duiken..maar wéét dat je niet kunt slapen..aargh de kriebels![]()
Ik ben zóóóó moe..maar jah...stoppelbaarden en zo..lange haren...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:
Ja... dan blijf je toch maar even fok!ken totdat je moe word...
Kan ik mij heel goed in vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef tudoros het volgende:
sex en liefde gaat zeker hand in hand![]()
en om ff ontopic te blijven of het nog voor even buiten ONZ te houden:
Als ik merk dat ik verliefd ben dan hoeft dat niet te betekenen dat ik continu aan haar denk. Het is meer dat ze de hele tijd onbewust op de achtergrond is. Op de raarste momenten denk ik dan in een flits aan de gelukkige(of victim).
Het ergste is al ik me dan bij haar in de buurt bevind. Dan zou ik het liefst de hele tijd bij haar willen blijven en alles van haar willen weten en...[afbeelding]
Seks komt dan toch meestal weer wat later (of 's avonds in m'n bedje [afbeelding])
En om als ik haar dan op sommige momenten een bepaalde (typische voor haar) beweging zie maken, of haar aankijk dan.. whooooeei dan gaat er zo'n brandend gevoel dwars door mijn onderbuik. Zo'n onvoorstelbaar niet te ontkennen waarlijk echte waarheid over de reden van mijn bestaan. Zo'n niet met superlatieven of capslocks te omschrijven gevoel van geluk. Zo ééntje waarvan je helemaal dubbel slaat van .. tja.. verliefdheid denk ik dan. Iets wat ik nog maar bij 2 mensen heb meegemaakt en dat maakt het zo exclusief dat je opeens begrijpt waarom mensen geloven dat er meer is tussen hemel en aarde. Een onbenoembare, niet te bevatten, onmogelijke in ons wereldbeeld passende, maar toch meest menselijke uitdrukking van leven.
Het vlees is zwak op zulke momenten. gelukkig zit er een brein boven die alles redelijk bestuurbaar houdt. Iets wat wederzijds respect en toekomstige samenwerking weer ten goede komt.![]()
Dan vind ik iemand leuk...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
Als ik de hele tijd denk... Wat zou ze van me vinden?
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
hopen dat je IETS van haar hoort...
Ik heb beiden in overvloed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:41 schreef Blinky het volgende:
Als ik zenuwachtig word en mezelf stomme dingen hoor zeggen, dan heb ik het zwaar te pakken.
Maar ik denk dat er meerdere 'gradaties' zijn in het verliefd zijn. Ik kan ook heel graag gewoon bij iemand willen zijn en iemand heel graag zien en het fijn vinden om die om me heen te hebben.
In het geval van de eerstgenoemde word ik onzeker en verpest ik het omdat ik dan domme dingen doe. In het tweede geval voel ik me juist een beetje sterker en veilig.
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! Ik hoop dat het dit keer goed gaat voor je.
Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Als ik mezelf eens niet zo dwars zou zitten.
Dat eerste vooral en wat betreft dat tweede moet ik het verleden gewoon laten rusten en 'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Geniet ervan zou ik zeggen. Maar blijf aan jezelf werken.
Helemaal hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef merdeka het volgende:
Ik ben erg slecht in verliefd zijn. Ik ben het nu al een tijdje, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het toch hopeloos fout gaat aflopen, hoe wederzijds het ook is.
En ik word er verlegen van, als hij naar me kijkt terwijl ik met iets bezig ben bijvoorbeeld. Dat is zo helemaal niets voor mij...
Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef tommie_b het volgende:
Als ik de hele tijd denk... Wat zou ze van me vinden?
En 10x op je telefoon kijken of je misschien een berichtje heb gehad dat je niet hebt gehoord...
hopen dat je IETS van haar hoort...
Ja dat klopt wel zo ongeveer..en achter de pc zitten met verhitte wangen, dat heb ik dan weer!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:19 schreef Toon74 het volgende:
Amen... en sjagerijnig/onzeker worden als je niets hoort... en als je wat hoort (maakt niet uit wat) is je hele dag goed!
5 minuten...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent, ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:25 schreef fffan het volgende:
als je al een week voordat je een date met haar hebt, je al zenuwachtig bent, ohhh, en als je voor de 1e x gaat zoenen, je er 5 minuten over doet om het uiteindelijk te doen
![]()
Dat werkt juist averechts kan ik uit eigen ervaring vertellen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet ik niet ik niet ik niet ik niet!!!
Ik zeg het gewoon net zolang tot ik mezelf overtuigd heb
http://www.benikverliefdofniet.nlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
Is er geen test voor ofzo, om er achter te komen of t zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |