Goeie vraag
![]()
, want ik weet het niet
![]()
.
Ik zou zeggen 'ja, en wat als je seksueel aangetrokken tot iemand bent, idd zoals Beach misschien bijna zegt', maar dan wat netter, gewoon diegene willen zoenen, willen aanraken, etc. Genieten van elk contact, ben ik dan verliefd of word ik gewoon hopeloos geil van diegene
![]()
.
Wat een ingewikkelde kwesties weer, naar een ander topic huppelt, ideale partner, misschien wordt het dan wat duidelijker of juist helemaal niet. Overigens kan je ook nog om meerdere mensen tegelijk geven, dat is helemaal feest
![]()
. Maar niet voor anderen, en voor mezelf ook niet aangezien ik dan wel voor een open relatie zou pleiten, al was het alleen maar om rustig (naja, tis maar wat je onder rustig verstaat) te kunnen ontdekken of je met de ware te maken hebt.
Misschien bestaat de ware wel niet of komt ie in meerdere gedaantes tevoorschijn, voor jou op het juiste (of onjuiste
![]()
) moment. Of misschien zie ik het zelf niet. Dat kan ook nog. Verliefdheid, goeie vraag. Mij te ingewikkeld aan het worden
![]()
(nu). Ja, je weet het als je verliefd bent, nou ik weet helemaal niks meer.
en als je constant rare woorden opeens gebruikt, vreemde taal (nee, geen spel) fouten maakt die je normaal niet zo maken, hopelijk ipv hopeloos, dat wijzigen en dan staat er nog hopelijs
, telt dat ook, want wtf is dat nou weer, vreemde vorm van dyslectisch verliefd zijn ofzo [ Bericht 5% gewijzigd door sweetgirly op 19-04-2005 23:55:17 ]