Oeh... het is nét een literaire thriller.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:58 schreef Myriam7 het volgende:
* en al mijmerend drinkt ze haar Senseo
jup.. paar uur geleden net megemaakt pffffquote:Op donderdag 21 april 2005 01:36 schreef k_i_m het volgende:
Als het volstrekte chaos is voor de daadwerkelijke afspraak, je schrikt als je hem ziet en daarna alleen nog maar denkt "wat is ie toch leuk".
quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:09 schreef gecko18 het volgende:
Als je je vrienden zo gek maakt door de hele tijd over haar te praten dat je gewoon dwingen haar te bellen en wat af te gaan spreken
Ja, waarschijnlijk teveel gezopen de avond ervoorquote:Op zondag 1 mei 2005 11:38 schreef Myriam7 het volgende:
Als je als een kip zonder kop Senseo koffie wil maken, maar de pads er vergeet in te doen..
Tja dan...denk je aan andere dingen![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:22 schreef Myriam7 het volgende:
Haha..nee hoor, ik ben geen drinker..ik ben een dromer..
![]()
Nog steeds op Y?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:38 schreef sararaats het volgende:
op dit moment ben ik smoorverliefd
Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:53 schreef Laton het volgende:
Binnenkort hopelijk weer eens..er kriebelt wel iets..
quote:Op maandag 2 mei 2005 07:57 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Was je dan eens goed. Dan gaan de luizen wel weg.![]()
als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe wasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Als je vanbinnen helemaal gek wordt als hij per ongeluk tegen je aan botst of iets tegen je zegt.
Dan schrik je nogal jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:51 schreef bouncing het volgende:
[..]
als je op school tegen muurtje staat gefocused op mp3, merkt niet dat ze naast je komt staan en je schrikt je de tering als ze haar hoofd op je schouder legt omdat ze moe was![]()
kschrok met de tiefus:
-kwist niet dat er uberhaupt iemand kwam staan
-dat zij het was
-dat ze haar hoofd op men schouder legde
de tering nog nooit is mijn hartslag zo snel verhoogd![]()
en nu is ze op vakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |