Bij mij is het ook al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:50 schreef kreeftje het volgende:
wanneer weet jij zeker dat je verliefd bent? wanneer je alleen maar aan hem/haar denkt of wanneer je hele dag over hem praat? of je hebt een soort kriebel in buik? je merkt het doordat je jezelf betrapt dat je fantasie alleen over haar/hem gaat?![]()
![]()
uhuh...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef akkien het volgende:
verliefdheid is bij mij nog nooit het verlangen naar sex met die persoon geweest. Wel het verlangen naar aanraking en geborgenheid.En het vertrouwen dat iemand je kan bieden enzo.
De sex komt wel nadat je samen een band hebt opgebouwd.
ik denk niet dat met het geslacht te maken heeft maar dat het voor elk persoon anders isquote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef vanilla het volgende:
[..]
uhuh...
sorry je bent een vrouw dat maakt deze uitspraak wat waarschijnlijker
Ja helaas het is of coden of vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:29 schreef Aaargh! het volgende:
Is mij al jaren niet meer gebeurt, aan de ene kant wel fijn (geef alleen maar gezeik), aan de andere kant ook een beetje jammer.
Neem ik me ook telkens voorquote:
Same here, dikke onzin.quote:
Inderdaad, en aangezien coden geld oplevert, vrouwen geld kosten en je toch ergens van moet eten...quote:Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja helaas het is of coden of vrouwen.
Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebiedquote:
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dat dacht ik elke keer voordat ik verliefd werd.. Nee, voorlopig geen vrouwen (niet op dat gebied). En dan 1 of 2 maanden later kom je toch iemand tegen...
![]()
Verliefdheid voor mij en dat al bijna een jaar lang:quote:
die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...
![]()
Been there, Done that, Got the t-shirt.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop haar nooit meer tegen te komen, zo'n kamikaze verliefdheid zoals ik die had vorig jaar wil ik kost wat kost ontwijken...
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:00 schreef releaze het volgende:
[..]
die ken ik ook, kamikaze verliefdheid.
en toch,
nu dat ik weer een vriendje blijf maar het kamikaze gevoel uitblijft,
heb ik heel erg sterk het idee dat ik dus niet (meer) verliefd ben, en verlang ik dus toch weer naar die obsessie. die obsessie mag in een relatie wel aanwezig zijn denk ik, maar niet in onbeantwoorde liefde.
Er zijn 3 opties:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:27 schreef bouncing het volgende:
rechtstreeks erop af gaan zonder het echt cker te weten ( ze heeft het vaak over 2 andere jongens )
is kut aangezien ik ook goede vriendschap met haar heb en dat natuurlijk niet op wil geven.
Niet mooi, messy.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...![]()
Nee hoor, juist niet.quote:En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gehad hebt.
Dan is er maar 1 conclusie en die mag je zelf trekken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Niet mooi, messy.
[..]
Nee hoor, juist niet.
Het enge erna, wanneer je het hebt gevonden, is dat je nu bang bent om het te gaan verliezenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echte liefde is een dwangmatige neurose, obsessief, maar ook erg mooi...![]()
En het stomme is dat je het blijft zoeken als je het eenmaal gevoeld hebt. Alles lijkt erbij te verbleken....
dat komt nu eens goed uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Myriam7 het volgende:
Als je jezelf voorbij loopt.
Als je van iemand droomt...en er dan de hele dag aan moet denken...enzo![]()
dat doe ik ook als ik niet verliefd benquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef nixxx het volgende:
Als je, als ze er niet is, een kussen vastpakt om maar in slaap te kunnen komen
Ik ook, en het wordt steeds erger.. of liever gezegd mooierquote:
Idem, alleen vraag ik me af of ik dan echt verliefd ben of iemand gewoon heel leuk vind....quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik word veel te snel verliefd.
Maar ik merk het aan mezelf aan kleine dingen. Heel de dag op msn kijken of ze er is, blij zijn als ze dan online komt. Alles leuk en mooi vinden, ookal slaat het nergens op. En het bijna nergens anders over kunnen hebben en bijna nergens anders aan kunnen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |