x2 alleen dan voor damesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:
- Ik de hele dag aan hem denk;
- Niet kan wachten tot ik hem weer zie (2 dagen kunnen lang duren...);
- De tijd vliegt als ik bij hem ben;
- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.
Zucht...![]()
Ja als je hem dan een uur niet hebt gesmst dan lijkt het net alsof je hem al de hele week niet hebt gesproken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef Chickje het volgende:
Ik ben verliefd als:
- Ik de hele dag aan hem denk;
- Niet kan wachten tot ik hem weer zie (2 dagen kunnen lang duren...);
- De tijd vliegt als ik bij hem ben;
- Alle andere mannen wat mij betreft de pot op kunnen, ze halen het toch niet bij hem;
- Mijn hart een sprongetje maakt als ik zie dat ie me belt/smst of als hij online komt op msn;
- Enz, enz.
Zucht...![]()
Ik geef je weinig kansquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef lovinglizzy het volgende:
Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik er achter kan komen of dat meisje interesse in mij heeft? Ze heeft wel tegen een vriend van mij gezegt dat ze me erg lief en aardig vond maar ik wil nu toch wel is weten of zij iets ziet gebeuren tussen ons 2'tjes ..
Het wordt pas echt leuk als het dan een ander is die gesmsd heeftquote:Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef Roa het volgende:
Als je je niet kan concentreren op een film omdat je haar net een smsje hebt gestuurd en je er 1 terug verwacht? Je wordt onrustig, begint te zappen, pakt om de 2 minuten je telefoon om te kijken en je hart maakt een klein sprongetje als je dan EINDELIJK het bekende 'er is een nieuw smsje'-geluid hoort.
Geloof me! vraag het aan haar. ik heb daar ook mee zitten dubben en das zwaar klote.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:05 schreef lovinglizzy het volgende:
Ik weet het even ook niet meer.. Ik word er best wel gek van ..
Als het goed is gaan we dit weekend wat samen doen, maar ik wil gewoon weten of ze iets ziet gebeuren tussen ons.. onzekerheid maakt je echt kapot. Maar niemand van men vriendengroep kent haar dus .. en om het nou zo direct te vragen vanuit mezelf zie ik niet echt zitten .. En k kan nu al niet wachten tot het weekend is ..
Meisjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |