.... Ik ben hetero.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Iemand ging een bekentenis afleggen
Ik wou eerst het woordje gay erin plaatsen, maar dat klinkt niet.quote:
Iedereen maakt z'n eigen keuzes. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden, etc..quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:07 schreef wonderer het volgende:
Wat dat denken betreft, de wereld zou toch maar saai zijn als iedereen over een bepaald iets hetzelfde dacht?
Ik ga niet zomaar met een mooie jongen naar bed (of ie nou vreemdgaat of niet), en anderen wel.
Geeft niet hoor, we houden nog steeds van je, ondanks die ranzige voorkeur.quote:
Mja. Ik heb dat dus af en toe (eigenlijk vaste prik als we elkaar zien).quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik dan zou doen. Ik zou me best voor kunnen stellen dat ik dan in bed met die jongen zou belanden.
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:11 schreef SlimShady het volgende:
Ok komt ie...
Ik voel me niet aangetrokken tot Brad Pitt![]()
Ben ik nu niet meer welkom hier..?
Maar iemand in een positie brengen waarin de verkeerde keuze veel makkelijker is, is ook niet eerlijk. Dus in zoverre ben je wel verantwoordelijk voor wat jij doet ten opzichte van iemand anders.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Iedereen maakt z'n eigen keuzes. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden, etc..
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....
best zonde (net op tv), lekker ding op het Sint Pietersplein, maar dan wel in zo'n kerkkostuumpje
En? Lijk je op de foto?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Cybart het volgende:
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....
best zonde (net op tv), lekker ding op het Sint Pietersplein, maar dan wel in zo'n kerkkostuumpje
Nah dacht dat dat algemeen uit de doofpot was getrokken tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.
Kortom het is één grote orgie in de kapel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah dacht dat dat algemeen uit de doofpot was getrokken tegenwoordig
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom het is één grote orgie in de kapel?
waarschijnlijk ook de rede dat ie maar besloten heeft om bij de kerk te gaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.
euhm, nou nee...quote:
Daarom bestaat er zoiets als "Het geweten". Dat helpt ons eraan herinneren wat eerlijk is en wat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar iemand in een positie brengen waarin de verkeerde keuze veel makkelijker is, is ook niet eerlijk. Dus in zoverre ben je wel verantwoordelijk voor wat jij doet ten opzichte van iemand anders.
Als je iemand zo pest en treitert dat hij voor de trein springt, is het ook niet jouw schuld en je bent technisch gezien niet verantwoordelijk. Maar je handen in onschuld wassen is ook smerig.
Maak jij me weer homo straks?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:23 schreef Cybart het volgende:
maar ik ben wel tevreden met het resultaat
Ja ik zag laatst in de gmail inderdaad beginnende tietjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, want ik ben lesbisch![]()
ssssssssst manquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zag laatst in de gmail inderdaad beginnende tietjes![]()
Ik hou niet van meisjes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Iemand ging een bekentenis afleggen
En dan ga ik ook nog 's weg!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu K-K even afwezig is, is het wel heel erg rustig hier.
Ik wacht op die dag.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ga ik ook nog 's weg!
This must be what heaven's like, ain't it, Stuart?
Ach aan de andere kant, wat is een hemel zonder een engel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weg!
Trainen!
(een uurtje hemel SAJ)
Zou ie me op de brandstapel willen hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu K-K even afwezig is, is het wel heel erg rustig hier.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja. Ik heb dat dus af en toe (eigenlijk vaste prik als we elkaar zien).
'k Vind eigenlijk dat het zijn verantwoordelijkheid is om op een moment aan te geven dat zijn (langzaam gegroeide) relatie serieus genoeg is geworden om ook monogaam te worden... Als dat überhaupt zal gebeuren.
Verkeerd is natuurlijk in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeienavond..
Wat haat ik het toch als je een gesprek hebt waar het gaat om het discussieren over een onderwerp met als doel iemand's horizon en visie betreffende het onderwerp te verbreden, dat mensen dat constant hun eigen (verkeerde) overtuigingen en doelen naar voren pushen om er beter van te worden
Verkeerd is in dit geval als je maar een deel van een bepaalde groep waarover je spreekt heb gesproken die niet altijd even waarheidsgetrouw spreekt en oordeelt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verkeerd is natuurlijk in the eye of the beholder.
Vind je dat dan alleen of zég je dat dan ook expliciet tegen 'm, dat je het zijn verantwoordelijkheid vindt. Dat is volgens mij wel essentieel. Als het tenminste een vriendschap betreft die je enigzins serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind eigenlijk dat het zijn verantwoordelijkheid is om op een moment aan te geven dat zijn (langzaam gegroeide) relatie serieus genoeg is geworden om ook monogaam te worden... Als dat überhaupt zal gebeuren.
Heb 'r wel 's aan zitten denken om er over te beginnen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Vind je dat dan alleen of zég je dat dan ook expliciet tegen 'm, dat je het zijn verantwoordelijkheid vindt. Dat is volgens mij wel essentieel. Als het tenminste een vriendschap betreft die je enigzins serieus neemt.
Error 404: File not foundquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef Weemz het volgende:
Nee ik bedoelde van DennisMoore's "G_L"???
wat dan ?quote:
hmm dat word geen neuken dus ?quote:
er tegenaan leggen dan ?quote:
Je had dat best voor je mogen houden hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
een beetje vroeg misschien maar wilde hem jullie niet onthouden!![]()
tjonge als dat op ware grootte is dan heb jij wel hele grote handen !quote:
quote:
zeikhoerquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
tjonge als dat op ware grootte is dan heb jij wel hele grote handen !
Het is ter vervanging van mijn huidige s55. Die is inmiddels wel aan zijn einde.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft wel wat weg van de mijne (maar dan nieuwer en luxer en zo)
Pup heeft dezelfde als mij maar dan zwart, handig in de carkit
Daar draai jij je hand toch niet voor om?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
tjonge als dat op ware grootte is dan heb jij wel hele grote handen !
ID3TagITquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
*fuck*
Verkeerde knopje in Tag & Rename..
Enkele uren werk voor niets..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar draai jij je hand toch niet voor om?
Zatvoeren, neuken en wakker laten worden in je armen. Zo beslist daarnaquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ken een bi en die weet het nog nie of hij het wel is of nie, Bi dan he!![]()
Idee zal het eens proberen maar als hij dan in bed niks doet dillema??????quote:Zatvoeren, neuken en wakker laten worden in je armen. Zo beslist daarna
En bottom hoeft toch niks te doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Idee zal het eens proberen maar als hij dan in bed niks doet dillema??????
Active bottomquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef keizerpinguin het volgende:
en asl je bottum bent by the way ook geen optie moet je je laten neuken das ook moeilijk met en zat iemand haha
Als jij het zegt... ik heb er verder geen ervaring meequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef keizerpinguin het volgende:
en asl je bottum bent by the way ook geen optie moet je je laten neuken das ook moeilijk met en zat iemand haha
heb ik, en glijmiddel heb ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij nader inzien... heb je m'n nummer?
tja het is onze eerste keer he !quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem ik de condooms mee. Of wil je barebacken?
Hebben we daar screenshotjes van?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
*voor het eerst iets fatsoenlijks heb gezien op veronica
Lange Frans & Baas B in swimtrunks...
en ik kreeg er een gratis check van hun konten bij
Ik heb toch niks de doen, doe de lange maar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef keizerpinguin het volgende:
umm de korte of de lange versie?!
foto ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
"t enige wat mn lul vandaag nog gezien heeft is mn rechterhand"quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
Acceptabelquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:50 schreef creno het volgende:
[..]
tja het is onze eerste keer he !
doe dan maar met condoom, dan laten we die de keer erop wel thuis
Jaloers?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef keizerpinguin het volgende:
HE VLARP!!!!! er word niet met mijn broer gebarebacked ja!!!![]()
ja dat heb ik dan weer gemist... k*tquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
Had je niet even kunnen waarschuwen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die heb ik dan weer niet
Baas B is trouwens meer van de abs dan Lange Frans...
HO!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef creno het volgende:
ik ben verliefd !
Jij hebt bareback met creno...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef keizerpinguin het volgende:
hahah NO!!! been there, done that!!
Sex met je broer?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah NO!!! been there, done that!!
je weet zeker niet wat hij allemaal onder de leden heeft! ?
![]()
Broer en nicht nietquote:
zullen we een bepaalde lurker foto's laten maken ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
HO!
Alleen sex hoor... daarna zien we wel weer
Not bad at all..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef creno het volgende:
my god ik word hier door het slijk gehaald
nee vlarp niet op jou...
op hem
[afbeelding]
jaaa, stout is ie hequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wouter BRAAF?
Durft ie nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef creno het volgende:
[..]
zullen we een bepaalde lurker foto's laten maken ?
HIJ MOET !quote:
Hey! En NYC dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
woei vakantie geboekt naar Bodrum.. (all-invoor de echte luiwammes)
iemand nog tips om heen te gaan daar?
hij mij door het slijk halen !quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[quote]Jaloers? [quote]
je weet zeker niet wat hij allemaal onder de leden heeft! ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
turkije is in oktober pasquote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
hij mij door het slijk halen !
ik hem terug pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ril je al van angst?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
oh oh WRAAK van broeder lief ben benieuwd hij weet wel veel belastende info over mij!![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:22 schreef creno het volgende:Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
echt orgineel zijn jullie hier ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
Of hij heeft em net uitgeschetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
om my zou hij proberen die paddestoel naar binnen te werken?!
ik denk het ook ja, hij kijkt zo opgeluchtquote:
hahah daar zit hij wel heel trots voor op die paddestoel ja!!quote:Of hij heeft em net uitgescheten
of een dikke puist. Die wil ik nie zien ontploffenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah daar zit hij wel heel trots voor op die paddestoel ja!!
of het is een uit de kluitgewassen aambei of genitale wrat!!!!! IIIEEUUUWWWW
En nu ben ik eerlijk: Je hebt een irritante avatar!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef Cazman het volgende:
zzzzzzzzzz
Uhm da's tom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
om my zou hij proberen die paddestoel naar binnen te werken?!
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[spam]
Ik wil dit jaar niet nog een xquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb er ook een jaar gewerkt hartstikke leuk!!!! ne nu heb ik al jaren een abbo!!! kei leuk!
das toch leuk ang3l !quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar niet nog een xmaar pup wel .....
leuke foto's kunnen ook als spam gezien worden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...
Nee. De Efteling is leuk 1x in de 2 jaar en verder moet ik er niet wezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
[..]
das toch leuk ang3l !
er is een nieuwe sprookjes-show
en het nieuwe sprookje "meisje met de zwavelstokjes" is helemaal een mooi uitgevoerd sprookje
das al weer een jaar geleden ieder jaar een kan makkelijk of je gaat naar bobbejaanland!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er al eens een efteling-meet geweest. Vorig jaar?
Nee, hoor, hier nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
leuke foto's kunnen ook als spam gezien worden!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er al eens een efteling-meet geweest. Vorig jaar?
Zit die hoer weer te lurken?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
HAHAH.. YO BAS!!! niet verlegen zijn![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha neuh die heeft een ipban.. iemand anders.
ik ookquote:
leuke weetjes mag dat ook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...
tuurlijk !quote:
Tuurlijk wel..!! Nou kom op vertelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef creno het volgende:
[..]
tuurlijk !
als het maar niet over mij gaat
Eeeeeej Desmondquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
HAHAH.. YO BAS!!! niet verlegen zijn![]()
![]()
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:04 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Eeeeeej Desmond. Ik heb me vanmiddag al geregistreerd maar ik wist niet waar je zat. En ik moest net ook nog ontdekken hoe je moet quoten.
Bijna net zo makkelijk als sommige homo's hierquote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.![]()
Zie vorige postquote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna net zo makkelijk als sommige homo's hier
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik val daar niet onderquote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjequote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.![]()
Lachwekkendquote:Op woensdag 20 april 2005 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
op verzoek van slimshady
Of je bent gewoon blond!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjeEn dat registreren was ook een hel ! Het email-adres van m'n provider werkte niet
![]()
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjeEn dat registreren was ook een hel ! Het email-adres van m'n provider werkte niet
![]()
allemaal ??quote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..
Ik heb ook @home maar het lukte nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..
Zodra spieren op kabels gaan lijken geef ik 't opquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
look like an angel!!! grrrrrr JUMMIE!!!!!!![]()
daar wil ik wel een beschuitje mee eten!! of mee![]()
te gespierdquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik ook. Dat is een beetje teveel man.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra spieren op kabels gaan lijken geef ik 't op
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Like doh.. ik heb inderdaad klonen.. Zoek ze maar. Tis niet eens moeilijk.
En was het uiteindelijk gelukt?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:18 schreef DrPenis het volgende:
Ik word ineens bestempeld dat ik makkelijk ben ?
Maar zo makkelijk was dat niet hoor, ik heb echt met knikkende knietjes naar de parkeerplaats gereden, en toen ben ik een hele tijd in de auto blijven zitten. Ik was echt heel zenuwachtig, want dat zou mijn eerste seksuele ervaring worden met een man.
nou nou en was het fijn?! of moest je plassen?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef DrPenis het volgende:
hihihihi
ik ben net thuis en ik ben op een parkeerplaats geweest
Jeetje.. wat een griezelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Vul het lijstje maar eens in dan!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef DrPenis het volgende:
zo nieuw ben ik niet hoor maar ik post gewoon niet zo heel vaak maar zit meestal gewoon een beetje me te lezen met wat er hier gezet word, het vorige topic was wel heftig hoor
Inderdaad gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou ja gelukkig smaken verschillen
WAT WAT!!!! vertel!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef DrPenis het volgende:
angel vroeg: en is het gelukt ?
ja, het is gelukt, ik ben uitgestapt en liep richting de struiken, daar stonden twee mannen met elkaar bezig te zijn. Dus ik sta daar naar te kijken, en begon met mezelf te spelen. Ineens voelde ik een hand naar mijn penis grijpen, en toen gebeurde het eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.chquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
een vette rel ?quote:
Oh, ik had geen idee.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef D3vil het volgende:
[..]
Kruisjes!Jah! Leuk!
Oh, trouwens --->
WOW overal waar je kliktquote:Op woensdag 20 april 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.ch
dat is niet nodig als je naar www.madonna-avatars.ch gaat dan moet je gewoon de link kopieren en op je profiel bij webicoon ofzo neerzetten, dan heb je een bewegendequote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Ik weet niet hoe je zo'n plaatje moet verkleinen.
stoer ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
WOW overal waar je kliktwelke raad je aan dan? Ik wil wel een beetje een stoere
![]()
Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Hey een kloon! (van Pam Anderson)quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Ja anders past het nooooit in de 60x60 eis van fokquote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?![]()
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahahquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.
Neej ik wil haar nog mannelijkerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze stoer genoeg blond19?
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!quote:
Ik denk dat ie dwars door je heen spuitquote:Op woensdag 20 april 2005 00:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahah![]()
doe maar presidentpinguinquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
zal ik een kloon beginnen met admiraalpinguin of koningspinguin of zeehond dolfijn of valt dat te veel op?
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef D3vil het volgende:
[..]
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!
Ik ben GEEN kloon van Pamela Anderson!![]()
nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ben je into shemales?! Gatver...
Daar moet ik niks van hebben. Ik heb liever puur natuur.
doe maar niet geloof dat die president hier niet zo geliefd was althans hij werd verbannen naar een zwart gat is het niet?!quote:
neequote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze beter blond19 hahaha![]()
Dequote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.
Da's geen travestiet mutsquote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Blond19 het volgende:
[..]
neeNu denkt iedereen dat ik van travestieten hou
![]()
Hoeveel passen d'r in eentje?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef creno het volgende:
eej nog effe doorposten aub, dan kan ik nog een tvp-tje plaatsen in het nieuwe topic
nee dat is een vrouw met eenquote:
300quote:
Zal ik maar deze voorlopig doenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef creno het volgende:
[..]
zoek hier maar een leuke
http://www.mad-eyes.net/goodies/av/aval.htm
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:48 schreef creno het volgende:
wie is dita nou weer ?
of transsexueelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:49 schreef keizerpinguin het volgende:
nee das een man met tieten een shemale!!
quote:
Dus als ik binnen de 15 posts ga slapen mis ik 't einde?!quote:
nou stoer is hij niet maar ach waarom niet alles wat wij aandragen is toch niet goed genoegquote:
cliffhanger ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
Dus als ik binnen de 15 posts ga slapen mis ik 't einde?!
Eindigen we dan wel altijd met een cliffhanger?
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:49 schreef keizerpinguin het volgende:
nee das een man met tieten een shemale!!
Egggg nie! Dat zijn echte tietjes! Klein, leeggelopen en hangend als een theezakje na 3 dagen lekken.... maar toch echt!quote:
Twijfelachtig.quote:
als jij hem bedenkt en post wel!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
cliffhanger ?
ook JIJ kunt te ver gaan
Hijs best stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou stoer is hij niet maar ach waarom niet alles wat wij aandragen is toch niet goed genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |