Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
look like an angel!!! grrrrrr JUMMIE!!!!!!![]()
daar wil ik wel een beschuitje mee eten!! of mee![]()
Hey een kloon! (van Pam Anderson)quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Ja anders past het nooooit in de 60x60 eis van fokquote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?![]()
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahahquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.
Neej ik wil haar nog mannelijkerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze stoer genoeg blond19?
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!quote:
Ik denk dat ie dwars door je heen spuitquote:Op woensdag 20 april 2005 00:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahah![]()
doe maar presidentpinguinquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
zal ik een kloon beginnen met admiraalpinguin of koningspinguin of zeehond dolfijn of valt dat te veel op?
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef D3vil het volgende:
[..]
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!
Ik ben GEEN kloon van Pamela Anderson!![]()
nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ben je into shemales?! Gatver...
Daar moet ik niks van hebben. Ik heb liever puur natuur.
doe maar niet geloof dat die president hier niet zo geliefd was althans hij werd verbannen naar een zwart gat is het niet?!quote:
neequote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze beter blond19 hahaha![]()
Dequote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.
Da's geen travestiet mutsquote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Blond19 het volgende:
[..]
neeNu denkt iedereen dat ik van travestieten hou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |