quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:22 schreef creno het volgende:Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
echt orgineel zijn jullie hier ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Of hij heeft em net uitgeschetenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
om my zou hij proberen die paddestoel naar binnen te werken?!
ik denk het ook ja, hij kijkt zo opgeluchtquote:
hahah daar zit hij wel heel trots voor op die paddestoel ja!!quote:Of hij heeft em net uitgescheten
of een dikke puist. Die wil ik nie zien ontploffenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah daar zit hij wel heel trots voor op die paddestoel ja!!
of het is een uit de kluitgewassen aambei of genitale wrat!!!!! IIIEEUUUWWWW
En nu ben ik eerlijk: Je hebt een irritante avatar!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:44 schreef Cazman het volgende:
zzzzzzzzzz
Uhm da's tom.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
om my zou hij proberen die paddestoel naar binnen te werken?!
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[spam]
Ik wil dit jaar niet nog een xquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef keizerpinguin het volgende:
ik heb er ook een jaar gewerkt hartstikke leuk!!!! ne nu heb ik al jaren een abbo!!! kei leuk!
das toch leuk ang3l !quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar niet nog een xmaar pup wel .....
leuke foto's kunnen ook als spam gezien worden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...
Nee. De Efteling is leuk 1x in de 2 jaar en verder moet ik er niet wezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
[..]
das toch leuk ang3l !
er is een nieuwe sprookjes-show
en het nieuwe sprookje "meisje met de zwavelstokjes" is helemaal een mooi uitgevoerd sprookje
das al weer een jaar geleden ieder jaar een kan makkelijk of je gaat naar bobbejaanland!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er al eens een efteling-meet geweest. Vorig jaar?
Nee, hoor, hier nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
leuke foto's kunnen ook als spam gezien worden!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is er al eens een efteling-meet geweest. Vorig jaar?
Zit die hoer weer te lurken?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
HAHAH.. YO BAS!!! niet verlegen zijn![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha neuh die heeft een ipban.. iemand anders.
ik ookquote:
leuke weetjes mag dat ook?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Spammer! Post eens wat leuke foto's of een leuke anekdote...
tuurlijk !quote:
Tuurlijk wel..!! Nou kom op vertelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:03 schreef creno het volgende:
[..]
tuurlijk !
als het maar niet over mij gaat
Eeeeeej Desmondquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
HAHAH.. YO BAS!!! niet verlegen zijn![]()
![]()
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:04 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Eeeeeej Desmond. Ik heb me vanmiddag al geregistreerd maar ik wist niet waar je zat. En ik moest net ook nog ontdekken hoe je moet quoten.
Bijna net zo makkelijk als sommige homo's hierquote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.![]()
Zie vorige postquote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna net zo makkelijk als sommige homo's hier
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik val daar niet onderquote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjequote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow darn... Ik zei toch in HOMO.. quoten is echt makkelijk.![]()
Lachwekkendquote:Op woensdag 20 april 2005 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
op verzoek van slimshady
Of je bent gewoon blond!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjeEn dat registreren was ook een hel ! Het email-adres van m'n provider werkte niet
![]()
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..quote:Op woensdag 20 april 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik wist toch niet waar ik moest zoeken. Geef me anders es wat sneller een linkjeEn dat registreren was ook een hel ! Het email-adres van m'n provider werkte niet
![]()
allemaal ??quote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..
Ik heb ook @home maar het lukte nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm vaag. M'n @home accounts werken allemaal wel, dan zou ie bij jou ook moeten werken..
Zodra spieren op kabels gaan lijken geef ik 't opquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
look like an angel!!! grrrrrr JUMMIE!!!!!!![]()
daar wil ik wel een beschuitje mee eten!! of mee![]()
te gespierdquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik ook. Dat is een beetje teveel man.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra spieren op kabels gaan lijken geef ik 't op
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Like doh.. ik heb inderdaad klonen.. Zoek ze maar. Tis niet eens moeilijk.
En was het uiteindelijk gelukt?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:18 schreef DrPenis het volgende:
Ik word ineens bestempeld dat ik makkelijk ben ?
Maar zo makkelijk was dat niet hoor, ik heb echt met knikkende knietjes naar de parkeerplaats gereden, en toen ben ik een hele tijd in de auto blijven zitten. Ik was echt heel zenuwachtig, want dat zou mijn eerste seksuele ervaring worden met een man.
nou nou en was het fijn?! of moest je plassen?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef DrPenis het volgende:
hihihihi
ik ben net thuis en ik ben op een parkeerplaats geweest
Jeetje.. wat een griezelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Vul het lijstje maar eens in dan!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef DrPenis het volgende:
zo nieuw ben ik niet hoor maar ik post gewoon niet zo heel vaak maar zit meestal gewoon een beetje me te lezen met wat er hier gezet word, het vorige topic was wel heftig hoor
Inderdaad gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou ja gelukkig smaken verschillen
WAT WAT!!!! vertel!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef DrPenis het volgende:
angel vroeg: en is het gelukt ?
ja, het is gelukt, ik ben uitgestapt en liep richting de struiken, daar stonden twee mannen met elkaar bezig te zijn. Dus ik sta daar naar te kijken, en begon met mezelf te spelen. Ineens voelde ik een hand naar mijn penis grijpen, en toen gebeurde het eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.chquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
een vette rel ?quote:
Oh, ik had geen idee.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef D3vil het volgende:
[..]
Kruisjes!Jah! Leuk!
Oh, trouwens --->
WOW overal waar je kliktquote:Op woensdag 20 april 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.ch
dat is niet nodig als je naar www.madonna-avatars.ch gaat dan moet je gewoon de link kopieren en op je profiel bij webicoon ofzo neerzetten, dan heb je een bewegendequote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Ik weet niet hoe je zo'n plaatje moet verkleinen.
stoer ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
WOW overal waar je kliktwelke raad je aan dan? Ik wil wel een beetje een stoere
![]()
Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Hey een kloon! (van Pam Anderson)quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
is dat wat voor je blond19?!
Ja anders past het nooooit in de 60x60 eis van fokquote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Als ze haar borsten laat amputeren lukt het misschien net?![]()
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahahquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk hartstikke chagrijning vanwege tekort aan voedingsstoffen.
Neej ik wil haar nog mannelijkerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze stoer genoeg blond19?
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!quote:
Ik denk dat ie dwars door je heen spuitquote:Op woensdag 20 april 2005 00:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als hij maar lekker kan neuken enzo je kan niet alles hebben hahah![]()
doe maar presidentpinguinquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
zal ik een kloon beginnen met admiraalpinguin of koningspinguin of zeehond dolfijn of valt dat te veel op?
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef D3vil het volgende:
[..]
Zeg! Ik lijk toch niet op die foto?!
Ik ben GEEN kloon van Pamela Anderson!![]()
nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ben je into shemales?! Gatver...
Daar moet ik niks van hebben. Ik heb liever puur natuur.
doe maar niet geloof dat die president hier niet zo geliefd was althans hij werd verbannen naar een zwart gat is het niet?!quote:
neequote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
deze beter blond19 hahaha![]()
Dequote:Op woensdag 20 april 2005 00:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Chill, man. Ik zag dat je nieuw was. Ik vroeg of je een nieuwe user bent of een bestaande met een nieuwe username.
Da's geen travestiet mutsquote:Op woensdag 20 april 2005 00:44 schreef Blond19 het volgende:
[..]
neeNu denkt iedereen dat ik van travestieten hou
![]()
Hoeveel passen d'r in eentje?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef creno het volgende:
eej nog effe doorposten aub, dan kan ik nog een tvp-tje plaatsen in het nieuwe topic
nee dat is een vrouw met eenquote:
300quote:
Zal ik maar deze voorlopig doenquote:Op woensdag 20 april 2005 00:41 schreef creno het volgende:
[..]
zoek hier maar een leuke
http://www.mad-eyes.net/goodies/av/aval.htm
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:48 schreef creno het volgende:
wie is dita nou weer ?
of transsexueelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:49 schreef keizerpinguin het volgende:
nee das een man met tieten een shemale!!
quote:
Dus als ik binnen de 15 posts ga slapen mis ik 't einde?!quote:
nou stoer is hij niet maar ach waarom niet alles wat wij aandragen is toch niet goed genoegquote:
cliffhanger ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
Dus als ik binnen de 15 posts ga slapen mis ik 't einde?!
Eindigen we dan wel altijd met een cliffhanger?
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:49 schreef keizerpinguin het volgende:
nee das een man met tieten een shemale!!
Egggg nie! Dat zijn echte tietjes! Klein, leeggelopen en hangend als een theezakje na 3 dagen lekken.... maar toch echt!quote:
Twijfelachtig.quote:
als jij hem bedenkt en post wel!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:50 schreef D3vil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
cliffhanger ?
ook JIJ kunt te ver gaan
Hijs best stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou stoer is hij niet maar ach waarom niet alles wat wij aandragen is toch niet goed genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |