nou nou en was het fijn?! of moest je plassen?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:08 schreef DrPenis het volgende:
hihihihi
ik ben net thuis en ik ben op een parkeerplaats geweest
Jeetje.. wat een griezelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
look like an angel!!! grrrrrr JUMMIE!!!!!!![]()
daar wil ik wel een beschuitje mee eten!! of mee![]()
Vul het lijstje maar eens in dan!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef DrPenis het volgende:
zo nieuw ben ik niet hoor maar ik post gewoon niet zo heel vaak maar zit meestal gewoon een beetje me te lezen met wat er hier gezet word, het vorige topic was wel heftig hoor
Inderdaad gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou ja gelukkig smaken verschillen
WAT WAT!!!! vertel!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:28 schreef DrPenis het volgende:
angel vroeg: en is het gelukt ?
ja, het is gelukt, ik ben uitgestapt en liep richting de struiken, daar stonden twee mannen met elkaar bezig te zijn. Dus ik sta daar naar te kijken, en begon met mezelf te spelen. Ineens voelde ik een hand naar mijn penis grijpen, en toen gebeurde het eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.chquote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
weet iemand een leuk plaatje voor onder m'n nick?
een vette rel ?quote:
Oh, ik had geen idee.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:31 schreef D3vil het volgende:
[..]
Kruisjes!Jah! Leuk!
Oh, trouwens --->
WOW overal waar je kliktquote:Op woensdag 20 april 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
je kunt eens kijken op www.madonna-avatars.ch
dat is niet nodig als je naar www.madonna-avatars.ch gaat dan moet je gewoon de link kopieren en op je profiel bij webicoon ofzo neerzetten, dan heb je een bewegendequote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Blond19 het volgende:
Ik weet niet hoe je zo'n plaatje moet verkleinen.
stoer ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:34 schreef Blond19 het volgende:
[..]
WOW overal waar je kliktwelke raad je aan dan? Ik wil wel een beetje een stoere
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |