Da's anatomisch niet mogelijk... maar wel een leuke strafquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef creno het volgende:
en voor straf
lik je jezelf maar eens helemaal af
Creno en zijn briljante ideetjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef creno het volgende:
en voor straf
lik je jezelf maar eens helemaal af
Ai... ai.... zeg dat niet te hard!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Wel jammer dat het S&G topic weer helemaal vol wordt gespammed met geklets van Kastanova, in plaats van wat leuke foto's voor het slapen gaan..
Ja hoor, ik heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
wil iemand mijn benen masseren? ik voel ze haast niet meer.. ( gewerkt he)
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
wil iemand mijn benen masseren? ik voel ze haast niet meer.. ( gewerkt he)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?
MMMMmmmm dat wil niks zeggen hoor!! misschien houd ik wel meer van jurken dan Creno!quote:Ik vind het wel kenmerkend dat creno een avatar heeft uit het sletterige Justify My Love en pinguindinges een uit het brave Like A Virgin.
Subliminal messages anyone? .
* kijt de andere kant uit met oordopjes inquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb toch niks te doen
*kijkt intussen wel QaF 2.1*
nope.. hele dag bakken gewassen ( dat doet een machine) dus met een pompwagen en heftruck in de weer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een beetje worstkuitjes gekregen?
dan krijg ik krampquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef SlimShady het volgende:
Tip:
Je benen plat laten liggen. En zo je benen 30 min lang niet bewegen. Werkt echt!
Ik vroeg me al af wat er met DM was gebeurdquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... na wat mailen is duidelijk dat mijn weekban puur komt door teveel inhakken op gluiperd SCH.
En niet vanwege algemeen gezuig en getroll in POL/NWS.
Dat stelt me weer gerust..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:22 schreef keizerpinguin het volgende:
of mischien heeft hij een kant die ik nog niet ken!![]()
Alleen in POL/NWS he? Kom jij daar ook dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:24 schreef Ryan_R het volgende:
Ik vroeg me al af wat er met DM was gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |