mwoah, die extra motivatie hebben veel mannen niet nodig, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergeet vooral de suggestieve beelden niet die je van je partner te zien krijgt. En hoppa, dan komt het fenomeen wraak- of preventiefvreemdgaan om de hoek zeilen.
inderdaad, ik zou voor precies dezelfde gaan als sven...quote:
Nee, vooral deze heren niet. Ik stoorde me vooral aan dat kleffe gedoe meteen, aan elkaar hangen in het zwembad, kusje hier, kusje daar. Een paar uur daarvoor stonden ze nog aan hun meissies te vertellen hoe geweldig ze waren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, die extra motivatie hebben veel mannen niet nodig, hoor![]()
(ik zag mijn eigen post niet net dus hier poging 2, test 1)
Ik ben al vanaf het eerste seizoen een TI junkie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Jij bent wel erg Inso, een beetje ook nog de herhaling kijken morgenavond
Ik ben erg vatbaar voor suggestieve beelden. Maar als een meisje haar jurk uit trekt, bovenop een man gaat zitten en bij de volgende beelden zie je ze naakt op bed liggen, dan heb ik wel het idee dat er geneukt is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
Heb die Sven echt geneukt met die 2 joh? Laatste 20 minuten gemist. (CSI)
Ja. Duurt het altijd 1,5 uur? Of was dat eenmalig vanwege de eerste aflevering.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben erg vatbaar voor suggestieve beelden. Maar als een meisje haar jurk uit trekt, bovenop een man gaat zitten en bij de volgende beelden zie je ze naakt op bed liggen, dan heb ik wel het idee dat er geneukt is.
Wel kut trouwens, die overlapping met CSI..
Weet ik eik niet. Ik hoop dat het eenmalig was, m'n CSI, wat doen ze?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Duurt het altijd 1,5 uur? Of was dat eenmalig vanwege de eerste aflevering.
Ow en ja, natuurlijk denk jij dat, jij oversext persoon.
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef ed_reeb het volgende:
ok ... waar kunnen we de btreffende scene's zien? zonder anderhalf uur naar t scherm te moeten staren voor 5 seconden sex..
Het is nu niet bepaald een programma wat onzekere meisjes, kijkertjes dus, gerust steltquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, vooral deze heren niet. Ik stoorde me vooral aan dat kleffe gedoe meteen, aan elkaar hangen in het zwembad, kusje hier, kusje daar. Een paar uur daarvoor stonden ze nog aan hun meissies te vertellen hoe geweldig ze waren..
Ik zag jouw post wél in MyAt, maar niet in het topic. Pas nadat ik zelf had gepost, zag ik m.
??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?
Voor jou en de even sneue Original.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef ed_reeb het volgende:
ok ... waar kunnen we de btreffende scene's zien? zonder anderhalf uur naar t scherm te moeten staren voor 5 seconden sex..
Precies. Koren op de molen van mannenhaters.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is nu niet bepaald een programma wat onzekere meisjes, kijkertjes dus, gerust stelt
Zeg dan gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou en de even sneue Original.
Ja, hoe irritant dit is!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
Laatste 20 minuten gemist. (CSI)
dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:00 schreef Megter het volgende:
Ik mis de foto's van de vrijgezelle dames die in het vorige topic gepost waren!
Zo moet je je ook aanmelden natuurlijk! Je denkt toch niet dat mensen die een serieuze relatie hebben hieraan meedoen??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
lolquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou en de even sneue Original.
Ja, Sven had een getrimde 16 centimeter (Tanje Jess heeft het gemeten), het sletje had een door rode uitslag bewoonde, uitgewoonde vagina, met kortgeschoeren streepje erop. Borsten, cup C.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?
Vrijgezelle heren krijgen gratis vakantie en misschien sex.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef Ferdi81 het volgende:
maar krijgen de vrijgezellen nog geld voor hun pogingen ?? weet iemand dat ?
Anders reageer je ff normaal ofzo!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef berenboot het volgende:
[..]
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.
Ligt eraan hoeveel reacties per pagina je laat weergeven he lieviequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Dan heb je de serie "Post hier als laatste voordat Fok down gaat" zeker gemistquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Dit (en dan bedoel ik het vorige topic hiervan) is volgens mij het snelste topic van de laatste tijd.
In 2 dagen 7 bladzijden vol en dan dicht.
Dat bedoel ik niet schat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Tweemaal zelfs al.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:18 schreef Frutsel het volgende:
"In 'Het Blok' heeft Sven Sally zelfs ten huwelijk gevraagd", zegt Bruijns.
Volgens mij zijn het een stelletje mediageile nympho's .. antwoord B dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen of de 'dames' echt iets voelen voor de mannen of dat ze echt met een leeg hoofd zich laten bonken alleen maar voor de overwinning.
Dat heb ik al 2 keer gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
tvp'je
De caps hoefden niet in de OP ?
Hier het linkje naar de post
Vanavond dus, 22:55 @ Veronicaquote:Op woensdag 20 april 2005 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Mijn huisgenoten waren wild over deze aflevering, maar ik heb het gemist.![]()
Zal toch wel herhaald worden op za/zo?
Hij is meer van de categorie: Easy to get hardquote:Op woensdag 20 april 2005 01:04 schreef Bonobo11 het volgende:
TVP,
Die Sven toch: "Ik ben hard to get" , yeah right.
Ik ga het echt weer elke week kijken. Heerlijk dit leedvermaak en met fopneger Dennis!!!
Altijd goed zo'n psycho in dit soort programma's. Verleden jaar hadden we toch ook zo'n creep. Die vond zichzelf ook heel cool en gebruikte vaak Engelse termen. Ik ben z'n naam vergeten. Hij was overigens ook een Belg.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:01 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafkees die Kenny, hoe ie tegen die vrijgezellen tekeer ging. Schijneilig ventje want in het zwembad zat dat sletje al in zijn zwembroek te grabbelen...
't zal wel 1 grote orgie worden
Dat moet 'ie nu toch ook al wel doorhebben?!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef TheVulture het volgende:
En mijn stille wens is dat onze donkere Lispel de Kwal in bed belandt met Olivier/Olivia en er dan achterkomt dat ze eigenlijk een man was vroeger
Dat zou je wel zeggen he, maar onze kneus is niet zo snel. Nou verdacht ik hem er in BB al van latent homo te zijn dus misschien probeert hij er zo voor uit te komen...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet 'ie nu toch ook al wel doorhebben?!
Dat komt volgende weekquote:Op woensdag 20 april 2005 19:53 schreef Takkembah het volgende:
(en niet van die zielige kampvuur-taferelen: "hij knuffelde met haar, boehoehoe" )
Klopt ook!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant... als hij z'n rol goed vervult spoort ie de anderen misschien ook wel aan om vreemd te gaan, en dán kun je wel lachen
niet echt, want de charme is al lang van het programma af als er figuren meedoen zoals Sven en Sally, want dan weet je gewoon dat de rest het net zo goed kan faken.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant... als hij z'n rol goed vervult spoort ie de anderen misschien ook wel aan om vreemd te gaan, en dán kun je wel lachen
homo-karlquote:Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Klopt ook!
Vorig jaar was er toch ook die *naam kwijt* , die andere jongens meenam / aansprak, omdat het anders 'te ver ging' .... sociale controle op TI![]()
Jammer eigenlijk. Voordeel is wel dat de vrouwen overduidelijk op premiejacht zijn gegaan, aan de andere kant wordt het zo wel een beetje heel erg "gooi een stel hoeren op een eiland en film de resultaten". Maar...het is kostelijke TV natuurlijk. Heb me kapot gelachen om Sven. En om Kenny, die volgens mij een heeeeel klein pikkie moet hebben om zo jaloers te reagerenquote:We hebben in dit nummer ook de meisjes van Temptation Island. Heb jij goede verleidingstips?
Ik had nog bijna meegedaan aan Temptation Island. Maar toen ik hoorde dat je een premie zou krijgen voor elke man die je versiert, ben ik afgehaakt. Dat vind ik toch echt te ver gaan.
Hij spoort gewoon niet. Kansloze kutkneus is het.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef jadelovespat het volgende:
Die kenny is raar man, hahaha
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Orginial het volgende:
Sven is okay.
Beetje jammer dit...quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de Belgische pers lijkt er nu héél zeker van, Sven en Sally waren en zijn géén koppel , na "Het Blok" zijn ze uit elkaar gegaan. Echter omdat men bij VT4 slechte kijkcijfers verwachte voor deze serie had men een "publiekstrekker" nodig. Sven en Sally werden daardoor door de organisatie opgebeld en volgens de pers zelfs financieel over de streep gehaald om nog even voor deze serie een "koppel" te vormen.
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Ja geweldig net als die belg van twee jaar terug. Die dacht op een gegeven momentquote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
rustig maar..quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef PhalanX het volgende:
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.
20.30, Veronica.quote:Op maandag 25 april 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat komt het vanavond? Ik ga zeker kijken. Niet boeiend of het echt op nep is, dit is leuke en vermakelijke televisie.
Ik kon me al zo moeilijk voorstellen dat al die gozers echt in de smaak zouden vallen bij de verleidsters.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Terrence houdt zichzelf ook voor de gek. Hij was dat wijf in zee aan het aflebberen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:51 schreef Megter het volgende:
Die Sven is echt ge-wel-dig!
Wat kan die gast goed liegen zeg
Omdat die mannen allemaal gaan noikenquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef NiNi het volgende:
Waarom krijgen de mannen wel aparte slaapkamers en de vrouwen niet?
Beetje oneerlijk.
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Megter het volgende:
Terrence heeft toch alleen tussen die borsten lopen vozen?
Juist, maar m'n reactie was op de resumé. En daar stond dat Terence ws gezoend had, maar volgens mij is dat niet het gevalquote:Op maandag 25 april 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.
Neeeeeee?quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ik hoop dat dit een zieke hoax is...quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Noca het volgende:
Verleidster en 6 vrijgezelle mannen? Dat klopt niet helemaal of wel?
Klopt geen hol van als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Ik zeg dat ze nog wat vrijgezellen geneukt heeft. Waar en hoe; geen idee!quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Die brunette met die grote tieten (Neukster van Sven aflevering 1 volgens mij)quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
Op het forum van VT4 staat dat het een hoax is. Het artikel staat ook vol van de fouten en het klopt ook niet echt, aangezien ze mannen met een partner moet verleiden en niet de vrijgezelle mannen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
iddquote:Op maandag 25 april 2005 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een knuppel die Dennis: "We hebben met z'n [b]3-en[b] besloten (...)", en dan nog zeggen dat Olivia een lekker ding is.
Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..quote:Op maandag 25 april 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het forum van VT4 staat dat het een hoax is. Het artikel staat ook vol van de fouten en het klopt ook niet echt, aangezien ze mannen met een partner moet verleiden en niet de vrijgezelle mannen.
Nou, je mag niet op uiterlijk afgaan en ik geloof er nog eerlijk gezegd geen hol van, maar het lijkt me wel een 'makkelijk' type die niet moeilijk doet over een lul meer of minder....quote:
Sterker nog, dan was het een schandaal geworden waar de honden geen brood van lusten. "Zeven mensen besmet bij RLS"quote:Op maandag 25 april 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..
Dat denk ik ook dus...quote:Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..
Ja, ze ziet er uit als een sletje eigenlijk....quote:Nou, je mag niet op uiterlijk afgaan en ik geloof er nog eerlijk gezegd geen hol van, maar het lijkt me wel een 'makkelijk' type die niet moeilijk doet over een lul meer of minder....
Heeft iemand ook een link naar dat artikel?
Of het waar is weet ik niet, ik heb het gehaald van het forum van VT4.quote:Op maandag 25 april 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is een hoax dus, het artikel staat ook vol met spelfouten.
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke sletquote:Op maandag 25 april 2005 21:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Meer weet ik ook niet, maar die Irma blijft wel een lekkere slet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat stond er nou op?quote:
Dat zou dan gelijk het absolute hoogtepunt zijn van deze TIquote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Dennis straks tussen de benen van Olivia graait dan heeft hij een piemel in zijn handen.
Sally is availablequote:
Ik vind er ook weinig aan. Goedkope en lelijke kampsloerie is het.quote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Dat heeft die kerel dan goed bekekenquote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
Sven & Sally waren al actief in een ander VT4-programma en bleken degene te zijn die VT4 zocht voor wat spektakel. Daarvoor zijn ze ingehuurd en dat hebben ze ook toegegeven.quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
het is misschien een grote slet en heeft een kansloze uitstraling maar je kan niet ontkennen dat haar gezicht mooi is en dat ze een prachtig lichaam heeftquote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Ik vind Johanneke wel lekker down to earth en niet hysterisch.quote:Op maandag 25 april 2005 21:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Sally is available
Die Johanneke heeft trouwens vaak een bijzondere mening over bepaalde zaken.. Houden van? "Neeee", verliefd? "Jaaaa"
Zou Ali zijn besneden lans ook in Irma gestoken hebben.quote:
Goed op de eerste foto leek ze me wel okee ( behalve het HIV verhaal dan )quote:
Als dat zo is, laten we hopen dat die HOAX op waarheid berust dan.quote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou Ali zijn besneden lans ook in Irma gestoken hebben.![]()
vind het maar een homo om eerlijk te zijnquote:Op maandag 25 april 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een nerd die Bas zeg.
Inderdaad een suffe nerd jaquote:Op maandag 25 april 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een nerd die Bas zeg.
Dat maakt der ook wel weer sexy eerlijk gezegdquote:Op maandag 25 april 2005 21:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vind Johanneke wel lekker down to earth en niet hysterisch.
Ff een dame zoeken, een relatie in scene zetten en ketsen maarquote:Op maandag 25 april 2005 21:48 schreef Controle het volgende:
ik schrijf me in voor volgende keer
Ik had ook het idee dat hij meer voor de mannen daar zit dan voor de vrouwen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef TheVulture het volgende:
vind het maar een homo om eerlijk te zijn
quote:Op maandag 25 april 2005 21:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Dat maakt der ook wel weer sexy eerlijk gezegd![]()
Ik heb Eastenders opgenomen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:25 schreef schatje het volgende:
Ruby, kijk jij EastEnders??
Ik niet, kijk liever naar Temptation Island![]()
.
Ik lees morgen de update wel.
ah man, zeker dat er voor Temptation Island elk jaar duizenden inschrijvingen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat het blik "deelnemers" toch bijna uitgeput was ondertussen ... (zeker als je ziet dat ze bij VT4 al gesplitse koppels uit andere programma's beginnen te selecteren)
Ja, wij hier ook ja. En dan meteen Dennis d'r na: oh, ze is zo mooi. Tuuuuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef NiNi het volgende:
.
Olivia om te janken! Toen ze een of andere kreet slaakte vielen wij hier bijna van de bank van schik.
En die Carlijn verdient een harde trap. Naief kutje.
Hahahah.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Napoleonneke het volgende:
En wat deed Terrence nou helemaal? Hij struikelde per ongeluk over zijn erectie waardoor hij met zijn hoofd tegen de borsten van Lieke aankwam![]()
in de bar ofzo. ik ken hem ook van tv....quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:02 schreef mother-mother het volgende:
gaaf programma wel, enne irma komt uit mn woonplaats maar waar ken die dennis van dan?
zat ie al eerder in n tv programma ofzo?![]()
Vanaf deel 1 heette het TI.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:23 schreef dutchie het volgende:
Heette het toen wel TI? Had het toen geen andere naam?
Ik kom er maar niet meer op zeg.
aha toch!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
in de bar ofzo. ik ken hem ook van tv....
Big Brother zat ie inquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
aha toch!
zat mn hoofd erover te breken , rondgebeld , ik moest t gewoon weten![]()
ook?quote:
Jan was werkelijk waar de grootste loser die er rondliep.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
Jan en Goedele vond ik echt een koel koppel, die hebben een goede indruk achtergelaten![]()
Ik dacht alleen BB.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ook?
of alleen bb?
heb t id dat ik m ook nog ergens anders van ken namelijk
misschien van stappen ofzo
Daarom vond ik 't zo geweldig!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jan was werkelijk waar de grootste loser die er rondliep.
Die dacht dat z'n verschrompelde pieleke van goud was gemaakt omdat hij en zijn ingevallen kippeborstje opeens succes hadden bij de vrouwtjes. Dat die vrouwtjes ervoor waren ingehuurd maakte Jan niets uit.
Ja, dat was echt geweldig!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jan was werkelijk waar de grootste loser die er rondliep.
Die dacht dat z'n verschrompelde pieleke van goud was gemaakt omdat hij en zijn ingevallen kippeborstje opeens succes hadden bij de vrouwtjes. Dat die vrouwtjes ervoor waren ingehuurd maakte Jan niets uit.
Ik ben ook aan het zoeken....Jan, Goedele, Sandra, Renzo zijn de enige namen die ik zo snel kan bedenken (mede omdat die hier al genoemd zijn)...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Napoleonneke het volgende:
Ben aan het zoeken, maar heeft er iemand misschien een site of zo waar al die vroegere deelnemers opstonden? Kan ze me niet echt meer voor de geest halen. Jan wel overigens...dat was echt schitterend
Haha, ja die kwam ik ook tegenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef Megter het volgende:
http://www.paulweel.nl/ic2003/showcase.pdf![]()
Terence doet me eigenlijk denken aan die Jan, ook zo'n loserquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Jan en Goedele uit TI1Dat waren nog eens tijden. En Sandra en Renzo
quote:Verleidster Lieke heeft spijt
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Lieke weet, sinds de huidige heftige versie van 'Temptation Island' op televisie is gestart, twee dingen zeker. Alle Nederlandse mannen vinden haar een spannende vrouw en de meeste vrouwen vinden haar maar gevaarlijk gezelschap.
Verleidster Lieke heeft spijt
"Het is wel een gekke ervaring als je de uitzendingen op televisie ziet en dan de volgende dag op straat loopt. Ook omdat je daar in een roes hebt geleefd. Ik ben in het normale leven dus helemaal niet iemand die probeert iemand haar vriendje af te pakken. Bezet is bezet voor mij. En ik moet wel zeggen dat ik nu spijt heb van bepaalde dingen die daar zijn gebeurd. In het ritme van elke avond feest, cocktails, spannende spelletjes en toch de wil om succes te hebben bij de mannen, ga je ongemerkt steeds verder. De situatie maakt je losser dan normaal en je vergeet op den duur gewoon dat je wordt gefilmd. Het minste is dat je jezelf in onflatteuze houdingen aan je bikinibroekje ziet sjorren. Verder wisten we in het begin niet dat er in de slaapkamers infraroodcamera's hingen. Alle activiteiten die daar zijn ontplooid kunnen dus gewoon worden uitgezonden. Dat heeft vooral Sven opgebroken. Ik begrijp ook wel dat zijn vrouw Sally flipte toen ze zag hoe ver haar partner daar ging met Irma en Gaby. Gaby zat gewoon bovenop hem. En ook van mij zal er nog wel het nodige te zien zijn."
Foute mannen
Lieke pauzeert: "Met mijn nieuwe vriendje kijk ik vanavond de herhaling van de tweede aflevering. 's Maandags kijk ik liever alleen. Dan kan ik inschatten hoe erg het wordt en voor bijpassende teksten zorgen. In principe kijk je natuurlijk naar mijn leven voordat ik met hem ging. En ik heb hem ook verteld dat ik vroeger op foute mannen viel. Van die zelfverzekerde machotypes, die eigenlijk alleen maar aan zichzelf denken. Maar 'Temptation Island' heeft mijn mensenkennis vergroot. Sinds ik hem ken weet ik dat liefde veel belangrijker is dan seks en verleiding."
Ze knipoogt: "Uiterlijk lijkt heel belangrijk, en is het ook. Want er is nog nooit iemand op mij afgestapt om te vertellen dat hij mijn innerlijk zo mooi vindt. Maar de looks zijn niet het enige."
Uitdaging
Heeft fotomodel Lieke, die met haar eigen bedrijfje Huntmodels.nl flink aan de weg timmert, eigenlijk meegedaan om een bekende Nederlander te worden?
" Nee, de uitdaging trok mij. Ik houd ervan spannende dingen te beleven. Ik was al drie jaar vrijgezel en een vriend van mij had zich opgegeven als verleider. Het leek hem wel leuk om samen te gaan. Dat is er niet van gekomen, maar ik werd tot mijn verbazing wél geselecteerd." Lieke zegt vol zelfspot: "Bij de casting maakten twee mannen de dienst uit. Nou, ik ben goed in mannen. Ik had me leuk aangekleed. Ik zocht veel oogcontact. En dat scoorde." Tussen de verleidsters op 'Temptation Island' ging het, vertelt Lieke, al vanaf het begin goed. "Wij waren eerder naar Phuket gevlogen om aan elkaar te wennen. Dat lukte wonderwel. Wij waren net zo verschillend als de vier mannen op wie wij ons moesten richten. Een recalcitrante, een extraverte, een verlegen type en een emotionele. Dus we hadden geen problemen op wie we zouden mikken. Met de kerels hebben we eerst voorzichtig verkennende gesprekken gevoerd om erachter te komen op wat voor soort vrouwen ze vielen. En dan ging het los."
Lieke is in de eerste twee afleveringen te zien met Terence, een jongen die zich aan de beproeving van 'Temptation Island' onderwerpt omdat zijn vrouw Carlijn hem na een slippertje niet vertrouwt. Bezwijkt hij voor Lieke?
De Tilburgse legt haar vinger tegen haar lippen. Dat mag ze niet zeggen. " Ik voelde daar overigens echt wat voor de man die verliefd werd op mij. Maar ik zou, denk ik, in het echte leven niet voor hem gaan. Zoiets blijft hetzelfde als een vakantieliefde, inclusief de ontgoocheling bij thuiskomst. Toen we terugkwamen uit Phuket, overigens niet in hetzelfde vliegtuig als de paartjes, om schermutselingen te voorkomen, was het een echte koude douche. Dan pas realiseer je je dat het allemaal echt gebeurd is en nu je het op tv ziet, nog meer. Die jongen en ik hebben onze verliefdheid dus niet verder onderzocht. Oh ja, nog even een misverstand uit de weg ruimen: we kregen geen bonus als een verleiding was geslaagd."
Zou ze, nu ze zelf een relatie heeft, meedoen als paar?
Lieke is heel beslist: " Nooit, echt helemaal never nooit. Want er is één ding waar ik van overtuigd ben geraakt: geen man houdt het vol om tien dagen lang belaagd te worden door willige vrouwen. Het is de kat op het spek binden en mannen kunnen daar echt minder goed tegen dan vrouwen."
Heeft ze medelijden met de gevallen mannen?
"Nee, het was een spel. Ze wisten waar we op uit waren." Ze herhaalt: "Ik heb alleen spijt van bepaalde dingen die ik heb gedaan en gezegd. In het spel ga je ver, dat heb ik me niet gerealiseerd. Mijn moeder had me daarvoor gewaarschuwd, misschien had ik beter naar haar moeten luisteren."
ze moeten toch allemaal een aidstest hebben gehad voordat ze mee mochten doen?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen idee of ze hier al zijn doorgedrongen, maar de geruchten in de Belgische pers dat een van de deelneemsters aids zou gehad hebben worden door VT4 en SBS ontkend.
Wel grappig trouwens, een paar geile mannen op een eiland met seropositieve babes steken, dat zou pas een "temptation" island zijn ...
Uiteraard, maar een roddelblaadje hier zou opgemerkt hebben dat er verdacht veel deelnemers een reeks medische testen achteraf hebben gedaan ...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:31 schreef miss_c het volgende:
[..]
ze moeten toch allemaal een aidstest hebben gehad voordat ze mee mochten doen?
en nu doen we alsof we het niet aan zagen komen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:17 schreef Megter het volgende:
Iedereen uit elkaar hoorde ik net?!!!!!! 't Schijnt één grote bende te worden.
Terence met Lieke (nu bevestigd)
Nu op Noordzee!!
Jah ik vind hem ook erg lijken!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
... of heb ik een nieuwe bril nodig...![]()
LOOOOL!quote:Op woensdag 27 april 2005 11:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
een vrouw die niets is zonder een vleesstaaf in haar uitgeleefde liefdesspelonk.
Mevrouw Shit-for-brains heeft er spijt van, misschien volgende keer even nadenken voor ze de visfabriek weer opengooit.
Het is ook niet waar. Een hoax afkomstig uit een rondstuurmailtje vol spelfouten.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geen idee of ze hier al zijn doorgedrongen, maar de geruchten in de Belgische pers dat een van de deelneemsters aids zou gehad hebben worden door VT4 en SBS ontkend.
Wel grappig trouwens, een paar geile mannen op een eiland met seropositieve babes steken, dat zou pas een "temptation" island zijn ...
Carlijn & Terence. = gaat fout hij gaat vreemdquote:
[b]De stellenCarlijn & Terence.
Terence is drie jaar geleden vreemd gegaan en nu willen ze hun relatie testen.
Johanneke en Dennis.
Johanneke moet binnenkort voor haar werk naar het buitenland en nu willen ze weten of ze elkaar kunnen vertrouwen...
Kelly en Kenny.
Zijn net een jaartje samen en willen nu weten of ze écht elkaars ware zijn.
Sven en Sally
Hebben samen al veel meegemaakt (waaronder twee huwelijksaanzoeken) en hebben nu een dipje. Op TI willen ze er achter komen of ze echt bij elkaar horen. Neuken en zoenen mag, verliefd worden niet
Renzo was toch niet vreemdgegaan toen, die wilde z'n vriendin ten huwelijk vragen en toen zei zij dat ze met die gozer (Kelly) had liggen sexen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Vanaf deel 1 heette het TI.
Toen was het echt geweldig, met de 'onverleidbare Renzo' idd! Die werd wel verleid door een lekker wijf zeg((ff over haar naam denken)
Jan en Goedele vond ik echt een koel koppel, die hebben een goede indruk achtergelaten![]()
Nee, Renzo was absoluut niet vreemdgegaan. Die slet van hem wel, met tattoo Mikequote:Op woensdag 27 april 2005 21:48 schreef Igraine het volgende:
[..]
Renzo was toch niet vreemdgegaan toen, die wilde z'n vriendin ten huwelijk vragen en toen zei zij dat ze met die gozer (Kelly) had liggen sexen...
Later hoorde ik idd dat hij acteur was, maar volgens mij waren hun wel echt een stel, ik zag ze ook weleens met stappen enzo...
Voor die serie met Renzo had je ook precies hetzelfde programma, maar toen heette het wel anders volgens mij. Zat toen een of andere dude met lang haar en een blond wijf in en een stel die allebei politieagent ofzo waren...
Maar hoe heette dat ook alweer???
Sandra ging vreemd met Kelly (jongen).quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, Renzo was absoluut niet vreemdgegaan. Die slet van hem wel, met tattoo Mike![]()
Kzou zo snel niet weten welk programma je bedoelt.
Die slet van Renzo is niet gepaald door tattoo Mike, maar door die andere gozer.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Nee, Renzo was absoluut niet vreemdgegaan. Die slet van hem wel, met tattoo Mike![]()
Kzou zo snel niet weten welk programma je bedoelt.
Toch blijft het respectloos, ook al spreek je af dat het mag. Je hebt 5 jaar iets met haar, dan ga je toch niet een paar uur nadat je afscheid van d'r hebt genomen de volgende liggen krikken.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Beetje jammer dat die vriendin van die Sven nu raar loopt te doen over dat hij vreemd is gegaan. Zij wil na 5 jaar een testperiode waarin ze beide mogen doen wat ze willen (haar eigen woorden). Tja, dan moet je er niet raar van opkijken dat je vriend, op een eilandresort waar veel gewillige vrouwen rondlopen zich als een manwhore gedraagt.
Maargoed, ik heb één aflevering gezien dus misschien ben ik wat voorbarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |