mwoah, die extra motivatie hebben veel mannen niet nodig, hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergeet vooral de suggestieve beelden niet die je van je partner te zien krijgt. En hoppa, dan komt het fenomeen wraak- of preventiefvreemdgaan om de hoek zeilen.
inderdaad, ik zou voor precies dezelfde gaan als sven...quote:
Nee, vooral deze heren niet. Ik stoorde me vooral aan dat kleffe gedoe meteen, aan elkaar hangen in het zwembad, kusje hier, kusje daar. Een paar uur daarvoor stonden ze nog aan hun meissies te vertellen hoe geweldig ze waren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, die extra motivatie hebben veel mannen niet nodig, hoor![]()
(ik zag mijn eigen post niet net dus hier poging 2, test 1)
Ik ben al vanaf het eerste seizoen een TI junkie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Jij bent wel erg Inso, een beetje ook nog de herhaling kijken morgenavond
Ik ben erg vatbaar voor suggestieve beelden. Maar als een meisje haar jurk uit trekt, bovenop een man gaat zitten en bij de volgende beelden zie je ze naakt op bed liggen, dan heb ik wel het idee dat er geneukt is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
Heb die Sven echt geneukt met die 2 joh? Laatste 20 minuten gemist. (CSI)
Ja. Duurt het altijd 1,5 uur? Of was dat eenmalig vanwege de eerste aflevering.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben erg vatbaar voor suggestieve beelden. Maar als een meisje haar jurk uit trekt, bovenop een man gaat zitten en bij de volgende beelden zie je ze naakt op bed liggen, dan heb ik wel het idee dat er geneukt is.
Wel kut trouwens, die overlapping met CSI..
Weet ik eik niet. Ik hoop dat het eenmalig was, m'n CSI, wat doen ze?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Duurt het altijd 1,5 uur? Of was dat eenmalig vanwege de eerste aflevering.
Ow en ja, natuurlijk denk jij dat, jij oversext persoon.
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef ed_reeb het volgende:
ok ... waar kunnen we de btreffende scene's zien? zonder anderhalf uur naar t scherm te moeten staren voor 5 seconden sex..
Het is nu niet bepaald een programma wat onzekere meisjes, kijkertjes dus, gerust steltquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, vooral deze heren niet. Ik stoorde me vooral aan dat kleffe gedoe meteen, aan elkaar hangen in het zwembad, kusje hier, kusje daar. Een paar uur daarvoor stonden ze nog aan hun meissies te vertellen hoe geweldig ze waren..
Ik zag jouw post wél in MyAt, maar niet in het topic. Pas nadat ik zelf had gepost, zag ik m.
??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?
Voor jou en de even sneue Original.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef ed_reeb het volgende:
ok ... waar kunnen we de btreffende scene's zien? zonder anderhalf uur naar t scherm te moeten staren voor 5 seconden sex..
Precies. Koren op de molen van mannenhaters.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is nu niet bepaald een programma wat onzekere meisjes, kijkertjes dus, gerust stelt
Zeg dan gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou en de even sneue Original.
Ja, hoe irritant dit is!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
Laatste 20 minuten gemist. (CSI)
dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:00 schreef Megter het volgende:
Ik mis de foto's van de vrijgezelle dames die in het vorige topic gepost waren!
Zo moet je je ook aanmelden natuurlijk! Je denkt toch niet dat mensen die een serieuze relatie hebben hieraan meedoen??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
lolquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou en de even sneue Original.
Ja, Sven had een getrimde 16 centimeter (Tanje Jess heeft het gemeten), het sletje had een door rode uitslag bewoonde, uitgewoonde vagina, met kortgeschoeren streepje erop. Borsten, cup C.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?
Vrijgezelle heren krijgen gratis vakantie en misschien sex.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef Ferdi81 het volgende:
maar krijgen de vrijgezellen nog geld voor hun pogingen ?? weet iemand dat ?
Anders reageer je ff normaal ofzo!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef berenboot het volgende:
[..]
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.
Ligt eraan hoeveel reacties per pagina je laat weergeven he lieviequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Dan heb je de serie "Post hier als laatste voordat Fok down gaat" zeker gemistquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Dit (en dan bedoel ik het vorige topic hiervan) is volgens mij het snelste topic van de laatste tijd.
In 2 dagen 7 bladzijden vol en dan dicht.
Dat bedoel ik niet schat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |