De opnames zijn inmiddels in volle gang. Vanaf april zijn de afleveringen op Veronica te zienquote:Tanja Jess presenteert Temptation Island
RIJSWIJK (ANP) - Actrice Tanja Jess gaat de vierde editie van het televisieprogramma Temptation Island presenteren. Dat maakte Veronica, de omroep die de serie uitzendt, donderdag bekend.
Tanja Jess is onder meer bekend van rollen in de soaps Goede Tijden Slechte Tijden, Onderweg naar Morgen en Costa! Verder is de stem van Jess bekend van veel tv-reclames. Twee keer ging ze uit de kleren voor het mannenblad Playboy.
Jess presenteert het programma samen met de Belgische Hans Otten, die eerder voor de Belgische televisie het programma Het Blok presenteerde.
Ik heb Temptation Island vorige zomer een tijdje gekeken.Volgens mij keek ik toen de Vlaamse versie.Ik vond het wel leuk,maar ik weet nog niet of ik het nou ga volgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:52 schreef APK het volgende:
Lekker rustig nu op Phuket. Liggen nog een paar duizend lijken op identificatie te wachten.![]()
Maar euh, de eerste serie was toch ook in Thailand? Op Samui oid
Vlaamse en Nederlandse versie zijn hetzelfde, tochquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:02 schreef Nano het volgende:
Ik heb Temptation Island vorige zomer een tijdje gekeken.Volgens mij keek ik toen de Vlaamse versie.Ik vond het wel leuk,maar ik weet nog niet of ik het nou ga volgen.
Ik weet niet of ze hetzelfde zijn.Ik keek vorige zomer altijd Wildschut en De Vries en daarna kwam Temptation Island.Ze sproken een beetje Vlaams,dus ik dacht altijd dat het de Vlaamse serie was.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Vlaamse en Nederlandse versie zijn hetzelfde, toch
Ik ga zeker kijken, super ranzige serie.![]()
Ik heb het even nagezocht, de tweede editie in ieder geval wel. Over de eerste serie kan ik niet zo snel info vinden, maar dat zal dan ook wel het geval zijn geweestquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:52 schreef APK het volgende:
Maar euh, de eerste serie was toch ook in Thailand? Op Samui oid
Dat komt omdat het een co-productie met de Vlaamse commerciële zender VT4 is. Dus Vlaamse en Nederlandse kandidatenquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hetzelfde zijn.Ik keek vorige zomer altijd Wildschut en De Vries en daarna kwam Temptation Island.Ze sproken een beetje Vlaams,dus ik dacht altijd dat het de Vlaamse serie was.
Yep, maar het is allemaal weer schoongemaakt en ze willen dolgraag weer toeristen omdat ze anders enorm veel personeel moeten ontslaan.quote:
Ik zou het iig erg vreemd vinden om daar dan te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:31 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, maar het is allemaal weer schoongemaakt en ze willen dolgraag weer toeristen omdat ze anders enorm veel personeel moeten ontslaan.
Een hoop Thaise mensen durven daar nog niet op vakantie te gaan omdat ze bang zijn dat er nog geesten rondzweven.
18 april, zowel op Veronica als op VT4quote:Op zondag 10 april 2005 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even maar een kickje. Volgens mij komende week of volgende week op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |