Tweemaal zelfs al.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:18 schreef Frutsel het volgende:
"In 'Het Blok' heeft Sven Sally zelfs ten huwelijk gevraagd", zegt Bruijns.
Volgens mij zijn het een stelletje mediageile nympho's .. antwoord B dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen of de 'dames' echt iets voelen voor de mannen of dat ze echt met een leeg hoofd zich laten bonken alleen maar voor de overwinning.
Dat heb ik al 2 keer gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
tvp'je
De caps hoefden niet in de OP ?
Hier het linkje naar de post
Vanavond dus, 22:55 @ Veronicaquote:Op woensdag 20 april 2005 00:52 schreef Zhenar het volgende:
Mijn huisgenoten waren wild over deze aflevering, maar ik heb het gemist.![]()
Zal toch wel herhaald worden op za/zo?
Hij is meer van de categorie: Easy to get hardquote:Op woensdag 20 april 2005 01:04 schreef Bonobo11 het volgende:
TVP,
Die Sven toch: "Ik ben hard to get" , yeah right.
Ik ga het echt weer elke week kijken. Heerlijk dit leedvermaak en met fopneger Dennis!!!
Altijd goed zo'n psycho in dit soort programma's. Verleden jaar hadden we toch ook zo'n creep. Die vond zichzelf ook heel cool en gebruikte vaak Engelse termen. Ik ben z'n naam vergeten. Hij was overigens ook een Belg.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:01 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafkees die Kenny, hoe ie tegen die vrijgezellen tekeer ging. Schijneilig ventje want in het zwembad zat dat sletje al in zijn zwembroek te grabbelen...
't zal wel 1 grote orgie worden
Dat moet 'ie nu toch ook al wel doorhebben?!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef TheVulture het volgende:
En mijn stille wens is dat onze donkere Lispel de Kwal in bed belandt met Olivier/Olivia en er dan achterkomt dat ze eigenlijk een man was vroeger
Dat zou je wel zeggen he, maar onze kneus is niet zo snel. Nou verdacht ik hem er in BB al van latent homo te zijn dus misschien probeert hij er zo voor uit te komen...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat moet 'ie nu toch ook al wel doorhebben?!
Dat komt volgende weekquote:Op woensdag 20 april 2005 19:53 schreef Takkembah het volgende:
(en niet van die zielige kampvuur-taferelen: "hij knuffelde met haar, boehoehoe" )
Klopt ook!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant... als hij z'n rol goed vervult spoort ie de anderen misschien ook wel aan om vreemd te gaan, en dán kun je wel lachen
niet echt, want de charme is al lang van het programma af als er figuren meedoen zoals Sven en Sally, want dan weet je gewoon dat de rest het net zo goed kan faken.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant... als hij z'n rol goed vervult spoort ie de anderen misschien ook wel aan om vreemd te gaan, en dán kun je wel lachen
homo-karlquote:Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Klopt ook!
Vorig jaar was er toch ook die *naam kwijt* , die andere jongens meenam / aansprak, omdat het anders 'te ver ging' .... sociale controle op TI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |