En dat terwijl ik zijn vriendin toch wel erg lekker vind. Maar dudes, die Olivia .. AAGH!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:50 schreef Megter het volgende:
Volgende week: 't gaat wat dieper tussen Dennis en Olivia![]()
Die gast heeft echt geen smaak.
Inderdaad. Die stem. Zelfs Kelly van BB is minder mannelijkquote:Op maandag 18 april 2005 21:50 schreef Megter het volgende:
Volgende week: 't gaat wat dieper tussen Dennis en Olivia![]()
Die gast heeft echt geen smaak.
En het erge is dat die lispelende lul die freggle nog echt aantrekkelijk vindt ook!quote:Op maandag 18 april 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè... ik kan me goed voorstellen dat die griet echt woest was
Helaas heeft de vriendin van Dennis zelf een snorquote:Op maandag 18 april 2005 21:40 schreef TheVulture het volgende:
"Die blonde is Sven zijn ding niet"
Nou schat, ze heeft zijn ding al gehad!
Da's wel een goeie opmerking van die vriendin van Dennis over Olivia "Da's de lelijkste"
in dit geval is doof beter op zijn plaatsquote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vrij ernstig ja. Maar ach, kijk af en toe eens op straat wat voor stelletjes er lopen. Er zijn wel meer mannen zonder smaak
of ze zijn blind
Echt een minne actie, knap dat Johanneke nog zo netjes reageerde. Ik had r echt iets aangedaan!quote:Op maandag 18 april 2005 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè... ik kan me goed voorstellen dat die griet echt woest was
Eens.quote:Op maandag 18 april 2005 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Voorstel voor een nickname voor Dennis: Lispel de Kwal.
iedereen eens?
Gaby heeft pas een grote (of eigenlijk lange) neus.quote:Op maandag 18 april 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
Die Kelly is leuk..
Dennis heeft een grote neus..
Is er trouwens niemand die haar hier ook van kent? Ik weet het namelijk vrij zekerquote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ken Rowena ook ergens van trouwens, kan het zijn dat zij zo'n "wakkerblijfwedstrijd" won aan het einde van 2003? Was geloof ik iets van de Lotto en zij bleef ongeveer 70 uur wakker en won daar een flink geldbedrag mee. Kan het mishebben, maar ik ken haar echt ergens van, volgens mij daarvan.
Er begint me inderdaad iets te dagen, best een lekker wijf trouwens...quote:Op maandag 18 april 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is er trouwens niemand die haar hier ook van kent? Ik weet het namelijk vrij zeker.
Ze komt me wel bekend voor en ik heb die slaapshow ook gezien, maar ik zou niet weten of ik haar daarvan ken.quote:Op maandag 18 april 2005 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is er trouwens niemand die haar hier ook van kent? Ik weet het namelijk vrij zeker.
Ik ben slim genoeg om niet mee te doen, ik ken mezelf, ik zou al die wijven van mn vriend afmeppen, de sloerie's.quote:Op maandag 18 april 2005 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij bent geen lekker wijf dat in Temptation Island zit.
Of je bent slim genoeg om niet mee te doen
* Mikkie herinnert zich ineens CSI-like foto's van Inso --> Inso zeer schattig is
Tuurlijk, daar draait dit hele concept om. Montage is eigenlijk niets anders dan suggestie.quote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef Mikkie het volgende:
Vergeet trouwens niet dat die filmpjes wel érg suggestief in elkaar worden gezet. Natuurlijk zijn er bepaalde dingen die je niet kunt ontkennen (hè, Sven), maar er zijn ook andere momenten.
Ik zag alleen van die vage groene beeldenquote:Op maandag 18 april 2005 22:16 schreef Kontiki het volgende:
Daarom vind ik het wel leuk dat er dit jaar in ieder geval erg duidelijke beelden tussen zitten:
Daar is het idd te laat voor, maar voor een degelijke opvoeding niet.quote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef easy-going het volgende:
Hmz, het is zeker te laat om mijn zoontje een andere naam te geven?
Getekend voor het levenquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef easy-going het volgende:
Hmz, het is zeker te laat om mijn zoontje een andere naam te geven?
Dat is op zich wel leuk om op te zetten. Ongegeneerd te keer gaan met 8 mooie dames terwijl je helemaal geen vriendin hebtquote:Op maandag 18 april 2005 22:23 schreef F430 het volgende:
haha dit lonkt naar doorgestoken kaart in mijn nietige opinie
grappig, ik zou mijn vriend een knal verkopen en die meid bedankenquote:Op maandag 18 april 2005 22:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om niet mee te doen, ik ken mezelf, ik zou al die wijven van mn vriend afmeppen, de sloerie's..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |