Terrence houdt zichzelf ook voor de gek. Hij was dat wijf in zee aan het aflebberen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:51 schreef Megter het volgende:
Die Sven is echt ge-wel-dig!
Wat kan die gast goed liegen zeg
Omdat die mannen allemaal gaan noikenquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef NiNi het volgende:
Waarom krijgen de mannen wel aparte slaapkamers en de vrouwen niet?
Beetje oneerlijk.
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Megter het volgende:
Terrence heeft toch alleen tussen die borsten lopen vozen?
Juist, maar m'n reactie was op de resumé. En daar stond dat Terence ws gezoend had, maar volgens mij is dat niet het gevalquote:Op maandag 25 april 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.
Neeeeeee?quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ik hoop dat dit een zieke hoax is...quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Noca het volgende:
Verleidster en 6 vrijgezelle mannen? Dat klopt niet helemaal of wel?
Klopt geen hol van als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Ik zeg dat ze nog wat vrijgezellen geneukt heeft. Waar en hoe; geen idee!quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Die brunette met die grote tieten (Neukster van Sven aflevering 1 volgens mij)quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
Op het forum van VT4 staat dat het een hoax is. Het artikel staat ook vol van de fouten en het klopt ook niet echt, aangezien ze mannen met een partner moet verleiden en niet de vrijgezelle mannen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
iddquote:Op maandag 25 april 2005 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een knuppel die Dennis: "We hebben met z'n [b]3-en[b] besloten (...)", en dan nog zeggen dat Olivia een lekker ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |