Jammer eigenlijk. Voordeel is wel dat de vrouwen overduidelijk op premiejacht zijn gegaan, aan de andere kant wordt het zo wel een beetje heel erg "gooi een stel hoeren op een eiland en film de resultaten". Maar...het is kostelijke TV natuurlijk. Heb me kapot gelachen om Sven. En om Kenny, die volgens mij een heeeeel klein pikkie moet hebben om zo jaloers te reagerenquote:We hebben in dit nummer ook de meisjes van Temptation Island. Heb jij goede verleidingstips?
Ik had nog bijna meegedaan aan Temptation Island. Maar toen ik hoorde dat je een premie zou krijgen voor elke man die je versiert, ben ik afgehaakt. Dat vind ik toch echt te ver gaan.
Hij spoort gewoon niet. Kansloze kutkneus is het.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:02 schreef jadelovespat het volgende:
Die kenny is raar man, hahaha
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Orginial het volgende:
Sven is okay.
Beetje jammer dit...quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de Belgische pers lijkt er nu héél zeker van, Sven en Sally waren en zijn géén koppel , na "Het Blok" zijn ze uit elkaar gegaan. Echter omdat men bij VT4 slechte kijkcijfers verwachte voor deze serie had men een "publiekstrekker" nodig. Sven en Sally werden daardoor door de organisatie opgebeld en volgens de pers zelfs financieel over de streep gehaald om nog even voor deze serie een "koppel" te vormen.
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Ja geweldig net als die belg van twee jaar terug. Die dacht op een gegeven momentquote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
rustig maar..quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef PhalanX het volgende:
niks mis mee hoor, maar dan mogen ze het "verleidster" wel wegschrappen en officieel vervangen voor "HOER" want dat zijn ze dan ook, seksuele gunsten voor een financiele vergoeding = HOER HOER HOER.
20.30, Veronica.quote:Op maandag 25 april 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe laat komt het vanavond? Ik ga zeker kijken. Niet boeiend of het echt op nep is, dit is leuke en vermakelijke televisie.
Ik kon me al zo moeilijk voorstellen dat al die gozers echt in de smaak zouden vallen bij de verleidsters.quote:Op maandag 25 april 2005 11:40 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dit...
Wat is er trouwens mis dat de verleid(st)ers betaald krijgen voor elke verovering? Zo worden tenminste ook de lelijkerds nog flink verleid. Altijd leuk om die neppe ego-boost te zien bij de mannen met name.
Terrence houdt zichzelf ook voor de gek. Hij was dat wijf in zee aan het aflebberen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:51 schreef Megter het volgende:
Die Sven is echt ge-wel-dig!
Wat kan die gast goed liegen zeg
Omdat die mannen allemaal gaan noikenquote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef NiNi het volgende:
Waarom krijgen de mannen wel aparte slaapkamers en de vrouwen niet?
Beetje oneerlijk.
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.quote:Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Megter het volgende:
Terrence heeft toch alleen tussen die borsten lopen vozen?
Juist, maar m'n reactie was op de resumé. En daar stond dat Terence ws gezoend had, maar volgens mij is dat niet het gevalquote:Op maandag 25 april 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij mocht zelfs knuffelen niet.
Neeeeeee?quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ik hoop dat dit een zieke hoax is...quote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Dit stond vandaag in een Belgische krant (Belang van Limburg)
Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd wanneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.quote:Op maandag 25 april 2005 21:01 schreef Noca het volgende:
Verleidster en 6 vrijgezelle mannen? Dat klopt niet helemaal of wel?
Klopt geen hol van als je het mij vraagtquote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Ik zeg dat ze nog wat vrijgezellen geneukt heeft. Waar en hoe; geen idee!quote:Op maandag 25 april 2005 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe dat kan? Ze is verleidster en zit dus bij de mannen die een vriendin hebben en dat zijn er vier.
Of heeft ze zich laten palen door wat inboorlingen?
Die brunette met die grote tieten (Neukster van Sven aflevering 1 volgens mij)quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
Op het forum van VT4 staat dat het een hoax is. Het artikel staat ook vol van de fouten en het klopt ook niet echt, aangezien ze mannen met een partner moet verleiden en niet de vrijgezelle mannen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt geen hol van als je het mij vraagt
Wie is Irma eigenlijk?
iddquote:Op maandag 25 april 2005 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een knuppel die Dennis: "We hebben met z'n [b]3-en[b] besloten (...)", en dan nog zeggen dat Olivia een lekker ding is.
Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..quote:Op maandag 25 april 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op het forum van VT4 staat dat het een hoax is. Het artikel staat ook vol van de fouten en het klopt ook niet echt, aangezien ze mannen met een partner moet verleiden en niet de vrijgezelle mannen.
Nou, je mag niet op uiterlijk afgaan en ik geloof er nog eerlijk gezegd geen hol van, maar het lijkt me wel een 'makkelijk' type die niet moeilijk doet over een lul meer of minder....quote:
Sterker nog, dan was het een schandaal geworden waar de honden geen brood van lusten. "Zeven mensen besmet bij RLS"quote:Op maandag 25 april 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..
Dat denk ik ook dus...quote:Ah ok, anders was het ook wel groter nieuws geweest denk ik..
Ja, ze ziet er uit als een sletje eigenlijk....quote:Nou, je mag niet op uiterlijk afgaan en ik geloof er nog eerlijk gezegd geen hol van, maar het lijkt me wel een 'makkelijk' type die niet moeilijk doet over een lul meer of minder....
Heeft iemand ook een link naar dat artikel?
Of het waar is weet ik niet, ik heb het gehaald van het forum van VT4.quote:Op maandag 25 april 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is een hoax dus, het artikel staat ook vol met spelfouten.
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke sletquote:Op maandag 25 april 2005 21:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Meer weet ik ook niet, maar die Irma blijft wel een lekkere slet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat stond er nou op?quote:
Dat zou dan gelijk het absolute hoogtepunt zijn van deze TIquote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Dennis straks tussen de benen van Olivia graait dan heeft hij een piemel in zijn handen.
Sally is availablequote:
Ik vind er ook weinig aan. Goedkope en lelijke kampsloerie is het.quote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Dat heeft die kerel dan goed bekekenquote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
Sven & Sally waren al actief in een ander VT4-programma en bleken degene te zijn die VT4 zocht voor wat spektakel. Daarvoor zijn ze ingehuurd en dat hebben ze ook toegegeven.quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef Neverstop het volgende:
Dat briefje van Sally maakt het gerucht dat Sven en Sally al geen relatie meer hadden nog sterker.
het is misschien een grote slet en heeft een kansloze uitstraling maar je kan niet ontkennen dat haar gezicht mooi is en dat ze een prachtig lichaam heeftquote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Irma maar een onaantrekkelijke slet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |