moet je ff paradiso.nl checken hequote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef newyorkcity het volgende:
hmm oke, dat wist ik allemaal niet. Ga niet alleen voor hem hoor, maar hij is wel goed.. Nou ja ik kijk tegen die tijd wel weer een keer. Paradiso nog niet uitverkocht? Hoorde dat die 20 euro waren..
quote:Dagkaarten en 3-dagenkaarten (¤ 65,- / ¤ 155,-)
Bezoekers van het North Sea Jazz Festival krijgen met een dagkaart of 3-dagenkaart toegang tot het Nederlands Congres Centrum. Eenmaal binnen bepaalt u zelf welke concerten u wil bijwonen.
Voor concerten in de PWA-zaal en enkele concerten in de Statenhal zijn echter aparte toeslagkaarten vereist (zie 'pluskaarten' hieronder)
Ach, er zijn tegelijkertijd nog zo'n 10 andere zalen waar je naartoe kunt. Ik vermijd die massale Statenhal-concerten meestal toch, tenzij het iets is dat ik echt graag wil zien.quote:Op maandag 25 april 2005 22:37 schreef webfreak het volgende:
Jamie Cullum??? Op een Jazz-festival??
Ik loop tegen iedere halve zool te scanderen dat het beslist GEEN jazz is, en nu maakt NSJ al mijn argumenten waardeloos, door die karakterloze pianopuber tussen échte jazzmuzikanten in te programmeren...![]()
Idd. Het is tegenwoordig een festival voor mensen die van DJ's en pop houden, terwijl ze naar hun collega's en vrienden kunnen opscheppen dat ze naar een echt JAZZfestival zijn geweest. Jawel mensen, wij houden van jazz!quote:Op maandag 25 april 2005 22:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Jamie Cullum was er vorig jaar ook al. En NSJ is al jaren niet meer een festival met enkel "échte jazz", wat dat dan ook mag zijn.
King Crimson!? Dat is toch helemaal geen jazz, jongen..quote:Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef webfreak het volgende:
Vind 't nog steeds zonde dat ik King Crimson vorig jaar (of 2 jaar geleden inmiddels!??) heb gemist
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
King Crimson!? Dat is toch helemaal geen jazz, jongen..
Was wel een goed optreden, trouwens, twee jaar geleden..
aww Maceo.. cool !quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:52 schreef mymoodfentje het volgende:
MACEO PARKER KOMT DUS IK OOK olé
http://www.bredajazzfestival.nlquote:35 jaar Breda Jazz Festival
De prachtige binnenstad van Breda, de gastvrijheid van Brabant samen met de bijzondere jazzprogrammering maken het Breda Jazz Festival tot een uniek festival in de wereld!
Dat we dit jubileum tegelijk vieren met de 60-jarige bevrijding van ons land op 5 mei maakt deze editie helemaal bijzonder. Nog nooit hadden we zoveel internationale solisten bij elkaar als dit jaar! Natuurlijk vieren we de bevrijding met een bevrijdingsfestival op 5 mei 2005.
We hebben weer een 'Nachtconcert' op zaterdag 7 mei 2005 waarbij u in 2 spiegeltenten tegelijk kunt genieten van topmuziek.
Best te doen. De zaterdag gaat over het algemeen vrij snel, daar staan dan ook de meeste pop- of mainstream-artiesten. Vrijdag en vooral zondag zijn vaak niet eens totaal uitverkocht. Dit jaar kan het overigens best wat sneller gaan aangezien het de laatste keeris dat het in Den Haag wordt gehouden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef beautiful_world het volgende:
het is toch altijd heel snel uitverkocht??? of is het best te doen om kaarten te krijgen>??
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:52 schreef mymoodfentje het volgende:
MACEO PARKER KOMT DUS IK OOK olé
Das wel een hele lange lijst.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Zanderrr het volgende:
Een vogeltje fluisterde een deel van het volgende programma voor 2005 in mijn oor. Weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, officieel wordt het pas 10 mei bekend gemaakt:
*knip*
De lijst moet je wel helemaal doorlopen om de daadwerkelijke lijst te krijgen volgens mij. Bij vele krijg je behalve de line-up dit te lezen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef Zanderrr het volgende:
Klik op de namen om de bezettingen te zien. Klein foutje van de webmaster denk ik, dus 't zal wel niet lang werken.
quote:Er was geen optreden op North Sea Jazz in het jaar waar deze act informatie bij hoort.
Ik denk toch dat het wel redelijk klopt (last minute wijzigingen en ziektes voorbehouden dan). Er zitten ook namen tussen die naar mijn weten nog nooit eerder op NSJ hebben gespeeld, en waarbij je wel dezelfde foutmelding krijgt, en ook artiesten die op hun eigen website al bevestigd hebben dat ze komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De lijst moet je wel helemaal doorlopen om de daadwerkelijke lijst te krijgen volgens mij. Bij vele krijg je behalve de line-up dit te lezen.
[..]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 28 april 2005 19:53 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het wel redelijk klopt (last minute wijzigingen en ziektes voorbehouden dan). Er zitten ook namen tussen die naar mijn weten nog nooit eerder op NSJ hebben gespeeld, en waarbij je wel dezelfde foutmelding krijgt, en ook artiesten die op hun eigen website al bevestigd hebben dat ze komen.
Dat zou een goede verklaring zijn.quote:Ze zullen die toch niet voor de gein in de database gestopt hebben, denk alleen dat het allemaal nog 'under construction' is en de zalen /tijdstippen nog niet overal voor bekend zijn.
Ik kan er ook wel mee levenquote:Maar goed, we zullen wel zien, voorlopig vind ik het zelf wel een aardig lijstje.
De eerste keer dat ik ben geweest was in 1985. Toen kon je voor 15 gulden extra Ella Fitzgerald in het Tuinpaviljoen zien optreden. Een dagkaart kostte toen volgens mij 80 gulden. Ben daarna nog 2 keer geweest of zo, toen was het nog de moeite waard (vind ik dan). De lol ging er vanaf toen het opeens 'trendy' werd om naar het NSJ te gaan. Bakken vol mensen die er alleen maar een beetje stonden te flaneren bij de 'broodje braadworst-tenten'.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef nipeng het volgende:
Vanwege de absurde prijzen zal ik nooit gaan
Ik móet gewoon naar Oscar Peterson!!! Woei, ik vind het echt geweldig dat hij komtquote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef Zanderrr het volgende:
Oscar Peterson zal vast wel een plusconcert zijn, dus dan komt er nog eens 15 euro bovenop de prijs van een dagkaart.
Wat helemaal schandalig duur is, is het aparte NSJ 30th anniversary concert van Keith Jarrett dat op 6 juli in de PWA-zaal gehouden wordt: 75 euro voor het goedkoopste kaartje...
Ik zou de man best weleens willen zien pingelen, maar voor dat geld kan ik ook een hele hoop andere leuke dingen doen. De mensen op de duurste plaatsen mogen vast met hun juwelen meerinkelen (vrij naar John Lennon).
Edit:quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Zanderrr het volgende:
Een vogeltje fluisterde een deel van het volgende programma voor 2005 in mijn oor. Weet niet in hoeverre het betrouwbaar is, officieel wordt het pas 10 mei bekend gemaakt:
[EM]
30th Anniversary Bird Session led by Joe Zawinul
Andrew Hill Big Band
Barry Harris Trio
Benny Bailey Quartet
En dit (!!!) was ook reuze de moeite waard geweest, mits hij niet net zou zijn overleden (afgelopen week). Erg triest en jammer, want het is, was een geweldige en redelijk onderschatte trompetist.
Benny Golson / Cedar Walton Quintet 'Original Messengers'
Billy Cobham Spectrum All Stars
Bobby Previte Charlie Hunter & Greg Osby
Boris van der Lek Quintet featuring Thijs van Leer & Han Bennink
Buzz Bros Band
Cassandra Wilson
Chaka Khan with the Metropole Orchestra
Charlie Parker Legacy Band with guests Johnny Griffin, Roy Hargrove, Benny Golson, John Engels, Bolla Gabor a.o.
... wooow... als dat niet mooi wordt...
Chick Corea Touchstone
En hier heb ik nou op zitten wachten, een hopelijk goede poging tot interpretatie van Mingus' Big Band compositites:
Conservatory Of Amsterdam Big Band plays Charles Mingus
Curtis Fuller Sextet
Dave Holland Big Band
Dit zal ongetwijfeld een zogenaamd plusconcert worden, maar hier moet je dan ook heen (ik dan ieder geval)
Dave Holland with Herbie Hancock, Jack DeJohnette & Chris Potter
Dizzy Gillespie All Star Big Band conducted by Slide Hampton with James Moody , Roy Hargrove
Don Byron Ivey Divey Quartet
Jim Hall Group
apart?::
Joel Harrison Free Country featuring Dave Binney
John Scofield Quartet featuring Chris Potter & Bill Stewart
Kenny Werner Trio
McCoy Tyner All Stars
Oscar Peterson Quartet
Randy Weston Quintet
Roy Haynes Fountain Of Youth
Stanley Clarke Béla Fleck Jean-Luc Ponty
Stefano Di Battista Quartet 'Parker's Mood'
The RH Factor feat Roy Hargrove
Dat is één van de redenen waarom ik al heel lang niet meer op zaterdag naar NSJ ga.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef Litpho het volgende:
Nu nog de Joss Stone en Katie Melua aanhangers (je krijgt bijna het idee dat ze Norah Jones niet konden krijgen) ontwijken en het wordt nog wel wat.
Dat is zeker ernstig maar daar heb je dan nog geen last van. Groepen collega's van elkaar die op luide toon achter je rug tijdens concerten blijk geven niets van muziek te begrijpen of er überhaupt maar van te houden; verschrikkelijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk vooral de schurft aan dat ABN-AMRO-volk met vrijkaarten dat de hele dag alleen maar loopt rond te lummelen. Vorig jaar zag ik zelfs zo iemand uit vervelingpatience spelen achter een van de PCs die Planet Internet er altijd neerzet..
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:07 schreef nipeng het volgende:
Uhmmm Chaka Khan with the Metropole Orchestra
Nu nog wel, volgend jaar verhuist het hele gedoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:39 schreef Liejannuh het volgende:
Komt Zorn gewoon op NSJ??
Gaaf man!Misschien dat ik nu ook maar een keertje ga, het is immers op fiestafstand!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Zanderrr het volgende:
Benny Bailey (r.i.p.) staat ook nog steeds in het schema, dat vind ik eigenlijk nog treuriger. Kunnen ze volgend jaar voor mij misschien ook Duke Ellington of Eric Dolphy programmeren, mochten ze nog uit de dood herrijzen?
Goed, verder geen verrassingen, maar ik heb er wel zin in.
Ik ben geen jazzpurist of iets dergelijks maar dát is echt grappig...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef ernie09 het volgende:
Yup, in Ahoy (en het complex erbij dacht ik). Helaas, maar het is niet anders.
Ik ga zeker wel weer dit jaar. Heb er ook weer super veel zin in!
Vorig jaar trouwens gelachen: stond er bij Jamie Cullum (waar we nou eenmaal langs kwamen) zo'n yup met zijn sweater om zijn nek geknoopt heel stoer tegen zijn vriendin te verkondigen: 'luister schatje, dit is nou jazz zoals jazz bedoeld is'.
Jamie Cullum speelde op dat moment Frontin' van Pharell (N.E.R.D.). Ik kon het niet laten hem even in zijn gezicht uit te lachen!
Rachelle Ferrell denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:58 schreef hydraulix het volgende:
..... brilletje .....
En ze was goed. Was er toen ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:58 schreef hydraulix het volgende:
Yes, zij is het! Bedankt!
Solomon Burke is onwijs, vooral zijn plaat Don't give up on me, legendarischquote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze was goed. Was er toen ook.
Maar kwam toen speciaal voor Ringo Madlingozi.Met nog een hele club Zuid Afrikanen. Een soort reunietje.
Vond Solomon Burke ook leuk. Komt dit jaar ook. De enige voor wie ik dit jaar zou gaan is Bobby Mc Ferrin. Hijs ceeewwl!! Maar niet cool genoeg om € 65.- voor te betalen.
Zong ze ook niet mee met Joey Zwaniful ( of zoiets ? )quote:
Je bedoelt Joe Zawinul ?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zong ze ook niet mee met Joey Zwaniful ( of zoiets ? )
Ja die bedoel ik !quote:
Ik denk het zeker te weten. NSJ 2003 volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef fripper het volgende:
Maar of hij wel eens iets met Rachelle Ferrell heeft gedaan weet ik ook niet eigenlijk ...
Nou, schrap dat maar, want de 3dagenkaarten zijn nu al uitverkocht en ik moest er nog een gaan halen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat ik weer 3 dagen ga, moet alleen de pegels nog bij elkaar schrapen.
Het is wel een hoop geld, maar achteraf heb ik er tot nu toe nog nooit spijt van gehad.
Dan is de vraag natuurlijk: wie is het?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mijn zus treed er op met haar harpje...ik kan haar alleen niet vinden op het programma. Mijn vader zweert dat ze er ergens op staat...., maar ik zie haar niet.
Ik was daar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:52 schreef Zanderrr het volgende:
Zo, wie gaat er vanavond, en waar ga je naar kijken? Ik ben gisteren nog even naar "North Sea Jazz Heats The Hague" geweest, ff Soulive bekeken. Was ook leuk.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:14 schreef dscx het volgende:
There is a God, oh yes... There is, a God...
Al Greenquote:
Jaloers???quote:
Angie Stone is idd goed! Heb d'r vorig jaar meegemaakt bij PURE, van The Box..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Jaloers???
SUPERjaloers
Enige reden waarom ik naar het NSJ wilde dit jaar.
Maar goed, geen geld.
2 jaar terug wel mooi Al Jarreau gezien, Angie Stone en Take 6, die ik niet kende, maar ONTZETTEND goed zijn.
Beter dan Boyz II Men
Dan zal ik het maar niet erger maken door te zeggen dat ik er gratis ben heen geweest hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik naar het NSJ wilde dit jaar.
Maar goed, geen geld.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:18 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar niet erger maken door te zeggen dat ik er gratis ben heen geweest he
Iets later én iets langer.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Belachelijk dat het programma op TV op zo'n tijdstip wordt uitgezonden. Doe het dan iets eerder of iets later, maar niet op zo'n rottijd
Er is niks over gezegd in het vooruitzicht. Maar kan altijd natuurlijk. Gewoon kijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 00:33 schreef Charmian het volgende:
Weet iemand of ze nog iets van Count Basie of Oscar Peterson gaan uitzenden?
Morgen om 11.30 op ned. 3 zijn er hoogtepunten. Volgens mij een herhaling van vrijdag, ik hoorde in ieder geval wat artiesten noemen van die dag.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Iets later én iets langer.
En een herhaling zou ook fijn zijn.
Idem! Idem!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Rahja het volgende:
Ik ga morgen! (ondertussen is het al vandaag, maar ach, mierenneuken...)
Ja, hoogtepunten. Maar denk niet dat het een herhaling is. Zullen vast wel wat andere nummers van de artiesten zijn. Lijkt me...quote:Op zondag 10 juli 2005 00:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Morgen om 11.30 op ned. 3 zijn er hoogtepunten. Volgens mij een herhaling van vrijdag, ik hoorde in ieder geval wat artiesten noemen van die dag.
Ik ook !!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Rahja het volgende:
Ik ga morgen! (ondertussen is het al vandaag, maar ach, mierenneuken...)
Arggggh je herinnert me er weer aan waarom ik al een aantal jaren besloten heb niet naar het nsj te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:02 schreef Seborik het volgende:
Ja, dan hoor je bij de kneuzen die zich staan te bezatten bij de dranktentjes en je er niet door laten wanneer je wel voor de muziek komt. Thumbs up.
Why??? Om nog een kaartje te bemachtigen?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:40 schreef ma_jojo het volgende:
Over 2 uurtjes naar NSJ.. Lekker lang buiten voor de ingang liggen. Hoera.
Om vooraan te staan bij Joss.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Why??? Om nog een kaartje te bemachtigen?
Sla dit jaar over. Vind Joss stone heel goed maar ben niet fan genoeg om daarvoor alleen te komen. (zoon baalde daar wel van want die wilde wel)quote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Om vooraan te staan bij Joss.
En ook voor Candy Dulfer. Gerucht gaat dat Prince met d'r meekomt!
Ik wil ook per se het laatste jaar in Den Haag meemaken. Laatste jaar, laatste dag.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sla dit jaar over. Vind Joss stone heel goed maar ben niet fan genoeg om daarvoor alleen te komen. (zoon baalde daar wel van want die wilde wel)
De jaren dat er Zuid Afrikaanse jazz is kom ik wel als ik poen heb.
Als dat de hoogtepunten moeten zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 00:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Morgen om 11.30 op ned. 3 zijn er hoogtepunten.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:26 schreef Zanderrr het volgende:
Dat gerucht over Prince hoor je elk jaar als Candy Dulfer er staat, en tot nu toe is 'ie nog nooit geweest. Zou Candy anders de Statenhel niet volkrijgen of zo?
Het geluid is de Statenhal vond ik ronduit abominabel.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat de slechte reputatie van de Ahoy als concertzaal ook meespeelt. Ik vind de akoestiek van het "Sportpaleis" eerlijk gezegd altijd vrij dramatisch. Maar eerlijk is eerlijk, het geluid in de Statenhal is ook niet altijd even geweldig en bovendien heb ik geen idee hoe die andere zalen in Ahoy zijn. Ik ben ook wel een beetje gehecht aan het Congresgebouw, vooral als je wat langer komt en alle zijpaadjes en sneakroutes kent. Nou ja, mensen houden gewoon niet van verandering, maar ik ga volgend jaar eerst maar eens kijken in Rotterdam voordat ik ga klagen. Wel stom, ben zelf vergeten dat boekje mee te nemen gisteren.
Dat is het volgens mij...quote:Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat de slechte reputatie van de Ahoy als concertzaal ook meespeelt. Ik vind de akoestiek van het "Sportpaleis" eerlijk gezegd altijd vrij dramatisch. Maar eerlijk is eerlijk, het geluid in de Statenhal is ook niet altijd even geweldig en bovendien heb ik geen idee hoe die andere zalen in Ahoy zijn. Ik ben ook wel een beetje gehecht aan het Congresgebouw, vooral als je wat langer komt en alle zijpaadjes en sneakroutes kent. Nou ja, mensen houden gewoon niet van verandering, maar ik ga volgend jaar eerst maar eens kijken in Rotterdam voordat ik ga klagen. Wel stom, ben zelf vergeten dat boekje mee te nemen gisteren.
Anders hoeft niet persé negatief te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het geluid is de Statenhal vond ik ronduit abominabel.
Maar de concerten die ik in Ahoy heb bezocht, daarvan werd ik ook zéker niet wild van het geluid.
Maar vooral omdat North Sea Jazz gewoon bij Den Haag hoort, ga ik het zeker missen. Het wordt toch anders op een bepaalde manier..
Ah! 'Zappa' noemen wij hem altijd. Hoop zeker dat ie mee gaat! Mooie kerel!quote:
Dat worden niet dezelfde namen als in Den Haag. Op de brochure staat 'te vergelijken met' en zo'n zelfde brochure krijg je volgend jaar bij het festival. De namen van de zalen worden in november bekend gemaakt. Naar alle waarschijnlijkheid krijgt alleen Paul Acket een 'eigen' zaal.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:12 schreef Nokia3310 het volgende:
Wat ik trouwens wel triest vind is dat de zalen in Ahoy dezelfde namen gaan krijgen als in Den Haag (Statenhal, Paul Ackett paviljoen enz.) Als je een festival naar een nieuwe plek verplaatst maak er dan ook echt iets nieuws van. Nu lijkt het alsof ze zelf ook niet blij zijn om te verplaatsen en daarom de namen vasthouden.
Volgens ernie09 hierboven niet, maar ik kan 't zelf niet controleren want ik heb die brochure helaas niet meegenomen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef Nokia3310 het volgende:
Maar dat is dus het trieste Zanderrr, de namen blijven hetzelfde. Een beetje raar als je bedenkt dat die zalen gewoon zo heten in Den Haag en dat ze de namen meenemen.
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef Nokia3310 het volgende:
Maar dat is dus het trieste Zanderrr, de namen blijven hetzelfde. Een beetje raar als je bedenkt dat die zalen gewoon zo heten in Den Haag en dat ze de namen meenemen.
Iemand het ook opgevallen dat Joss Stone wel erg kort optrad? Ze begon een kwartier te laat en stopte een kwartier te vroeg. In totaal heeft ze drie kwartier opgetreden. Neem dan Maceo Parker, die trad een half uur langer op (in totaal 2 uur). Ik vond Stone´s optreden erg gaaf hoor, alleen jammer dat het zo kort was.
Ik heb hier de brochure en heb nog even gekeken. Er staat een plattegrondje op van het Ahoy complex met (zaal)nummers 1 t/m 13. Achter elk zaal nummer staat "vergelijkbaar met" en dan de namen van de 'Den Haag' namen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens ernie09 hierboven niet, maar ik kan 't zelf niet controleren want ik heb die brochure helaas niet meegenomen.
owh mijn god,....KLOKKENSPEL....ik raad je aan even een cd'tje van hun te checken in je plaatselijke platenhandel,...als ze het hebben dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:41 schreef ma_jojo het volgende:
SOULIVE, was dat met dat klokkenspel?
In dat geval: Ik vond die zwarte gitarist echt da bomb! Die stem ook van hem!
Ah ok, dan heb ik het verkeerd gezien. Ik zag dus in die folder de namen van de zalen staan (te vergelijken met blijkbaar over het hoofd gezien) en toen meteen weggeflikkerdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:24 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ik heb hier de brochure en heb nog even gekeken. Er staat een plattegrondje op van het Ahoy complex met (zaal)nummers 1 t/m 13. Achter elk zaal nummer staat "vergelijkbaar met" en dan de namen van de 'Den Haag' namen.
Ik heb dit weekend dus gesproken met de begeleider van het project (vanuit de gemeente Rotterdam) en die vertelde mij dat de namen pas in november bekend gemaakt worden.
Vond het optreden ook erg vet, heb meteen haar cd gekocht. Nu al een paar keer gedraaidquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!
Nu pas d'r cd?!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Vond het optreden ook erg vet, heb meteen haar cd gekocht. Nu al een paar keer gedraaid
Had haar al een paar keer op tv gezien en op de radio gehoord maar na dit optreden moest ik echt de cd hebben. Beetje laat misschienquote:Op maandag 11 juli 2005 19:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nu pas d'r cd?!![]()
Bloemetjeeeeh van Joss
Volgens radio 2 had ze bij Candy staan kijken maar sloeg daar de klamme warmte op haar stem.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!
Hij zou om 23.00 beginnen volgens mij en was om 22.40 al bezig volgens mijn klokkie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Maceo is niet een half uur eerder begonnen maar wel een half uur langer doorgegaan. Ik hoorde niets aan Joss´ stem, het klonk loepzuiver! Maar als ze zelf last van haar stem heeft snap ik het wel, al was er niets van te horen.
heb vandaag weer naar haar cd geluisterd, geweldig![]()
Hij zou spelen van 22.30 tot 00.00 maar speelde van 22.30 tot 00.30quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij zou om 23.00 beginnen volgens mij en was om 22.40 al bezig volgens mijn klokkie.
Ik heb ook niets gehoord aan haar stem... waarschijnlijk voelde het bij haar niet lekker en wilde ze niet forceren. Verstandige meid ook nog !
Joss Stonequote:
Wat voor editie is dat dan? En in hoeverre verschilt het van de gewone cd? Voor zover ik weet heb ik de 'gewone' mind, body & soul. Luister hem elke dagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Heb gisteren Mind Body & Soul gekocht! Limited Dutch Edition! Geweldig![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Heb gisteren Mind Body & Soul gekocht! Limited Dutch Edition! Geweldig![]()
Nou, er zit een bonus live cd bij met opnames van het het concert in Amsterdam "De Duif", maar dat vind ik nog niet zo bijzonder, vooral omdat ik daar niet ben geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:38 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Wat voor editie is dat dan? En in hoeverre verschilt het van de gewone cd? Voor zover ik weet heb ik de 'gewone' mind, body & soul. Luister hem elke dag![]()
er zijn geen opnames van gemaakt, van vrijdag in ieder geval, alleen de moeder van ee nvan de saxofonisten stond er met een handycam....quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef alyel het volgende:
oh..das balen!
nja toch bedankt.. (mocht iemand tog nog beelden/beeldmateriaal ofzo hebben van de New Generation Of Dutch Jazz...)
Ik heb hem nu ook in huis, en damn, wat kan zij zingen zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:09 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb gister nog ffkes snel de Dutch Edition gehaald.. Ik vind 'm echt wél mooi
Jammer dat het zo weinig nummers zijnIk vind het wel super dat einde van Spoiled!
Wat een strot heeft dat meisje!
* Radiohoofdje rukt knuppel uit handen en slaat Knakker nog eens 2 keer.quote:
je kan ons ook bereiken op de email van de pianist : fusionpianist@gmail.comquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef alyel het volgende:
oh..das balen!
nja toch bedankt.. (mocht iemand tog nog beelden/beeldmateriaal ofzo hebben van de New Generation Of Dutch Jazz...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |