Dat is zeker ernstig maar daar heb je dan nog geen last van. Groepen collega's van elkaar die op luide toon achter je rug tijdens concerten blijk geven niets van muziek te begrijpen of er überhaupt maar van te houden; verschrikkelijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk vooral de schurft aan dat ABN-AMRO-volk met vrijkaarten dat de hele dag alleen maar loopt rond te lummelen. Vorig jaar zag ik zelfs zo iemand uit vervelingpatience spelen achter een van de PCs die Planet Internet er altijd neerzet..
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:07 schreef nipeng het volgende:
Uhmmm Chaka Khan with the Metropole Orchestra
Nu nog wel, volgend jaar verhuist het hele gedoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:39 schreef Liejannuh het volgende:
Komt Zorn gewoon op NSJ??
Gaaf man!Misschien dat ik nu ook maar een keertje ga, het is immers op fiestafstand!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:18 schreef Zanderrr het volgende:
Benny Bailey (r.i.p.) staat ook nog steeds in het schema, dat vind ik eigenlijk nog treuriger. Kunnen ze volgend jaar voor mij misschien ook Duke Ellington of Eric Dolphy programmeren, mochten ze nog uit de dood herrijzen?
Goed, verder geen verrassingen, maar ik heb er wel zin in.
Ik ben geen jazzpurist of iets dergelijks maar dát is echt grappig...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef ernie09 het volgende:
Yup, in Ahoy (en het complex erbij dacht ik). Helaas, maar het is niet anders.
Ik ga zeker wel weer dit jaar. Heb er ook weer super veel zin in!
Vorig jaar trouwens gelachen: stond er bij Jamie Cullum (waar we nou eenmaal langs kwamen) zo'n yup met zijn sweater om zijn nek geknoopt heel stoer tegen zijn vriendin te verkondigen: 'luister schatje, dit is nou jazz zoals jazz bedoeld is'.
Jamie Cullum speelde op dat moment Frontin' van Pharell (N.E.R.D.). Ik kon het niet laten hem even in zijn gezicht uit te lachen!
Rachelle Ferrell denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:58 schreef hydraulix het volgende:
..... brilletje .....
En ze was goed. Was er toen ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:58 schreef hydraulix het volgende:
Yes, zij is het! Bedankt!
Solomon Burke is onwijs, vooral zijn plaat Don't give up on me, legendarischquote:Op zondag 15 mei 2005 15:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ze was goed. Was er toen ook.
Maar kwam toen speciaal voor Ringo Madlingozi.Met nog een hele club Zuid Afrikanen. Een soort reunietje.
Vond Solomon Burke ook leuk. Komt dit jaar ook. De enige voor wie ik dit jaar zou gaan is Bobby Mc Ferrin. Hijs ceeewwl!! Maar niet cool genoeg om € 65.- voor te betalen.
Zong ze ook niet mee met Joey Zwaniful ( of zoiets ? )quote:
Je bedoelt Joe Zawinul ?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zong ze ook niet mee met Joey Zwaniful ( of zoiets ? )
Ja die bedoel ik !quote:
Ik denk het zeker te weten. NSJ 2003 volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef fripper het volgende:
Maar of hij wel eens iets met Rachelle Ferrell heeft gedaan weet ik ook niet eigenlijk ...
Nou, schrap dat maar, want de 3dagenkaarten zijn nu al uitverkocht en ik moest er nog een gaan halen.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:49 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat ik weer 3 dagen ga, moet alleen de pegels nog bij elkaar schrapen.
Het is wel een hoop geld, maar achteraf heb ik er tot nu toe nog nooit spijt van gehad.
Dan is de vraag natuurlijk: wie is het?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mijn zus treed er op met haar harpje...ik kan haar alleen niet vinden op het programma. Mijn vader zweert dat ze er ergens op staat...., maar ik zie haar niet.
Ik was daar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:52 schreef Zanderrr het volgende:
Zo, wie gaat er vanavond, en waar ga je naar kijken? Ik ben gisteren nog even naar "North Sea Jazz Heats The Hague" geweest, ff Soulive bekeken. Was ook leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |