Anders hoeft niet persé negatief te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:48 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het geluid is de Statenhal vond ik ronduit abominabel.
Maar de concerten die ik in Ahoy heb bezocht, daarvan werd ik ook zéker niet wild van het geluid.
Maar vooral omdat North Sea Jazz gewoon bij Den Haag hoort, ga ik het zeker missen. Het wordt toch anders op een bepaalde manier..
Ah! 'Zappa' noemen wij hem altijd. Hoop zeker dat ie mee gaat! Mooie kerel!quote:
Dat worden niet dezelfde namen als in Den Haag. Op de brochure staat 'te vergelijken met' en zo'n zelfde brochure krijg je volgend jaar bij het festival. De namen van de zalen worden in november bekend gemaakt. Naar alle waarschijnlijkheid krijgt alleen Paul Acket een 'eigen' zaal.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:12 schreef Nokia3310 het volgende:
Wat ik trouwens wel triest vind is dat de zalen in Ahoy dezelfde namen gaan krijgen als in Den Haag (Statenhal, Paul Ackett paviljoen enz.) Als je een festival naar een nieuwe plek verplaatst maak er dan ook echt iets nieuws van. Nu lijkt het alsof ze zelf ook niet blij zijn om te verplaatsen en daarom de namen vasthouden.
Volgens ernie09 hierboven niet, maar ik kan 't zelf niet controleren want ik heb die brochure helaas niet meegenomen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef Nokia3310 het volgende:
Maar dat is dus het trieste Zanderrr, de namen blijven hetzelfde. Een beetje raar als je bedenkt dat die zalen gewoon zo heten in Den Haag en dat ze de namen meenemen.
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:09 schreef Nokia3310 het volgende:
Maar dat is dus het trieste Zanderrr, de namen blijven hetzelfde. Een beetje raar als je bedenkt dat die zalen gewoon zo heten in Den Haag en dat ze de namen meenemen.
Iemand het ook opgevallen dat Joss Stone wel erg kort optrad? Ze begon een kwartier te laat en stopte een kwartier te vroeg. In totaal heeft ze drie kwartier opgetreden. Neem dan Maceo Parker, die trad een half uur langer op (in totaal 2 uur). Ik vond Stone´s optreden erg gaaf hoor, alleen jammer dat het zo kort was.
Ik heb hier de brochure en heb nog even gekeken. Er staat een plattegrondje op van het Ahoy complex met (zaal)nummers 1 t/m 13. Achter elk zaal nummer staat "vergelijkbaar met" en dan de namen van de 'Den Haag' namen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens ernie09 hierboven niet, maar ik kan 't zelf niet controleren want ik heb die brochure helaas niet meegenomen.
owh mijn god,....KLOKKENSPEL....ik raad je aan even een cd'tje van hun te checken in je plaatselijke platenhandel,...als ze het hebben dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:41 schreef ma_jojo het volgende:
SOULIVE, was dat met dat klokkenspel?
In dat geval: Ik vond die zwarte gitarist echt da bomb! Die stem ook van hem!
Ah ok, dan heb ik het verkeerd gezien. Ik zag dus in die folder de namen van de zalen staan (te vergelijken met blijkbaar over het hoofd gezien) en toen meteen weggeflikkerdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:24 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ik heb hier de brochure en heb nog even gekeken. Er staat een plattegrondje op van het Ahoy complex met (zaal)nummers 1 t/m 13. Achter elk zaal nummer staat "vergelijkbaar met" en dan de namen van de 'Den Haag' namen.
Ik heb dit weekend dus gesproken met de begeleider van het project (vanuit de gemeente Rotterdam) en die vertelde mij dat de namen pas in november bekend gemaakt worden.
Vond het optreden ook erg vet, heb meteen haar cd gekocht. Nu al een paar keer gedraaidquote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!
Nu pas d'r cd?!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Vond het optreden ook erg vet, heb meteen haar cd gekocht. Nu al een paar keer gedraaid
Had haar al een paar keer op tv gezien en op de radio gehoord maar na dit optreden moest ik echt de cd hebben. Beetje laat misschienquote:Op maandag 11 juli 2005 19:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nu pas d'r cd?!![]()
Bloemetjeeeeh van Joss
Volgens radio 2 had ze bij Candy staan kijken maar sloeg daar de klamme warmte op haar stem.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Joss Stone was zo cool! Maar echt in ene was ze weg. Na 7 nummertjes!!
Hij zou om 23.00 beginnen volgens mij en was om 22.40 al bezig volgens mijn klokkie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Nokia3310 het volgende:
Maceo is niet een half uur eerder begonnen maar wel een half uur langer doorgegaan. Ik hoorde niets aan Joss´ stem, het klonk loepzuiver! Maar als ze zelf last van haar stem heeft snap ik het wel, al was er niets van te horen.
heb vandaag weer naar haar cd geluisterd, geweldig![]()
Hij zou spelen van 22.30 tot 00.00 maar speelde van 22.30 tot 00.30quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij zou om 23.00 beginnen volgens mij en was om 22.40 al bezig volgens mijn klokkie.
Ik heb ook niets gehoord aan haar stem... waarschijnlijk voelde het bij haar niet lekker en wilde ze niet forceren. Verstandige meid ook nog !
Joss Stonequote:
Wat voor editie is dat dan? En in hoeverre verschilt het van de gewone cd? Voor zover ik weet heb ik de 'gewone' mind, body & soul. Luister hem elke dagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Heb gisteren Mind Body & Soul gekocht! Limited Dutch Edition! Geweldig![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:11 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Heb gisteren Mind Body & Soul gekocht! Limited Dutch Edition! Geweldig![]()
Nou, er zit een bonus live cd bij met opnames van het het concert in Amsterdam "De Duif", maar dat vind ik nog niet zo bijzonder, vooral omdat ik daar niet ben geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:38 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Wat voor editie is dat dan? En in hoeverre verschilt het van de gewone cd? Voor zover ik weet heb ik de 'gewone' mind, body & soul. Luister hem elke dag![]()
er zijn geen opnames van gemaakt, van vrijdag in ieder geval, alleen de moeder van ee nvan de saxofonisten stond er met een handycam....quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef alyel het volgende:
oh..das balen!
nja toch bedankt.. (mocht iemand tog nog beelden/beeldmateriaal ofzo hebben van de New Generation Of Dutch Jazz...)
Ik heb hem nu ook in huis, en damn, wat kan zij zingen zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:09 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb gister nog ffkes snel de Dutch Edition gehaald.. Ik vind 'm echt wél mooi
Jammer dat het zo weinig nummers zijnIk vind het wel super dat einde van Spoiled!
Wat een strot heeft dat meisje!
* Radiohoofdje rukt knuppel uit handen en slaat Knakker nog eens 2 keer.quote:
je kan ons ook bereiken op de email van de pianist : fusionpianist@gmail.comquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:36 schreef alyel het volgende:
oh..das balen!
nja toch bedankt.. (mocht iemand tog nog beelden/beeldmateriaal ofzo hebben van de New Generation Of Dutch Jazz...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |