Ben alleen zondag geweest:
* Steps Ahead (Mike Stern
![]()
Richard Bona
![]()
) een relaxte opening. Vond met name de bassolo van Bona echt cool.
* Candy D. was leuk, swingde de pan uit. Alleen vond ik die Sheila E wat jammer (in het kader van: we laten een lekker wijf ook meespelen) - ik heb haar nog nooit een fatsoenlijke drumsolo horen doen. Die drummer die met Candy meespeelde was wél te gek, maar ja, daar hoor je dan weer weinig van.
* Ik heb zelf een paar nummers van Michel Camilo, maar vond dat wat hij deed zondag echt zenuwmuziek; veel te chaotisch. Maar wel knap. Oh ja, ben zelf pianist.
* Joey DeFrancesco met Houston Person was erg cool. Ideaal om tot rust te komen! Net als de Charlie Parker Legacy Band later op de avond.
* Joss Stone vond ik weinig aan. Geen uitstraling, geen power - hoog '16 jarig'-gehalte. Had het na twee nummers wel gezien (oei nu ga ik ruzie krijgen
![]()
).
* Leela James was echt super! Had nog nooit van haar gehoord, maar: WAUW.
* Van Guaco op het einde heb ik ook genoten; maar ik was redelijk op dus heb niet heel veel van meegekregen. Maceo Parker heb ik niet veel van gezien; hij trad een tijdje terug op in de Oosterpoort (Groningen) en deed nu éxact hetzelfde.
Verder heb ik hier en daar één of twee nummers meegepakt. Had graag nog veel meer gezien (was vooral graag naar Oscar Peterson gegaan, maar was al uitverkocht); maar doordat ik daar nog nooit geweest was kon ik het begin niets vinden en heb ik nogal wat omwegen gelopen om ergens te komen
![]()
Maar al met al vond ik het zeer geslaagd...volgend jaar zeker weer!
[ Bericht 2% gewijzigd door Knakker op 14-07-2005 01:46:14 ]