Ja inderdaad terrasje, lekker eten. Dus goed weer lijkt me wel een uitkomst.quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet teveel slowchat mensen.
Het idee van de meet is toch gewoon een terrasje pakken? Lekker wat eten? snachts de club in? Mensen mogen dus blijven slapen, dat is dus een voordeel van amsterdam
quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Ik ben best wel benieuwd naar jou.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ik zou best misschien komen, maar ik kan niet op zaterdag![]()
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.quote:
Yes, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.
En wanhopig kan ik ook wel zijn
kijk, DAT noem ik nog eens doortastend!!!quote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef blessed19 het volgende:
ik kom ook denk ik
maar het liefst wel de 14'de, komt wat gelukkiger uitplaats vind ik alles best zolang ik maar ergens een slaap;plek kan vinden
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!quote:Op maandag 18 april 2005 17:51 schreef ioko het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook, en bij mij zijn ook wel wat slaapplekken, ik woon in Utrecht, dus niet zo lang met nachtnet en 10 minuten van Utrecht CS af.
Als je niet eng bent, is dat helemaal geen probleemquote:Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!
Moet je wel in een van de grote steden wonen in de Randstad, anders heb je nog geen flikker aan dat nachtnet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.
bah ... selecte meetsquote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb ook wel interesse....geloof ik....:P Maar ook niet op 7 mei... Plaats maakt me niet zoveel uit...
quote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoeten![]()
Zou leuk zijn als je kunt komen Melismay, en die vriendin is ook zeker een goed ideequote:Op maandag 18 april 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
Zoals ik al zei, in principe kan ik niet op zaterdag, maar ik zou wel na mijn werk dan die kant uit kunnen komen, als jullie toch de hele nacht door gaanEn als het in Amsterdam gaat plaatsvinden, kan ik ook nog wel een andere vrijgezelle vriendin vinden die mee wil
Ze doet niet aan Fok!, maar zij zou dan mijn slaapplaats zijn, dus ik sleep d'r wel meequote:Op maandag 18 april 2005 22:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je kunt komen Melismay, en die vriendin is ook zeker een goed idee
Ik heb de vorige R&P meet georganiseerd, maar het is nooit goed. Die wilt dit, de ander wilt dat. Ongemerkt gaat er veel tijd inzitten. En zoals het er nu uitziet is het de 14e en dan kan ik zelfs niet eens en dan ga ik het ook niet organiseren natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
Vraagje: is er iemand die dit gaat organiseren, of blijft het bij een inventarisatietopic? In het laatste geval komt er ws niks van terecht. Er moet iemand knopen doorhakken, en dingen gaan regelen.
Omdat jij de versierkoning werd genoemd en ik benieuwd ben.quote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
Noem eens een paar goede redenen waarom ik zou moeten komen? Misschien kan ik mezelf ertoe zetten dan.
Ik organiseer zelf de showchatmeeting (zie mijn sig). Je doet het nooit voor iedereen goed, maar daarom moet er juist iemand inititatief nemenquote:Op maandag 18 april 2005 22:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige R&P meet georganiseerd, maar het is nooit goed. Die wilt dit, de ander wilt dat. Ongemerkt gaat er veel tijd inzitten. En zoals het er nu uitziet is het de 14e en dan kan ik zelfs niet eens en dan ga ik het ook niet organiseren natuurlijk.
Ja je kan het ook altijd nog met zijn tweetjes doen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik organiseer zelf de showchatmeeting (zie mijn sig). Je doet het nooit voor iedereen goed, maar daarom moet er juist iemand inititatief nemen
En Beach: alles wat ze van Tranceptor zeggen klopt
Om eens met mij te lullen, misschien kan ik nog wat van je leren.quote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
Noem eens een paar goede redenen waarom ik zou moeten komen? Misschien kan ik mezelf ertoe zetten dan.
Ik ga het niet doen, en jij kan niet de 14equote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja je kan het ook altijd nog met zijn tweetjes doen.
Wat valt er eigenlijk te organiseren? Je spreekt op een bepaalde tijd op een centraal punt af en gaat vervolgens naar een kroeg. Hoef je toch niets aan te regelen?quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, en jij kan niet de 14e
Vroeg het me enkel af
Wacht nog één keer ... ik de versierkoning lol...quote:Op maandag 18 april 2005 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat jij de versierkoning werd genoemd en ik benieuwd ben.
Nu nog tijd en plaats.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Helemaal juist hoor Plato, maar er moet iemand de knoop doorhakken qua locatie en datum.
Het wordt dus 14 mei in Amsterdam. Simpel
Hoppa. Klaar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
12 uur voor het Victoria Hotel... vlakbij centraal
Klaar!
Niet klaarquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
12 uur voor het Victoria Hotel... vlakbij centraal
Klaar!
Dat is op zich wel een deal.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Beach het volgende:
* Beach raapt Tranceptor op
Kan je wel mooi jouw visie geven, doe ik de rest wel![]()
Ik en wij zijn heel gezelligquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Trein naar huis. Hoppa. Zo lang hou ik het niet met jullie vol.
Enne het tijdstipquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Trein naar huis. Hoppa. Zo lang hou ik het niet met jullie vol.
Ach het is ook nooit goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type. Je hebt een piemel.
Veel langer en je word gek. Geloof deze meetingexpert nou maar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Enne het tijdstip![]()
Hoe zit het daarmee?
's Middags tot 's avonds?
Welke fokdames, denk je dat die komenquote:Op maandag 18 april 2005 23:26 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat is het doel van die meeting? Gewoon gezellig wat kletsen met singles?
Mezelf kennende zou ik er vooral heengaan uit de hoop wat te krijgen met 1 van de fokdames, erg kansloos. Dus ik ga niet waarschijnlijk.
Scheelt 20 minuten man. Boeie.quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Beach het volgende:
Ik opteer nog steeds voor Utrecht, veel centraler.
Voor mij niet, scheelt voor mij een hele busreis van 30 minuten.quote:
Ik ben een uur en kwartier onderweg naar Amsterdam dan om op te trekken met een stelletje azijnzeikers en liefdespuristen, zeik niet. Ben je ook zo'n zeikerd als een lekker wijf op je wacht?quote:Op maandag 18 april 2005 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor mij niet, scheelt voor mij een hele busreis van 30 minuten.
En overstappen.
Ik twee uur en 15 minuten. Next!quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een uur en kwartier onderweg naar Amsterdam dan, zeik niet. Ben je ook zo'n zeikerd als een lekker wijf op je wacht?
Thanksquote:
Je gaat er toch niet vanuit dat je op een toffequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:54 schreef exec het volgende:
Dus als we het daar ook over eens kunnen worden hoe en wat
Haha euh ik ga nergens vanuitquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet vanuit dat je op een toffesingles meeting
alleen naar huis gaat?
.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:24 schreef Copycat het volgende:
Ben ik iets vergeten, heb ik iets verknald, dan lees ik het wel.
Ik ben ook heel leuk hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
Bedankt voor die interessante toevoegingen...
WM: ik kom alléén als A_R komt.
Dat het geen real-life-datingshow moet worden is een ding, maar of daarmee de m/v-verhouding totaal irrelevant is? Het is toch in ieder geval wel leuk als je weet dat er een aantal jongens en een aantal meisjes komen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Euh, nou ik neem aan dat we gewoon gezellig gaan kletsen met een groep mensen, en dat het geen real-life-datingshow gaat worden... in dat laatste geval haak ik namelijk met grote liefde op het laatste moment af
De m/v-verhouding is m.i. daardoor juist totaal irrelevant.
Niets laatste moment, eerste moment. Ik heb daar namelijk ook totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Euh, nou ik neem aan dat we gewoon gezellig gaan kletsen met een groep mensen, en dat het geen real-life-datingshow gaat worden... in dat laatste geval haak ik namelijk met grote liefde op het laatste moment af
Steekt ook ze hand op.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niets laatste moment, eerste moment. Ik heb daar namelijk ook totaal geen behoefte aan.
Je vergeet erbij te melden dat je haags bent, dat telt al voor 2 puntenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef Christine het volgende:
Nou, ik ben een vrouw én van de partij
Als dát niet leuk wordt
Dat lijkt me inderdaad ook niet de opzet. Ik wil gewoon wel eens weten hoe een aantal mensen echt uitzien.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef ioko het volgende:
Zoals gezegd, het wordt geen datingmoment, maar een gezellig samenzijn. En het zou inderdaad leuk zijn, als er ook wat vrouwen zouden komen
Absoluut, maar dat vond ik zo lullig voor de niet-hagenaren onder onsquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:58 schreef exec het volgende:
Je vergeet erbij te melden dat je haags bent, dat telt al voor 2 punten
Het spijt me, vergeef me...quote:
Eigenlijk moeten we de mensen uit het versierblundertopic dan ook uitnodigenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De rest vd mannen gaan op versiertourmet al onze ervaringen kan dat niet mis gaan
Count me out, ik weet niet eens meer hoe dat moet . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De rest vd mannen gaan op versiertourmet al onze ervaringen kan dat niet mis gaan
![]()
doen we het samenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Count me out, ik weet niet eens meer hoe dat moet . . .
Zolang je single en gezellig bent , ben je welkom lijkt mij zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:56 schreef Jeltje het volgende:
Als de datum de 14e blijft kom ik niet. Mocht ie nog veranderen dan maak ik jullie wellicht blij met mijn aanwezigheid![]()
Dat eerste in ieder geval, dat tweede zouden jullie moeten bepalen..quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:30 schreef exec het volgende:
[..]
Zolang je single en gezellig bent , ben je welkom lijkt mij zo
quote:
Onder leiding van versierkoning Tranceptorquote:
quote:
Door er op te reageren leg je er zelf nog meer nadruk opquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leg daar toch niet constant zo de nadruk op.
Mijn tere ziel, wat doe je!?!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou moet ik zeggen dat je er met je dronken hoofd in US niet bepaald oud zag.![]()
Heeft er een foto van CC in US gestaan??quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leg daar toch niet constant zo de nadruk op.
Mijn tere ziel, wat doe je!?!
Als ik kom, kom ik trouwens ook niet voor een date, hoor.
Maar mijn motto luidt wel: 'altijd alle opties open houden!'
![]()
Als er iets te regelen valt met slaapplekken waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Kom je ook, Grrrrrrrr?
quote:14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens.
Pats hier met je dronken vrienden (of jezelf)quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Heeft er een foto van CC in US gestaan??![]()
En 2 in FCquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad slimmer daarop richten dan op mijn foto'squote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
Is er al wat meer concrete infomatie? (tijdstip, kosten?, waar precies in A'dam)
Ja, dan kun je dat meteen vieren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens
Mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het aan mij ligt gaan we tot in de kleine uurtjes door en beginnen we ergens ronde een uur of 3 in de middag.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens
Je zit met een dubbele zondag en dat zou eventueel problematisch kunnen zijn, waardoor ik al heb aangegeven onder voorbehoud aanwezig ben . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Plato1980 het volgende:
Alsof iemand daar nog aan doet tegenwoordig...
Is er nog plek op je kamer?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is meer animo voor de meet dan ik dacht
Alleen Christine komt tot nu toe, ik heb dus zeker nog plekquote:
Als ik dan bij jou kan blijven slapen kan ik dan bij deze mijn aanwezigheid op de meet bevestigenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Alleen Christine komt tot nu toe, ik heb dus zeker nog plek
[Qyroz-mode]quote:Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Prima, neem wel een matje + slaapzak mee. Die donderden we wel eerst in mn kamer en gaan we gezamelijk de rest verblijden met onze aanwezigheid ()
en ik dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]EhmEhmmmm, we zoeken een meisje voor grrr en gaan quatro-en?
Ow, weet dat meisje dat ook al?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
En TC, jij blijft bij een meisje slapen.
Ik hoop voor Christine dat ze 4 mannen aankanquote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Exec blijft ook pitten hoor ik via MSN, het wordt druk![]()
Als we 's middags afspreken niet nee.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Beach het volgende:
Waarom een slaapplaats? Zolang gaat he toch niet duren?
Dat ligt eraan wat de meesten willen, want sommigen willen dan ook gaan stappen s'avonds.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Beach het volgende:
Waarom een slaapplaats? Zolang gaat he toch niet duren?
Your welcome, onder voorbehoud natuurlijk, vooral als we smiddags al gaan zuipen, dan lig ik niet tot 4 uur in de kroegquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef exec het volgende:
[..]
Ik hoop voor Christine dat ze 4 mannen aankan![]()
WeirdMickythanks voor de slaapplek
Ikke ??quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
We gaan niet naar O'Connells hequote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, wat ik bedoelde over mijn "Q" opmerking is dat ik misschien ook nog wel ff voorbij kom zeilen.
Tis toch ook geen VV meetingquote:
regelt zich meestal vanzelf prima. Op het station afspreken doen een aantal meestal idd. En telefoon nummers worden ook uitgewisseld. Dit, samen met een goeie route beschrijving, is altijd wel voldoende gebleken,quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om gewoon op het station af te spreken ipv in een horecagelegenheid.
Ik ben een n00b in Amsterdam en ik ken de weg niet.
Lijkt mij niet zo slim. Als iemand vertraagd is, sta je daar met z'n allen een uur te wachten. Zit je lekkerder achter een biertje of andere versnapering in de kroeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om gewoon op het station af te spreken ipv in een horecagelegenheid.
Ik ben een n00b in Amsterdam en ik ken de weg niet.
Is ook idd een goeie redenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo slim. Als iemand vertraagd is, sta je daar met z'n allen een uur te wachten. Zit je lekkerder achter een biertje of andere versnapering in de kroeg.
En het Leidseplein bijvoorbeeld is zelfs voor A'dam n00bs heel makkelijk te vinden (lijn 1,2,5,6, 7 en 10 als ik me niet vergis).
En een groot kartonnen bord met FOK Singles meet 2005quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Op het station afspreken vind ik ook niet zo'n goed plan... dan loop je vervolgens met zo'n kansloos groepje mensen die eruit zien alsof ze een meet hebben, door de stad... nee dank je.
We spreken idd gewoon ergens af, en kunnen telefoonnummers via de mail uitwisselen.
count me outquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef Beach het volgende:
[..]
En een groot kartonnen bord met FOK Singles meet 2005
Dat valt wel mee denk ik; ten minste als ik een groep mensen door de stad zie lopen denk ik niet meteen "Ze zullen wel een meet hebben"quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Op het station afspreken vind ik ook niet zo'n goed plan... dan loop je vervolgens met zo'n kansloos groepje mensen die eruit zien alsof ze een meet hebben, door de stad... nee dank je.
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nicknamequote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik; ten minste als ik een groep mensen door de stad zie lopen denk ik niet meteen "Ze zullen wel een meet hebben".
Dat lijkt me echt te verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nickname
Eens maar nooit meer.
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te verschrikkelijk
Loop je als een stel kneuzen door de stad.
Toch niet van Shokquote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"
Dus iedereen wist ook nog es waar het van was
Sneuer dan dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dat is een big no-no op fok! meetings gelukkig. Wat triest zegquote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nicknameIk ben na een uur vertrokken. Eens maar nooit meer.
Lijkt me een aardige locatie idd. Reynders ernaast is ook flink groot en gezelligquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
Op het Leidscheplein is wel wat te vinden.
Three Sisters een idee?
... en anders bel je mij maar om je naar huis te brengenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik stem overigens voor 's middags. Kan ik 's avonds weer lekker in m'n eigen bedje slapen
Wat een geweldig idee. Ik stel voor dat bij ons Copycat als moderator zijnde een dergelijk t-shirt aantrekt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"
Dus iedereen wist ook nog es waar het van was
Sneuer dan dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dan is Reynders denk ik beter, die heeft 3 grote ruimtes, 3 sisters is meer van de kleine knusse ruimtes volgens mij...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef Beach het volgende:
Er moet wel genoeg ruimte zijn en niet dat we allemaal verspreid ergens zitten.
Hoeveel zullen er komen, 15/20?
Ja dat zat ik ook al te denken. Alhoewel 3 sisters wel genoeg ruimte heeft in de serre geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is Reynders denk ik beter, die heeft 3 grote ruimtes, 3 sisters is meer van de kleine knusse ruimtes volgens mij...
Meetings zijn altijd gevarieerd qua leeftijd, interesse etc. Dat maakt het juist leuk. Mensen waar je anders nooit mee in contact zou komen spreek je nu opeensquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Verder lijkt het me wel vreemd, om als 19jarige tussen allemaal mensen ouder dan 25 te zitten met uitschieters naar de 36.
Ja, ik ga een beetje moeite doen voor een meeting waar ik niet van plan ben te komen zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
Maar dan moet je wel komen he, HeatWave
Ik ben 20, exec is ook 19...dus dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Verder lijkt het me wel vreemd, om als 19jarige tussen allemaal mensen ouder dan 25 te zitten met uitschieters naar de 36.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje moeite doen voor een meeting waar ik niet van plan ben te komen zeker!
Ik werd maandag nog 6 jaar jonger geschat door 2 meiden van 23, maar ik denk dat dat meer met mijn gedrag te maken hadquote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
en @Beach: ik ben nog jong van geest
Het is op zaterdag 14 mei.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Als jullie toch pas om 3 uur gaan beginnen is er best een kans dat ik ook wel kan komenIk zie mijn vriendin uit amsterdam toch zondag, eens even met haar gaan overleggen...
Mag ik op de misschien lijst?
Dat weet ik, maar ik zie zondag de vriendin met wie ik dan samen zou komen en waar ik dan ook een slaapplaats wil versierenquote:
Als ik meega welquote:Op woensdag 20 april 2005 13:09 schreef exec het volgende:
Ik heb Christine al voorgesteld om samen af te reizen naar het verre oord genaamd Amsterdam vanuit Den HaagKomen er nog meer mensen uit D-H?
Dan weet je wat je te doen staat hequote:
heyhey ik ben 20 valt toch wel mee? maarja ok ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Waarom alleen als hij komt, we zijn niet voor niets single toch? vrijheid om te gaan en staan waar we willen?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd: ik ga alleen als A_R komt![]()
Zet mezefl wel even in de OP.
A_R moet gewoon komenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Omdat dat mijn voorwaarde is.
A_R vindt zichzelf te verlegen voor deze meet en met deze stellingname probeer ik hem over de streep te trekken.
Maar mijn motto is en blijft nog steeds: alle opties openhouden.
Ga dan snel posten daarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik heb nog nooit gepost in het singlestopic, maar ik zet hier toch een 'onder voorbehoudje'.
Oh shit, je meent het echt?????quote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Omdat dat mijn voorwaarde is.
A_R vindt zichzelf te verlegen voor deze meet en met deze stellingname probeer ik hem over de streep te trekken.
Maar mijn motto is en blijft nog steeds: alle opties openhouden.
Zat, maar ik ben nou eenmaal een egoistische lulquote:Op donderdag 21 april 2005 14:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neem jij eens wat single vrouwen mee. Die ken je vast wel.
Maar dat je naar de meet komt betekent dus automatisch dat er niks mee gaat gebeuren, dus gun je mede-fokkers een kansquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat, maar ik ben nou eenmaal een egoistische lul.
Dat staat er volkomen los van, ik vind meetings gewoon gezellig op zijn tijd als het in de buurt isquote:Op donderdag 21 april 2005 15:25 schreef exec het volgende:
[..]
Maar dat je naar de meet komt betekent dus automatisch dat er niks mee gaat gebeuren, dus gun je mede-fokkers een kans
Waarom, we zitten toch dicht bij de Wallenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef WeirdMicky het volgende:
19 mensen dan alEn bijna alleen kerels, ik word toch maar homo
Yeahquote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom, we zitten toch dicht bij de Wallen![]()
Stond ik al vermeld als aanwezig?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef WeirdMicky het volgende:
19 mensen dan alEn bijna alleen kerels, ik word toch maar homo
Weinig? 19 mensen in 3 dagen sinds deze meeting is geopperd...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wat jammer dat er zo weinig mensen komen.
Als het er meer waren geweest had ik wel overwogen te gaan. Misschien een volgende keer?
En we moeten nog 3 weken wachtenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Weinig? 19 mensen in 3 dagen sinds deze meeting is geopperd...vind ik veel.
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:49 schreef Beach het volgende:
Je staat in de op als aanwezig.![]()
Maar gaan we ook blowen ofzo, we zijn tenslotte in Adam![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.
Idee?
In de categorie slechte ideeën past ie perfect...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.
Idee?
Welke vrouwelijke users gaan mee? ....quote:Op donderdag 21 april 2005 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Ook bij alle vrouwen die meedoen aan de meet![]()
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen. Ik ben altruistisch ingesteldquote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de categorie slechte ideeën past ie perfect...
Je bent toch meer een gentleman dan dat, Tranceptor.
Beter dan HeatWave, die heeft niks voor ons overquote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke vrouwelijke users gaan mee? ....
[..]
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen. Ik ben altruistisch ingesteld
Maar als je je toevlucht tot dit soort praktijken moet nemen, ben je toch te simpel voor woorden.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen.
Hey beggars can't be choosers in dit geval, 30 topics volzemelen over het ongewild single zijn. Nou ja dan maar zo ... want anders is er weer een frustratie geboren.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als je je toevlucht tot dit soort praktijken moet nemen, ben je toch te simpel voor woorden.
Als je op die manier je slag moet slaan...
Ik ga er gewoon nog even serieus in mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hey beggars can't be choosers in dit geval, 30 topics volzemelen over het ongewild single zijn. Nou ja dan maar zo ... want anders is er weer een frustratie geboren.
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:20 schreef exec het volgende:
[..]
Beter dan HeatWave, die heeft niks voor ons over![]()
"Ik wil jullie graag voorstellen aan weeerdmaikie, een erg *kuch coole gast....quote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat is toch ook niet de bedoeling van de meeting, dat iedereen zijn vrijgezelle kennissen meeneemt om te koppelen aan fokkers? Ze zien me aankomen.
Iedereen mag mij mailen op singles @ mazooka.nl en dan stuur ik in de week ervoor een herinneringsmailtje + mijn mobiele telefoonnummerquote:Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk joh... We zijn immers niet alleen mod, maar ook jullie Personal Assistant.
Kun je volgens mij prima zelf regelen, via msn bijvoorbeeld.
Ik heb je foonnummer al.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Iedereen mag mij mailen op singles @ mazooka.nl en dan stuur ik in de week ervoor een herinneringsmailtje + mijn mobiele telefoonnummer
Goed plan?
Nog vele malen dommer dat je denkt dat ik het meen of zou doen. Laat ze het lekker zelf uitzoeken, ik ga ze niet introduceren bij dames die ik misschien wel zie zitten. Dacht het mooi ff nietquote:Op donderdag 21 april 2005 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon nog even serieus in mee.
Alsof je na iemand gedrogeerd te hebben voor seks ook maar een pietsje kans maakt op een relatie met die persoon...
En alsof wat jij nu voorstelt verantwoord is... en geen slachtoffers maakt.
Dom idee, nog dommere redenatie.
Misschien laat ik als ik me bij jullie verveel zien hoe het moet, dan heb ik wel leuk gezelschap.quote:
Dat zou voor mij een reden zijn om niet te komen!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef Beach het volgende:
Nog een belangrijk item: neem een camera mee!
Foto's zijn leuk![]()
Is het zo erg?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om niet te komen!
Dat mag je t.z.t. zelf beoordelen.quote:
Wat dacht je van mij?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat mag je t.z.t. zelf beoordelen.![]()
Maar nee, de reden dat ik daar niet van gediend ben is dat ik straks niet op Fok een foto van mij met het onderschrift Plato1980 wil zien.![]()
Met als onderschrift Plato1980 B.?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:30 schreef Beach het volgende:
Dan kom jij toch niet op de foto plato, of met een balkje voor je ogen.
Foto's zijn kewlquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ga zeker een camera meenemen en anders mn telefoon sowiesoJammer Melismay dat je niet komt...hopelijk kan ik je nog van gedachten veranderen.
Ja hoor, het is een beetje een commercieel uitvoerde Ierse pub. Vrij groot en met redelijke muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:30 schreef Beach het volgende:
Maar is dat Reynders ofzo wel een gezellige tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |