Ja inderdaad terrasje, lekker eten. Dus goed weer lijkt me wel een uitkomst.quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet teveel slowchat mensen.
Het idee van de meet is toch gewoon een terrasje pakken? Lekker wat eten? snachts de club in? Mensen mogen dus blijven slapen, dat is dus een voordeel van amsterdam
quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Ik ben best wel benieuwd naar jou.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ik zou best misschien komen, maar ik kan niet op zaterdag![]()
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.quote:
Yes, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.
En wanhopig kan ik ook wel zijn
kijk, DAT noem ik nog eens doortastend!!!quote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef blessed19 het volgende:
ik kom ook denk ik
maar het liefst wel de 14'de, komt wat gelukkiger uitplaats vind ik alles best zolang ik maar ergens een slaap;plek kan vinden
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!quote:Op maandag 18 april 2005 17:51 schreef ioko het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook, en bij mij zijn ook wel wat slaapplekken, ik woon in Utrecht, dus niet zo lang met nachtnet en 10 minuten van Utrecht CS af.
Als je niet eng bent, is dat helemaal geen probleemquote:Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!
Moet je wel in een van de grote steden wonen in de Randstad, anders heb je nog geen flikker aan dat nachtnet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.
bah ... selecte meetsquote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb ook wel interesse....geloof ik....:P Maar ook niet op 7 mei... Plaats maakt me niet zoveel uit...
quote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoeten![]()
Zou leuk zijn als je kunt komen Melismay, en die vriendin is ook zeker een goed ideequote:Op maandag 18 april 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
Zoals ik al zei, in principe kan ik niet op zaterdag, maar ik zou wel na mijn werk dan die kant uit kunnen komen, als jullie toch de hele nacht door gaanEn als het in Amsterdam gaat plaatsvinden, kan ik ook nog wel een andere vrijgezelle vriendin vinden die mee wil
Ze doet niet aan Fok!, maar zij zou dan mijn slaapplaats zijn, dus ik sleep d'r wel meequote:Op maandag 18 april 2005 22:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je kunt komen Melismay, en die vriendin is ook zeker een goed idee
Ik heb de vorige R&P meet georganiseerd, maar het is nooit goed. Die wilt dit, de ander wilt dat. Ongemerkt gaat er veel tijd inzitten. En zoals het er nu uitziet is het de 14e en dan kan ik zelfs niet eens en dan ga ik het ook niet organiseren natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
Vraagje: is er iemand die dit gaat organiseren, of blijft het bij een inventarisatietopic? In het laatste geval komt er ws niks van terecht. Er moet iemand knopen doorhakken, en dingen gaan regelen.
Omdat jij de versierkoning werd genoemd en ik benieuwd ben.quote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
Noem eens een paar goede redenen waarom ik zou moeten komen? Misschien kan ik mezelf ertoe zetten dan.
Ik organiseer zelf de showchatmeeting (zie mijn sig). Je doet het nooit voor iedereen goed, maar daarom moet er juist iemand inititatief nemenquote:Op maandag 18 april 2005 22:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige R&P meet georganiseerd, maar het is nooit goed. Die wilt dit, de ander wilt dat. Ongemerkt gaat er veel tijd inzitten. En zoals het er nu uitziet is het de 14e en dan kan ik zelfs niet eens en dan ga ik het ook niet organiseren natuurlijk.
Ja je kan het ook altijd nog met zijn tweetjes doen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik organiseer zelf de showchatmeeting (zie mijn sig). Je doet het nooit voor iedereen goed, maar daarom moet er juist iemand inititatief nemen
En Beach: alles wat ze van Tranceptor zeggen klopt
Om eens met mij te lullen, misschien kan ik nog wat van je leren.quote:Op maandag 18 april 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
Noem eens een paar goede redenen waarom ik zou moeten komen? Misschien kan ik mezelf ertoe zetten dan.
Ik ga het niet doen, en jij kan niet de 14equote:Op maandag 18 april 2005 22:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja je kan het ook altijd nog met zijn tweetjes doen.
Wat valt er eigenlijk te organiseren? Je spreekt op een bepaalde tijd op een centraal punt af en gaat vervolgens naar een kroeg. Hoef je toch niets aan te regelen?quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, en jij kan niet de 14e
Vroeg het me enkel af
Wacht nog één keer ... ik de versierkoning lol...quote:Op maandag 18 april 2005 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat jij de versierkoning werd genoemd en ik benieuwd ben.
Nu nog tijd en plaats.quote:Op maandag 18 april 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Helemaal juist hoor Plato, maar er moet iemand de knoop doorhakken qua locatie en datum.
Het wordt dus 14 mei in Amsterdam. Simpel
Hoppa. Klaar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
12 uur voor het Victoria Hotel... vlakbij centraal
Klaar!
Niet klaarquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
12 uur voor het Victoria Hotel... vlakbij centraal
Klaar!
Dat is op zich wel een deal.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Beach het volgende:
* Beach raapt Tranceptor op
Kan je wel mooi jouw visie geven, doe ik de rest wel![]()
Ik en wij zijn heel gezelligquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Trein naar huis. Hoppa. Zo lang hou ik het niet met jullie vol.
Enne het tijdstipquote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Trein naar huis. Hoppa. Zo lang hou ik het niet met jullie vol.
Ach het is ook nooit goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type. Je hebt een piemel.
Veel langer en je word gek. Geloof deze meetingexpert nou maar.quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Enne het tijdstip![]()
Hoe zit het daarmee?
's Middags tot 's avonds?
Welke fokdames, denk je dat die komenquote:Op maandag 18 april 2005 23:26 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat is het doel van die meeting? Gewoon gezellig wat kletsen met singles?
Mezelf kennende zou ik er vooral heengaan uit de hoop wat te krijgen met 1 van de fokdames, erg kansloos. Dus ik ga niet waarschijnlijk.
Scheelt 20 minuten man. Boeie.quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Beach het volgende:
Ik opteer nog steeds voor Utrecht, veel centraler.
Voor mij niet, scheelt voor mij een hele busreis van 30 minuten.quote:
Ik ben een uur en kwartier onderweg naar Amsterdam dan om op te trekken met een stelletje azijnzeikers en liefdespuristen, zeik niet. Ben je ook zo'n zeikerd als een lekker wijf op je wacht?quote:Op maandag 18 april 2005 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor mij niet, scheelt voor mij een hele busreis van 30 minuten.
En overstappen.
Ik twee uur en 15 minuten. Next!quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben een uur en kwartier onderweg naar Amsterdam dan, zeik niet. Ben je ook zo'n zeikerd als een lekker wijf op je wacht?
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |