Ja inderdaad terrasje, lekker eten. Dus goed weer lijkt me wel een uitkomst.quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet teveel slowchat mensen.
Het idee van de meet is toch gewoon een terrasje pakken? Lekker wat eten? snachts de club in? Mensen mogen dus blijven slapen, dat is dus een voordeel van amsterdam
quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Ik ben best wel benieuwd naar jou.quote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ik zou best misschien komen, maar ik kan niet op zaterdag![]()
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.quote:
Yes, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag ik kansloos met jullie mee doen dan? QyRoZ heb ik te lang niet gezien. IR is tof IRL. En de rest is ook wel eens leuk om het gezicht achter te zien.
En wanhopig kan ik ook wel zijn
kijk, DAT noem ik nog eens doortastend!!!quote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Als ik bij jou mag slapen, WM... dan kom ik ook!
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef blessed19 het volgende:
ik kom ook denk ik
maar het liefst wel de 14'de, komt wat gelukkiger uitplaats vind ik alles best zolang ik maar ergens een slaap;plek kan vinden
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!quote:Op maandag 18 april 2005 17:51 schreef ioko het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook, en bij mij zijn ook wel wat slaapplekken, ik woon in Utrecht, dus niet zo lang met nachtnet en 10 minuten van Utrecht CS af.
Als je niet eng bent, is dat helemaal geen probleemquote:Op maandag 18 april 2005 17:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hmm... Zou ik dan eventueel bij jou kunnen crashen? dan kom ik namelijk geheid!
Moet je wel in een van de grote steden wonen in de Randstad, anders heb je nog geen flikker aan dat nachtnet.quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Slaapplek is geen probleem voor mensen die in de Randstad wonen aangezien we hier Nachtnet hebben. Ideaal is dat weliswaar niet en tijdrovend is het wel, maar het is een oplossing.
bah ... selecte meetsquote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef thaleia het volgende:
Ik kom niet, want ik kom die dag terug uitRome
en moet daarna direct door naar een verjaardag. Maar ik wil wel graag een alternatieve meet met IR en Audrey en thabit en Qyroz, kortom de meest wanhopigen en kanslozen uit dit topic.
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb ook wel interesse....geloof ik....:P Maar ook niet op 7 mei... Plaats maakt me niet zoveel uit...
quote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Leuk, jou wil ik ook wel eens ontmoeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |