En een groot kartonnen bord met FOK Singles meet 2005quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Op het station afspreken vind ik ook niet zo'n goed plan... dan loop je vervolgens met zo'n kansloos groepje mensen die eruit zien alsof ze een meet hebben, door de stad... nee dank je.
We spreken idd gewoon ergens af, en kunnen telefoonnummers via de mail uitwisselen.
count me outquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef Beach het volgende:
[..]
En een groot kartonnen bord met FOK Singles meet 2005
Dat valt wel mee denk ik; ten minste als ik een groep mensen door de stad zie lopen denk ik niet meteen "Ze zullen wel een meet hebben"quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
Op het station afspreken vind ik ook niet zo'n goed plan... dan loop je vervolgens met zo'n kansloos groepje mensen die eruit zien alsof ze een meet hebben, door de stad... nee dank je.
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nicknamequote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik; ten minste als ik een groep mensen door de stad zie lopen denk ik niet meteen "Ze zullen wel een meet hebben".
Dat lijkt me echt te verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nickname
Eens maar nooit meer.
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te verschrikkelijk
Loop je als een stel kneuzen door de stad.
Toch niet van Shokquote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"
Dus iedereen wist ook nog es waar het van was
Sneuer dan dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dat is een big no-no op fok! meetings gelukkig. Wat triest zegquote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb een keer een meet meegemaakt waarbij iedereen een sticker op z'n borst moest plakken met zijn nicknameIk ben na een uur vertrokken. Eens maar nooit meer.
Lijkt me een aardige locatie idd. Reynders ernaast is ook flink groot en gezelligquote:Op woensdag 20 april 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
Op het Leidscheplein is wel wat te vinden.
Three Sisters een idee?
... en anders bel je mij maar om je naar huis te brengenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik stem overigens voor 's middags. Kan ik 's avonds weer lekker in m'n eigen bedje slapen
Wat een geweldig idee. Ik stel voor dat bij ons Copycat als moderator zijnde een dergelijk t-shirt aantrekt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
JA, en het meisje dat de meet organiseerde, had een t-shirt aan: "webmaster <sitenaam>.nl"
Dus iedereen wist ook nog es waar het van was
Sneuer dan dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dan is Reynders denk ik beter, die heeft 3 grote ruimtes, 3 sisters is meer van de kleine knusse ruimtes volgens mij...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef Beach het volgende:
Er moet wel genoeg ruimte zijn en niet dat we allemaal verspreid ergens zitten.
Hoeveel zullen er komen, 15/20?
Ja dat zat ik ook al te denken. Alhoewel 3 sisters wel genoeg ruimte heeft in de serre geloof ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is Reynders denk ik beter, die heeft 3 grote ruimtes, 3 sisters is meer van de kleine knusse ruimtes volgens mij...
Meetings zijn altijd gevarieerd qua leeftijd, interesse etc. Dat maakt het juist leuk. Mensen waar je anders nooit mee in contact zou komen spreek je nu opeensquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Verder lijkt het me wel vreemd, om als 19jarige tussen allemaal mensen ouder dan 25 te zitten met uitschieters naar de 36.
Ja, ik ga een beetje moeite doen voor een meeting waar ik niet van plan ben te komen zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
Maar dan moet je wel komen he, HeatWave
Ik ben 20, exec is ook 19...dus dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
Verder lijkt het me wel vreemd, om als 19jarige tussen allemaal mensen ouder dan 25 te zitten met uitschieters naar de 36.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje moeite doen voor een meeting waar ik niet van plan ben te komen zeker!
Ik werd maandag nog 6 jaar jonger geschat door 2 meiden van 23, maar ik denk dat dat meer met mijn gedrag te maken hadquote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
en @Beach: ik ben nog jong van geest
Het is op zaterdag 14 mei.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
Als jullie toch pas om 3 uur gaan beginnen is er best een kans dat ik ook wel kan komenIk zie mijn vriendin uit amsterdam toch zondag, eens even met haar gaan overleggen...
Mag ik op de misschien lijst?
Dat weet ik, maar ik zie zondag de vriendin met wie ik dan samen zou komen en waar ik dan ook een slaapplaats wil versierenquote:
Als ik meega welquote:Op woensdag 20 april 2005 13:09 schreef exec het volgende:
Ik heb Christine al voorgesteld om samen af te reizen naar het verre oord genaamd Amsterdam vanuit Den HaagKomen er nog meer mensen uit D-H?
Dan weet je wat je te doen staat hequote:
heyhey ik ben 20 valt toch wel mee? maarja ok ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Beach het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |