quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens
Je zit met een dubbele zondag en dat zou eventueel problematisch kunnen zijn, waardoor ik al heb aangegeven onder voorbehoud aanwezig ben . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 00:32 schreef Plato1980 het volgende:
Alsof iemand daar nog aan doet tegenwoordig...
Is er nog plek op je kamer?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:29 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is meer animo voor de meet dan ik dacht
Alleen Christine komt tot nu toe, ik heb dus zeker nog plekquote:
Als ik dan bij jou kan blijven slapen kan ik dan bij deze mijn aanwezigheid op de meet bevestigenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Alleen Christine komt tot nu toe, ik heb dus zeker nog plek
[Qyroz-mode]quote:Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Prima, neem wel een matje + slaapzak mee. Die donderden we wel eerst in mn kamer en gaan we gezamelijk de rest verblijden met onze aanwezigheid ()
en ik dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]EhmEhmmmm, we zoeken een meisje voor grrr en gaan quatro-en?
Ow, weet dat meisje dat ook al?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
En TC, jij blijft bij een meisje slapen.
Ik hoop voor Christine dat ze 4 mannen aankanquote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Exec blijft ook pitten hoor ik via MSN, het wordt druk![]()
Als we 's middags afspreken niet nee.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Beach het volgende:
Waarom een slaapplaats? Zolang gaat he toch niet duren?
Dat ligt eraan wat de meesten willen, want sommigen willen dan ook gaan stappen s'avonds.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Beach het volgende:
Waarom een slaapplaats? Zolang gaat he toch niet duren?
Your welcome, onder voorbehoud natuurlijk, vooral als we smiddags al gaan zuipen, dan lig ik niet tot 4 uur in de kroegquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef exec het volgende:
[..]
Ik hoop voor Christine dat ze 4 mannen aankan![]()
WeirdMickythanks voor de slaapplek
Ikke ??quote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef WeirdMicky het volgende:
We gaan niet naar O'Connells hequote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, wat ik bedoelde over mijn "Q" opmerking is dat ik misschien ook nog wel ff voorbij kom zeilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |