Zolang je single en gezellig bent , ben je welkom lijkt mij zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:56 schreef Jeltje het volgende:
Als de datum de 14e blijft kom ik niet. Mocht ie nog veranderen dan maak ik jullie wellicht blij met mijn aanwezigheid![]()
Dat eerste in ieder geval, dat tweede zouden jullie moeten bepalen..quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:30 schreef exec het volgende:
[..]
Zolang je single en gezellig bent , ben je welkom lijkt mij zo
quote:
Onder leiding van versierkoning Tranceptorquote:
quote:
Door er op te reageren leg je er zelf nog meer nadruk opquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leg daar toch niet constant zo de nadruk op.
Mijn tere ziel, wat doe je!?!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou moet ik zeggen dat je er met je dronken hoofd in US niet bepaald oud zag.![]()
Heeft er een foto van CC in US gestaan??quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Leg daar toch niet constant zo de nadruk op.
Mijn tere ziel, wat doe je!?!
Als ik kom, kom ik trouwens ook niet voor een date, hoor.
Maar mijn motto luidt wel: 'altijd alle opties open houden!'
![]()
Als er iets te regelen valt met slaapplekken waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Kom je ook, Grrrrrrrr?
quote:14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens.
Pats hier met je dronken vrienden (of jezelf)quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Heeft er een foto van CC in US gestaan??![]()
En 2 in FCquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad slimmer daarop richten dan op mijn foto'squote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
Is er al wat meer concrete infomatie? (tijdstip, kosten?, waar precies in A'dam)
Ja, dan kun je dat meteen vieren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
14 mei is wel de zaterdag vóór pinksteren trouwens
Mee eensquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het aan mij ligt gaan we tot in de kleine uurtjes door en beginnen we ergens ronde een uur of 3 in de middag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |