Zat, maar ik ben nou eenmaal een egoistische lulquote:Op donderdag 21 april 2005 14:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neem jij eens wat single vrouwen mee. Die ken je vast wel.
Maar dat je naar de meet komt betekent dus automatisch dat er niks mee gaat gebeuren, dus gun je mede-fokkers een kansquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat, maar ik ben nou eenmaal een egoistische lul.
Dat staat er volkomen los van, ik vind meetings gewoon gezellig op zijn tijd als het in de buurt isquote:Op donderdag 21 april 2005 15:25 schreef exec het volgende:
[..]
Maar dat je naar de meet komt betekent dus automatisch dat er niks mee gaat gebeuren, dus gun je mede-fokkers een kans
Waarom, we zitten toch dicht bij de Wallenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef WeirdMicky het volgende:
19 mensen dan alEn bijna alleen kerels, ik word toch maar homo
Yeahquote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom, we zitten toch dicht bij de Wallen![]()
Stond ik al vermeld als aanwezig?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:38 schreef WeirdMicky het volgende:
19 mensen dan alEn bijna alleen kerels, ik word toch maar homo
Weinig? 19 mensen in 3 dagen sinds deze meeting is geopperd...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wat jammer dat er zo weinig mensen komen.
Als het er meer waren geweest had ik wel overwogen te gaan. Misschien een volgende keer?
En we moeten nog 3 weken wachtenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Weinig? 19 mensen in 3 dagen sinds deze meeting is geopperd...vind ik veel.
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:49 schreef Beach het volgende:
Je staat in de op als aanwezig.![]()
Maar gaan we ook blowen ofzo, we zijn tenslotte in Adam![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.
Idee?
In de categorie slechte ideeën past ie perfect...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zat te denken aan onwetende vrouwen vantevoren GHB te voeren in het cafe waar we afspreken om jullie kansen te vergroten.
Idee?
Welke vrouwelijke users gaan mee? ....quote:Op donderdag 21 april 2005 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Ook bij alle vrouwen die meedoen aan de meet![]()
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen. Ik ben altruistisch ingesteldquote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de categorie slechte ideeën past ie perfect...
Je bent toch meer een gentleman dan dat, Tranceptor.
Beter dan HeatWave, die heeft niks voor ons overquote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Welke vrouwelijke users gaan mee? ....
[..]
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen. Ik ben altruistisch ingesteld
Maar als je je toevlucht tot dit soort praktijken moet nemen, ben je toch te simpel voor woorden.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
Natuurlijk uiteindelijk ben ik een te groot mietje om dat te doen, maar ik dacht meer aan de andere singles en hun kansen.
Hey beggars can't be choosers in dit geval, 30 topics volzemelen over het ongewild single zijn. Nou ja dan maar zo ... want anders is er weer een frustratie geboren.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als je je toevlucht tot dit soort praktijken moet nemen, ben je toch te simpel voor woorden.
Als je op die manier je slag moet slaan...
Ik ga er gewoon nog even serieus in mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hey beggars can't be choosers in dit geval, 30 topics volzemelen over het ongewild single zijn. Nou ja dan maar zo ... want anders is er weer een frustratie geboren.
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:20 schreef exec het volgende:
[..]
Beter dan HeatWave, die heeft niks voor ons over![]()
"Ik wil jullie graag voorstellen aan weeerdmaikie, een erg *kuch coole gast....quote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat is toch ook niet de bedoeling van de meeting, dat iedereen zijn vrijgezelle kennissen meeneemt om te koppelen aan fokkers? Ze zien me aankomen.
Iedereen mag mij mailen op singles @ mazooka.nl en dan stuur ik in de week ervoor een herinneringsmailtje + mijn mobiele telefoonnummerquote:Op donderdag 21 april 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk joh... We zijn immers niet alleen mod, maar ook jullie Personal Assistant.
Kun je volgens mij prima zelf regelen, via msn bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |