quote:Op maandag 18 april 2005 01:27 schreef petre86 het volgende:
flieflafluffie, fluffie fluffie fluf!
Oh, je bent al weer toegevoegd.quote:Op maandag 18 april 2005 07:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neem mijn plaats maar in..
Ze staat al op de plek van Gerdo...quote:Op maandag 18 april 2005 07:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neem mijn plaats maar in..
Oei....heftig...uuuh tja...veel succes....ofzow...tja wat zeg je dan...quote:Op maandag 18 april 2005 09:57 schreef ajuu het volgende:
vandaag is de sterfdag van mijn vader.(1 jaar geleden) vanmiddag naar begraafplaats. (wat te aan te trekken? ) daarna naar mijn moeder. waarom zijn begraafplaatsen zo slecht bereikbaar?
De croissantjes waren nog niet gearriveerd opmijn werk.... GRMBLquote:Op maandag 18 april 2005 09:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit aan de croissantjes...relaxed zo'n maandagmorgen
nou ja, je zegt dan bijv." je moet bus 38 nemen, ajuu, en dan overstappen op lijn 7" of "je moet dat of dat aan doen in combinatie met die en die broek"quote:
Sorry...heb geen kennis van buslijnen enz......en tja....ik denk dat je je gewoon comfortabel moet kleden....maar wel met stijl.....stijlvol maar comfortabel...zoiets.....en tja wat dat is voor je kan ik niet voor je bepalen...quote:Op maandag 18 april 2005 10:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
nou ja, je zegt dan bijv." je moet bus 38 nemen, ajuu, en dan overstappen op lijn 7" of "je moet dat of dat aan doen in combinatie met die en die broek"![]()
ik zat je maar te pesten. ik zoek wel uit welke bus ik moet. laaste keer dat ik geweest ben was het zomer en ging ik op defiets. maar ik moet daarna nog naar moeder en dat ga ik niet fietsen (van rotterdam west naar capelle en dan weer terug). ik ben altijd beetje zenuwachtig als ik op zo'n monteur moet wachten.quote:Op maandag 18 april 2005 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sorry...heb geen kennis van buslijnen enz......en tja....ik denk dat je je gewoon comfortabel moet kleden....maar wel met stijl.....stijlvol maar comfortabel...zoiets.....en tja wat dat is voor je kan ik niet voor je bepalen...
Pffff fietsen is gezond voor jequote:Op maandag 18 april 2005 10:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zat je maar te pesten. ik zoek wel uit welke bus ik moet. laaste keer dat ik geweest ben was het zomer en ging ik op defiets. maar ik moet daarna nog naar moeder en dat ga ik niet fietsen (van rotterdam west naar capelle en dan weer terug). ik ben altijd beetje zenuwachtig als ik op zo'n monteur moet wachten.weet niks van wasmachines aansluiten. en vreemde mensen in huis.
"je gaat naar het graf van je vader, wat neem je mee?"
Neequote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef ajuu het volgende:
weet iemand hier iets van offergaven?
Welke gaat t over?quote:Op maandag 18 april 2005 11:58 schreef ajuu het volgende:
waarom willen jongensbands (vreselijke) ballads zingen?
het gaat overt alle jongensbands en over alle jongensbandballads!quote:Op maandag 18 april 2005 12:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke gaat t over?
de BSB zijn idd trug met een dweil ballad
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 april 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat iemand hier zich nog opgeven voor Big Brother?
www.denieuwezender.nlquote:
Jij?quote:Op maandag 18 april 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat iemand hier zich nog opgeven voor Big Brother?
Ben helaas nog geen 18quote:
*poos strijkt*quote:Op maandag 18 april 2005 12:26 schreef creno het volgende:
een collega die gisteren mee op stap ging maakte de fout door heel hard te roepen:
STRIKE A VOGUE !
vandaag lopen we dus de hele tijd daarom te geinen, inclusief de beweging, maar dan op een domme manier... (handen plat op je gezicht plaatsen)
En net jarig geweest natuurlijk.quote:
Wie weet? T had me wel grappig gelekenquote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En net jarig geweest natuurlijk.
Maar als je wel 18 zou zijn?
quote:
Gezelligquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Laat ik je nou net een mailtje gestuurd hebben.
Is er nou heeeeeeeeeeelemaal niemand die weet wat fluffen is?quote:Op maandag 18 april 2005 13:00 schreef Weemz het volgende:
Poeh, gelukkig dat ik dit:
[afbeelding]
Niet op mijn brood hoef te smeren
Onder het motto: "nieuwe mail is ook aandacht"?quote:Op maandag 18 april 2005 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gezellig
je kan m ook sturen naar *username* @ hete post. com
Nee. Vertel...quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er nou heeeeeeeeeeelemaal niemand die weet wat fluffen is?
aandacht genoeg..quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het motto: "nieuwe mail is ook aandacht"?
Ah ga nou niet t zielige eendje spelen als je net me loopt te pestenquote:Op maandag 18 april 2005 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*mailtje in prullenbak kiepert*
Weemz had het goedquote:
Ik je lopen te pesten? Waar dan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ga nou niet t zielige eendje spelen als je net me loopt te pesten
met je opmerking insinueren dat k geen aandacht krijg of juist extra aandacht wilquote:Op maandag 18 april 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik je lopen te pesten? Waar dan?
Spreken natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:03 schreef Jerruh het volgende:
SAJ, zou ik je es kunnen spreken wat betreft ene D. uit N?.
Ik maak me geen zorgen dat je niet voldoende aandacht krijgt. Over of je de juiste aandacht krijgt wil ik nog wel even discussiëren, maar daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met je opmerking insinueren dat k geen aandacht krijg of juist extra aandacht wil
OKquote:Op maandag 18 april 2005 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen dat je niet voldoende aandacht krijgt. Over of je de juiste aandacht krijgt wil ik nog wel even discussiëren, maar daar gaat het nu niet over.
Oh je wil meer aandacht?quote:Op maandag 18 april 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte zin.
Ik wel, ik ben namelijk net zo'n aandachtshoer als bepaalde andere posters in dit topic.quote:
What Else Is New?quote:Op maandag 18 april 2005 14:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben namelijk net zo'n aandachtshoer als bepaalde andere posters in dit topic.
nou ja, nadat ik dat tegen je had gezegd een paar dagen van weleer, sprak ie me aan en sindsdien hebben we goed contactquote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Spreken natuurlijk.
Hoe is de vraag alleen?
gewoon een broodje pindakaas etenquote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
dankje! ach ik probeer me charmes in de strijd te gooien en als da nie lukt, laat ik gewoon een boer en bedwelm ze zo wel.
Je liegt!!quote:
Oef, ik dacht even dat je geneukt had met D uit N.quote:Op maandag 18 april 2005 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, nadat ik dat tegen je had gezegd een paar dagen van weleer, sprak ie me aan en sindsdien hebben we goed contact. hehehe
maar ja, flauw toeval!
en k ben zenuwachtig voor morgen.
Wie wat waar waarom wanneer en hoequote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
dankje! ach ik probeer me charmes in de strijd te gooien en als da nie lukt, laat ik gewoon een boer en bedwelm ze zo wel.
Ooohw het was ook nog de bedoeling dat we er aandacht aan schonken??quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo ik heb ook maar meegedaan aan de "nIeuwe avatar'hype...
Ik toch net...quote:
Dat is jouw visie!quote:Op maandag 18 april 2005 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooohw het was ook nog de bedoeling dat we er aandacht aan schonken??
Nou ja bij deze dan....je Avater =![]()
Dat is niet waar!quote:
Opgesloten in een huis? Moet kunnen denk ik voor een miljoen of 2.quote:Op maandag 18 april 2005 16:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij 100 dagen opgesloten zitten in een huis?
Word je 's ochtends wakker, en dan elke keer als je de kamer weer binnenkomt zit ik daar: "hahaaaaaiiiiiii......."
Nou stel je me teleurquote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is niet waar!Ik heb helemaal geen visie
Teigetje!quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo ik heb ook maar meegedaan aan de "nIeuwe avatar'hype...
Hee, wat leuk. En waar gaan jullie heen met huwelijksreis?quote:Op maandag 18 april 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
Fipo!
Ik heb een vlucht geboekt naar de VS
6 mei tot 6 juni. Ikke trouwen.
Ja doe jezelf....moet je maar geen verwachtingen van mij (of de rest in dit topic) hebben.quote:
't Ligt allemaal een beetje ingewikkeld. We gaan eerst legaal trouwen, en het feest en de echte ringen en de huwelijksreis komt veel later pas. Dit omdat er anders niet aan een visum te komen is.quote:Op maandag 18 april 2005 16:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hee, wat leuk. En waar gaan jullie heen met huwelijksreis?
Nouquote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Ligt allemaal een beetje ingewikkeld. We gaan eerst legaal trouwen, en het feest en de echte ringen en de huwelijksreis komt veel later pas. Dit omdat er anders niet aan een visum te komen is.
Hij schertste dat we de standaard honeymoon naar de niagara falls konden doenMaar ik denk dat we gaan sparen voor een rondreis door de UK.
Ons baby neefje heeft een teigetje kruippakje van ons gekregenquote:
Als ie maar niet gaat stuiteren...quote:Op maandag 18 april 2005 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons baby neefje heeft een teigetje kruippakje van ons gekregen
Compleet met streepjes en staart
zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?quote:Op maandag 18 april 2005 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oef, ik dacht even dat je geneukt had met D uit N.
of C&Aquote:Op maandag 18 april 2005 17:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?.
beter dan M&M!.
Trio's?quote:
*denk*quote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i know for sure that you know what i know dude
bartjuh!!!!
WIIIIILMAAAA!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:00 schreef creno het volgende:
om nog effe op de titel terug te komen !
heeft brigitte kaandorp ook niet een heel stuk in een show van haar over fluffen
Weet jij ook dingen over DBC-codes, toevallig?quote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef Andyvie het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, ik ga alsnog naar Sensation!
* Andyvie heeft een van de 250 kaartjes die vandaag voor de 2e keer werden verkocht te pakken
Nee, het zou me alleen niks verbazen.quote:Op maandag 18 april 2005 17:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?.
beter dan M&M!.
mij ook, mn huiswerk maken van gisteren heeft weer voor resultaat gezorgd... morgen vrijquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, het zou me alleen niks verbazen.
Ze hadden alleen nog vrouwen auto's ?quote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee... Mijn auto moest een klein beetje gerepareerd worden, dus kreeg ik een vervangingsauto mee. Nou had de leasemaatschappij nog gevraagd, "hebt u een stationwagon nodig, of mag het ook een kleinere 5 deurs zijn?" Ik had braaf gezegd dat een kleintje ook wel okee was, komen ze met een ENORME Renault Laguna stationwagon aan. Een automaat ook nog. Geen contactsleutel maar een knop met "start" erop (net als met windows zeg maar) en een sprekende computermevrouw die zegt dat de lichten nog branden als je uitstapt..
Heel klein beetje. Maar anders kan ik het altijd navragen op werkquote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet jij ook dingen over DBC-codes, toevallig?.
Paar aardappels, blikje groenten en vissticks, zit je makkelijk binnen de 2 euroquote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, supermarktKijken of dat gaat lukken, ik heb nog een weekje over nu mijn geld op is. Een hartstikke leuke uitdaging om vandaag voor twee euro een avondmaaltijd te maken!
precies genoeg ..quote:Op maandag 18 april 2005 19:02 schreef Cybart het volgende:
te...veel.....gegeten.....
Je bedoelt neem ik aan de computerstem?quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze hadden alleen nog vrouwen auto's ?
Beyonce welquote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef wonderer het volgende:
Kijken ze terug?
Cool is dat he??quote:Op maandag 18 april 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan de computerstem?Ik heb geen idee of die ook in een mannelijke uitvoering is. Maar als het een vrouwelijke stem is, dan zou je zeggen dat het juist een hetero-mannen auto is.
.
[afbeelding]
Dat ding past nauwelijks in het parkeervak hier..
Waar bemoeit die trut zich mee!quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Cool is dat he??
*ploeing*ploeing*ploeing* Lichten. Branden. Nog.
Renault is echt wreed man
Pfff... wat is dat nou weer voor indoctrinatie zeg....quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[upd] Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet
janksmoel donner
Zeg dan gewoon dat je altijd zonder gordel om rijdtquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar bemoeit die trut zich mee!![]()
Kut ggristen..quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[upd] Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet
janksmoel donner
You've seen the tape!quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
OMG mijn tv ging zojuist uit zichzelf uit.. de AB ligt hier naast me.. hoe kan dat nouweer
haha iddquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
OMG mijn tv ging zojuist uit zichzelf uit.. de AB ligt hier naast me.. hoe kan dat nouweer
Werd het ook ineens kouder?quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ging er een koud gevoel door je heen ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
gister welquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 20:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gister welmisschien dat m'n kamer nu pas op de entiteit reageert
volgens mijn Ouija bord heet hij Teho avn Ghgo.. hmm dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Groeten en Blub....Succes met je nieuwe vriend(en)![]()
Hè, nou moet ik toch opeens weer aanquote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Groeten en Blub....Succes met je nieuwe vriend(en)![]()
hahaha aawwww... Misschien is het wel een hele lieve en betekent het dat als je wel zou gaan dat er dan misschien wellicht eventueel, tenminste, die kans zou er kunnen zijn als theoretische optie, eh... dat er dan wat ergs gebeurt!quote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik probeer nu een eeuwigheid naar de auto te strompelen om nog te gaan sporten oid, maar een onzichtbare kracht houdt me hier gevangen
Lui varkenquote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik probeer nu een eeuwigheid naar de auto te strompelen om nog te gaan sporten oid, maar een onzichtbare kracht houdt me hier gevangen
that's mequote:
quote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
that's me
ik fiets nu trouwens wel veeeel hardermijn vader heeft het remblokje losgehaald, dat zat schijnbaar vast tegen m'n wiel, vandaar dat ik nauwelijks vooruit kwam
![]()
iedere dagquote:
Ik ken dat ja..quote:Op maandag 18 april 2005 20:57 schreef anne_Chris het volgende:
Dan heb ik weer eens wat leuks gemist. Ik zat te em-es-ennenen zie toch al bijna geen teevee meer. Nou ja het ding wel, daar kan je niet omheen, maar hij staat bijna nooit meer aan.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef anne_Chris het volgende:
Morgen maar eens kijken dan.
Vlarp! Je bent Manager![]()
![]()
Had ik nog geeneens gezien. Gefeliciteerd met je benoeming![]()
Nee..quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef anne_Chris het volgende:
Morgen maar eens kijken dan.
Vlarp! Je bent Manager![]()
![]()
Had ik nog geeneens gezien. Gefeliciteerd met je benoeming![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind altijd geld in mijn broeken en jassennet weer 20 euro in mn trainingsbroek, en gister weer 5 uit een oude jas
en er rolt altijd geld uit als ik ze in de was gooi..
quote:Marco | HAHA...YYEEEAAAHH....HAHA zegt:
tpol is geen eend
merke - this fantasy.. is not enough for me zegt:
wel
Marco | HAHA...YYEEEAAAHH....HAHA zegt:
niet
merke - this fantasy.. is not enough for me zegt:
welles
In de VS is de serie anders al bijna afgelopenquote:Op maandag 18 april 2005 22:10 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En waarom stoppen ze weer maanden met die serie?![]()
GEEN spoilers AUB.quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de VS is de serie anders al bijna afgelopen
quote:Op maandag 18 april 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
GEEN spoilers AUB.
En ik zit ook al jaren te wachten op het laatste seizoen van Earth - Final Conflict. Heb je dat ook al van het net geplukt?
Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hele preek van mn ma doorstaan..gelukkig is er CSI
quote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij....
gaat....
lijden....
... de volgende keer...
quote:
Lief doen! NU!quote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Jij....
gaat....
lijden....
... de volgende keer...
vlarp gilt ook: neuken ?quote:
Heeft Roeland nog niet gebeld?quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven dat er dan iemand reageert..
De muziek is in ieder geval behouden voor het nageslacht.quote:Op maandag 18 april 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het tot seizoen 2 gekeken ofzo, maar de kwaliteit was altijd zo slecht van wat ik van internet haalde, en het was echt niet te vinden.
kuifje, rood T-shirt...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hij werkt toch niet bij Expreszo he????
Ja...quote:
Niet dusquote:
Ik ga hier GEEN grapjes over makenquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een gedoe om een oude stofzuiger te regelen zeg. Hebben vrienden van mij er eentje staan, ligt de slang weer bij haar broer. Dus wij die slang opgehaald, zegt die vriend dat het misschien wel verstandig is om te kijken of ie het doet.
Zetten we dat ding aan, vliegen de vonken eruit, lampen knipperen enzo.
Nog geen stogzuiger![]()
Jij hebt net show nieuws gekeken.quote:Op maandag 18 april 2005 23:33 schreef creno het volgende:
goh wat leuk
een huishoudbeurs voor homo's
http://www.rainbowexperience.com/home/
Discriminatie!quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef creno het volgende:
@ Dr piemel : gewoon gaan, wie weet doe je wat leuks op en flikker je zo de kast uit
@ Wiz: das met alle gay-uitjes, die zijn veel duurder als de hetero-uitjes, vergelijk de drankjes maar eens van een gay-tent en een hetero-tent
Ja maar om nou voor 20 euro naar een gayvariant van de huishoudbeurs te gaan??quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef creno het volgende:
@ Wiz: das met alle gay-uitjes, die zijn veel duurder als de hetero-uitjes, vergelijk de drankjes maar eens van een gay-tent en een hetero-tent
ja ik weet het ! das veel te duur !quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar om nou voor 20 euro naar een gayvariant van de huishoudbeurs te gaan??
als jij met je streepje komt welquote:Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook van die mooie strippers hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |