quote:Op maandag 18 april 2005 01:27 schreef petre86 het volgende:
flieflafluffie, fluffie fluffie fluf!
Oh, je bent al weer toegevoegd.quote:Op maandag 18 april 2005 07:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neem mijn plaats maar in..
Ze staat al op de plek van Gerdo...quote:Op maandag 18 april 2005 07:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neem mijn plaats maar in..
Oei....heftig...uuuh tja...veel succes....ofzow...tja wat zeg je dan...quote:Op maandag 18 april 2005 09:57 schreef ajuu het volgende:
vandaag is de sterfdag van mijn vader.(1 jaar geleden) vanmiddag naar begraafplaats. (wat te aan te trekken? ) daarna naar mijn moeder. waarom zijn begraafplaatsen zo slecht bereikbaar?
De croissantjes waren nog niet gearriveerd opmijn werk.... GRMBLquote:Op maandag 18 april 2005 09:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit aan de croissantjes...relaxed zo'n maandagmorgen
nou ja, je zegt dan bijv." je moet bus 38 nemen, ajuu, en dan overstappen op lijn 7" of "je moet dat of dat aan doen in combinatie met die en die broek"quote:
Sorry...heb geen kennis van buslijnen enz......en tja....ik denk dat je je gewoon comfortabel moet kleden....maar wel met stijl.....stijlvol maar comfortabel...zoiets.....en tja wat dat is voor je kan ik niet voor je bepalen...quote:Op maandag 18 april 2005 10:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
nou ja, je zegt dan bijv." je moet bus 38 nemen, ajuu, en dan overstappen op lijn 7" of "je moet dat of dat aan doen in combinatie met die en die broek"![]()
ik zat je maar te pesten. ik zoek wel uit welke bus ik moet. laaste keer dat ik geweest ben was het zomer en ging ik op defiets. maar ik moet daarna nog naar moeder en dat ga ik niet fietsen (van rotterdam west naar capelle en dan weer terug). ik ben altijd beetje zenuwachtig als ik op zo'n monteur moet wachten.quote:Op maandag 18 april 2005 10:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sorry...heb geen kennis van buslijnen enz......en tja....ik denk dat je je gewoon comfortabel moet kleden....maar wel met stijl.....stijlvol maar comfortabel...zoiets.....en tja wat dat is voor je kan ik niet voor je bepalen...
Pffff fietsen is gezond voor jequote:Op maandag 18 april 2005 10:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zat je maar te pesten. ik zoek wel uit welke bus ik moet. laaste keer dat ik geweest ben was het zomer en ging ik op defiets. maar ik moet daarna nog naar moeder en dat ga ik niet fietsen (van rotterdam west naar capelle en dan weer terug). ik ben altijd beetje zenuwachtig als ik op zo'n monteur moet wachten.weet niks van wasmachines aansluiten. en vreemde mensen in huis.
"je gaat naar het graf van je vader, wat neem je mee?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |