Neequote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef ajuu het volgende:
weet iemand hier iets van offergaven?
Welke gaat t over?quote:Op maandag 18 april 2005 11:58 schreef ajuu het volgende:
waarom willen jongensbands (vreselijke) ballads zingen?
het gaat overt alle jongensbands en over alle jongensbandballads!quote:Op maandag 18 april 2005 12:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke gaat t over?
de BSB zijn idd trug met een dweil ballad
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 april 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat iemand hier zich nog opgeven voor Big Brother?
www.denieuwezender.nlquote:
Jij?quote:Op maandag 18 april 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat iemand hier zich nog opgeven voor Big Brother?
Ben helaas nog geen 18quote:
*poos strijkt*quote:Op maandag 18 april 2005 12:26 schreef creno het volgende:
een collega die gisteren mee op stap ging maakte de fout door heel hard te roepen:
STRIKE A VOGUE !
vandaag lopen we dus de hele tijd daarom te geinen, inclusief de beweging, maar dan op een domme manier... (handen plat op je gezicht plaatsen)
En net jarig geweest natuurlijk.quote:
Wie weet? T had me wel grappig gelekenquote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En net jarig geweest natuurlijk.
Maar als je wel 18 zou zijn?
quote:
Gezelligquote:Op maandag 18 april 2005 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Laat ik je nou net een mailtje gestuurd hebben.
Is er nou heeeeeeeeeeelemaal niemand die weet wat fluffen is?quote:Op maandag 18 april 2005 13:00 schreef Weemz het volgende:
Poeh, gelukkig dat ik dit:
[afbeelding]
Niet op mijn brood hoef te smeren
Onder het motto: "nieuwe mail is ook aandacht"?quote:Op maandag 18 april 2005 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gezellig
je kan m ook sturen naar *username* @ hete post. com
Nee. Vertel...quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er nou heeeeeeeeeeelemaal niemand die weet wat fluffen is?
aandacht genoeg..quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder het motto: "nieuwe mail is ook aandacht"?
Ah ga nou niet t zielige eendje spelen als je net me loopt te pestenquote:Op maandag 18 april 2005 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*mailtje in prullenbak kiepert*
Weemz had het goedquote:
Ik je lopen te pesten? Waar dan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ga nou niet t zielige eendje spelen als je net me loopt te pesten
met je opmerking insinueren dat k geen aandacht krijg of juist extra aandacht wilquote:Op maandag 18 april 2005 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik je lopen te pesten? Waar dan?
Spreken natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:03 schreef Jerruh het volgende:
SAJ, zou ik je es kunnen spreken wat betreft ene D. uit N?.
Ik maak me geen zorgen dat je niet voldoende aandacht krijgt. Over of je de juiste aandacht krijgt wil ik nog wel even discussiėren, maar daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met je opmerking insinueren dat k geen aandacht krijg of juist extra aandacht wil
OKquote:Op maandag 18 april 2005 14:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen dat je niet voldoende aandacht krijgt. Over of je de juiste aandacht krijgt wil ik nog wel even discussiėren, maar daar gaat het nu niet over.
Oh je wil meer aandacht?quote:Op maandag 18 april 2005 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is wel een hele korte zin.
Ik wel, ik ben namelijk net zo'n aandachtshoer als bepaalde andere posters in dit topic.quote:
What Else Is New?quote:Op maandag 18 april 2005 14:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben namelijk net zo'n aandachtshoer als bepaalde andere posters in dit topic.
nou ja, nadat ik dat tegen je had gezegd een paar dagen van weleer, sprak ie me aan en sindsdien hebben we goed contactquote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Spreken natuurlijk.
Hoe is de vraag alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |