Kut ggristen..quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[upd] Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet
janksmoel donner
You've seen the tape!quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
OMG mijn tv ging zojuist uit zichzelf uit.. de AB ligt hier naast me.. hoe kan dat nouweer
haha iddquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
OMG mijn tv ging zojuist uit zichzelf uit.. de AB ligt hier naast me.. hoe kan dat nouweer
Werd het ook ineens kouder?quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ging er een koud gevoel door je heen ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
gister welquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 20:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gister welmisschien dat m'n kamer nu pas op de entiteit reageert
volgens mijn Ouija bord heet hij Teho avn Ghgo.. hmm dat klopt niet helemaalquote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Groeten en Blub....Succes met je nieuwe vriend(en)![]()
Hè, nou moet ik toch opeens weer aanquote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Groeten en Blub....Succes met je nieuwe vriend(en)![]()
hahaha aawwww... Misschien is het wel een hele lieve en betekent het dat als je wel zou gaan dat er dan misschien wellicht eventueel, tenminste, die kans zou er kunnen zijn als theoretische optie, eh... dat er dan wat ergs gebeurt!quote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik probeer nu een eeuwigheid naar de auto te strompelen om nog te gaan sporten oid, maar een onzichtbare kracht houdt me hier gevangen
Lui varkenquote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik probeer nu een eeuwigheid naar de auto te strompelen om nog te gaan sporten oid, maar een onzichtbare kracht houdt me hier gevangen
that's mequote:
quote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
that's me
ik fiets nu trouwens wel veeeel hardermijn vader heeft het remblokje losgehaald, dat zat schijnbaar vast tegen m'n wiel, vandaar dat ik nauwelijks vooruit kwam
![]()
iedere dagquote:
Ik ken dat ja..quote:Op maandag 18 april 2005 20:57 schreef anne_Chris het volgende:
Dan heb ik weer eens wat leuks gemist. Ik zat te em-es-ennenen zie toch al bijna geen teevee meer. Nou ja het ding wel, daar kan je niet omheen, maar hij staat bijna nooit meer aan.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef anne_Chris het volgende:
Morgen maar eens kijken dan.
Vlarp! Je bent Manager![]()
![]()
Had ik nog geeneens gezien. Gefeliciteerd met je benoeming![]()
Nee..quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef anne_Chris het volgende:
Morgen maar eens kijken dan.
Vlarp! Je bent Manager![]()
![]()
Had ik nog geeneens gezien. Gefeliciteerd met je benoeming![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind altijd geld in mijn broeken en jassennet weer 20 euro in mn trainingsbroek, en gister weer 5 uit een oude jas
en er rolt altijd geld uit als ik ze in de was gooi..
quote:Marco | HAHA...YYEEEAAAHH....HAHA zegt:
tpol is geen eend
merke - this fantasy.. is not enough for me zegt:
wel
Marco | HAHA...YYEEEAAAHH....HAHA zegt:
niet
merke - this fantasy.. is not enough for me zegt:
welles
In de VS is de serie anders al bijna afgelopenquote:Op maandag 18 april 2005 22:10 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En waarom stoppen ze weer maanden met die serie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |