zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?quote:Op maandag 18 april 2005 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oef, ik dacht even dat je geneukt had met D uit N.
of C&Aquote:Op maandag 18 april 2005 17:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?.
beter dan M&M!.
Trio's?quote:
*denk*quote:Op maandag 18 april 2005 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i know for sure that you know what i know dude
bartjuh!!!!
WIIIIILMAAAA!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:00 schreef creno het volgende:
om nog effe op de titel terug te komen !
heeft brigitte kaandorp ook niet een heel stuk in een show van haar over fluffen
Weet jij ook dingen over DBC-codes, toevallig?quote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef Andyvie het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, ik ga alsnog naar Sensation!
* Andyvie heeft een van de 250 kaartjes die vandaag voor de 2e keer werden verkocht te pakken
Nee, het zou me alleen niks verbazen.quote:Op maandag 18 april 2005 17:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zou het erg zijn geweest als ik met D. uit N. zou hebben geneukt?.
beter dan M&M!.
mij ook, mn huiswerk maken van gisteren heeft weer voor resultaat gezorgd... morgen vrijquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, het zou me alleen niks verbazen.
Ze hadden alleen nog vrouwen auto's ?quote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee... Mijn auto moest een klein beetje gerepareerd worden, dus kreeg ik een vervangingsauto mee. Nou had de leasemaatschappij nog gevraagd, "hebt u een stationwagon nodig, of mag het ook een kleinere 5 deurs zijn?" Ik had braaf gezegd dat een kleintje ook wel okee was, komen ze met een ENORME Renault Laguna stationwagon aan. Een automaat ook nog. Geen contactsleutel maar een knop met "start" erop (net als met windows zeg maar) en een sprekende computermevrouw die zegt dat de lichten nog branden als je uitstapt..
Heel klein beetje. Maar anders kan ik het altijd navragen op werkquote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet jij ook dingen over DBC-codes, toevallig?.
Paar aardappels, blikje groenten en vissticks, zit je makkelijk binnen de 2 euroquote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, supermarktKijken of dat gaat lukken, ik heb nog een weekje over nu mijn geld op is. Een hartstikke leuke uitdaging om vandaag voor twee euro een avondmaaltijd te maken!
precies genoeg ..quote:Op maandag 18 april 2005 19:02 schreef Cybart het volgende:
te...veel.....gegeten.....
Je bedoelt neem ik aan de computerstem?quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze hadden alleen nog vrouwen auto's ?
Beyonce welquote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef wonderer het volgende:
Kijken ze terug?
Cool is dat he??quote:Op maandag 18 april 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan de computerstem?Ik heb geen idee of die ook in een mannelijke uitvoering is. Maar als het een vrouwelijke stem is, dan zou je zeggen dat het juist een hetero-mannen auto is.
.
[afbeelding]
Dat ding past nauwelijks in het parkeervak hier..
Waar bemoeit die trut zich mee!quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Cool is dat he??
*ploeing*ploeing*ploeing* Lichten. Branden. Nog.
Renault is echt wreed man
Pfff... wat is dat nou weer voor indoctrinatie zeg....quote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[upd] Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet
janksmoel donner
Zeg dan gewoon dat je altijd zonder gordel om rijdtquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar bemoeit die trut zich mee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |