GEEN spoilers AUB.quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de VS is de serie anders al bijna afgelopen
quote:Op maandag 18 april 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
GEEN spoilers AUB.
En ik zit ook al jaren te wachten op het laatste seizoen van Earth - Final Conflict. Heb je dat ook al van het net geplukt?
Wat heb je uitgespookt?quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hele preek van mn ma doorstaan..gelukkig is er CSI
quote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij....
gaat....
lijden....
... de volgende keer...
quote:
Lief doen! NU!quote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Jij....
gaat....
lijden....
... de volgende keer...
vlarp gilt ook: neuken ?quote:
Heeft Roeland nog niet gebeld?quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven dat er dan iemand reageert..
De muziek is in ieder geval behouden voor het nageslacht.quote:Op maandag 18 april 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het tot seizoen 2 gekeken ofzo, maar de kwaliteit was altijd zo slecht van wat ik van internet haalde, en het was echt niet te vinden.
kuifje, rood T-shirt...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hij werkt toch niet bij Expreszo he????
Ja...quote:
Niet dusquote:
Ik ga hier GEEN grapjes over makenquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef Ryan_R het volgende:
Wat een gedoe om een oude stofzuiger te regelen zeg. Hebben vrienden van mij er eentje staan, ligt de slang weer bij haar broer. Dus wij die slang opgehaald, zegt die vriend dat het misschien wel verstandig is om te kijken of ie het doet.
Zetten we dat ding aan, vliegen de vonken eruit, lampen knipperen enzo.
Nog geen stogzuiger![]()
Jij hebt net show nieuws gekeken.quote:Op maandag 18 april 2005 23:33 schreef creno het volgende:
goh wat leuk
een huishoudbeurs voor homo's
http://www.rainbowexperience.com/home/
Discriminatie!quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef creno het volgende:
@ Dr piemel : gewoon gaan, wie weet doe je wat leuks op en flikker je zo de kast uit
@ Wiz: das met alle gay-uitjes, die zijn veel duurder als de hetero-uitjes, vergelijk de drankjes maar eens van een gay-tent en een hetero-tent
Ja maar om nou voor 20 euro naar een gayvariant van de huishoudbeurs te gaan??quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef creno het volgende:
@ Wiz: das met alle gay-uitjes, die zijn veel duurder als de hetero-uitjes, vergelijk de drankjes maar eens van een gay-tent en een hetero-tent
ja ik weet het ! das veel te duur !quote:Op maandag 18 april 2005 23:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja maar om nou voor 20 euro naar een gayvariant van de huishoudbeurs te gaan??
als jij met je streepje komt welquote:Op maandag 18 april 2005 23:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook van die mooie strippers hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |