Ooohw het was ook nog de bedoeling dat we er aandacht aan schonken??quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo ik heb ook maar meegedaan aan de "nIeuwe avatar'hype...
Ik toch net...quote:
Dat is jouw visie!quote:Op maandag 18 april 2005 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooohw het was ook nog de bedoeling dat we er aandacht aan schonken??
Nou ja bij deze dan....je Avater =![]()
Dat is niet waar!quote:
Opgesloten in een huis? Moet kunnen denk ik voor een miljoen of 2.quote:Op maandag 18 april 2005 16:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wie wil er met mij 100 dagen opgesloten zitten in een huis?
Word je 's ochtends wakker, en dan elke keer als je de kamer weer binnenkomt zit ik daar: "hahaaaaaiiiiiii......."
Nou stel je me teleurquote:Op maandag 18 april 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is niet waar!Ik heb helemaal geen visie
Teigetje!quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo ik heb ook maar meegedaan aan de "nIeuwe avatar'hype...
Hee, wat leuk. En waar gaan jullie heen met huwelijksreis?quote:Op maandag 18 april 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
Fipo!
Ik heb een vlucht geboekt naar de VS
6 mei tot 6 juni. Ikke trouwen.
Ja doe jezelf....moet je maar geen verwachtingen van mij (of de rest in dit topic) hebben.quote:
't Ligt allemaal een beetje ingewikkeld. We gaan eerst legaal trouwen, en het feest en de echte ringen en de huwelijksreis komt veel later pas. Dit omdat er anders niet aan een visum te komen is.quote:Op maandag 18 april 2005 16:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hee, wat leuk. En waar gaan jullie heen met huwelijksreis?
Nouquote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Ligt allemaal een beetje ingewikkeld. We gaan eerst legaal trouwen, en het feest en de echte ringen en de huwelijksreis komt veel later pas. Dit omdat er anders niet aan een visum te komen is.
Hij schertste dat we de standaard honeymoon naar de niagara falls konden doenMaar ik denk dat we gaan sparen voor een rondreis door de UK.
Ons baby neefje heeft een teigetje kruippakje van ons gekregenquote:
Als ie maar niet gaat stuiteren...quote:Op maandag 18 april 2005 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons baby neefje heeft een teigetje kruippakje van ons gekregen
Compleet met streepjes en staart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |