Als ze de YAC's eens wat kunnen indammen is de rundefense niet eens zo slechtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef kavorka het volgende:
Als de admirals hun run-defense op orde krijgen geef ik ze een goede kans voor de worldbowl. Met een beetje geluk ga ik 11 juni ook naar de world bowl! (vorig jaar ook geweest in gelsenkirchen en dat was fantastisch!)
De eerste twee wedstrijden zater er net iets meer dan 10.000 man op de tribunequote:Op donderdag 21 april 2005 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zaten er tijdens de eerste thuiswedstrijd?
Diego die misschien ook nog gaat kijken
Op Tv kun je inderdaad weinig zien van AF, dan heb je een schotel nodig (als je hele wedstrijden wilt zien).quote:Op donderdag 21 april 2005 04:37 schreef Mauveen het volgende:
Hoe volgen jullie dit allemaal eigenlijk want ik heb er nog nooit iets van gezien op tv. Via internet kun je natuurlijk wel de uitslagen bijhouden, maar ik neem aan dat je ook wel eens wat actie wilt zien en om nou naar elke game ta gaan dat lijkt me ook een beetje lastig/duur.
Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QBquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Guard het volgende:
Het was vanavond super, ben naar Keulen geweest voor de wedstrijd, heerlijke pot, veel Admirals fans op de tribune en verdiend gewonnen, wat wil je nog meer?
ja ok en de blessure van TD zat ik ook niet op te wachten.....quote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Erikbobo het volgende:
[..]
Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QB
quote:Rhein Fire 24 Hamburg Sea Dev. 19
Zondag:
A'DAM ADMIRALS 48 Frankfurt Galaxy 10
Col.Centurions 23 Berlin Thunder 17
De stand:
1. AMSTERDAM ADMIRALS 6- 8 (170-125)
2. Berlin Thunder 6- 8 (146-118)
3. Cologne Centurions 6- 8 (123-124)
4. Hamburg Sea Devils 6- 6 (139-103)
5. Frankfurt Galaxy 6- 4 ( 87-165)
6. Rhein Fire 6- 2 (120-150)
Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?quote:Thunder, Centurions en Seadevils zijn zogenaamde expension teams en hebben respectevelijk de London Monarchs, Barcelona Dragons en Scottish Claymores vervangen.
Kom je volgende keer eens even netjes voorstellen danquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Dat is inderdaad niet mogelijk, hoewel er wel aan een 8 team league gedacht wordt (voornamelijk door fans) die dan in 2 poules opgedeeld zou worden. Maar de kans dat de NFL/NFLE daar aan begint is minimaal. Dat het niet kan komt onder meer door de voorbereiding en de voorbereidingstijd voor het nieuwe seizoen die nu al érg kort is. Als je dan nog 2 extra speelweken inlast is het niet meer haalbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef Mauveen het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?
Over de beschikbaarheid van kaarten hoef je je geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
Lijkt me heel gaaf eens te gaan kijken, normaal naar het voetbal daar, dit is wel eens wat anders.
Maar hoe zit het nou precies met het regelen van de kaarten? Ik lees net wel wat op de site over de prijzen van een losse kaart, zijn die altijd 11 of 22 euro?
In principe zou ik wel naar die wedstrijd van maandag 23 mei kunnen tegen Cologne Centurions.
Zijn daar dan nog kaarten voor te krijgen?
Hoe goed was Bob Sapp eigenlijk??? Ik ken hm alleen uit het freefightquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:34 schreef jde_kok het volgende:
Heb altijd mijn rode Bucs jersey aan met #99 Sapp. 2 jaar geleden was leuk in Gelsenkirchen bij FIre uit. Tussen de duitsers staan met 3 Admirals fans, altijd lachen, zeker als je wint...
Scary shit, daar zit ik ook...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Nee, volgens mij echt 4 voor 11 Euro, dacht eerst ook dat het niet klopte, maar het staat er echt:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Luuksor het volgende:
11 euro per kaart trouwens hèMjah jde_kok heb ik dan wel een paar keer gezien, we zitten 'allemaal' dan nog wel aardig in de buurt bij elkaar! Ik ben er maandag sowieso, heel wat heen en weer gereis ivm geen treinverkeer, maar ik wil het niet missen!
In de endzone zijn meestal nog wel kaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:01 schreef Ayaxola het volgende:
Blijven voor die end-zone dan ook de hele tijd kaarten beschikbaar? Ik bestel ze wel gewoon via die site maar ik denk dan pas maandag of dinsdag.
En zo'n wedstrijd duurt in totaal een uurtje of 3 toch?
Dan snap ik niet waarom het er staat, jij wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef Luuksor het volgende:
Ga er maar vanuit dat je per kaart 11 euro betaalt hoor.. Anders kunnen je net zo goed 4 kaarten bestellen om in je eentje goedkoper te gaan, dat is voor hun helemaal niet handig!
Het is ook een speciale actie voor mensen die er ook nog nooit zijn geweest, die proberen ze waarschijnlijk gewoon te lokken. 2,25 voor een kaarten is wel heel erg goedkoop, maar ik vind het nou niet bepaald erg hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef Luuksor het volgende:
Ja, ik vind inderdaad dat het er raar staat, begin nu ook te twijfelen.. Maar het zou wel heel goedkoop zijn.. Maar okee, zou mooi zijn! Ik kom er helaas achter dat ik de laatste wedstrijd moet missen :S
Dit is het bericht, maar ik zou het eigenlijk niet weten, ik zou ze zelf toch via internet bestellen dus voor mij zou het niet veel uitmaken.quote:23 MEI – MONDAY NIGHT FOOTBALL IN DE AMSTERDAM ARENA
VIER KAARTEN VOOR ¤ 11.00
Goed nieuws voor iedereen die kennis wil maken met Monday Night Football op 23 mei: We hebben namelijk een onweerstaanbare aanbieding voor je. Koop een kwartet Admirals kaarten voor de korte zijde voor maar ¤ 11.00 (exclusief handlingskosten).
De Admirals lijken wel gek geworden, nu het seizoen van de Nederlandse profclub regelrecht lijkt af te stormen op de eerste finaleplaats in tien jaar! Schaar je daarom achter de Europese competitieleider en profiteer! Door massaal naar de volgende game van de Admirals te komen vergroot je de kansen op een Nederlandse kampioen in een Duitse League!
Ook de seizoenpashouders pikken opnieuw hun graantje mee. Mochten zij 8 mei lekker feesten op kosten van sponsor MultiCards, voor 23 mei mogen zij ook gebruik maken van de 4 – voor – ¤ 11.00. Alleen krijgt de seizoenpashouder voor hetzelfde geld kaartjes voor de lange zijde. Het enige dat je hoeft te doen is bij je online bestelling je seizoenpasnummer in te voeren. Om te laten zien dat we echt niet zonder onze die-hards kunnen!
Wil je minder kaarten of een andere categorie bestellen? Klik dan hier
LET OP! De ticketprijs van ¤ 11.00 voor 4 kaarten is exclusief handelings- en administratiekosten voor de verwerking van uw bestelling.
Op alle bestellingen zijn de algemene voorwaarden van de admirals van toepassing.
Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere interceptie hoor, spannend slot nu!
Nee helaas, wel mooi dat dat schot er niet in gaat met nog maar een paar seconden op de klok.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekker
De NFL Europe heeft aparte regels. Ik haat dergelijke concepten. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:21 schreef Luuksor het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Kittner maarliefst 6 keer gesackt is, waar de Admirals dit niet 1 keer wisten te presteren! Ik zou de fout eerder zoeken bij de offensive line dit maal..
Ik weet nog niet zeker of ik ga maandag, ouders lopen een beetje te zeiken dat het bijna einde van het schooljaar isquote:Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef Guard het volgende:
eindconclusie: Het team heeft verloren, jammer maar is niet anders.
Vol goede moed staan we er maandagavond weer om die centurions met een dik pak slaag naar huis te sturen, en dan staan we ook boven hen op minimaal de derde plek, tweede als Berlin een beetje meewerkt en de Sea Devils verslaat.
Ja precies, zo ga ik het denk ik ook doenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef Luuksor het volgende:
Ik kom met de trein vanuit Leeuwarden, vriend van me neemt me mee terug met de auto..
- Er zijn buiten en binnen standjes waar je jersey's, sjaaltjes, truien, jacks en weet ik wat kan kopen. Buiten heb je ook nog toeters die onwijs hard gaan wat zeker een aanrader is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Arikay het volgende:
- Ik wil natuurlijk niet het stadion in zonder iets van de Admirals aan, dus vroeg ik me af of er rond het stadion iets van merchandising te koop is? En verkopen ze iets van sjaaltjes, zoals bij voetbal, of hebben ze bij Am. Football andere 'attributen', want in de online fanshop zag ik geen sjaaltjes?
- Ik weet de wedstrijd om 15:00 uur begint, maar ik weet ook dat er altijd een heel programma omheen is. Dus hoelaat moet je ongeveer in het stadion aanwezig zijn en hoelaat is alles weer afgelopen?
You've got mailquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef DaMayan het volgende:
Hey heeft iemand hier met een seizoenspas zin om mij te helpen aan sideline tickets?? Er is een aanbieding for goedkope kaartjes op de admirals site, maar dat zijn endzone tickets enne daar mag je vaak geen toeters gebruiken door een of andere kut regel! Maargoed met een seizoenspas nr. van iemand kan je dus sideline tickets ipv endzone krijgen voor dezelfde prijs...
Dussuh mail me: damayan@hotmail.com als je me wilt helpen,
Thnx
Bedankt voor het aanbod, ik zie nog wel of ik er gebruik van maak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Luuksor het volgende:
Ik ben altijd bij het stadion zo gauw de boel open gaat, we hebben met 4 vrienden een hele dans show weggegeven in vak 119 vorige wedstrijd. Echt prachtig! Maar het is altijd wel de moeite waard!
Qua merchandise hebben ze shirts, petten, vlaggen, fluitjes, toeters etc. Die toeters kopen mn broertje en ik er elke wedstrijd 1 van, we hebben al dik een meter lang! Geweldig lawaai! Ik hoop dat ik er kan zijn, je kan me dan wel ff laten weten dat je komt, dan loop ik ff met je mee!
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef Luuksor het volgende:
Je kan anders mijn pas ook wel gebruikenEn voor Hansnr8, bereid je voor
VZC'erquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?
Stadion is om 19.00 uur open...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?
Ook 4 voor 11? Volgens mij moet je die wel bij het stadion ophalen ja. Er stond dacht ik namelijk iets over dat het verwerken van je bestelling vaak te lang duurde om het op te laten sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Hansnr8 het volgende:
ok.. thnx... En wij hebben idd ook die kaartjes besteld via internet.. moet je ze dan daar ophalen?
Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Hansnr8 het volgende:
ja ook die actie ja... ben tenslotte wel nederlander he![]()
en neem dat mailtje dan idd wel mee, ff afwachten of er wat van mijn rekening wordt geschreven..
Kut man, bij mij is het nog niet afgeschrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.
Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...quote:Beste Hansnr8,
Alle viah et internet bestelde kaarten zijn tot gisteren verstuurd. Naar
grote waarschijnlijkheid zul je de kaarten vandaag of morgen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Michelle Amesz
Sales & Ticketing Coordinator
Amsterdam Admirals bv
Arena Boulevard 73/75
1101 DL AMSTERDAM
en waar mag je plaatsnemen maandaag a.s.?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...
als je t maar laatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kreeg niet zo'n mooi mailtje Hans, maar ik ga mijn best om op je hoofd te tuffen. Ik zit ook in vak 116, rij 28, stoel 187 tot 190.
Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.quote:
als jij dat lekker vind... en ik speel nooit tegen de amer...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.
Als je die grote boze bolle neger van je avatar maar niet bent
Stadion is doorgaan eens uur en kwartier voor aanvang wedstrijd open, dus 19.00 uurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef Speedski het volgende:
Op mn kaartjes staat dat het stadion om 19:15 uur op is en op de site staat dat het om 19:00 open is. Wat is het nou ..
Ter hoogte van de endzone dus, hopelijk zie je heel wat Admirals touchdowns voorbij komen (in een mooi Oranje gekleurde end zone hoop ik want Ajax speelt zondag voor het laatst dit seizoen, dus verven dat grasquote:
Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:34 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn vervoer is ook helemaal geregeld, wordt zelfs gehaald en gebracht.
Dus, ik ben er klaar voor, heb zelfs de regels nog ff doorgelezen.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.
Ik ga voor de 0-0quote:Op zondag 22 mei 2005 17:33 schreef Hansnr8 het volgende:
wat denken jullie dat het gaat worden?...
Zwaait hard vanuit vak 122quote:Op maandag 23 mei 2005 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ook vak 116.![]()
We kunnen wel een mini-meet houden
Haha, of iedereen doet een wit t-shirt aan met Fok! eropquote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Luuksor het volgende:
Whehe.. als het nog niet al te druk is.. moet iemand Fok! Roepen en de rest staat op!
Onder de Arena is meestal wel plaats ja, voor max 8 euro staat je auto daar lekker droog....quote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef Hansnr8 het volgende:
ff vraagje nog...waar kan je t beste parkeren? onder de arena?
heb er zin in!![]()
Maar die kun je de volgende keer ook gewoon nog gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Hansnr8 het volgende:
Was zeker mooie wedstrijd ja, alles werd wel goed uitgelegd.. Ga volgend jaar zeker weer, en ga dan denk ik ff aan de lange zijde zitten..
Wat een k*tsysteem trouwens met die Arena kaart... wil je 4 biertjes halen, moet je een kaart voor 20 euro halen.. zit je met 8 euro op die pas...
Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Ayaxola het volgende:
Was een mooie wedstrijd![]()
Maar waarom mogen er nou geen toeters gebruikt worden aan de korte zijde?
Overigens de mooiste play van de dag, toch de TD run van Payton, door drie tackles heen!!! Dus Payton is ook een waardevolle speler, zeker met 7 td's zover....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Luuksor het volgende:Ik besluit met: Wat zouden we zijn zonder Jonathan Smith?
Dus gewoon omdat er dan teveel lawaai wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ik, niet echt handig als je telefoon krijgt merk ik nu.... KUNT U WAT HARDER PRATEN??? )
Volgend seizoen gewoon een seizoenskaart nemen voor vak 119, 120 of 121 dan mag je vijf dagen lang zo veel toeteren en fluiten als je wilt..
Dat was bij de vorige thuiswedstrijd ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:58 schreef rblommers het volgende:
De uitspraak 'offence wins games, defence wins championships' begint een hele andere betekenis te krijgen. Onze D scoort bijna meer punten dan de aanval.
Mag ik trouwens ook even opmerken dat we wel een geweldige (:X) gameclock operator hadden? Geloof dat hij maar een keer of 10 is verzet door de scheidsrechters...
Guard: geeft neits, ik zat pas veel te laat (spelers waren net voorgesteld) op mijn plaats, kwam dus wel goed uit
"You're only as good as your last game"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Overigens scoorde toen de aanval 42 van de 48 punten dus het valt nog wel mee denk ik zo.
Whaha, dat zouden wel die vrienden van mij zijn geweest, wij zaten op de laatste rij. Hun wilden namelijk kranten gooien naar 4 bekenden van ons, die zaten daar namelijk weer een stukje voor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Hansnr8 het volgende:
ik kan zondag ook niet, en heb het zelfde probleem als Ayaxola.. Kan geen seizoenskaart kopen omdat ik ook bijna nooit kan.. Maar volgend jaar komen we zeker weer langs...
Ik kan maandag met de auto omdat ik die van m'n moeder mocht lenen, anders moet ik ook met de trein gaan.. Auto beviel me prima..
oja, Ayaxola.. gooide jullie kranten naar ons? bedacht me later pas dat jij ergens achter me zou zitten..
Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef Hansnr8 het volgende:
ja, ik zat daar o.a. met fabian en jonie... vooral fabian werd ff pissig ja..
nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heetquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.
Maar jij zou eigenlijk lager moeten zitten toch? Of ben je gewoon ergens anders gaan zitten, kon natuurlijk makkelijk, zo druk was het daar ook niet.
Nee thuiswedstrijden komen zeker niet op admirals tv, dat zou alleen maar toeschouwers kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:42 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heet)
dus toen zijn we stuk opgeschoven, nog wel op rij 5...
Komt deze wedstrijd op op admirals tv?
YUPquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef Guard het volgende:
@ DaMayan:
ik zie dat je bovenaan staat in de Admirals Fantasy league![]()
Ik zelf sta ergens rond de 40 - 50ste plaats....
Ohja shit dat is deze zondag alweer... moet natuurlijk wel gaan.quote:@ Fok!kers zonder seizoenskaart: zondag weer?
(Fok!kers met seizoenskaart lijkt me duidelijk, die zijn er gewoon, toch?)
Owja, ze zijn al begonnenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Eilanden het volgende:
Admirals met 3-0 voor nu
2e kwart alquote:Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
Op http://www.nfleurope.com/scores zijn de scores te volgen
quote:
Volgende week en 11 juni erop ben ik in Dusseldorf, alleen niet met de bus, eigen vervoerquote:Op zondag 29 mei 2005 21:11 schreef Superkouw het volgende:
Ja!!!!! dat gaat 11 juni een heel mooi feestje worden in Düsseldorf. Ik had drie weken terug de kaarten al besteld en de busreis geboekt. Heb er echt zin in.Zijn er nog meer fok!kers die 11 juni die kant op gaan? Zo ja ook met sportfanatics?
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?quote:Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
Ook ik ga (met sportfanatics)![]()
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
Ook ik ga (met sportfanatics)![]()
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
en ik maar denken dat ze "dumbo" hetenquote:Alleen een beetje jammer van Jumbo
hehe, Raffish was trouwens ook niet al te best.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Guard het volgende:
[..]
hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweest![]()
ze staan op fantravel.sportfanatics.nl,quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Superkouw het volgende:
[..]
Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?
quote:De opstapplaatsen en vertrektijden voor 11 juni a.s. zijn (onder voorbehoud):
Purmerend: Kantoor Sportfanatics (gratis parkeren) - 10.00 uur.
Amsterdam: Wibautstraat, parkeerplaats achter voormalige Admirals kantoor (betaald parkeren) - ca. 10.30 uur.
Utrecht: Jaarbeursplein, busparkeerplaats tegenover het Beatrix Theater - ca. 11.00 uur
Dan zie ik je daar wel, heb je dan weer een Vikings cap op?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:01 schreef rblommers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik had nog wel zo'n lief meisje bij me. (Was eerste keer dat ze er was, en ze gaat mee naar de worldbowl)
[..]
Wohoo!quote:While the 'Bochy Jets' are this week's winners, there is a new leader at the top of the cumulative table, with Scottish Claymores fan Caroline Stephens' 'GB Draconians' opening up a seven point advantage at the top of the table with 662 points. With Kevin Everleigh (that would be me) in second place on 655, and two other teams within three points of him, there is all to play for with one week separating them from the prize of a trip to Pro Bowl in Hawaii next February.
Altijd live op Nederland 2 tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:11 schreef rblommers het volgende:
Dat kun je rustig vergeten denk ik zo
Ik had het al gezien, spannend!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wohoo!2de plek in de race voor de reis naar Hawaii!
![]()
Wish me luck!
Gevonden:quote:Op maandag 30 mei 2005 19:40 schreef rblommers het volgende:
Guard: uiteraard, inclusief Vikings pin sinds gisteren(Lang leve melvin
)
Luuksor: Jup dat was ik, rij 7Wie was jij? (alsof ik onthoud wie er langs me lopen
)
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IKquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Gevonden:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/3958/img38392dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh dan kan ik je volgende keer wel herkennenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
Uhm dat was ik niet hoor op die foto, dat is rblommers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Almighty het volgende:
we zijn altijd met z'n 3-en. De twee plaatsten naast ons waren deze laatste wedstrijd leeg, die gasten juichten ook nooit bij scores voor de Admirals. Ik denk dat het stiekem duitsers waren
En ik herken jou nu zeker
Ik heb er ook heel veel zin in, ga zaterdag alvast een oefentripje maken naar Dusseldorf (en ook om Fire te bedanken voor bewezen diensten (winst tegen Hamburg in week 6 en winst in Keulen in week 9)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef Almighty het volgende:
Ik heb echt super veel zin in de World Bowl. Elke dag ff langs het admirals forum scouten of er nog neiwtjes zijn. Je zou bijna vergeten dat er zaterdag nog een wedstrijd is.
Admirals hebben alleen endzone kaarten, dus kan nooit in vak 30 -33 zijn, dat zijn sideline en hoek vakken. Waarschijnlijk zit je dan in vak 37 of 38. Weet zelf ook pas nadat ik mijn kaart binnen heb waar mijn stoeltje is (al zal ik weinig zitten).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Almighty het volgende:
Ik sta ergens in vak 30 - 35, weet het pas als ik de kaarten binnen heb. Besteld via Admirals. Dacht dat dat in de endzone is.
How the hell..... Maar goed dat ben ik dus inderdaad. En zoals altijd sta ik er weer fotogeniek opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Gevonden:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/3958/img38392dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik kom daar ook niet, ga via Venlo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef Superkouw het volgende:
Dat is wel leuk, denk alleen niet dat de bussen daar ook komen, zal wel heel mooi zijn. Ik ben benieuwd in welke vakken sportfanatics de kaarten heeft greregeld.
Zondag was het grootste aantal toeschouwers van dit seizoen. Zelfde trend was vorig jaar ook te zien, dat het drukker werd later in het seizoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
Is het nou ook zo dat er opeens veel meer mensen naar de wedstrijden gingen en dat de belangstelling weer een beetje is toegenomen? Of ligt dat aan mij?
Er waren zondag ook nog nooit zoveel supporters geweest zondag toch?
Ik ben er ook voor het eerst geweest dit seizoen maar zat er al aan te denken om ook naar de World Bowl te gaan, wat helaas niet door kan gaan.
En hoe ver woon je bij Dusseldorf vandaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat Amsterdam voor mij bepaald niet om de hoek is, anders zou ik wel eens komen kijken.
Dat komt wel goed, vandaag al het vijfde vak Admirals fans gevuld.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef Luuksor het volgende:
Amsterdam is voor mij ook ruim anderhalf uur met de auto.. Ben zondag vanuit Eindhoven die kant op gegaan (normaal Deventer of Leeuwarden, allebei ook niet echt dichtbij).. Als het beetje leuk is moet het kunnen toch
Het is inderdaad lekker druk, en nu maar hopen dat het ook bij de worldbowl zo ongelofelijk druk gaat worden..
We gaan echt die Thunder supporters overklassen, las op de Thunder site dat er vorig jaar in de arena auf Schalke 1.500 Berliners waren, dus dat zullen er dit jaar niet veel meer zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef Luuksor het volgende:
Stoer man! 5 vakken al... 2300 hoorde ik van de jongen bij wie ik bestelde bij de Hotline.. Krijg mijn kaarten zsm binnen, geld vandaag overgemaakt..
Het merendeel van de aanwezige (niet nederlandse) fans zullen wel voor de Admirals zijn, maar die hebben we niet nodig, de aanwezige Nederlandse fans zijn al loud genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:44 schreef Almighty het volgende:
Vergeet de support van de Fire fans niet, die schijnen ook met ons mee te doen...
volgende week zaterdag, 11 juni....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer is de World Bowl eigenlijk?
Inmiddels al het zevende vak met Admiralsfans voor de 11equote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef Luuksor het volgende:
Wij moeten eerst naar Utrecht rijden, vanuit Deventer, maar okee.. Moet maar! Kan nu al niet meer wachten..
dus jij zat achter mequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wohoo!2de plek in de race voor de reis naar Hawaii!
![]()
Wish me luck!
Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Guard het volgende:
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.
Maar goed komend NFL seizoen weer kans op eeuwige roem in de FOK! NFL league
Ik had een van mijn beste Fantasy weken, bespaard op de TE positie (1 milj, evenals nationalpositie) en QB positie (Ragone voor het eerste dit seizoen buiten mijn ploeg, Eakin genomen) waardoor ik en Smith en Martin in mijn selectie had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...
Helaas maar misschien krijg ik nog een goodie bag ofzo voor de beste van de admirals league
Next week trouwens vak 43 helemaal tegen de dure echte sideline vakken aan dus volgens mij wel zwaar ok.
Sportfantics heeft voor +/- 500 man boekingen binnen gekregen, totaal aantal fans uit Nederland gaat zo rond de 4500 / 5000 lopen, totaal aantal Admirals fans is minimaal de helft van de LTU arena, aangezien Rhein, Cologne en het meerendeel van Galaxy fans de Admirals zal steunen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef ki_ki het volgende:
Jeeeeeeeeee ik ga ook naar de WORLD BOWL... Heb er echt zin in, ga met sportfanatics en hoorde dat ze al bijna 400 kaarten hebben verkocht.
Men heeft de laatste jaren wel genoeg gekregen van Berlin met de world bowl (drie van de laatste vier edities gewonnen). Het wordt hoog tijd dat Amsterdam eens wint, zo vindt men, ook met het oog op de toekomst van de league. De duitse fans winnen niet dat de Amsterdam ook vervangen wordt voor nog een Duits team.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef ki_ki het volgende:
Okee mijn info was een beetje oud... Maarre, waarom zijn al die andere teams voor ons?
<-- ben niet ki_ki, maar het zusje van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |