abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 20:30:23 #1
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26305650
Zo mensen, dit miste ik hier eigenlijk nog wel, een NFL Europe topic! Gister weer bij de Admirals geweest, en ze hebben de favoriet toch wel aardige tik verkocht! Nog meer fans hier?
pi_26308346
Ben gisteren niet geweest. Maar de reis naar de worldbowl is al geboekt en ik krijg steeds meer het gevoel dat we het eindelijk weer gaan halen.
  maandag 18 april 2005 @ 10:49:40 #3
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26317332
Ja precies! Geboekt heb ik nog niet, maar neem gewoon de auto mee en ik zie wel (geen Admirality lid..), maar het begint er steeds beter uit te zien. Na de nederlaag tegen Galaxy begon ik alweer negatief te worden, maar dat hebben ze er zaterdag wel ff uitgeknald!
  woensdag 20 april 2005 @ 04:08:59 #4
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26366503
hoe werkt de nfl europe eigenlijk. ik ben wel een fan an footbal, maar hier heb ik eigenlijk nog nooit iets van gehoord.
Go Chicago Bears!
pi_26373186
De NFLeurope league is voortgekomen uit de World league.
Het bestaat op het moment uit zes teams, namelijk
Amsterdam Admirals
Berlin Thunder
Cologne Centurions
Frankfurt Galaxy
Hamburg Seadevils
Rhein Fire

Thunder, Centurions en Seadevils zijn zogenaamde expension teams en hebben respectevelijk de London Monarchs, Barcelona Dragons en Scottish Claymores vervangen.

Ieder team speelt twee keer tegen de andere teams, uit en thuis.
Regulier seizoen duurt dus 10 weken
Aan het eind van het seizoen (begin juni) spelen de nummers 1 en 2 van de competitie tegen elkaar in de World Bowl. De Admirals hebben slechts een keer de WB gehaald en verloren die.

De League heeft eigenlijk twee doelstellingen:
- de populariteit van AF in Europa vergroten
- opleidingsinstituut voor (potentiele) NFL spelers

De teams bestaan uit een mengeling van Amerikaanse en niet Amerikaanse spelers(nationals genaamd).
De Amerikaanse spelers bestaan voornamelijk uit NFL hopefulls die hier ervaring moeten opdoen, practice squad spelers die hier wedstrijdritme op komen doen en ook hopen dat ze zich hier inde kijker spelen bij NFL coaches en scouts, "laatste kans" spelers die geflopt zijn in de NFL en nu op deze manier nog een laatste keer proberen.
Nationals die dit jaar spelen komen oa uit Japan, Mexico, Frankrijk, Zweden, Nederland, Duitsland, Belgie. Ik zal ongetwijfeld een aantal landen vergeten zijn....
Ieder jaar verandert de samenstelling van NFLE teams voor 90%, meestal komen de Nationals wel terug en een enkele NFL speler keert terug voor een tweede jaar (bij de Admirals dit jaar QB Gibran Hamdan en TE Tony Donald, beide Seahawks (practice squad) spelers).
Coaching staff is wel vrij constant, headcoaches worden niet snel ontslagen in de NFLE.

Verschil in regels met de NFL:
- playclock van 35 sec ipv 40
- fieldgoal van 50 + yards levert 4 punten op, minder dan 50 yards gewoon drie punten.
- Intentional grounding rule is niet zo streng en zal dus minder vaak gecalled worden.

Ik zou zeggen kom op vrijdag 6 mei eens langs in de ArenA, de Admirals spelen dan tegen "aartsrivaal" Galaxy, om 19.00.
Kun je oa Jarett Payton in actie zien, inderdaad zoon van NFL legend Walter "Sweetness" Payton, en ook Kurt Kittner, een jonge QB die door de Bears naar Europa is gestuurd (overigens zul je Kittner alleen in het derde kwart in actie zien, ook alweer zo'n duidelijk NFLE gewoonte, meeste teams gebruiken iedere wedstrijd twee qb's, ook weer in het kader van ervaring opdoen).

Zo dat lijkt me voorlopig wel genoeg info.
Ik zal in ieder geval zaterdag de stats van de game in Keulen volgen, om te zien of de Admirals de Centurions kunnen verslaan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:17:07 #6
3485 kavorka
lure of the animal
pi_26378009
Als de admirals hun run-defense op orde krijgen geef ik ze een goede kans voor de worldbowl. Met een beetje geluk ga ik 11 juni ook naar de world bowl! (vorig jaar ook geweest in gelsenkirchen en dat was fantastisch!)
animal magnetism sexual attractive state
  woensdag 20 april 2005 @ 16:29:03 #7
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26378349
football in eigen land dus. dat bevalt me wel. eens kijken of ik een keer tijd en geld heb om langs te komen. voorlopig zit ik iig nog in amerika. helaas is het seizoen hier al weer een poosje afgelopen.
pi_26378930
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef kavorka het volgende:
Als de admirals hun run-defense op orde krijgen geef ik ze een goede kans voor de worldbowl. Met een beetje geluk ga ik 11 juni ook naar de world bowl! (vorig jaar ook geweest in gelsenkirchen en dat was fantastisch!)
Als ze de YAC's eens wat kunnen indammen is de rundefense niet eens zo slecht
pi_26379179
Guard, ik had het niet beter kunnen uitleggen! Het mooie aan de NFLE vind ik dat je elk jaar weer merkt dat er meer mensen geinteresseerd raken, ik ben zelf ook hard bezig om het binnen mijn vriendengroep wat aantrekkelijker te maken, heb al verscheidene mensen meegekregen naar de ArenA!

Kavorka, ik gok dat Cologne vanaf nu minder gaat presteren, ze hebben de Admirals en Thunder nog niet gehad geloof ik, en dat zijn in mijn ogen toch de 2 favorieten van dit seizoen! Kijk voor de grap maar eens naar de stats op www.nfleurope.com en je zult zien dat de Admirals overal wel aardig hoog, zij het niet aan de leiding, staan. Ik zal er 6 mei zeker weer zijn, en als de Admirals de WB halen ga ik zeker die kant op!

AF is in nederland gewoon een zeer ondergewaardeerde sport, wat met name komt door de op het eerste gezicht aardig ingewikkelde regels.

Mijn favorieten dit seizoen zijn toch echt Jarret Payton, Kurt Kittner (waar Hamdan toch ook aardig presteert, dit seizoen als eerste QB) en Jonathan Smith. De grondtroepen (eindelijk een twee-eenheid op de grond waar Andrus van droomde) zijn niet te evenaren dit seizoen, zoals Kavorka al zei moet alleen de grond-defense nog op gang komen. Als ik me niet vergis zijn er nog nauwlijks TD's door de lucht gegooid tegen de Admirals..
pi_26380824
Ruvell Martin is ook lekker bezig, iedere wedstrijd al een touch down.
Ben ook blij dat Payton er is, want naast het feit dat hij al heeft laten zien dat hij kan rushen, krijgen de Admirals ook flink veel aandacht in the US en Europa door zijn achternaam.
Hamdan maakt ook indruk op me, is heel gefocused en ziet het echt als zijn team. En soms zoals afgelopen zaterdag is hij zelfs de leider van de supporters
pi_26395218
Hoeveel man zaten er tijdens de eerste thuiswedstrijd?

Diego die misschien ook nog gaat kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 april 2005 @ 04:37:14 #12
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26395399
Hoe volgen jullie dit allemaal eigenlijk want ik heb er nog nooit iets van gezien op tv. Via internet kun je natuurlijk wel de uitslagen bijhouden, maar ik neem aan dat je ook wel eens wat actie wilt zien en om nou naar elke game ta gaan dat lijkt me ook een beetje lastig/duur.
pi_26395405
Er was NLFE op de TV vandaag.....
pi_26400866
quote:
Op donderdag 21 april 2005 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zaten er tijdens de eerste thuiswedstrijd?

Diego die misschien ook nog gaat kijken
De eerste twee wedstrijden zater er net iets meer dan 10.000 man op de tribune
quote:
Op donderdag 21 april 2005 04:37 schreef Mauveen het volgende:
Hoe volgen jullie dit allemaal eigenlijk want ik heb er nog nooit iets van gezien op tv. Via internet kun je natuurlijk wel de uitslagen bijhouden, maar ik neem aan dat je ook wel eens wat actie wilt zien en om nou naar elke game ta gaan dat lijkt me ook een beetje lastig/duur.
Op Tv kun je inderdaad weinig zien van AF, dan heb je een schotel nodig (als je hele wedstrijden wilt zien).
Mogelijkheid is om een Fieldpass van NFL aan te schaffen, kun je iedere week een NFLEurope game live via Internet zien. Kost $9.95. Jammer dat de Admirals niet zo vaak live te zien zijn.
En tja naar iedere (home)game gaan hoeft niet duur te zijn, als je er vroeg bij bent kun je al een seizoenskaart aanschaffen voor ongeveer ¤ 25.00. De Admirals hebben meestal aan het begin van het kalenderjaar een actie dat je een seizoenspas met 50% korting aan kunt schaffen.
Losse kaarten zijn er vanaf ¤ 11.00
pi_26437777
Ik weet niet of er nog mensen van plan zijn om te komen, maar de wedstrijd van 6 mei is verplaatst naar zondag 8 mei om 15.00 u.
Heeft te maken met een nieuwe grasmat in de ArenA, waar Ajax eerst op wil spelen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:27:25 #16
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26441816
Serieus?! Dan moet ik even gaan kijken, dit is niet heel erg ideaal..
pi_26456222
Dat komt mij wel mooi uit, vrijdag kon ik geen vrij krijgen maar ik heb nu gelijk even de zondag vrijgezet. Nu alleen nog even kijken of de vaste groep mee kan en of we nog een paar nieuwen mee kunnen nemen. En als ze vanavond nou is even zouden winnen zou het helemaal mooi zijn.
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:13:18 #18
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26459836
Vanavond winnen zou perfect zijn ja!

Edit: 34-17!!!!!
pi_26465531
Het was vanavond super, ben naar Keulen geweest voor de wedstrijd, heerlijke pot, veel Admirals fans op de tribune en verdiend gewonnen, wat wil je nog meer?
pi_26475692
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Guard het volgende:
Het was vanavond super, ben naar Keulen geweest voor de wedstrijd, heerlijke pot, veel Admirals fans op de tribune en verdiend gewonnen, wat wil je nog meer?
Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QB
pi_26478391
quote:
Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Erikbobo het volgende:

[..]

Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QB
ja ok en de blessure van TD zat ik ook niet op te wachten.....
Maar Kittner kan Hamdan heel goed vervangen in het veld, off the field veld iets minder aanwezig dan Hamdan.
Hopen dat Tony er binnen twee weken weer bij kan zijn
  zondag 24 april 2005 @ 17:56:26 #22
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26478827
Hamdan sleutelbeen gebroken!? Goed klote.. maarja, Kittner moet gewoon knallen nu!
pi_26516278
Phew... Gelukkig kunnen regelen met het werk dat ik de 8ste naar de admirals kan. Ik wilde deze namelijk niet missen wan ik vind het toch wel de mooiste wedstrijden tegen de aartsrivaal. En ik heb ook altijd enorm met de galaxy fans kunnen lachen. Maarja ik hoop dat ze het zaterdag niet zo spannend maken tegen Thunder als twee weken terug. Toen zat ik m'n nagels op te vreten
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:03:46 #24
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26519137
Dat was inderdaad wel een extreem spannende wedstrijd ja.. Zondag de 8e ben ik er ook bij! Kledingvoorschriften?!
pi_26520422
Bij voorkeur Oranje (maar geen soccergear)
Maar wat je ook veel ziet is dat mensen jersey's van hun favoriete NFL team aan hebben op game days van de Admirals.
En gewoon casual kan natuurlijk
pi_26521785
Ik haal de 8ste dat fanshirt dat enorm veel op het eerste shirt lijkt. Wou 'm vorig jaar al halen en toen had ik geen geld ervoor, de eerste twee thuiswedstrijden dit jaar ook niet maar nu ga ik 'm eindelijk halen. Niet echt oranje maar ik heb het eerste shirt altijd de mooiste gevonden.
pi_26523695
G*dver, Tony Donald ook al naar Birmingham vertrokken...
In het begin van het seizoen waren we nog zo blij met weinig injuries en nu twee belangrijke spelers weg...
pi_26549671
Het ziet er naar uit dat het 8 mei druk gaat worden, alle seizoenkaarthoudershebben ter compensatie voor het verzetten van de wedstrijd twee kaartjes gekregen om weg te geven voor de wedstrijd op 8 mei
pi_26567935
Ja goed werk, die kaartjes! Echt wel tof. Ik baal alleen zwaar van het vertrek van Tony Donald.. Hamdan was nog wel te compenseren in het veld (erbuiten is hij onmisbaar).. maar TD is gewoon een belangrijke speler..
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:33:49 #30
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26627420
Helaas.. 27-16 verloren.
pi_26635607
Running game liep niet zo goed, en tja een interception die teruggelopen word (100 y) voor een touchdown in de laatste 20 seconden...
Nu sta je gedeeld tweede, en wordt het nog lastig....
  zondag 1 mei 2005 @ 14:18:27 #32
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26640311
Moet kunnen. Op onderling resultaat hebben we nog altijd voordeel!
pi_26644040
Je staat er keigoed voor, nog 20 seconden en 6yds te gaan, dan verneuk je het door een INT te gooien. Ook al een 24 yd FG gemist, te triest voor woorden, zo geef je een uitermate goede uitgangspositie weg...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 1 mei 2005 @ 17:53:56 #34
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26644811
Ja.. Maar ik blijf erbij dat het gaat om de defense van de Admirals, waardoor Kittner (en eerder ook Hamdan) teveel onder druk staan!
pi_26797030
Nog meer Fok!kers die morgen in het stadion zitten???
pi_26797836
zekers, de wedstrijd tegen Galaxy wil je niet missen (al mag het iets minder spannend als vorig jaar )
pi_26810445
Die wil je inderdaad niet missen.

En toch kom ik niet van die 4 gratis tickets af op de een of andere manier.... ken gewoon de verkeerde mensen denk ik.

Real men don't wear purple

(en toch zit ik met een Vikings cap op in het stadion morgen )
pi_26810964
Vorig jaar was mij ook iets te spannend, gaan jullie morgen ook nog naar de tailback toe of laten jullie dat schieten. Voor welke plaatsen zijn die tickets rblommers?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:36:42 #39
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26810983
Whaha Ik zit morgen in vak 119, helaas zonder de goede kleding ivm vergeten uit studiestad.. Beeeeetje dom..
pi_26811047
Tailgate: weet ik nog niet
vak van de kaartjes: 125 (endzone)
pi_26812643
Dan koop ik ze morgen wel gewoon, Wil wel aan de lange zijde zitten. Helemaal nu ik heb gehoord dat het achter de endzone een stiltevak is.
pi_26813112
de endzone van de weggegeven tickets niet hoor (is de andere endzone, die normaal gesproken dicht is)
pi_26814381
Oei het stadion word dus voller. Dat is wel beter. Op elke tribune zitten dus gewoon toeschouwers morgen. (op de tweede ring na dan nauurlijk)
  zondag 8 mei 2005 @ 11:09:41 #44
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26819511
Ja het stadion zit wel een stukkie voller ja! Ik heb alsnog een shirt kunnen regelen, het wordt een beste middag! Brak als een aap die kant op..
pi_26819525
ik zit nog steeds te twijfelen of ik mijn Vikings cap op zal zetten
  zondag 8 mei 2005 @ 19:00:17 #46
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26830872
Hoppakee:
quote:
Rhein Fire 24 Hamburg Sea Dev. 19

Zondag:

A'DAM ADMIRALS 48 Frankfurt Galaxy 10

Col.Centurions 23 Berlin Thunder 17

De stand:
1. AMSTERDAM ADMIRALS 6- 8 (170-125)
2. Berlin Thunder 6- 8 (146-118)
3. Cologne Centurions 6- 8 (123-124)
4. Hamburg Sea Devils 6- 6 (139-103)
5. Frankfurt Galaxy 6- 4 ( 87-165)
6. Rhein Fire 6- 2 (120-150)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_26833145
dat was absoluut genieten! Heerlijk!

Beetje jammer alleen dat de Centurions hebben gewonnen
pi_26834394
Admirals staan eigenlijk niet bovenaan (op basis van onderling resultaat, is eerder een tiebreaker dan doelsaldo. Maar goed bij de NOS weten ze niet beter....)
Wedstrijd was briljant, alleen heb ik het debuut van Grot gemist, hij staat niet in de stats, maar heeft blijkbaar wel in het veld gestaan.
Volgende week op naar Hamburg, om onze jongens naar de worldbowl te schreeuwen.... voor diegene die niet naar Hamburg kunnen, live feed op Admirals.nl!!!!!!
pi_26834625
Heb hem ook niet op het veld zien lopen, zal tijdens het 4e kwart geweest zijn gok ik. Toen stonden er een hoop back-ups in het veld.

Dat ze niet bovenaan staan wist ik inderdaad, en had echt liever gezien dat berlin gewonnen had. Dan hadden we nu een klein gaatje met cologne geslagen.

edit: trouwens, we hebben 2 blessures opgelopen. De eerste was al erg snel (Garret), en die liep uiteindelijk met een flinke 'brace' om zijn onderbeen rond, weet een van jullie wie de andere geblesseerde was? (buiten de scheidsrechter dan )

[ Bericht 36% gewijzigd door rblommers op 08-05-2005 21:29:35 ]
pi_26838065
Grot kwam tijdens een punt van Galaxy in het vierde kwart in actie, volgens het verslag op Admirals.nl
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:10:09 #51
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26910895
Ik roep al een hele tijd dat Berlijn had moeten winnen, maar weinig mensen waren het met me eens! Ik vind het wel steeds toffer worden, en ondanks dat de paid attendance me een beetje tegenviel zondag vond ik het een erg toffe wedstrijd met een heel actief sfeertje! Had 2 vrienden meegenomen, plus mn broertje en een vriend van hem, maar die gingen helemaal op in het sfeertje! Toen er werd gezegd: Redzone, blablabla, zwaaien, toen trok ie zn shirt uit en stond ie in zn blote bovenlichaam zn shirt rond te slingeren, tot grote hilariteit van het hele vak
pi_26913786
That's the spirit....
pi_26924608
Komende zaterdag idd live te volgen via Admirals.nl, ik ga de wedstrijd wel kijken. Eindelijk weer AF in NL op tv...

Pak de wedstrijden tegen Keulen en Fire uit maar mee dit jaar. Eventueel ook nog de world bowl.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_26924978
Ik hoop zaterdag op een optreden zoals de Admirals op de mat legde in Keulen, dan heb ik een lekker dagje Hamburg (of zoals afgelopen zaterdag, dat mag natuurlijk ook, maar dat is niet echt realistisch voor een uitwedstrijd)
  donderdag 12 mei 2005 @ 10:06:27 #55
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26936738
Keulen uit is al gespeeld toch? Uitwedstrijden is voor mij helaas niet te bereizen, maar zeker weten dat ik de laatste 2 thuiswedstrijden en de WB erbij ben!
pi_26938079
Jdekok bedoelt ook dat hij de thuiswedstrijd tegen Keulen en uit tegen Fire gaat bijwonen
  donderdag 12 mei 2005 @ 12:59:54 #57
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26941886
Okee Dan heb ik niks gezegd! Ik vraag me trouwens af welke plaatsen in het stadion de andere Fokkers bevolken?! Ik zit rij 7 in vak 119..
pi_26944059
vak 120, ook rij 7
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:19:10 #59
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26948428
Haha.. nog opvallende features?! Ik loop in een oranje shirt nr1 (hopelijk snel fanshirt), beige pet en een dikke stadiontoeter
pi_26948710
niet echt, heb een Admirals pet op mijn hoofd en een fluitje om mijn nek (of in mijn mond)....
Geen oranje shirt, dat heb ik allleen tijdens uitwedstrijden aan....
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:39:11 #61
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26949134
quote:
Thunder, Centurions en Seadevils zijn zogenaamde expension teams en hebben respectevelijk de London Monarchs, Barcelona Dragons en Scottish Claymores vervangen.
Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?
pi_26951511
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Kom je volgende keer eens even netjes voorstellen dan (120,7, 173) (herkenbaar aan oranje shirtje, vikings cap, fluitje(s))
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef Mauveen het volgende:

[..]

Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?
Dat is inderdaad niet mogelijk, hoewel er wel aan een 8 team league gedacht wordt (voornamelijk door fans) die dan in 2 poules opgedeeld zou worden. Maar de kans dat de NFL/NFLE daar aan begint is minimaal. Dat het niet kan komt onder meer door de voorbereiding en de voorbereidingstijd voor het nieuwe seizoen die nu al érg kort is. Als je dan nog 2 extra speelweken inlast is het niet meer haalbaar.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:05:40 #63
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26953140
Laten we Fok! Meeting in arena doen
pi_26959413
Of in de Sportfanatics gameday store, kun je elkaar iets makkelijker vinden
pi_26960008
Ik zal maandagavond denk ik net op tijd zijn voor de kick-off, omdat ik wel moet werken tot vijf uur, effe iets eten, maat oppikken en naar A'dam rijden. Dus geen tijd om Sportfanatics met een bezoekje te vereren.
Maar goed we hoeven alleen maar rij 7 af te lopen (ik zit op 137)
pi_26986349
Heb altijd mijn rode Bucs jersey aan met #99 Sapp. 2 jaar geleden was leuk in Gelsenkirchen bij FIre uit. Tussen de duitsers staan met 3 Admirals fans, altijd lachen, zeker als je wint...
Fok! NFL MVP 2020
pi_26987106
Lijkt me heel gaaf eens te gaan kijken, normaal naar het voetbal daar, dit is wel eens wat anders.

Maar hoe zit het nou precies met het regelen van de kaarten? Ik lees net wel wat op de site over de prijzen van een losse kaart, zijn die altijd 11 of 22 euro?

In principe zou ik wel naar die wedstrijd van maandag 23 mei kunnen tegen Cologne Centurions.
Zijn daar dan nog kaarten voor te krijgen?
pi_26987413
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
Lijkt me heel gaaf eens te gaan kijken, normaal naar het voetbal daar, dit is wel eens wat anders.

Maar hoe zit het nou precies met het regelen van de kaarten? Ik lees net wel wat op de site over de prijzen van een losse kaart, zijn die altijd 11 of 22 euro?

In principe zou ik wel naar die wedstrijd van maandag 23 mei kunnen tegen Cologne Centurions.
Zijn daar dan nog kaarten voor te krijgen?
Over de beschikbaarheid van kaarten hoef je je geen zorgen te maken , gemiddeld komen er
11.000 man dus kaarten zijn er altijd.
Op maandag 23 mei kun je voor ¤ 11.00 vier (!) kaarten krijgen voor de korte zijde. Kun je overigens gewoon aan de kassa bij de ArenA krijgen, dus hoeft niet noodzakelijk via de Admirals site
Dus ik zou zeggen kom langs!!!!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 09:56:08 #69
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_26998749
11 euro per kaart trouwens hè Mjah jde_kok heb ik dan wel een paar keer gezien, we zitten 'allemaal' dan nog wel aardig in de buurt bij elkaar! Ik ben er maandag sowieso, heel wat heen en weer gereis ivm geen treinverkeer, maar ik wil het niet missen!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 10:25:30 #70
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26999112
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:34 schreef jde_kok het volgende:
Heb altijd mijn rode Bucs jersey aan met #99 Sapp. 2 jaar geleden was leuk in Gelsenkirchen bij FIre uit. Tussen de duitsers staan met 3 Admirals fans, altijd lachen, zeker als je wint...
Hoe goed was Bob Sapp eigenlijk??? Ik ken hm alleen uit het freefight

Hij valt iig wel altijd mooi
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 14 mei 2005 @ 11:45:26 #71
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27000425
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Scary shit, daar zit ik ook... Maar dan op rij 10

Hopelijk heeft Kittner vanavond weer net zoveel tijd als vorige week.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_27000703
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Luuksor het volgende:
11 euro per kaart trouwens hè Mjah jde_kok heb ik dan wel een paar keer gezien, we zitten 'allemaal' dan nog wel aardig in de buurt bij elkaar! Ik ben er maandag sowieso, heel wat heen en weer gereis ivm geen treinverkeer, maar ik wil het niet missen!
Nee, volgens mij echt 4 voor 11 Euro, dacht eerst ook dat het niet klopte, maar het staat er echt:
''Goed nieuws voor iedereen die kennis wil maken met Monday Night Football op 23 mei: We hebben namelijk een onweerstaanbare aanbieding voor je. Koop een kwartet Admirals kaarten voor de korte zijde voor maar ¤ 11.00 (exclusief handlingskosten).''

Dan betaal je echt niets voor een kaart, dan ga ik ff 3 vrienden zoeken die meewillen en dan kom ik denk ik maar eens een keer Als pappie en mammie het goed vinden, maar dat is normaal gesproken als ik naar het voetbal ga wel

Blijven voor die end-zone dan ook de hele tijd kaarten beschikbaar? Ik bestel ze wel gewoon via die site maar ik denk dan pas maandag of dinsdag.

En zo'n wedstrijd duurt in totaal een uurtje of 3 toch?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 12:06:19 #73
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27000794
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 12:01 schreef Ayaxola het volgende:

Blijven voor die end-zone dan ook de hele tijd kaarten beschikbaar? Ik bestel ze wel gewoon via die site maar ik denk dan pas maandag of dinsdag.

En zo'n wedstrijd duurt in totaal een uurtje of 3 toch?
In de endzone zijn meestal nog wel kaarten beschikbaar.

En de wedstrijd kan zo'n 3 uur duren ja, maar kan ook een uurtje lnager zijn
  zaterdag 14 mei 2005 @ 13:45:26 #74
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27002999
Ga er maar vanuit dat je per kaart 11 euro betaalt hoor.. Anders kunnen je net zo goed 4 kaarten bestellen om in je eentje goedkoper te gaan, dat is voor hun helemaal niet handig!
pi_27003318
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef Luuksor het volgende:
Ga er maar vanuit dat je per kaart 11 euro betaalt hoor.. Anders kunnen je net zo goed 4 kaarten bestellen om in je eentje goedkoper te gaan, dat is voor hun helemaal niet handig!
Dan snap ik niet waarom het er staat, jij wel?

Een normaal kaartje voor de korte zijde is ook 11 Euro toch? Tenminste dat las ik op de site. Dan zou deze actie helemaal geen nut hebben.

En op de site staat ook dat de mensen met een seizoenspas ook korting kunnen krijgen, hoe weet ik niet meer precies.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ayaxola op 14-05-2005 14:32:13 (Toevoeging) ]
  zaterdag 14 mei 2005 @ 15:43:19 #76
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27005034
Ja, ik vind inderdaad dat het er raar staat, begin nu ook te twijfelen.. Maar het zou wel heel goedkoop zijn.. Maar okee, zou mooi zijn! Ik kom er helaas achter dat ik de laatste wedstrijd moet missen :S
pi_27005315
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef Luuksor het volgende:
Ja, ik vind inderdaad dat het er raar staat, begin nu ook te twijfelen.. Maar het zou wel heel goedkoop zijn.. Maar okee, zou mooi zijn! Ik kom er helaas achter dat ik de laatste wedstrijd moet missen :S
Het is ook een speciale actie voor mensen die er ook nog nooit zijn geweest, die proberen ze waarschijnlijk gewoon te lokken. 2,25 voor een kaarten is wel heel erg goedkoop, maar ik vind het nou niet bepaald erg hoor
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:36:38 #78
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27007070
Nee daar ben ik het mee eens! Maar aan de andere kant heb ik nog weinig mensen mee kunnen krijgen! Plus dat ik dat weekend in Parijs zit.. Maar geld de actie ook aan de deur?!
pi_27007159
quote:
23 MEI – MONDAY NIGHT FOOTBALL IN DE AMSTERDAM ARENA
VIER KAARTEN VOOR ¤ 11.00

Goed nieuws voor iedereen die kennis wil maken met Monday Night Football op 23 mei: We hebben namelijk een onweerstaanbare aanbieding voor je. Koop een kwartet Admirals kaarten voor de korte zijde voor maar ¤ 11.00 (exclusief handlingskosten).

De Admirals lijken wel gek geworden, nu het seizoen van de Nederlandse profclub regelrecht lijkt af te stormen op de eerste finaleplaats in tien jaar! Schaar je daarom achter de Europese competitieleider en profiteer! Door massaal naar de volgende game van de Admirals te komen vergroot je de kansen op een Nederlandse kampioen in een Duitse League!

Ook de seizoenpashouders pikken opnieuw hun graantje mee. Mochten zij 8 mei lekker feesten op kosten van sponsor MultiCards, voor 23 mei mogen zij ook gebruik maken van de 4 – voor – ¤ 11.00. Alleen krijgt de seizoenpashouder voor hetzelfde geld kaartjes voor de lange zijde. Het enige dat je hoeft te doen is bij je online bestelling je seizoenpasnummer in te voeren. Om te laten zien dat we echt niet zonder onze die-hards kunnen!

Wil je minder kaarten of een andere categorie bestellen? Klik dan hier

LET OP! De ticketprijs van ¤ 11.00 voor 4 kaarten is exclusief handelings- en administratiekosten voor de verwerking van uw bestelling.

Op alle bestellingen zijn de algemene voorwaarden van de admirals van toepassing.
Dit is het bericht, maar ik zou het eigenlijk niet weten, ik zou ze zelf toch via internet bestellen dus voor mij zou het niet veel uitmaken.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 18:57:29 #80
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_27008775
Bah is er een kans om online een game te volgen ligt m'n internet er uit. en in de bibliotheek speelt ie geen beelden af. bah
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:09:05 #81
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:09:57 #82
26251 Eilanden
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:22:15 #83
26251 Eilanden
pi_27012740
Lekkere interceptie hoor, spannend slot nu!
That's all folks!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:55:04 #85
26251 Eilanden
pi_27012951
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere interceptie hoor, spannend slot nu!
Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekker
pi_27012952
24-24 en het schot gaat naast
pi_27012980
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekker
Nee helaas, wel mooi dat dat schot er niet in gaat met nog maar een paar seconden op de klok.
That's all folks!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:57:13 #88
26251 Eilanden
pi_27013016
Damn.
That's all folks!
pi_27013019
Oef wat scheelt het
  zaterdag 14 mei 2005 @ 21:58:27 #91
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27013042
OVERTIME!
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:00:01 #92
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27013067
Toss gewonnen, altijd belangrijk bij overtime.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:02:16 #93
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27013119
Oh nee andere regels hier in europe...
pi_27013124
Rare regeling, dat na een score na balbezit voor beide partijen sudden-death opgaat.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:03:24 #95
26251 Eilanden
pi_27013167
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Waarom is die regel nu anders?
De NFL Europe heeft aparte regels. Ik haat dergelijke concepten. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:05:55 #97
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27013202
DOH!
pi_27013213
Dit is niet zo mooi.
That's all folks!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:11:46 #99
26251 Eilanden
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:18:30 #100
15080 static
pi_27013527
Spannend.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27013668
Kut.
That's all folks!
pi_27013671
Zo zonde
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:25:52 #103
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_27013673
wat een stelletje prutsers
don't call to the bullpen
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:26:05 #104
15080 static
pi_27013678
Fuck.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:26:24 #105
26251 Eilanden
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:27:17 #106
26251 Eilanden
pi_27013701
Nederlandse teams en extra tijd ......

Of het nu met een ronde bal of een ovale bal is....
  zaterdag 14 mei 2005 @ 22:27:27 #107
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27013707
Damn verloren..
pi_27013778
Onnodig, Kittner begon goed, maar bleek na het eerste kwart toch niet de QB die ik dacht dat hij was. De QB's aan Hamburgs kant waren dramatisch, het is dat de receiver #83 Collins zoveel ving, anders hadden ze het kunnen shaken. De defense heeft super gespeeld, de run kwam er niet door en door de lucht hebben we ook niks laten zien. Behalve de mooie TD van Martin. Jammer, dit was een megakans om een goede uitgangspositie voor de WorldBowl te vergaren. Hou die bal gewoon in je poten op zo'n moment, maar nee hoor...
Fok! NFL MVP 2020
pi_27014414
Ben ik wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn als het gelijk gebleven was? Ze waren er ook zo dichtbij immers. Heb dat niet horen vertellen, iemand?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:12:08 #110
15080 static
pi_27014769
Dan zou het de eerste draw in de historie van de NFL Europe zijn.
pi_27020096
Net terug uit Hamburg, wat een spannende pot, nog nooit zoveel interceptions gezien in 1 game.
O-line was na de blessure van center Hutton ineens niet meer goed, waardoor Kittner (te) vaak gehurried werd en gesacked (vooral tegen het eind een paar keer uit FG position gesacked).
Je zag de frustratie bij Kittner eraf druipen....
1 ding weet ik zeker: de Admirals zijn gebrand om revange te nemen op de Sea Devils (dat kon je zien in hun ogen na de pot, toen ze bij de fans langskwamen) en ik denk dat de Centurions vette pech hebben, deze wedstrijd moet snel vergeten worden en dat kan met een geweldige performance volgende week maandag.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:07:45 #112
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27021984
Erg jammer dat ze net weer op het eind verliezen! Alweer een teruggelopen bal in de laatste seconden, is al de 2e keer dit seizoen! Persoonlijk vind ik dit niet Kittner zn schuld, hij kon heel weinig, omdat hij geen tijd kreeg. Op momenten dat hij wel tijd had, heeft hij heel goede dingen gedaan, maar de defense van Hamburg was heel sterk! Kijk naar het aantal yards dat ze hebben toegelaten over de grond, dat is erg weinig hoor!

Verder gewoon teveel interceptions (van beide kanten) en Collins speelde een briljante wedstrijd!
  zondag 15 mei 2005 @ 12:21:50 #113
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27022317
Hebben jullie trouwens gezien dat Kittner maarliefst 6 keer gesackt is, waar de Admirals dit niet 1 keer wisten te presteren! Ik zou de fout eerder zoeken bij de offensive line dit maal..
pi_27029246
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:21 schreef Luuksor het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien dat Kittner maarliefst 6 keer gesackt is, waar de Admirals dit niet 1 keer wisten te presteren! Ik zou de fout eerder zoeken bij de offensive line dit maal..

offensive line tijdens voorlaatste play (sack, waardoor er een obvious passing play onstond, waarop de Fumble volgde ).
"whenever you see a few guys standing around looking like they're lost, the opponent has made a a big play"

[ Bericht 7% gewijzigd door Guard op 15-05-2005 18:19:41 (was niet tijdens fumble maar sack) ]
  maandag 16 mei 2005 @ 12:40:06 #115
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27050438
Zegt toch genoeg..
pi_27051477
eindconclusie: Het team heeft verloren, jammer maar is niet anders.
Vol goede moed staan we er maandagavond weer om die centurions met een dik pak slaag naar huis te sturen, en dan staan we ook boven hen op minimaal de derde plek, tweede als Berlin een beetje meewerkt en de Sea Devils verslaat.
pi_27058543
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:30 schreef Guard het volgende:
eindconclusie: Het team heeft verloren, jammer maar is niet anders.
Vol goede moed staan we er maandagavond weer om die centurions met een dik pak slaag naar huis te sturen, en dan staan we ook boven hen op minimaal de derde plek, tweede als Berlin een beetje meewerkt en de Sea Devils verslaat.
Ik weet nog niet zeker of ik ga maandag, ouders lopen een beetje te zeiken dat het bijna einde van het schooljaar is

Maar zal wel lukken denk, heb wel met gemak natuurlijk 4 mensen gevonden die mee willen.
Jullie komen zeker altijd allemaal met de auto? Want de laatste trein vertrekt al om half 12 toch?
  maandag 16 mei 2005 @ 19:09:32 #118
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27060297
Ik kom met de trein vanuit Leeuwarden, vriend van me neemt me mee terug met de auto..
pi_27063015
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:09 schreef Luuksor het volgende:
Ik kom met de trein vanuit Leeuwarden, vriend van me neemt me mee terug met de auto..
Ja precies, zo ga ik het denk ik ook doen
  maandag 16 mei 2005 @ 20:53:50 #120
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27063848
Haha.. kan niet anders hé.. tegen Hamburg ben ik zelf op toernooi, dus moet nog ff zien of ik dan kan gaan :S
pi_27089988
Een maat van me heeft twee kaartjes gekregen voor de wedstijd tegen de Hamburg Sea Devils op 29 mei. Maar nu heb ik eigenlijk weinig verstand van Am. Football. Ik snap de regels al wel een beetje (heb wel eens een wedstrijd op tv gezien en ik heb wel eens een NFL game gespeeld), maar ik heb nog wel wat vragen:

- Ik wil natuurlijk niet het stadion in zonder iets van de Admirals aan, dus vroeg ik me af of er rond het stadion iets van merchandising te koop is? En verkopen ze iets van sjaaltjes, zoals bij voetbal, of hebben ze bij Am. Football andere 'attributen', want in de online fanshop zag ik geen sjaaltjes?
- Ik weet de wedstrijd om 15:00 uur begint, maar ik weet ook dat er altijd een heel programma omheen is. Dus hoelaat moet je ongeveer in het stadion aanwezig zijn en hoelaat is alles weer afgelopen?

Ik heb er zin in
GO ADMIRALS!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 18:52:33 #122
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27092127
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:59 schreef Arikay het volgende:
- Ik wil natuurlijk niet het stadion in zonder iets van de Admirals aan, dus vroeg ik me af of er rond het stadion iets van merchandising te koop is? En verkopen ze iets van sjaaltjes, zoals bij voetbal, of hebben ze bij Am. Football andere 'attributen', want in de online fanshop zag ik geen sjaaltjes?
- Ik weet de wedstrijd om 15:00 uur begint, maar ik weet ook dat er altijd een heel programma omheen is. Dus hoelaat moet je ongeveer in het stadion aanwezig zijn en hoelaat is alles weer afgelopen?
- Er zijn buiten en binnen standjes waar je jersey's, sjaaltjes, truien, jacks en weet ik wat kan kopen. Buiten heb je ook nog toeters die onwijs hard gaan wat zeker een aanrader is.
- 29 mei is er toevallig een "powerparty" -> http://www.admirals.nl/fa(...)owerparty_29mei.html die begint om 11uur. Maar anders zou ik gewoon 14:30 ofzo bij het stadion komen.
pi_27092712
Hartstikke bedankt!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:26:18 #124
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27097589
Ik ben altijd bij het stadion zo gauw de boel open gaat, we hebben met 4 vrienden een hele dans show weggegeven in vak 119 vorige wedstrijd. Echt prachtig! Maar het is altijd wel de moeite waard!

Qua merchandise hebben ze shirts, petten, vlaggen, fluitjes, toeters etc. Die toeters kopen mn broertje en ik er elke wedstrijd 1 van, we hebben al dik een meter lang! Geweldig lawaai! Ik hoop dat ik er kan zijn, je kan me dan wel ff laten weten dat je komt, dan loop ik ff met je mee!
pi_27106392
Ook kun je op bijvoorbeeld www.sportfanatics.nl kijken (of als je op gameday iets wilt halen boven de febo, daar hebben ze op de wedstrijddag een winkel zitten)

Luuksor: heet jij op het admirals forum toevallig anjo?
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:22 #126
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27113259
Neej dat ben ik niet! Komt ie dan he! Hahaha.. Anjo heeft Bannermania gewonnen vorige week

Ik ben daar DeLuux Maarja.. Vak 119, rij 7, stoel 93
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:46:37 #127
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27120900
Hey heeft iemand hier met een seizoenspas zin om mij te helpen aan sideline tickets?? Er is een aanbieding for goedkope kaartjes op de admirals site, maar dat zijn endzone tickets enne daar mag je vaak geen toeters gebruiken door een of andere kut regel! Maargoed met een seizoenspas nr. van iemand kan je dus sideline tickets ipv endzone krijgen voor dezelfde prijs...
Dussuh mail me: damayan@hotmail.com als je me wilt helpen,
Thnx
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:55:47 #128
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27121169
ik ga maandag voor de 1e keer naar de admirals... zin in
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
pi_27122735
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef DaMayan het volgende:
Hey heeft iemand hier met een seizoenspas zin om mij te helpen aan sideline tickets?? Er is een aanbieding for goedkope kaartjes op de admirals site, maar dat zijn endzone tickets enne daar mag je vaak geen toeters gebruiken door een of andere kut regel! Maargoed met een seizoenspas nr. van iemand kan je dus sideline tickets ipv endzone krijgen voor dezelfde prijs...
Dussuh mail me: damayan@hotmail.com als je me wilt helpen,
Thnx
You've got mail
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:41:25 #130
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27124250
Je kan anders mijn pas ook wel gebruiken En voor Hansnr8, bereid je voor
pi_27127971
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Luuksor het volgende:
Ik ben altijd bij het stadion zo gauw de boel open gaat, we hebben met 4 vrienden een hele dans show weggegeven in vak 119 vorige wedstrijd. Echt prachtig! Maar het is altijd wel de moeite waard!

Qua merchandise hebben ze shirts, petten, vlaggen, fluitjes, toeters etc. Die toeters kopen mn broertje en ik er elke wedstrijd 1 van, we hebben al dik een meter lang! Geweldig lawaai! Ik hoop dat ik er kan zijn, je kan me dan wel ff laten weten dat je komt, dan loop ik ff met je mee!
Bedankt voor het aanbod, ik zie nog wel of ik er gebruik van maak.
Maar ik denk dat we er zelf wel uitkomen.
Ik ga eerst wel eens even boven de Febo kijken.
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:41:33 #132
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27133303
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef Luuksor het volgende:
Je kan anders mijn pas ook wel gebruiken En voor Hansnr8, bereid je voor
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?
pi_27133861
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

VZC'er Ik kom maandag ook voor het eerst in mijn leven Wie weet komen we elkaar tegen.

Heb net kaarten besteld alleen die moet ik waarschijnlijk bij het stadion afhalen toch? Tenminste zoiets stond op de site, omdat de verwerking waarschijnlijk te lang duurde. Ik weet ook nog niet waar ik zit, maar dat kan me voor 2,75 eigenlijk ook geen reet schelen.

Snap ook haast niets van het spelletje maarja, nog ff wat regels doorlezen en verder zie ik het wel.

Heb er zeker zin in
pi_27135556
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

Stadion is om 19.00 uur open...
Dan is er wat muziek, beetje geouwehoer van Menno (van Noordzeefm) en Rob (die zal wel op de tribunes lopen en wat toeschouwers interviewen).
Om 19.45 is de pregame show met optredens van de Nederlandse rappers Negativ en Ebon-E, gevolgd door een hip hop/ R&B show van de Cheerleaders.
Om 20.15 begint het vuurwerk pas echt met de opkomst van de spelers en de kick-off.
Om 20.15 MOET je dus zeker aanwezig zijn, want je wilt natuurlijk niets van de wedstrijd missen.
Wil je wat meer proeven van de hele sfeer rond AF, dan kom je op tijd voor de pregame show.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:01:24 #135
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27136060
De ingang zit trouwens alleen aan de noord-kant, dus bij metro station strandvliet, als je aan de andere kant bent moet je dus helemaal om de arena lopen. De kaarten units zitten ook iets verderop voorbij de ingang. Altijd handig om te weten, de eerste keer heb ik ook al een rondje arena moeten maken..
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:30:50 #136
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27148447
ok.. thnx... En wij hebben idd ook die kaartjes besteld via internet.. moet je ze dan daar ophalen?
pi_27151366
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Hansnr8 het volgende:
ok.. thnx... En wij hebben idd ook die kaartjes besteld via internet.. moet je ze dan daar ophalen?
Ook 4 voor 11? Volgens mij moet je die wel bij het stadion ophalen ja. Er stond dacht ik namelijk iets over dat het verwerken van je bestelling vaak te lang duurde om het op te laten sturen.

Maar als je ze daar dan ophaalt, moet ik dan die code meenemen die bij de order staat?
Wel klote zo met die kaarten, via de Ticketbox is het altijd veel makkelijker.
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:03:39 #138
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27156374
ja ook die actie ja... ben tenslotte wel nederlander he

en neem dat mailtje dan idd wel mee, ff afwachten of er wat van mijn rekening wordt geschreven..
pi_27156799
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Hansnr8 het volgende:
ja ook die actie ja... ben tenslotte wel nederlander he

en neem dat mailtje dan idd wel mee, ff afwachten of er wat van mijn rekening wordt geschreven..
Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.
pi_27156972
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.
Kut man, bij mij is het nog niet afgeschreven Naja, ik zie het wel, heb nog tot maandag de tijd.
  donderdag 19 mei 2005 @ 18:53:29 #141
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27159269
Twas bij mij op naam bij die ticketunit. Maar neem gewoon voor de zekerheid een printje mee, komt altijd wel goed.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:15:14 #142
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27180664
quote:
Beste Hansnr8,

Alle viah et internet bestelde kaarten zijn tot gisteren verstuurd. Naar
grote waarschijnlijkheid zul je de kaarten vandaag of morgen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Michelle Amesz
Sales & Ticketing Coordinator

Amsterdam Admirals bv
Arena Boulevard 73/75
1101 DL AMSTERDAM
Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...
pi_27185258
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...
en waar mag je plaatsnemen maandaag a.s.?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:06:27 #144
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27189124
ingang noord -> (vak?) 116 rij 5... 4 stoelen..
pi_27190105
Jaaaaaa ! En wat lag dr vandaag bij de post:

De 2 verwachtte kaartjes voor maandag !
Vak 122 - Rij 18
pi_27192605
Ik kreeg niet zo'n mooi mailtje Hans, maar ik ga mijn best om op je hoofd te tuffen. Ik zit ook in vak 116, rij 28, stoel 187 tot 190.

Het is een eind, maar wie weet.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:58:44 #147
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27192805
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kreeg niet zo'n mooi mailtje Hans, maar ik ga mijn best om op je hoofd te tuffen. Ik zit ook in vak 116, rij 28, stoel 187 tot 190.
als je t maar laat
pi_27192871
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:58 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

als je t maar laat
Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.

Als je die grote boze bolle neger van je avatar maar niet bent
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:12:48 #149
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27193149
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.

Als je die grote boze bolle neger van je avatar maar niet bent
als jij dat lekker vind... en ik speel nooit tegen de amer...

en ben dat niet nee
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:19:21 #150
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27193305
* D1 heeft net ook kaarten besteld

Heb nu al zin in Maandag
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_27193895
Op mn kaartjes staat dat het stadion om 19:15 uur op is en op de site staat dat het om 19:00 open is. Wat is het nou ..
pi_27194287
gewoon uitgaan van de site, kun je in ieder geval niet te laat zijn
pi_27196742
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef Speedski het volgende:
Op mn kaartjes staat dat het stadion om 19:15 uur op is en op de site staat dat het om 19:00 open is. Wat is het nou ..
Stadion is doorgaan eens uur en kwartier voor aanvang wedstrijd open, dus 19.00 uur
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:47:06 #154
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27199444
118 rij 4 voor mij
pi_27199751
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:47 schreef DaMayan het volgende:
118 rij 4 voor mij
Ter hoogte van de endzone dus, hopelijk zie je heel wat Admirals touchdowns voorbij komen (in een mooi Oranje gekleurde end zone hoop ik want Ajax speelt zondag voor het laatst dit seizoen, dus verven dat gras )
pi_27208453
Dat dacht ik ook ja, maar waren ze voorgaande jaren niet blauw? En een mooi admirals logo op de middenstip. Laat de verfspuiters maar binnen
pi_27208788
ik dacht dat ze vorig jaar oranje met blauwe letters waren, maar dat maakt niet uit, als ze maar mooi gekleurd zijn.....
pi_27209455
Mijn vervoer is ook helemaal geregeld, wordt zelfs gehaald en gebracht.

Dus, ik ben er klaar voor, heb zelfs de regels nog ff doorgelezen.
pi_27221698
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:34 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn vervoer is ook helemaal geregeld, wordt zelfs gehaald en gebracht.

Dus, ik ben er klaar voor, heb zelfs de regels nog ff doorgelezen.
Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.
pi_27240912
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.
Serieus?

Das wel vet dan, maar ik denk dat ik nu wel aardig wat dingen snap, behalve die kleine dingen dan, maar de hoofdregels weet ik wel.
  zondag 22 mei 2005 @ 17:06:48 #161
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_27248129
Damn, zie nu pas dat die wedstrijd morgen is... toch maar 's kijken of ik ook zal gaan, vorige thuiswedstrijd was echt jammie!
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  zondag 22 mei 2005 @ 17:33:53 #162
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27248850
wat denken jullie dat het gaat worden?...
pi_27250825
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:33 schreef Hansnr8 het volgende:
wat denken jullie dat het gaat worden?...
Ik ga voor de 0-0
pi_27252966
Mochten mensen zin hebben om een babbeltje te komen maken, er is bekend waar ik zit (Guard, je zit zo dichtbij, je kunt het nu niet maken om weg te blijven )

(pagina 1 of 2 geloof ik)
  zondag 22 mei 2005 @ 21:44:45 #165
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27256600
ik zit dus in vak 116...
  zondag 22 mei 2005 @ 22:02:50 #166
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27257406
Zoo! Terug uit Parijs, heerlijk weekendje gehad! Morgen word echt zwaar gaaf, vak 119, tussen rblommers en DaMayan in
pi_27267952
Ik ook vak 116.

We kunnen wel een mini-meet houden
pi_27268177
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ook vak 116.

We kunnen wel een mini-meet houden
Zwaait hard vanuit vak 122
  maandag 23 mei 2005 @ 14:15:35 #169
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27274544
Whehe.. als het nog niet al te druk is.. moet iemand Fok! Roepen en de rest staat op!
pi_27276289
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Luuksor het volgende:
Whehe.. als het nog niet al te druk is.. moet iemand Fok! Roepen en de rest staat op!
Haha, of iedereen doet een wit t-shirt aan met Fok! erop

Als de tegenstander een touch-down maakt dan roep ik ook wel Fok!
  maandag 23 mei 2005 @ 15:59:53 #171
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27278136
ff vraagje nog... waar kan je t beste parkeren? onder de arena?

heb er zin in!
pi_27282162
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef Hansnr8 het volgende:
ff vraagje nog... waar kan je t beste parkeren? onder de arena?

heb er zin in!
Onder de Arena is meestal wel plaats ja, voor max 8 euro staat je auto daar lekker droog....
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:16:25 #173
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27294858
Chalk up another win!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:54:32 #174
26251 Eilanden
pi_27296381
heerlijke pot, alleen wel dingen gezien die me zorgen baren...
Defense is op dit ogenblik het beste, al laten die af en toe vooral in de run wat steekjes vallen.
Offense hapert toch regelmatig, voornamelijk door een o-line die minder is dan in het begin van het seizoen ( maar goed vandaag in ieder geval geen sack) en door domme fouten.
Special teams is natuurlijk goed met een blocked FG (returned for TD), en een blocked punt maar als je eerlijk bent waren dat fouten van Keulen, hoge snap voor de FG, en een drop van de punter. Coverage op special teams is natuurlijk dramatisch, veel te veel returnyards tegen, terwijl Cash er meestal maar een yard of 10 uit weet te halen.
Volgende week moet alles beter, want Hamburg zal zich niet zomaar gewonnen geven.
Maar al met al een uiterst plezierige avond gehad...

p.s. sorry rblommers was weer helemaal into the game, en eigenlijk niet meer aan gedacht om even langs te lopen. Volgende week eens kijken of ik eraan denk.....
pi_27297650
De uitspraak 'offence wins games, defence wins championships' begint een hele andere betekenis te krijgen. Onze D scoort bijna meer punten dan de aanval.

Mag ik trouwens ook even opmerken dat we wel een geweldige (:X) gameclock operator hadden? Geloof dat hij maar een keer of 10 is verzet door de scheidsrechters...

Guard: geeft neits, ik zat pas veel te laat (spelers waren net voorgesteld) op mijn plaats, kwam dus wel goed uit
pi_27299032
Was een mooie wedstrijd

Snapte alleen in het eerste kwart een aantal dingen niet, maar daarna eigenlijk verreweg het meeste weg. Werd trouwens ook wel steeds ff goed uitgelegd.

Ik ga volgend seizoen zeker ook nog een paar keer denk ik.

Maar waarom mogen er nou geen toeters gebruikt worden aan de korte zijde?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:38:16 #178
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27299367
Was zeker mooie wedstrijd ja, alles werd wel goed uitgelegd.. Ga volgend jaar zeker weer, en ga dan denk ik ff aan de lange zijde zitten..

Wat een k*tsysteem trouwens met die Arena kaart... wil je 4 biertjes halen, moet je een kaart voor 20 euro halen.. zit je met 8 euro op die pas...
pi_27299467
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Hansnr8 het volgende:
Was zeker mooie wedstrijd ja, alles werd wel goed uitgelegd.. Ga volgend jaar zeker weer, en ga dan denk ik ff aan de lange zijde zitten..

Wat een k*tsysteem trouwens met die Arena kaart... wil je 4 biertjes halen, moet je een kaart voor 20 euro halen.. zit je met 8 euro op die pas...
Maar die kun je de volgende keer ook gewoon nog gebruiken.

Ik heb gewoon één van 10 gekocht, 2 grote en 2 kleine biertjes, nog 20 cent over.
pi_27300744
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Ayaxola het volgende:
Was een mooie wedstrijd

Maar waarom mogen er nou geen toeters gebruikt worden aan de korte zijde?
Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ik , niet echt handig als je telefoon krijgt merk ik nu.... KUNT U WAT HARDER PRATEN??? )
Volgend seizoen gewoon een seizoenskaart nemen voor vak 119, 120 of 121 dan mag je vijf dagen lang zo veel toeteren en fluiten als je wilt..

[ Bericht 6% gewijzigd door Guard op 24-05-2005 11:33:05 ]
pi_27301597
Zo dat was zeker een leuk avondje weer. Mooie en belangrijke overwinning.
ik zat in 119.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:30:08 #182
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27308523
Ik heb aan het begin goed zitten kankeren op een aantal behoorlijke ingrepen van de ref's, vooral omdat een paar daarvan redelijk dubieus en in ons nadeel waren. Hierna zijn ze overigens compleet goed gaan fluiten, niks meer in ons nadeel, met heel wat boze reacties van de coach van Keulen.
De game clock operator heb ik echt hard om gelachen.. Hij verstond niet meer dan reset the gameclock en toen kon ie weer alles opnieuw instellen. Genieten.. Viel me wel op dat dit op 1 keer na alleen maar gebeurde tijdens de aanval van Keulen (!)..

Verder over de wedstrijd zelf.. onze defense is erg goed bezig, de run mogen ze nog iets beter onder controle krijgen, zeker straks tegen Hamburg. Offensive vond ik de lucht een beetje tegenvallen, weinig complete passes over langere afstanden, en Ruvell Martin niet gescoord. Erg jammer.

Ik besluit met: Wat zouden we zijn zonder Jonathan Smith?
pi_27312039
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Luuksor het volgende:Ik besluit met: Wat zouden we zijn zonder Jonathan Smith?
Overigens de mooiste play van de dag, toch de TD run van Payton, door drie tackles heen!!! Dus Payton is ook een waardevolle speler, zeker met 7 td's zover....
pi_27312337
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ik , niet echt handig als je telefoon krijgt merk ik nu.... KUNT U WAT HARDER PRATEN??? )
Volgend seizoen gewoon een seizoenskaart nemen voor vak 119, 120 of 121 dan mag je vijf dagen lang zo veel toeteren en fluiten als je wilt..
Dus gewoon omdat er dan teveel lawaai wordt gemaakt?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:51:48 #185
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27315322
Absoluut is Payton een waardevolle speler, ze vullen elkaar aan, precies zoals de strategie is.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:52:04 #186
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_27315332
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:58 schreef rblommers het volgende:
De uitspraak 'offence wins games, defence wins championships' begint een hele andere betekenis te krijgen. Onze D scoort bijna meer punten dan de aanval.

Mag ik trouwens ook even opmerken dat we wel een geweldige (:X) gameclock operator hadden? Geloof dat hij maar een keer of 10 is verzet door de scheidsrechters...

Guard: geeft neits, ik zat pas veel te laat (spelers waren net voorgesteld) op mijn plaats, kwam dus wel goed uit
Dat was bij de vorige thuiswedstrijd ook.
En over de defense toen... van de eerste zes possessions van Frankfurt eindigden er drie in een fumble en een in een interception, allemaal zonder 1st down Overigens scoorde toen de aanval 42 van de 48 punten dus het valt nog wel mee denk ik zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Curchulain op 24-05-2005 18:00:10 ]
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_27316696
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Overigens scoorde toen de aanval 42 van de 48 punten dus het valt nog wel mee denk ik zo.
"You're only as good as your last game"
Het zal in ieder geval beter moeten zondag a.s.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:16:21 #188
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27322659
Absoluut! Zeker als we, zoals waarschijnlijk, over de grond tegen worden gehouden..
pi_27324586
@ DaMayan:

ik zie dat je bovenaan staat in de Admirals Fantasy league

Ik zelf sta ergens rond de 40 - 50ste plaats....

@ Fok!kers zonder seizoenskaart: zondag weer?
(Fok!kers met seizoenskaart lijkt me duidelijk, die zijn er gewoon, toch?)
pi_27328504
Lijkt me wel dat ik er ben ja, inclusief vriendin dit keer

Hoe en wat met de tailgate weet ik nog niet, hangt er vanaf of ik ergens een wegwerp bbq kan scoren (en dan nog het probleem stoelen etc.) Denk dus dat ik alleen voor de powerparty ga
pi_27329415
Ik kan zondag niet

Maar kom volgend seizoen zeker nog wel een paar keer, alleen koop ik geen seizoenskaart omdat ik lang niet altijd kan.
Jullie kunnen ook gewoon met de auto komen, ik móet nog gebracht worden of met de trein gaan.
  woensdag 25 mei 2005 @ 10:13:02 #192
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27331175
ik kan zondag ook niet, en heb het zelfde probleem als Ayaxola.. Kan geen seizoenskaart kopen omdat ik ook bijna nooit kan.. Maar volgend jaar komen we zeker weer langs...

Ik kan maandag met de auto omdat ik die van m'n moeder mocht lenen, anders moet ik ook met de trein gaan.. Auto beviel me prima..

oja, Ayaxola.. gooide jullie kranten naar ons? bedacht me later pas dat jij ergens achter me zou zitten..
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:13:17 #193
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27335217
Hahaha.. dat kranten gooien, damn, werden paar mooie voltreffers gemaakt
IK ben er zondag hopelijk beetje op tijd, hangt er beetje vanaf hoe laat de wedstrijden op mn toernooi afgelopen zijn..
pi_27342326
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Hansnr8 het volgende:
ik kan zondag ook niet, en heb het zelfde probleem als Ayaxola.. Kan geen seizoenskaart kopen omdat ik ook bijna nooit kan.. Maar volgend jaar komen we zeker weer langs...

Ik kan maandag met de auto omdat ik die van m'n moeder mocht lenen, anders moet ik ook met de trein gaan.. Auto beviel me prima..

oja, Ayaxola.. gooide jullie kranten naar ons? bedacht me later pas dat jij ergens achter me zou zitten..
Whaha, dat zouden wel die vrienden van mij zijn geweest, wij zaten op de laatste rij. Hun wilden namelijk kranten gooien naar 4 bekenden van ons, die zaten daar namelijk weer een stukje voor.

Werden jullie aan het eind boos? Dan zou het heel goed kunnen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:01:52 #195
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27343395
ja, ik zat daar o.a. met fabian en jonie... vooral fabian werd ff pissig ja..
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:24:22 #196
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27346028
Whahaha
pi_27354191
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef Hansnr8 het volgende:
ja, ik zat daar o.a. met fabian en jonie... vooral fabian werd ff pissig ja..
Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.

Maar jij zou eigenlijk lager moeten zitten toch? Of ben je gewoon ergens anders gaan zitten, kon natuurlijk makkelijk, zo druk was het daar ook niet.
  donderdag 26 mei 2005 @ 08:42:20 #198
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27364208
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.

Maar jij zou eigenlijk lager moeten zitten toch? Of ben je gewoon ergens anders gaan zitten, kon natuurlijk makkelijk, zo druk was het daar ook niet.
nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heet )

dus toen zijn we stuk opgeschoven, nog wel op rij 5...

Komt deze wedstrijd op op admirals tv?
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:32:41 #199
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27370716
Ja, en Rhein Fire ook geloof ik.. Maar je kan beter gewoon zelf gaan hoor
pi_27377057
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:42 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heet )

dus toen zijn we stuk opgeschoven, nog wel op rij 5...

Komt deze wedstrijd op op admirals tv?
Nee thuiswedstrijden komen zeker niet op admirals tv, dat zou alleen maar toeschouwers kosten.
Dit jaar waarschijnlijk geen wedstrijd meer uitgezonden op admirals tv......
Na de wedstrijd wordt overigens wel de het eind van de wedstrijd van de Rhein @ Cologne op de schermen in de ArenA uitgezonden...

en dat secondenbord is de playclock
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:22:21 #201
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27378465
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef Guard het volgende:
@ DaMayan:

ik zie dat je bovenaan staat in de Admirals Fantasy league

Ik zelf sta ergens rond de 40 - 50ste plaats....
YUP
En 7de Overall... Met heeel veel mazzel maak ik dus nog kans op de reis naar Hawaii
Had graag een keer overall weekwinnaar willen zijn en wat admirals goodies winnen maarja.
quote:
@ Fok!kers zonder seizoenskaart: zondag weer?
(Fok!kers met seizoenskaart lijkt me duidelijk, die zijn er gewoon, toch?)
Ohja shit dat is deze zondag alweer... moet natuurlijk wel gaan.
moet nog kaartjes bouwen dan.
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:23:50 #202
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27378520
en de wedstrijd van afgelopen weekend? wordt die er nog opgezet? of samenvatting ofzo?
  donderdag 26 mei 2005 @ 16:53:39 #203
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27379632
Kan je eigenlijk op de wedstrijddag zelf bij de ingang tickets kopen?
pi_27381303
Jep
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:48:46 #205
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27381306
Ja dat kan zeker!
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:20:16 #206
26251 Eilanden
pi_27389143
Yup .. geloof dat komende zondag de kassa's om 13:45 open gaan
pi_27429505
pfft nog een dag wachten, ik begin al behoorlijk de kriebels te voelen.....
DO or DIE tomorrow, hopelijk zijn er 15.000+ toeschouwers en is het dak dicht. Dan kan kan het echt lekker luid worden....
  zondag 29 mei 2005 @ 15:41:39 #208
26251 Eilanden
pi_27454069
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Eilanden het volgende:
Admirals met 3-0 voor nu
Owja, ze zijn al begonnen
  zondag 29 mei 2005 @ 15:43:29 #210
26251 Eilanden
  zondag 29 mei 2005 @ 15:44:02 #211
26251 Eilanden
pi_27454224
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
Op http://www.nfleurope.com/scores zijn de scores te volgen
2e kwart al
Gebeurd ook niet echt heel veel dan.
  zondag 29 mei 2005 @ 16:25:13 #213
26251 Eilanden
pi_27455391
Laatste 2 minuten is A'dam goed bezig ... 6-3 nu

Last play: (:10) (Shotgun) K.Kittner pass to C.Perez for 22 yards, TOUCHDOWN NULLIFIED by Penalty. PENALTY on AMS-C.Perez, Offensive Pass Interference, 10 yards, enforced at HAM 22 - No Play.

6-3 @ Halftime
  zondag 29 mei 2005 @ 16:52:19 #214
26251 Eilanden
  zondag 29 mei 2005 @ 17:00:59 #215
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27456564
WORLD BOWL
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:06:42 #216
26251 Eilanden
  zondag 29 mei 2005 @ 17:17:10 #217
26251 Eilanden
pi_27457059
Laatste kwart is begonnen ... ziet er goed uit voor de Admirals!

Rhein Fire staat met 14-0 voor tegen Centurions
  zondag 29 mei 2005 @ 17:43:59 #218
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27457911
nog 5,5 minuut en nog steeds 3-20
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 29 mei 2005 @ 17:53:16 #219
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27458244
3-27 het is voorbij met nog 2 minuten
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27458546
Mooie zege, feli Admirals
  zondag 29 mei 2005 @ 18:17:59 #221
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27458968
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:00 schreef D1 het volgende:
WORLD BOWL
pi_27459245
quote:
Op zondag 29 mei 2005 17:00 schreef D1 het volgende:
WORLD BOWL
Tijd voor een FEESTJE
pi_27463080
dat was een mooi middagje...
pi_27463843
Ja!!!!! dat gaat 11 juni een heel mooi feestje worden in Düsseldorf. Ik had drie weken terug de kaarten al besteld en de busreis geboekt. Heb er echt zin in. Zijn er nog meer fok!kers die 11 juni die kant op gaan? Zo ja ook met sportfanatics?
pi_27464671
Dit was mijn eerste wedstrijd en ik heb genoten. Mooie sport, duurt wel lang zo'n wedstrijd
Maar goed, vooral na rust was het genieten. En daarna nog wachten op Fire-Centurions, t was nog spannend. Maar geweldig gedaan.

Ik ben nu zelfs van plan om met een vriend naar Dusseldorf te gaan, maar ik was benieuwd hoe duur de kaartjes waren. Stom dat ik niet ff heb gekeken na de wedstrijd in de omloop.
pi_27464713
Ik ben er ook bij in Dusseldorf, altijd leuk daar...
Fok! NFL MVP 2020
pi_27465195
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:11 schreef Superkouw het volgende:
Ja!!!!! dat gaat 11 juni een heel mooi feestje worden in Düsseldorf. Ik had drie weken terug de kaarten al besteld en de busreis geboekt. Heb er echt zin in. Zijn er nog meer fok!kers die 11 juni die kant op gaan? Zo ja ook met sportfanatics?
Volgende week en 11 juni erop ben ik in Dusseldorf, alleen niet met de bus, eigen vervoer
pi_27472216
Ook ik ga (met sportfanatics)
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
  maandag 30 mei 2005 @ 08:03:58 #229
26251 Eilanden
pi_27472459
Als je met eigen vervoer wilt, zou je ook bij de NS kunnen informeren. Ik meen me te herinneren dat men aanbiedingen had voor bestemmingen in Duitsland (incl. Dusseldorf)
pi_27473690
quote:
Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?
  maandag 30 mei 2005 @ 10:29:10 #231
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27475015
Heej mensen! Wat een sfeertje gister! Belachelijk veel mensen en wat een lawaai! Ook na de wedstrijd, toen Fire-Centurions werd uitgezonden was het genieten.. Wat een bezieling bij sommige mensen, echt prachtig..

WE GAAN NAAR DUSSELDORF, WE GAAN NAAR DUSSELDORF!! (en ja, ook met SportFanatics)
pi_27475507

Ik wil ook wel naar Dusseldorf, het kost trouwens ook niet eens zoveel dan. Maar dat gaat denk ik niet door omdat ik die week toetsweek heb. Dan mag ik vast niet

Maarja, wel genieten.
pi_27477438
We gaan naar düsseldorf zong ik al met een groep vrienden toen we na Admirals vs Fire het stadion uitliepen. En toen wist ik al dat ik gelijk zou krijgen
  maandag 30 mei 2005 @ 14:43:44 #234
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27482146
Wow was echt mega gaaf. Alleen een beetje jammer van Jumbo, ze hadden wat mij betreft gelijk mogen doorschakelen naar de wedstrijd tussen Rhein Fire en Cologne. Maar goed, we gaan naar dusseldorf. Ik zit ergen in vak 31-35... weet het exact als de kaarten binnen zijn
pi_27482157
quote:
Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweest
quote:
Alleen een beetje jammer van Jumbo
en ik maar denken dat ze "dumbo" heten
  maandag 30 mei 2005 @ 15:10:34 #236
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27483008
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Guard het volgende:
en ik maar denken dat ze "dumbo" heten
hehe, Raffish was trouwens ook niet al te best.
  maandag 30 mei 2005 @ 17:19:17 #237
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27487202
Ach, die hele pre-game shows boeien me weinig, het sfeertje eromheen is gewoon ultiem!
pi_27488270
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Guard het volgende:

[..]

hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweest

En ik had nog wel zo'n lief meisje bij me. (Was eerste keer dat ze er was, en ze gaat mee naar de worldbowl )
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Superkouw het volgende:

[..]

Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?
ze staan op fantravel.sportfanatics.nl,
quote:
De opstapplaatsen en vertrektijden voor 11 juni a.s. zijn (onder voorbehoud):

Purmerend: Kantoor Sportfanatics (gratis parkeren) - 10.00 uur.
Amsterdam: Wibautstraat, parkeerplaats achter voormalige Admirals kantoor (betaald parkeren) - ca. 10.30 uur.
Utrecht: Jaarbeursplein, busparkeerplaats tegenover het Beatrix Theater - ca. 11.00 uur
pi_27488750
Ik mag niet van mijn moedertje

Was anders als het nog te regelen was wel gegaan denk ik, samen met een vriend.

Kut school
pi_27489975
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:01 schreef rblommers het volgende:

[..]

En ik had nog wel zo'n lief meisje bij me. (Was eerste keer dat ze er was, en ze gaat mee naar de worldbowl )
[..]
Dan zie ik je daar wel, heb je dan weer een Vikings cap op?
  maandag 30 mei 2005 @ 19:25:47 #241
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27490109
rblommers had jij die Vikings cap op? Dan ben ik nog ff langs je gelopen in de laatste minuten! Toen ik naar 120 liep Ik heb echt de tofste dag gehad..
Ben er ook bij met de WorldBowl.. met shirt, vest, vlag, pet en toeter! Zin in!
pi_27490493
Guard: uiteraard, inclusief Vikings pin sinds gisteren (Lang leve melvin )
Luuksor: Jup dat was ik, rij 7 Wie was jij? (alsof ik onthoud wie er langs me lopen )
  maandag 30 mei 2005 @ 20:05:30 #243
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27491245
Hahahaha.. vak 119, rij 7.. Ik heb tijdje vooraan gestaan, met pet en vest, zonder stem Bas en ik begonnen het "Fire Bedankt" wat op internet geciteerd werd Hoe tof is dat!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:41:09 #244
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27500393
quote:
While the 'Bochy Jets' are this week's winners, there is a new leader at the top of the cumulative table, with Scottish Claymores fan Caroline Stephens' 'GB Draconians' opening up a seven point advantage at the top of the table with 662 points. With Kevin Everleigh (that would be me) in second place on 655, and two other teams within three points of him, there is all to play for with one week separating them from the prize of a trip to Pro Bowl in Hawaii next February.
Wohoo! 2de plek in de race voor de reis naar Hawaii!
Wish me luck!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 mei 2005 @ 00:44:05 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27500460
Good Luck, komt de finale eigenlijk ergens op tv?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27502122
Dat kun je rustig vergeten denk ik zo
pi_27503499
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 07:11 schreef rblommers het volgende:
Dat kun je rustig vergeten denk ik zo
Altijd live op Nederland 2 toch
pi_27503671
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Wish me luck!
Ik had het al gezien, spannend!!!!
Hoop voor je dat je wint!!
pi_27504110
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:40 schreef rblommers het volgende:
Guard: uiteraard, inclusief Vikings pin sinds gisteren (Lang leve melvin )
Luuksor: Jup dat was ik, rij 7 Wie was jij? (alsof ik onthoud wie er langs me lopen )
Gevonden:
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:33:05 #250
8277 Boudi
Always Coca Cola
pi_27505435
Ben zondag ook weer eens geweest, zoals altijd weer erg leuk. Maar wat ik me al een tijdje afvraag: wie zitten er in het hokje onderaan de perstribune? Niet rick v. velthuijzen, die loopt gewoon op t veld. Zitten daar de amerikaanse verslaggevers? Want die wedstrijden worden toch nog steeds liv in de US uitgezonden??
Met of zonder mayonaise?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:54:00 #251
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27506184
Dat vraag ik me inderdaad ook af! Verder vind ik Rick v Veldhuizen, Menno en Rob wel een erg leuk team van presentatoren/commentators, hoewel ik ze regelmatig betrap op een foutje wat de regels betreft, maar daar kijk je doorheen..
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:09:31 #252
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27506683
quote:
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
pi_27507137
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:

[..]

Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
Oh dan kan ik je volgende keer wel herkennen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:25:31 #254
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27507256
we zijn altijd met z'n 3-en. De twee plaatsten naast ons waren deze laatste wedstrijd leeg, die gasten juichten ook nooit bij scores voor de Admirals. Ik denk dat het stiekem duitsers waren

En ik herken jou nu zeker
pi_27507931
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Almighty het volgende:
we zijn altijd met z'n 3-en. De twee plaatsten naast ons waren deze laatste wedstrijd leeg, die gasten juichten ook nooit bij scores voor de Admirals. Ik denk dat het stiekem duitsers waren

En ik herken jou nu zeker
Uhm dat was ik niet hoor op die foto, dat is rblommers.
Maar je kunt mij herkennen aan een oranje (puma) shirt, Admirals cap (goh dat heeft echt niemand aan ) en als het kouder is een grijze Tilburg University trui (heel soms ook een Panthers trui, maar dit jaar niet gedaan, de enige panther in het team (LB J Smith) was al na de eerste wedstrijd richting Birmingham).
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:46:57 #256
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27508018
Ik heb echt super veel zin in de World Bowl. Elke dag ff langs het admirals forum scouten of er nog neiwtjes zijn. Je zou bijna vergeten dat er zaterdag nog een wedstrijd is.
pi_27508449
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef Almighty het volgende:
Ik heb echt super veel zin in de World Bowl. Elke dag ff langs het admirals forum scouten of er nog neiwtjes zijn. Je zou bijna vergeten dat er zaterdag nog een wedstrijd is.
Ik heb er ook heel veel zin in, ga zaterdag alvast een oefentripje maken naar Dusseldorf (en ook om Fire te bedanken voor bewezen diensten (winst tegen Hamburg in week 6 en winst in Keulen in week 9)
Heb je kaarten via de Admirals of heb je zelf besteld voor lange zijde?
Ik sta in de "oranje zee" in de endzone vakken
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:12:19 #258
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27508893
Ik sta ergens in vak 30 - 35, weet het pas als ik de kaarten binnen heb. Besteld via Admirals. Dacht dat dat in de endzone is.
pi_27510357
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Almighty het volgende:
Ik sta ergens in vak 30 - 35, weet het pas als ik de kaarten binnen heb. Besteld via Admirals. Dacht dat dat in de endzone is.
Admirals hebben alleen endzone kaarten, dus kan nooit in vak 30 -33 zijn, dat zijn sideline en hoek vakken. Waarschijnlijk zit je dan in vak 37 of 38. Weet zelf ook pas nadat ik mijn kaart binnen heb waar mijn stoeltje is (al zal ik weinig zitten).
Hopelijk ook in vak 37 of 38. Las net op Admirals.nl dat ze nu alleen nog kaarten voor bovenste ring hebben, en al ruim 1500 kaarten verkocht hebben.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:07:16 #260
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27510492
Ik baal als een stekker, admirals verkopen alleen nog bovenste ring, maar via site van Fire kun je eventueel nog in 43 terecht. Maar natuurlijk pakt die site mijn gegevens weer niet, klote SNS Bank..
pi_27519885
quote:
How the hell..... Maar goed dat ben ik dus inderdaad. En zoals altijd sta ik er weer fotogeniek op

Overigens; ik heb vandaag (10.30) mijn kaarten gekocht. Wat denk je? Alleen nog 2e ring beschikbaar, al meer dan 2000 (!!) kaarten verkocht
pi_27521515
Misschien ook leuk voor de hier aanwezige fans:

Op het Admirals forum is het idee ontstaan om met alle fans ergens af te spreken en van daaruit als 1 grote oranje stoet richting Düsseldorf te rijden.

Meetingpoint en tijdstip zijn:

ZATERDAG 11 JUNI

TUSSEN 11.00-12.00

Restaurant Routiers in Gennep
Gelegen aan de grensovergang Gennep/Goch 57/A77

Goede bereikbaarheid

Ruime parkeergelegenheid

See you there!!!
Trotse pappa van Djen en Djulian
pi_27521727
Dat is wel leuk, denk alleen niet dat de bussen daar ook komen, zal wel heel mooi zijn. Ik ben benieuwd in welke vakken sportfanatics de kaarten heeft greregeld.
pi_27521973
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef Superkouw het volgende:
Dat is wel leuk, denk alleen niet dat de bussen daar ook komen, zal wel heel mooi zijn. Ik ben benieuwd in welke vakken sportfanatics de kaarten heeft greregeld.
ik kom daar ook niet, ga via Venlo.
pi_27522482
De bedoeling is dat de bussen daar ook heen komen en anders die ergens anders te ontmoeten.
Trotse pappa van Djen en Djulian
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:53:56 #266
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27522956
Het is wel heel gaaf om met 2500/3000 man tegelijk dat stadion binnen te komen..
pi_27527579
Is het nou ook zo dat er opeens veel meer mensen naar de wedstrijden gingen en dat de belangstelling weer een beetje is toegenomen? Of ligt dat aan mij?
Er waren zondag ook nog nooit zoveel supporters geweest zondag toch?

Ik ben er ook voor het eerst geweest dit seizoen maar zat er al aan te denken om ook naar de World Bowl te gaan, wat helaas niet door kan gaan.
pi_27527796
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
Is het nou ook zo dat er opeens veel meer mensen naar de wedstrijden gingen en dat de belangstelling weer een beetje is toegenomen? Of ligt dat aan mij?
Er waren zondag ook nog nooit zoveel supporters geweest zondag toch?

Ik ben er ook voor het eerst geweest dit seizoen maar zat er al aan te denken om ook naar de World Bowl te gaan, wat helaas niet door kan gaan.
Zondag was het grootste aantal toeschouwers van dit seizoen. Zelfde trend was vorig jaar ook te zien, dat het drukker werd later in het seizoen.
qua gemiddelde (12.499) was dit het beste seizoen sinds 2002.
pi_27527847
Jammer dat Amsterdam voor mij bepaald niet om de hoek is, anders zou ik wel eens komen kijken.
That's all folks!
pi_27527958
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat Amsterdam voor mij bepaald niet om de hoek is, anders zou ik wel eens komen kijken.
En hoe ver woon je bij Dusseldorf vandaan?
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:21:09 #271
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27540176
Amsterdam is voor mij ook ruim anderhalf uur met de auto.. Ben zondag vanuit Eindhoven die kant op gegaan (normaal Deventer of Leeuwarden, allebei ook niet echt dichtbij).. Als het beetje leuk is moet het kunnen toch

Het is inderdaad lekker druk, en nu maar hopen dat het ook bij de worldbowl zo ongelofelijk druk gaat worden..
pi_27549932
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef Luuksor het volgende:
Amsterdam is voor mij ook ruim anderhalf uur met de auto.. Ben zondag vanuit Eindhoven die kant op gegaan (normaal Deventer of Leeuwarden, allebei ook niet echt dichtbij).. Als het beetje leuk is moet het kunnen toch

Het is inderdaad lekker druk, en nu maar hopen dat het ook bij de worldbowl zo ongelofelijk druk gaat worden..
Dat komt wel goed, vandaag al het vijfde vak Admirals fans gevuld.
Vandaag ook mijn kaartje binnen voor de WB (supersnelle service, maandag pas besteld).
Kriebels beginnen nu pas echt goed te komen...
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:25:11 #273
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27552889
Stoer man! 5 vakken al... 2300 hoorde ik van de jongen bij wie ik bestelde bij de Hotline.. Krijg mijn kaarten zsm binnen, geld vandaag overgemaakt..
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:37:47 #274
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27553271
vak 36 rij 13, heb er zin in
pi_27553322
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef Luuksor het volgende:
Stoer man! 5 vakken al... 2300 hoorde ik van de jongen bij wie ik bestelde bij de Hotline.. Krijg mijn kaarten zsm binnen, geld vandaag overgemaakt..
We gaan echt die Thunder supporters overklassen, las op de Thunder site dat er vorig jaar in de arena auf Schalke 1.500 Berliners waren, dus dat zullen er dit jaar niet veel meer zijn.
We zijn al met 2500 man, dat worden er zeker 3000 en dan zijn die mensen die zelf een kaartje besteld hebben (buiten Admirals om) nog niet eens meegeteld...
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:44:01 #276
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27553458
Vergeet de support van de Fire fans niet, die schijnen ook met ons mee te doen...
pi_27556237
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:44 schreef Almighty het volgende:
Vergeet de support van de Fire fans niet, die schijnen ook met ons mee te doen...
Het merendeel van de aanwezige (niet nederlandse) fans zullen wel voor de Admirals zijn, maar die hebben we niet nodig, de aanwezige Nederlandse fans zijn al loud genoeg
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:21:38 #278
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27572887
We moeten gewoon de trend van de afgelopen wedstrijden doorzetten, genoeg complimenten gehad lijkt me
pi_27591922
Als je bedenkt dat de fantravel nu al 380 plekken verkocht heeft en ook nog eens op de frontpage van de admirals is gezet nu (terecht overigens) gaat het lekker ja. (en >2300 verkochte kaarten via de admirals)
pi_27593034
heb vanavond ook 8 plaatsjes in de bus geboekt, nu duidelijk is geworden dat er een extra opstapplaats (figuurlijk) recht voor de deur is, hoeven we ook geen zorgen meer te maken over wie de Bob moet zijn.
Dat doet Sportfanatics prima!!!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:03:47 #281
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27603545
Wanneer is de World Bowl eigenlijk?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27606848
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer is de World Bowl eigenlijk?
volgende week zaterdag, 11 juni....
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:06:01 #283
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27614695
Wij moeten eerst naar Utrecht rijden, vanuit Deventer, maar okee.. Moet maar! Kan nu al niet meer wachten..
pi_27616010
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef Luuksor het volgende:
Wij moeten eerst naar Utrecht rijden, vanuit Deventer, maar okee.. Moet maar! Kan nu al niet meer wachten..
Inmiddels al het zevende vak met Admiralsfans voor de 11e krijg er steeds meer zin in...
  zondag 5 juni 2005 @ 14:38:47 #285
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27644764
Kaarten binnen! Vak 153 rij 6..
pi_27674868
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:

[..]

dus jij zat achter me
ik hou van mijn schatje
pi_27693411
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Wish me luck!
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.
Maar goed komend NFL seizoen weer kans op eeuwige roem in de FOK! NFL league
pi_27708749
vandaag hopen dat de kaarten bij de post zitten
ik hou van mijn schatje
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:45:49 #289
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_27709128
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef Sweetbitch het volgende:

[..]

dus jij zat achter me
Vlak achter je ja
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:49:04 #290
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_27709219
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Guard het volgende:
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.
Maar goed komend NFL seizoen weer kans op eeuwige roem in de FOK! NFL league
Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...
Helaas maar misschien krijg ik nog een goodie bag ofzo voor de beste van de admirals league

Next week trouwens vak 43 helemaal tegen de dure echte sideline vakken aan dus volgens mij wel zwaar ok.

[ Bericht 2% gewijzigd door DaMayan op 07-06-2005 15:24:13 ]
pi_27715411
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...
Helaas maar misschien krijg ik nog een goodie bag ofzo voor de beste van de admirals league

Next week trouwens vak 43 helemaal tegen de dure echte sideline vakken aan dus volgens mij wel zwaar ok.
Ik had een van mijn beste Fantasy weken, bespaard op de TE positie (1 milj, evenals nationalpositie) en QB positie (Ragone voor het eerste dit seizoen buiten mijn ploeg, Eakin genomen) waardoor ik en Smith en Martin in mijn selectie had.
Dat schiet lekker op, beide 21 punten gescoord....

Vak 43 is redelijk ok heb ik afgelopen zaterdag kunnen constateren.
Zit zelf in de oranje zee op de sudtribune, heb er zin in!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:07:47 #292
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27717509
Vak 153..
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:37:05 #293
3485 kavorka
lure of the animal
pi_27736072
Vak 104, lange zijde 2e ring. 4 admirals-fans!

Hoorde dat de admirals al bezig zijn met verkoop 8ste vak!
animal magnetism sexual attractive state
pi_27786658
Jeeeeeeeeee ik ga ook naar de WORLD BOWL... Heb er echt zin in, ga met sportfanatics en hoorde dat ze al bijna 400 kaarten hebben verkocht.
pi_27786697
Ga zo nog ff een spandoek maken voor Jarrett Payton
pi_27790104
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef ki_ki het volgende:
Jeeeeeeeeee ik ga ook naar de WORLD BOWL... Heb er echt zin in, ga met sportfanatics en hoorde dat ze al bijna 400 kaarten hebben verkocht.
Sportfantics heeft voor +/- 500 man boekingen binnen gekregen, totaal aantal fans uit Nederland gaat zo rond de 4500 / 5000 lopen, totaal aantal Admirals fans is minimaal de helft van de LTU arena, aangezien Rhein, Cologne en het meerendeel van Galaxy fans de Admirals zal steunen...

Make some noise
pi_27791507
Okee mijn info was een beetje oud... Maarre, waarom zijn al die andere teams voor ons?

<-- ben niet ki_ki, maar het zusje van...
pi_27792152
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef ki_ki het volgende:
Okee mijn info was een beetje oud... Maarre, waarom zijn al die andere teams voor ons?

<-- ben niet ki_ki, maar het zusje van...
Men heeft de laatste jaren wel genoeg gekregen van Berlin met de world bowl (drie van de laatste vier edities gewonnen). Het wordt hoog tijd dat Amsterdam eens wint, zo vindt men, ook met het oog op de toekomst van de league. De duitse fans winnen niet dat de Amsterdam ook vervangen wordt voor nog een Duits team.
Verder zijn Rhein fans er van mening dat Admirals fans veel betere fans zijn dan de Thunder fans (terecht natuurlijk).
Cologne heeft een grotere hekel aan Berlin dan aan Amsterdam.
Galaxy heeft evenveel world bowls gewonnen als Berlin, en hopen dat zo te houden.
pi_27792498
Bedankt voor de update. Heb nog een vraagje, hoe kan je in de LTU-arena een spandoek vooraan ophangen? Met duck-tape ofzoooo? Ik weet niet hoe het stadion daar is..

Kind regards
pi_27795469
vooraan de vakken staat een (laag) betonnen muurtje, zoals je op deze foto kunt zien

bron: bodeca.nl

Je ziet dat de banner op deze foto met touw opgehangen is.
Hoe de situatie op de tweede ring is, weet ik niet.
pi_27796207
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')