Stadion is doorgaan eens uur en kwartier voor aanvang wedstrijd open, dus 19.00 uurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef Speedski het volgende:
Op mn kaartjes staat dat het stadion om 19:15 uur op is en op de site staat dat het om 19:00 open is. Wat is het nou ..
Ter hoogte van de endzone dus, hopelijk zie je heel wat Admirals touchdowns voorbij komen (in een mooi Oranje gekleurde end zone hoop ik want Ajax speelt zondag voor het laatst dit seizoen, dus verven dat grasquote:
Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:34 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn vervoer is ook helemaal geregeld, wordt zelfs gehaald en gebracht.
Dus, ik ben er klaar voor, heb zelfs de regels nog ff doorgelezen.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Er lopen ook mensen in de ArenA op de tribune in een zwart wit getstreept referee shirt. Deze mensen zijn er speciaal om voor spelregeluitleg, dus als je iets niet weet of snapt vraag het aan hen.
Ik ga voor de 0-0quote:Op zondag 22 mei 2005 17:33 schreef Hansnr8 het volgende:
wat denken jullie dat het gaat worden?...
Zwaait hard vanuit vak 122quote:Op maandag 23 mei 2005 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ook vak 116.![]()
We kunnen wel een mini-meet houden
Haha, of iedereen doet een wit t-shirt aan met Fok! eropquote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Luuksor het volgende:
Whehe.. als het nog niet al te druk is.. moet iemand Fok! Roepen en de rest staat op!
Onder de Arena is meestal wel plaats ja, voor max 8 euro staat je auto daar lekker droog....quote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef Hansnr8 het volgende:
ff vraagje nog...waar kan je t beste parkeren? onder de arena?
heb er zin in!![]()
Maar die kun je de volgende keer ook gewoon nog gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Hansnr8 het volgende:
Was zeker mooie wedstrijd ja, alles werd wel goed uitgelegd.. Ga volgend jaar zeker weer, en ga dan denk ik ff aan de lange zijde zitten..
Wat een k*tsysteem trouwens met die Arena kaart... wil je 4 biertjes halen, moet je een kaart voor 20 euro halen.. zit je met 8 euro op die pas...
Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Ayaxola het volgende:
Was een mooie wedstrijd![]()
Maar waarom mogen er nou geen toeters gebruikt worden aan de korte zijde?
Overigens de mooiste play van de dag, toch de TD run van Payton, door drie tackles heen!!! Dus Payton is ook een waardevolle speler, zeker met 7 td's zover....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Luuksor het volgende:Ik besluit met: Wat zouden we zijn zonder Jonathan Smith?
Dus gewoon omdat er dan teveel lawaai wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen om "the day after" met piepende oren op hun werk te zitten (zoals ik, niet echt handig als je telefoon krijgt merk ik nu.... KUNT U WAT HARDER PRATEN??? )
Volgend seizoen gewoon een seizoenskaart nemen voor vak 119, 120 of 121 dan mag je vijf dagen lang zo veel toeteren en fluiten als je wilt..
Dat was bij de vorige thuiswedstrijd ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:58 schreef rblommers het volgende:
De uitspraak 'offence wins games, defence wins championships' begint een hele andere betekenis te krijgen. Onze D scoort bijna meer punten dan de aanval.
Mag ik trouwens ook even opmerken dat we wel een geweldige (:X) gameclock operator hadden? Geloof dat hij maar een keer of 10 is verzet door de scheidsrechters...
Guard: geeft neits, ik zat pas veel te laat (spelers waren net voorgesteld) op mijn plaats, kwam dus wel goed uit
"You're only as good as your last game"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Overigens scoorde toen de aanval 42 van de 48 punten dus het valt nog wel mee denk ik zo.
Whaha, dat zouden wel die vrienden van mij zijn geweest, wij zaten op de laatste rij. Hun wilden namelijk kranten gooien naar 4 bekenden van ons, die zaten daar namelijk weer een stukje voor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:13 schreef Hansnr8 het volgende:
ik kan zondag ook niet, en heb het zelfde probleem als Ayaxola.. Kan geen seizoenskaart kopen omdat ik ook bijna nooit kan.. Maar volgend jaar komen we zeker weer langs...
Ik kan maandag met de auto omdat ik die van m'n moeder mocht lenen, anders moet ik ook met de trein gaan.. Auto beviel me prima..
oja, Ayaxola.. gooide jullie kranten naar ons? bedacht me later pas dat jij ergens achter me zou zitten..
Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef Hansnr8 het volgende:
ja, ik zat daar o.a. met fabian en jonie... vooral fabian werd ff pissig ja..
nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heetquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, kregen ze nog terug voor dit seizoen.
Maar jij zou eigenlijk lager moeten zitten toch? Of ben je gewoon ergens anders gaan zitten, kon natuurlijk makkelijk, zo druk was het daar ook niet.
Nee thuiswedstrijden komen zeker niet op admirals tv, dat zou alleen maar toeschouwers kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:42 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
nee, we zaten op rij 5.. maar precies achter dat bord van die seconden(weet niet hoe dat heet)
dus toen zijn we stuk opgeschoven, nog wel op rij 5...
Komt deze wedstrijd op op admirals tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |