YUPquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef Guard het volgende:
@ DaMayan:
ik zie dat je bovenaan staat in de Admirals Fantasy league![]()
Ik zelf sta ergens rond de 40 - 50ste plaats....
Ohja shit dat is deze zondag alweer... moet natuurlijk wel gaan.quote:@ Fok!kers zonder seizoenskaart: zondag weer?
(Fok!kers met seizoenskaart lijkt me duidelijk, die zijn er gewoon, toch?)
Owja, ze zijn al begonnenquote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef Eilanden het volgende:
Admirals met 3-0 voor nu
2e kwart alquote:Op zondag 29 mei 2005 15:44 schreef Eilanden het volgende:
Op http://www.nfleurope.com/scores zijn de scores te volgen
quote:
Volgende week en 11 juni erop ben ik in Dusseldorf, alleen niet met de bus, eigen vervoerquote:Op zondag 29 mei 2005 21:11 schreef Superkouw het volgende:
Ja!!!!! dat gaat 11 juni een heel mooi feestje worden in Düsseldorf. Ik had drie weken terug de kaarten al besteld en de busreis geboekt. Heb er echt zin in.Zijn er nog meer fok!kers die 11 juni die kant op gaan? Zo ja ook met sportfanatics?
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?quote:Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
Ook ik ga (met sportfanatics)![]()
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 07:18 schreef rblommers het volgende:
Ook ik ga (met sportfanatics)![]()
Arikay: als je via sportfanatics boekt (busreis) zal je (schatting) tussen de 50 en 60 euro kwijt zijn (busreis+ticket)
en ik maar denken dat ze "dumbo" hetenquote:Alleen een beetje jammer van Jumbo
hehe, Raffish was trouwens ook niet al te best.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef Guard het volgende:
[..]
hahaha forum meet dan maar in dusseldorf doen, ben weer niet bij je langs geweest![]()
ze staan op fantravel.sportfanatics.nl,quote:Op maandag 30 mei 2005 09:35 schreef Superkouw het volgende:
[..]
Heb jij al informatie van ze gehad hoe laat je op je opstappunt moet zijn, enz. ? Of komt dat de week voor de World Bowl binnen?
quote:De opstapplaatsen en vertrektijden voor 11 juni a.s. zijn (onder voorbehoud):
Purmerend: Kantoor Sportfanatics (gratis parkeren) - 10.00 uur.
Amsterdam: Wibautstraat, parkeerplaats achter voormalige Admirals kantoor (betaald parkeren) - ca. 10.30 uur.
Utrecht: Jaarbeursplein, busparkeerplaats tegenover het Beatrix Theater - ca. 11.00 uur
Dan zie ik je daar wel, heb je dan weer een Vikings cap op?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:01 schreef rblommers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik had nog wel zo'n lief meisje bij me. (Was eerste keer dat ze er was, en ze gaat mee naar de worldbowl)
[..]
Wohoo!quote:While the 'Bochy Jets' are this week's winners, there is a new leader at the top of the cumulative table, with Scottish Claymores fan Caroline Stephens' 'GB Draconians' opening up a seven point advantage at the top of the table with 662 points. With Kevin Everleigh (that would be me) in second place on 655, and two other teams within three points of him, there is all to play for with one week separating them from the prize of a trip to Pro Bowl in Hawaii next February.
Altijd live op Nederland 2 tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:11 schreef rblommers het volgende:
Dat kun je rustig vergeten denk ik zo
Ik had het al gezien, spannend!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wohoo!2de plek in de race voor de reis naar Hawaii!
![]()
Wish me luck!
Gevonden:quote:Op maandag 30 mei 2005 19:40 schreef rblommers het volgende:
Guard: uiteraard, inclusief Vikings pin sinds gisteren(Lang leve melvin
)
Luuksor: Jup dat was ik, rij 7Wie was jij? (alsof ik onthoud wie er langs me lopen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |