Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?quote:Thunder, Centurions en Seadevils zijn zogenaamde expension teams en hebben respectevelijk de London Monarchs, Barcelona Dragons en Scottish Claymores vervangen.
Kom je volgende keer eens even netjes voorstellen danquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Dat is inderdaad niet mogelijk, hoewel er wel aan een 8 team league gedacht wordt (voornamelijk door fans) die dan in 2 poules opgedeeld zou worden. Maar de kans dat de NFL/NFLE daar aan begint is minimaal. Dat het niet kan komt onder meer door de voorbereiding en de voorbereidingstijd voor het nieuwe seizoen die nu al érg kort is. Als je dan nog 2 extra speelweken inlast is het niet meer haalbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:39 schreef Mauveen het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk? is een competitie met meer teams niet mogelijk? Ik ben bezig een paper te schrijven over de NFLE voor gym. Kan iemand mij helpen met wat info hierover?
Over de beschikbaarheid van kaarten hoef je je geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
Lijkt me heel gaaf eens te gaan kijken, normaal naar het voetbal daar, dit is wel eens wat anders.
Maar hoe zit het nou precies met het regelen van de kaarten? Ik lees net wel wat op de site over de prijzen van een losse kaart, zijn die altijd 11 of 22 euro?
In principe zou ik wel naar die wedstrijd van maandag 23 mei kunnen tegen Cologne Centurions.
Zijn daar dan nog kaarten voor te krijgen?
Hoe goed was Bob Sapp eigenlijk??? Ik ken hm alleen uit het freefightquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:34 schreef jde_kok het volgende:
Heb altijd mijn rode Bucs jersey aan met #99 Sapp. 2 jaar geleden was leuk in Gelsenkirchen bij FIre uit. Tussen de duitsers staan met 3 Admirals fans, altijd lachen, zeker als je wint...
Scary shit, daar zit ik ook...quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Guard het volgende:
vak 120, ook rij 7
Nee, volgens mij echt 4 voor 11 Euro, dacht eerst ook dat het niet klopte, maar het staat er echt:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:56 schreef Luuksor het volgende:
11 euro per kaart trouwens hèMjah jde_kok heb ik dan wel een paar keer gezien, we zitten 'allemaal' dan nog wel aardig in de buurt bij elkaar! Ik ben er maandag sowieso, heel wat heen en weer gereis ivm geen treinverkeer, maar ik wil het niet missen!
In de endzone zijn meestal nog wel kaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:01 schreef Ayaxola het volgende:
Blijven voor die end-zone dan ook de hele tijd kaarten beschikbaar? Ik bestel ze wel gewoon via die site maar ik denk dan pas maandag of dinsdag.
En zo'n wedstrijd duurt in totaal een uurtje of 3 toch?
Dan snap ik niet waarom het er staat, jij wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef Luuksor het volgende:
Ga er maar vanuit dat je per kaart 11 euro betaalt hoor.. Anders kunnen je net zo goed 4 kaarten bestellen om in je eentje goedkoper te gaan, dat is voor hun helemaal niet handig!
Het is ook een speciale actie voor mensen die er ook nog nooit zijn geweest, die proberen ze waarschijnlijk gewoon te lokken. 2,25 voor een kaarten is wel heel erg goedkoop, maar ik vind het nou niet bepaald erg hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef Luuksor het volgende:
Ja, ik vind inderdaad dat het er raar staat, begin nu ook te twijfelen.. Maar het zou wel heel goedkoop zijn.. Maar okee, zou mooi zijn! Ik kom er helaas achter dat ik de laatste wedstrijd moet missen :S
Dit is het bericht, maar ik zou het eigenlijk niet weten, ik zou ze zelf toch via internet bestellen dus voor mij zou het niet veel uitmaken.quote:23 MEI – MONDAY NIGHT FOOTBALL IN DE AMSTERDAM ARENA
VIER KAARTEN VOOR ¤ 11.00
Goed nieuws voor iedereen die kennis wil maken met Monday Night Football op 23 mei: We hebben namelijk een onweerstaanbare aanbieding voor je. Koop een kwartet Admirals kaarten voor de korte zijde voor maar ¤ 11.00 (exclusief handlingskosten).
De Admirals lijken wel gek geworden, nu het seizoen van de Nederlandse profclub regelrecht lijkt af te stormen op de eerste finaleplaats in tien jaar! Schaar je daarom achter de Europese competitieleider en profiteer! Door massaal naar de volgende game van de Admirals te komen vergroot je de kansen op een Nederlandse kampioen in een Duitse League!
Ook de seizoenpashouders pikken opnieuw hun graantje mee. Mochten zij 8 mei lekker feesten op kosten van sponsor MultiCards, voor 23 mei mogen zij ook gebruik maken van de 4 – voor – ¤ 11.00. Alleen krijgt de seizoenpashouder voor hetzelfde geld kaartjes voor de lange zijde. Het enige dat je hoeft te doen is bij je online bestelling je seizoenpasnummer in te voeren. Om te laten zien dat we echt niet zonder onze die-hards kunnen!
Wil je minder kaarten of een andere categorie bestellen? Klik dan hier
LET OP! De ticketprijs van ¤ 11.00 voor 4 kaarten is exclusief handelings- en administratiekosten voor de verwerking van uw bestelling.
Op alle bestellingen zijn de algemene voorwaarden van de admirals van toepassing.
Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere interceptie hoor, spannend slot nu!
Nee helaas, wel mooi dat dat schot er niet in gaat met nog maar een paar seconden op de klok.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die interceptie gezien en die run van 92? Erg lekker
De NFL Europe heeft aparte regels. Ik haat dergelijke concepten. Nu maar hopen dat het goed uitpakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |