Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IKquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Gevonden:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/3958/img38392dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh dan kan ik je volgende keer wel herkennenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
Uhm dat was ik niet hoor op die foto, dat is rblommers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:25 schreef Almighty het volgende:
we zijn altijd met z'n 3-en. De twee plaatsten naast ons waren deze laatste wedstrijd leeg, die gasten juichten ook nooit bij scores voor de Admirals. Ik denk dat het stiekem duitsers waren
En ik herken jou nu zeker
Ik heb er ook heel veel zin in, ga zaterdag alvast een oefentripje maken naar Dusseldorf (en ook om Fire te bedanken voor bewezen diensten (winst tegen Hamburg in week 6 en winst in Keulen in week 9)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:46 schreef Almighty het volgende:
Ik heb echt super veel zin in de World Bowl. Elke dag ff langs het admirals forum scouten of er nog neiwtjes zijn. Je zou bijna vergeten dat er zaterdag nog een wedstrijd is.
Admirals hebben alleen endzone kaarten, dus kan nooit in vak 30 -33 zijn, dat zijn sideline en hoek vakken. Waarschijnlijk zit je dan in vak 37 of 38. Weet zelf ook pas nadat ik mijn kaart binnen heb waar mijn stoeltje is (al zal ik weinig zitten).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Almighty het volgende:
Ik sta ergens in vak 30 - 35, weet het pas als ik de kaarten binnen heb. Besteld via Admirals. Dacht dat dat in de endzone is.
How the hell..... Maar goed dat ben ik dus inderdaad. En zoals altijd sta ik er weer fotogeniek opquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Gevonden:
[[url=http://img17.echo.cx/img17/3958/img38392dr.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik kom daar ook niet, ga via Venlo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:11 schreef Superkouw het volgende:
Dat is wel leuk, denk alleen niet dat de bussen daar ook komen, zal wel heel mooi zijn. Ik ben benieuwd in welke vakken sportfanatics de kaarten heeft greregeld.
Zondag was het grootste aantal toeschouwers van dit seizoen. Zelfde trend was vorig jaar ook te zien, dat het drukker werd later in het seizoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
Is het nou ook zo dat er opeens veel meer mensen naar de wedstrijden gingen en dat de belangstelling weer een beetje is toegenomen? Of ligt dat aan mij?
Er waren zondag ook nog nooit zoveel supporters geweest zondag toch?
Ik ben er ook voor het eerst geweest dit seizoen maar zat er al aan te denken om ook naar de World Bowl te gaan, wat helaas niet door kan gaan.
En hoe ver woon je bij Dusseldorf vandaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat Amsterdam voor mij bepaald niet om de hoek is, anders zou ik wel eens komen kijken.
Dat komt wel goed, vandaag al het vijfde vak Admirals fans gevuld.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:21 schreef Luuksor het volgende:
Amsterdam is voor mij ook ruim anderhalf uur met de auto.. Ben zondag vanuit Eindhoven die kant op gegaan (normaal Deventer of Leeuwarden, allebei ook niet echt dichtbij).. Als het beetje leuk is moet het kunnen toch
Het is inderdaad lekker druk, en nu maar hopen dat het ook bij de worldbowl zo ongelofelijk druk gaat worden..
We gaan echt die Thunder supporters overklassen, las op de Thunder site dat er vorig jaar in de arena auf Schalke 1.500 Berliners waren, dus dat zullen er dit jaar niet veel meer zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef Luuksor het volgende:
Stoer man! 5 vakken al... 2300 hoorde ik van de jongen bij wie ik bestelde bij de Hotline.. Krijg mijn kaarten zsm binnen, geld vandaag overgemaakt..
Het merendeel van de aanwezige (niet nederlandse) fans zullen wel voor de Admirals zijn, maar die hebben we niet nodig, de aanwezige Nederlandse fans zijn al loud genoegquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:44 schreef Almighty het volgende:
Vergeet de support van de Fire fans niet, die schijnen ook met ons mee te doen...
volgende week zaterdag, 11 juni....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Wanneer is de World Bowl eigenlijk?
Inmiddels al het zevende vak met Admiralsfans voor de 11equote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef Luuksor het volgende:
Wij moeten eerst naar Utrecht rijden, vanuit Deventer, maar okee.. Moet maar! Kan nu al niet meer wachten..
dus jij zat achter mequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef Almighty het volgende:
[..]
Als je die voet naast het meisje volgt, dan zie je daar een stukje arm boven... dat ben IK
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wohoo!2de plek in de race voor de reis naar Hawaii!
![]()
Wish me luck!
Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:08 schreef Guard het volgende:
Laatste week wat gezakt, zonde voor je.
Maar goed komend NFL seizoen weer kans op eeuwige roem in de FOK! NFL league
Ik had een van mijn beste Fantasy weken, bespaard op de TE positie (1 milj, evenals nationalpositie) en QB positie (Ragone voor het eerste dit seizoen buiten mijn ploeg, Eakin genomen) waardoor ik en Smith en Martin in mijn selectie had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ja helaas, twas ook echt moeilijk deze week je weet echt niet wie wel en wie niet gaan spelen uberhaupt. En ik moest ook een beetje naar de teams om me heen (zeker die boven mij) kijken dat ik niet alleen maar hetzelfde had. Joe Smith kon een record maken dus dat leek me een goede bet. Ragone had ook een artikel over milestones maar die heeft nauwelijks gespeeld helaas dat was mijn misser van de week en defense Hamburg speelde thuis en is altijd goed in sacks en ints. Alleen die WRs was een beetje gokken, had eerst nog wel Ruvell maar koos toen toch voor Joe Smith die duurder is en daarom geen Ruvell meer kon nemen. Dan maar 2 zekerheidjes Collins en Boone die dus juis deze week niet preseteerden. Zat nog wel aan Hosack te denken die een goede week had maarja... als als...
Helaas maar misschien krijg ik nog een goodie bag ofzo voor de beste van de admirals league
Next week trouwens vak 43 helemaal tegen de dure echte sideline vakken aan dus volgens mij wel zwaar ok.
Sportfantics heeft voor +/- 500 man boekingen binnen gekregen, totaal aantal fans uit Nederland gaat zo rond de 4500 / 5000 lopen, totaal aantal Admirals fans is minimaal de helft van de LTU arena, aangezien Rhein, Cologne en het meerendeel van Galaxy fans de Admirals zal steunen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef ki_ki het volgende:
Jeeeeeeeeee ik ga ook naar de WORLD BOWL... Heb er echt zin in, ga met sportfanatics en hoorde dat ze al bijna 400 kaarten hebben verkocht.
Men heeft de laatste jaren wel genoeg gekregen van Berlin met de world bowl (drie van de laatste vier edities gewonnen). Het wordt hoog tijd dat Amsterdam eens wint, zo vindt men, ook met het oog op de toekomst van de league. De duitse fans winnen niet dat de Amsterdam ook vervangen wordt voor nog een Duits team.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef ki_ki het volgende:
Okee mijn info was een beetje oud... Maarre, waarom zijn al die andere teams voor ons?
<-- ben niet ki_ki, maar het zusje van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |