You've got mailquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef DaMayan het volgende:
Hey heeft iemand hier met een seizoenspas zin om mij te helpen aan sideline tickets?? Er is een aanbieding for goedkope kaartjes op de admirals site, maar dat zijn endzone tickets enne daar mag je vaak geen toeters gebruiken door een of andere kut regel! Maargoed met een seizoenspas nr. van iemand kan je dus sideline tickets ipv endzone krijgen voor dezelfde prijs...
Dussuh mail me: damayan@hotmail.com als je me wilt helpen,
Thnx
Bedankt voor het aanbod, ik zie nog wel of ik er gebruik van maak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:26 schreef Luuksor het volgende:
Ik ben altijd bij het stadion zo gauw de boel open gaat, we hebben met 4 vrienden een hele dans show weggegeven in vak 119 vorige wedstrijd. Echt prachtig! Maar het is altijd wel de moeite waard!
Qua merchandise hebben ze shirts, petten, vlaggen, fluitjes, toeters etc. Die toeters kopen mn broertje en ik er elke wedstrijd 1 van, we hebben al dik een meter lang! Geweldig lawaai! Ik hoop dat ik er kan zijn, je kan me dan wel ff laten weten dat je komt, dan loop ik ff met je mee!
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef Luuksor het volgende:
Je kan anders mijn pas ook wel gebruikenEn voor Hansnr8, bereid je voor
VZC'erquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?
Stadion is om 19.00 uur open...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
hoelang van te voren moet je ong. aanwezig zijn?
Ook 4 voor 11? Volgens mij moet je die wel bij het stadion ophalen ja. Er stond dacht ik namelijk iets over dat het verwerken van je bestelling vaak te lang duurde om het op te laten sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef Hansnr8 het volgende:
ok.. thnx... En wij hebben idd ook die kaartjes besteld via internet.. moet je ze dan daar ophalen?
Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Hansnr8 het volgende:
ja ook die actie ja... ben tenslotte wel nederlander he![]()
en neem dat mailtje dan idd wel mee, ff afwachten of er wat van mijn rekening wordt geschreven..
Kut man, bij mij is het nog niet afgeschrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ga het nu ff checken, denk dat het er wel af is. En dan neem ik het mailtje wel mee en dan moet het natuurlijk altijd wel lukken.
Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...quote:Beste Hansnr8,
Alle viah et internet bestelde kaarten zijn tot gisteren verstuurd. Naar
grote waarschijnlijkheid zul je de kaarten vandaag of morgen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Michelle Amesz
Sales & Ticketing Coordinator
Amsterdam Admirals bv
Arena Boulevard 73/75
1101 DL AMSTERDAM
en waar mag je plaatsnemen maandaag a.s.?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Vanochtend gestuurd, maar heb kaartjes net binnen gekregen...
als je t maar laatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kreeg niet zo'n mooi mailtje Hans, maar ik ga mijn best om op je hoofd te tuffen. Ik zit ook in vak 116, rij 28, stoel 187 tot 190.
Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.quote:
als jij dat lekker vind... en ik speel nooit tegen de amer...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Anders rochel je mij in het zwembad bij jullie een keer onder.
Als je die grote boze bolle neger van je avatar maar niet bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |