Als ze de YAC's eens wat kunnen indammen is de rundefense niet eens zo slechtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef kavorka het volgende:
Als de admirals hun run-defense op orde krijgen geef ik ze een goede kans voor de worldbowl. Met een beetje geluk ga ik 11 juni ook naar de world bowl! (vorig jaar ook geweest in gelsenkirchen en dat was fantastisch!)
De eerste twee wedstrijden zater er net iets meer dan 10.000 man op de tribunequote:Op donderdag 21 april 2005 03:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zaten er tijdens de eerste thuiswedstrijd?
Diego die misschien ook nog gaat kijken
Op Tv kun je inderdaad weinig zien van AF, dan heb je een schotel nodig (als je hele wedstrijden wilt zien).quote:Op donderdag 21 april 2005 04:37 schreef Mauveen het volgende:
Hoe volgen jullie dit allemaal eigenlijk want ik heb er nog nooit iets van gezien op tv. Via internet kun je natuurlijk wel de uitslagen bijhouden, maar ik neem aan dat je ook wel eens wat actie wilt zien en om nou naar elke game ta gaan dat lijkt me ook een beetje lastig/duur.
Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QBquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Guard het volgende:
Het was vanavond super, ben naar Keulen geweest voor de wedstrijd, heerlijke pot, veel Admirals fans op de tribune en verdiend gewonnen, wat wil je nog meer?
ja ok en de blessure van TD zat ik ook niet op te wachten.....quote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Erikbobo het volgende:
[..]
Een startende quarterback die niet z'n sleutelbeen gebroken gebroken had in de afgelopen wedstrijd en nu dus naar huis kan omdat z'n seizoen voorbij is... Kurt Kittner is dus de rest van het jaar startende QB
quote:Rhein Fire 24 Hamburg Sea Dev. 19
Zondag:
A'DAM ADMIRALS 48 Frankfurt Galaxy 10
Col.Centurions 23 Berlin Thunder 17
De stand:
1. AMSTERDAM ADMIRALS 6- 8 (170-125)
2. Berlin Thunder 6- 8 (146-118)
3. Cologne Centurions 6- 8 (123-124)
4. Hamburg Sea Devils 6- 6 (139-103)
5. Frankfurt Galaxy 6- 4 ( 87-165)
6. Rhein Fire 6- 2 (120-150)
| Forum Opties | |