quote:Beste Mede fokkers,
Na overleg hebben wij, jullie oh zo gewaardeerde mods , besloten dat het
misschien tijd is om een nieuw centraal topic in het leven te roepen. Als
test welteverstaan.
Verleden jaar hebben we een reeks gehad over het (nog) niet hebben van
relaties. Er werd met veel animo in gepost, maar helaas verzandde deze reeks
in een eindeloze slowchat. Dat was niet de bedoeling en hoewel velen dit jammer
vinden hebben we daarom uiteindelijk de stekker uit die reeks getrokken.
Nu duikt er weer zo'n 'reeks' op: Single en selectief en ook hier blijkt weer dat
mensen behoefte hebben om hierover te praten. Deel drie is een feit en het
ziet er naar uit dat mensen er nog genoeg over kunnen zeggen. Om alles
overzichtelijk te houden hebben we besloten om zo'n nieuwe reeks een kans te geven:
(Nog steeds) Single.. Dit omdat we zien dat er daadwerkelijk mensen
zijn die echt hun ei hierover kwijt willen zonder al te veel op de loop te
gaan met het hele topic.
Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.
Inderdaad Frenkie. Dat kreeg ik ook al ergens in de onderbouw bij geschiedenis. Maar goed, Plato1980 stelt z'n doelen waarschijnlijk niet zo hoog.quote:Gefeliciteerd, 3 mavo/havo leren ze dat volgens mij al.
En ik vind mezelf zijn eigenlijk wel prima.quote:Het lijkt me echt heel freaky, jou zijn. Nooit een moment rust.
Leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
I.R.: hij zei dat hij het "chill" vond dat we koffie gingen drinken en nam afscheid met een vrolijk "Cheers !".
Dat jij dat soort malloten kan tolereren!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
I.R.: hij zei dat hij het "chill" vond dat we koffie gingen drinken en nam afscheid met een vrolijk "Cheers !".
Nou ja, ik vind mezelf zijn wel weer prima, terwijl ik me in kan denken dat hele volksstammen totaal geschift zouden worden van het mij zijn, dus dat heeft de natuur dan maar weer mooi voor elkaar gekregen. *dooddoener alert*quote:AU3 zei daarnet dit:
[..]
En ik vind mezelf zijn eigenlijk wel prima.
Misschien belt ie nog vanavond en gaan we vanavond wat drinken en anders wordt het koffie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
LeukLaat je het weten hoe het afgelopen is?
niet zo zeiken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Beach het volgende:
Maar wat moet je doen als je te verlegen en te lelijk bent om iemand mee uit te vragen?
Dude, dat heeft geen hol met single zijn te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: mannen vinden grote borsten (cup grote C of D en hoger) mooi
Zegt niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Metro2005 het volgende:
Manmanman, ik mag wel heel snel kleinkinderen krijgen want ik heb zo veel anekdotes te vertellen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Thisbe het volgende:
Mooi verhaal voor je kleinkinderen trouwens IR
"opa heeft oma leren kennen in de kroeg; zij had een peer en opa had een kokosnoot"![]()
Dan moet je doen zoals ik: je haar laten groeien, wat minder negatief proberen te doen, lurken in singles-topics en grappig proberen te zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Beach het volgende:
Maar wat moet je doen als je te verlegen en te lelijk bent om iemand mee uit te vragen?
BB?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan moet je doen zoals ik: je haar laten groeien, wat minder negatief proberen te doen, lurken in singles-topics en grappig proberen te zijn.
Ik trek ze aan. Al vond ik Treinjongen belachelijker met zijn "noen". En Debatjongen maakte me aan het lachen, dus dat was een pluspunt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat jij dat soort malloten kan tolereren!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dude, dat heeft geen hol met single zijn te maken.
ik heb "Bad" van 'm hier nog op single liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik heb laatst 2 singles van Michael Jackon terug gevonden. "Beat it" en "Leave me alone", beide op 7" uiteraard.
De ultieme romantiekquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze moet trouwens ook nog een bepaalde zin antwoorden als ik mijn kokosnoot aanbied (iets met wodkajus, weet het niet precies), want anders kan ik zomaar het verkeerde meisje-met-peer aan hebben gesproken.
Kán. Maar het kan ook heel goed dat dat niet zo is. Valt niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Metro2005 het volgende:
Nee, maar ik voel mezelf wel een stuk gelukkiger. En dat vind ik eigenlijk nog veel belangrijker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef Beach het volgende:
En heeft het succes Croupouque?
Ik bied 2 euro's en 50 centen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb "Bad" van 'm hier nog op single liggen.
Inderdaad. En het mooie is dat, mocht het zwaar kut zijn, ik me afloop toch nog uitstekend ga vermaken met de foutste band sinds de Village People uit elkaar zijn (zie www.gaylord.nl). Dus het wordt sowieso een toffe avond.quote:
Als er iets is dat ik haat is het schoenen kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Stelling: Single zijn is hip, je kunt zoveel schoenen kopen als je wilt, zonder dat iemand anders tegen je zeurt dat je er teveel hebt
![]()
Dat doen vrouwen toch wel, of ze nou een relatie hebben of nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Stelling: Single zijn is hip, je kunt zoveel schoenen kopen als je wilt, zonder dat iemand anders tegen je zeurt dat je er teveel hebt
![]()
Zo ik ben ook weer in het land. Wat een gezeik in het andere topic. Heb het dus niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Beach het volgende:
Stelling:
Single mannen vinden moeilijker een relatie dan single vrouwen.
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Dan ben jij geen hippe singlequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik haat is het schoenen kopen..
Ja vul er in wat je wilt. Ik kocht altijd "stiekem" schoenen toen ik een vriendje had!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.
heej, ook liefhebber van drs P?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.
Pff. Ik heb alle LP's, een stuk of 15 boeken (waaronder een gesigneerde!) en heel veel mp3tjes.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
heej, ook liefhebber van drs P?
ik dacht dat ik uniek was
Ik draai de laatste tijd ook erg veel boudewijn de groot, zag in een ander topic dat jij dat ook leuk vond?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Ik heb alle LP's, een stuk of 15 boeken (waaronder een gesigneerde!) en heel veel mp3tjes.
En die ene jongen met die hele moeilijke achterstevorennaam heeft/had ook een drs p sig. En audrey heb ik jaren geleden ten huwelijk gevraagd nadat ze een drsptopic had geopend. En thaleia houdt ook van drs p.
Hmm, ik bedenk me nu dat Drs P wel de ultieme singlesartiest moet zijn.
Alleen wil dat nog niet zeggen dat iedereen weet waar het citaat vandaan komt. Zie Beach met zijn opmerking over een tekenflim.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad Frenkie. Dat kreeg ik ook al ergens in de onderbouw bij geschiedenis. Maar goed,
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Beach het volgende:
Woehoehoe!
Ik ben aan het msnennen met een meisje.
Zal ik haar mee uit vragen?![]()
ja doen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Beach het volgende:
Woehoehoe!
Ik ben aan het msnennen met een meisje.
Zal ik haar mee uit vragen?![]()
Hmmm.. ik zal maar niet zeggen dat ik ook CD's van Boudewijn de Groot heb.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Croupouque het volgende:
Nu je het zegt, IR...ik heb alle liedjes van Drs.P verzameld in boekvorm, met een cd erbij.
Ik begin een verband te zien.
Nou ja, mijn exvriendin vond het ook leuk, dus ik weet niet in hoeverre dat klopt. Maar ze had dan wel weer een tyfushekel aan Drs. P.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik draai de laatste tijd ook erg veel boudewijn de groot, zag in een ander topic dat jij dat ook leuk vond?vind ik echt ultieme singles-zijn-muziek weet niet waarom
zondequote:
Je weet maar nooit he.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:46 schreef Beach het volgende:
Ach ja, meer een gewone vriendin dan echt relatievoer.
Het Land van Maas en Waal!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik loop gearmd met een kater voorop, daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop.....![]()
en dan de grote snoeshaan, die legt een glazen ei. Wanneer je het schudt dan sneeuwt het op de Egmondse abdijquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik loop gearmd met een kater voorop, daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop.....![]()
Minder toepasselijk, wel minstens zo mooi.quote:Ballade van de vriendinnen voor een nacht
Lennaert Nijgh / Boudewijn de Groot
Ballade van de vriendinnen van een nacht.
Wel ben ik liever thuis dan in een kroeg
maar daar sluipt 's nachts de stilte om me heen.
En denken over jou deed ik genoeg,
dus blijf ik dan maar liever op de been
want slapen gaat allang niet meer alleen.
Alleen is maar alleen, ik ken de stad,
wanneer ik eenmaal lastig ben en zat
is ieder lichaam even warm en zacht
en helpt vergeten wat ik eenmaal had.
Zo ken ik mijn vriendinnen van een nacht.
Wanneer de dag komt, zie ik pas mijn prooi,
daar naast me slaapt een onbekend gezicht.
En blijkt ze 's morgens vroeg niet meer zo mooi
als gisteravond met dat roze licht,
dan doe ik maar weer gauw mijn ogen dicht.
Het was misschien wel fijn voor deze keer,
ik ga en kom na deze nacht nooit meer.
En als ze mij ontmoet en vragend lacht,
dan denk ik: wie ben jij nu ook al weer?
Soms droom ik half dat ik weer iets herken,
een geur van haar, een lach waarvan ik houd.
Maar al te goed weet ik dan waar ik ben,
hier lig ik met een vreemde blote vrouw
en niemand op de wereld lijkt op jou.
Maar blijf ik 's avonds thuis, dan wordt het stil,
die kamers vol van toen, ze zijn zo kil.
Ik vlucht de stad in en ga weer op jacht
en breng mezelf opnieuw waar ik niet wil.
Prinsesjes lief, als iemand jullie kwetst
of sletten noemt of over zeden zwetst,
laat hem een ziekte krijgen vol venijn.
We sliepen met elkaar en dat was fijn.
En daarom heb ik niemand ooit veracht,
maar ik zal jullie altijd dankbaar zijn.
Zo ben ik, mijn vriendinnen van een nacht.
OKee, een stelling dan:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
Dit wordt erg off topic zo...
Ik wel in elk gevalquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
O jee, ik heb wel wat losgemaakt geloof ik
Snel ontopic voordat CC boos wordt!
stelling: [i]singles houden van Boudewijn de Groot[/sub]![]()
Daar ga ik mee akkoord. Vorig jaar naar een concert geweest (al was ik toen geen single, maar goed) en dit jaar ga ik twee keer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
O jee, ik heb wel wat losgemaakt geloof ik
Snel ontopic voordat CC boos wordt!
stelling: [i]singles houden van Boudewijn de Groot[/sub]![]()
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OKee, een stelling dan:
De singles die hier posten zijn wat minder modegevoelig als gemiddeld (qua muzieksmaak, kleding en opvattingen)
Wat is modegevoelig? Ik ben in ieder geval niet het prototype nerd, ondanks dat dit al snekl gedacht wordt van een langdurig vrijgezel zijnde jongen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OKee, een stelling dan:
De singles die hier posten zijn wat minder modegevoelig als gemiddeld (qua muzieksmaak, kleding en opvattingen)
met muzieksmaak bedoelde ik dus: vind je alleen de top40 muziek leuk of ook (voornamelijk) oudere muziekquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik heb muzieksmaak, kleding heb ik kijk op en ben niet überconservatief met mn opvattingen.
Mja, ik denk dat hoog opgeleiden dat sowieso al minder zijn. En verder... ik ben ook groot spinvisfan, en dat is wel weer heel hip. Dus ik weet niet of je dat zo duidelijk kan zeggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OKee, een stelling dan:
Hip is heel erg fout om te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat hoog opgeleiden dat sowieso al minder zijn. En verder... ik ben ook groot spinvisfan, en dat is wel weer heel hip. Dus ik weet niet of je dat zo duidelijk kan zeggen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Hip is heel erg fout om te gebruiken.
Voor het een wat meer dan het ander. Ik merk dat ik vaak andere dingen leuk vind dan het 'grote publie'k' of wat in de mode zou moeten zijn. Heb ook vaak een eigen mening over dingen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OKee, een stelling dan:
das toch de laatste mode onder architecten... toch?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
Zolang we maar niet zo rondlopen![]()
[afbeelding]
Revenge of the nerdsquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:48 schreef vollie het volgende:
[..]
das toch de laatste mode onder architecten... toch?![]()
Met een bepaald iemand die destijds ook geen single was maar nu wel weer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar ga ik mee akkoord. Vorig jaar naar een concert geweest
Wat nou FOK!Dating, er is nu het singles topic.quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef nozem het volgende:
Deze reeks is in ieder geval een stuk kansrijker dan die oude maagdenreeks. Het is alleen een beetje sneu dat niet-maagden er gebruik van maken om andere niet-maagden aan de haak te slaan. Lijkt me bijzonder vervelend voor de personen die het hardste een beurt nodig hebben.
Ach ja, wat is hard nodig he ?quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef nozem het volgende:
Deze reeks is in ieder geval een stuk kansrijker dan die oude maagdenreeks. Het is alleen een beetje sneu dat niet-maagden er gebruik van maken om andere niet-maagden aan de haak te slaan. Lijkt me bijzonder vervelend voor de personen die het hardste een beurt nodig hebben.
Precies, en daar plukken bepaalde ongure types (ik noem geen namen) de vruchten van.quote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat nou FOK!Dating, er is nu het singles topic..
Dat was helemaal niks. Nadat we een half uur zwijgend tegenover elkaar hadden gezeten heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde en ben ik hem genokt.quote:Op zondag 17 april 2005 01:34 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach ja, wat is hard nodig he ?![]()
Zijn er nog details vrijgegeven over je laatste date ?
Misschien moet ik mijn fotoboek ook maar eens gaan gebruiken danquote:Op zondag 17 april 2005 01:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies, en daar plukken bepaalde ongure types (ik noem geen namen) de vruchten van.
Belachelijk, en niemand doet er wat aan.![]()
Waarom ben ik nou niet onguur?quote:Op zondag 17 april 2005 01:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies, en daar plukken bepaalde ongure types (ik noem geen namen) de vruchten van.
Je hebt een te vriendelijke uitstraling. Het broer-zijn straalt er aan alle kanten vanaf. Helaas valt daar weinig tegen te beginnen..quote:
Das minder, dus geen 2e date ?quote:Op zondag 17 april 2005 01:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat was helemaal niks. Nadat we een half uur zwijgend tegenover elkaar hadden gezeten heb ik gezegd dat ik me niet lekker voelde en ben ik hem genokt.![]()
Ik ben gedoemd om eeuwig vrijgezel te blijven.quote:Op zondag 17 april 2005 01:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt een te vriendelijke uitstraling. Het broer-zijn straalt er aan alle kanten vanaf. Helaas valt daar weinig tegen te beginnen..
Jawel, binnenkort gaat ze voor me koken.quote:
Vandeweek was je iig een dag ongeschorenquote:
Vandaar dat ik geen vrouwen aantrok.quote:Op zondag 17 april 2005 01:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vandeweek was je iig een dag ongeschoren
Het heeft wel z'n voordelen...quote:Op zondag 17 april 2005 01:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil helemaal niet de rest van mijn leven alleen doorbrengen..
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebrilquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 17 april 2005 01:51 schreef QyRoZ het volgende:
Maar 500x zoveel nadelen.
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotorquote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebril
Dat werkt ook niet bij iedereen...quote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef MissMSX het volgende:
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebril
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van.quote:
Deze week maar eens een SpartaMet halen dusquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Mad-Eleine het volgende:
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotor
cita ook goed?quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotor
de Brad Pitt onder de rijwielen!!!quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Deze week maar eens een SpartaMet halen dus
Jij kunt in ieder geval nog zo'n beetje doen en laten wat je wiltquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef QyRoZ het volgende:
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van..
Alleen! Alleen! Kun je gaan zitten waar je wilquote:
Ik lever graag een stuk(je) vrijheid in voor het opheffen van dat vreselijke gevoel van eenzaamheid.quote:Op zondag 17 april 2005 01:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jij kunt in ieder geval nog zo'n beetje doen en laten wat je wilt
(als je m'n ex zou kennen, ben je ineens heel erg blij met je vrijheid)
je hebt ook geen vrienden ofzowquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van..
Het went niet.quote:Op zondag 17 april 2005 01:58 schreef cerror het volgende:
Alleen zijn....... tja als je er gewend aan bent.
Oh, zeker, ik heb de hele dag tussen vrienden gezeten. En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje.quote:
En zo is het maar netquote:
Een deel van je vrijheid is inderdaad geen probleem (dit was meer dan 'een deel').quote:Op zondag 17 april 2005 01:57 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lever graag een stuk(je) vrijheid in voor het opheffen van dat vreselijke gevoel van eenzaamheid.
Helemaal mee eens.quote:
ach, er is altijd nog die warme rechterhandquote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh, zeker, ik heb de hele dag tussen vrienden gezeten. En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
Heb jij ooit wel eens een relatie gehad?quote:
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.quote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
echt niet? had ik ondertussen toch eigenlijk mijn hoop op gevestigtquote:
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...quote:
Lekker overdwarsquote:Op zondag 17 april 2005 02:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.
Je hebt iig je afkomst meequote:Op zondag 17 april 2005 02:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...
Gelukkig heb ik centrale verwarmingquote:
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft. men are bastardsquote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik vind het heerlijk aan een relatie, dat je zo'n intense verbondenheid met iemand anders kan hebben... dat mis ik dan wel als ik geen relatie heb, maar om mezelf dan echt eenzaam te noemen is ook weer te sterk... ik heb jarenlang met een jongen samengewoond, en had toen echt vaak mijn 'stiltemomenten' nodig, soms wilde ik zelfs een hele week alleen zijn. dat heb ik nodig, ook vanwege mijn studie... helaas maakte die jongen toen misbruik van die vrijheid...
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Daar wordt m'n bed niet warm vanquote:
ja, dat viel inderdaad nogal rauw op mijn dak...quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft.
dat vind ik eigenlijk een leukere stelling.quote:men are bastards
Jouw bed misschien niet....quote:
Precies hetzelfde als ik heb men!quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
Ik heb nergens last van. Ik ben single en voel me daar prima bij op sommige dingen na, maar omgekeerd zou ik als ik een relatie zou hebben ook daar negatieve kanten aan kunnen noemen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal wordenquote:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebrilquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen zeg dat je geen moeite hebt met incest
* Ik woon in de verkeerde plaats kwestie van verhuizen
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg proberen niet te veel los te laten. mocht je het prettig vinden, dan moet je het zo ver laten komen dat ze het uit je moeten slaan
idd, ik ben heel aardigquote:@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
*zingt*quote:
Ik wil 't idd niet wetenquote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal worden![]()
@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.quote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef MissMSX het volgende:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebril
nee, dank je...laat maar...quote:Op zondag 17 april 2005 02:10 schreef MissMSX het volgende:
*zingt*
Ik wil met jou wel zeven weken onder een elektrieke deken
Met de schakelaar op vier, wat hebben wij dan veel plezier
Kennen ze daar zonnebrillen en Vespa's?quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.
Vaardig genoeg om vreemden aan te durven spreken, ook van de andere sexe?quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
welles. tenminste deze dan: ik heb liever een volwassen man waar ik het jongetje dat hij is geweest doorheen zie schemeren, dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En mannen zijn OF bastards OF lieverds (en daar vallen vrouwen nou eenmaal niet op)
Yup, that's me. Sorryquote:Op zondag 17 april 2005 02:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
...dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?quote:
Het hoeft idd niet zo'n oversized sportschooltype te zijn, maar het moet wel een beetje een vent zijn iig.quote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
ja, zo luidt de volkswijsheid inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
dat lijkt me nou idd weer wel geloofwaardig. Komt touwens ook dichter in de buurt van wat ik tot dusverre heb vernomen in van die gesprekken die je heel interresant zijn maar alweer duidelijk maken dat je hun hele goed vriend bent (doei evt. kans op relatie)quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Misschien kan BHFH je nog wat tips gevenquote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
Ach, moet je voorstellen dat zelfs ik nog een greintje zelfvertrouwen heb....quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
ik vind mannen, die nog affiniteit hebben met hoe ze als kind zijn geweest, een veel uitgebalanceerder karakter hebben, dan die dat proberen te overschreeuwen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ja tuurlijk, dat kan ook. Het is een wisselwerking.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Wat dacht je van het omgekeerde: 'foute' mannen hebben vaak veel zelfvertrouwen en dus veel aandacht van vrouwen, en dat maakt ze fout, omdat ze veel aanbiedingen hebben, en niet snel bij 1 vrouw zullen blijven plakken.
"A man is as faithful as his options", aldus Chris Rock.
Ik ben pitten
Mwah, als ze je echt niet willen, blijven ze ook wel uit de buurt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!
moeilijk of niet, zou ik ermee stoppen dan blijf ik hangen waar ik nu zit.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Voor sommigen is zelfreflectie 'een onderdeel van het leven' geworden. Een aantal weten dat te doorbreken, de rest blijft tot in lengte van dagen in dat patroon hangen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Wat moeten we dan doen vind jij? Als jij het beter weet hoor ik het graag.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Dat doen ze dus ookquote:Op zondag 17 april 2005 02:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mwah, als ze je echt niet willen, blijven ze ook wel uit de buurt.
De theorie is dat je er niet over nadenkt...quote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen vind jij? Als jij het beter weet hoor ik het graag.
dat wil ik zo wel geloven idd. Maar dat is natuurlijk niet persé negatief, mits natuurlijk je in je zelfreflectie ook dat ziet aan jezelf dat positief(ver) is en je je daarmee gemeend kunt complimenteren ('k ken idd wat Sociaal pedagogisch hulpverleensters). Moet je dat natuurlijk ook wel kunnenquote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor sommigen is zelfreflectie 'een onderdeel van het leven' geworden. Een aantal weten dat te doorbreken, de rest blijft tot in lengte van dagen in dat patroon hangen.
Doe maar niet neequote:
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet opquote:Op zondag 17 april 2005 02:43 schreef vollie het volgende:
dat wil ik zo wel geloven idd. Maar dat is natuurlijk niet persé negatief, mits natuurlijk je in je zelfreflectie ook dat ziet aan jezelf dat positief(ver) is en je je daarmee gemeend kunt complimenteren ('k ken idd wat Sociaal pedagogisch hulpverleensters). Moet je dat natuurlijk ook wel kunnen![]()
Het is in principe niet slecht. Wanneer het je helpt om verder te komen is het juist goed, maar wanneer je continue blijft reflecteren zonder verder te komen dan wordt 't gevaarlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet op
mjah, maar daar valt dus een mouw aan aan te passen. Was ergens nog een een behoorlijk ok draadje over in R&P, over hoe je het kon gebruiken zeg maar om je eigenbeeld te verbeteren, alleen die zoekbak doet het nog niet.quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet op
Tevreden zijn met wat je hebt is ook een optie. Goed, het is 'stilstand', maar wel veilig.quote:Op zondag 17 april 2005 02:53 schreef MissMSX het volgende:
Het is in principe niet slecht. Wanneer het je helpt om verder te komen is het juist goed, maar wanneer je continue blijft reflecteren zonder verder te komen dan wordt 't gevaarlijk.
Tevreden zijn met wat je hebt is sowieso de enige juiste optie. Geniet van de dingen die je hebt zolang je ze nog hebt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tevreden zijn met wat je hebt is ook een optie. Goed, het is 'stilstand', maar wel veilig.
vonden de breezahchickies strand niet zo mooi?quote:
Tien minuten geleden stond ik buiten naar de sterren te kijken en een beetje na te denken.quote:
Welke breezahchickies?quote:Op zondag 17 april 2005 03:00 schreef vollie het volgende:
[..]
vonden de breezahchickies strand niet zo mooi?![]()
Eeuwig bestaat niet. En waarom zou je je er druk om maken? Kun je er wat aan doen? Doe het dan! En zo niet, accepteer het dan.quote:Op zondag 17 april 2005 03:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Tien minuten geleden stond ik buiten naar de sterren te kijken en een beetje na te denken.
Eeuwig single zijn lijkt me niet leuk.![]()
Dat superdudes is voor de grap dus.quote:Op zondag 17 april 2005 03:04 schreef vollie het volgende:
Nu met superdudes profiel![]()
maar OT ja basically een met MissMSX
maar wel belangrijkquote:Accepteren wie en hoe je bent is niet makkelijk,
dat is ook niet echt de bedoeling, en (enigzins normaal) mens zou altijd zichzelf moeten blijvenquote:en jezelf veranderen ook niet.
Inderdaad. In de loop der jaren heb ik ook wel geleerd om dingen die ik graag zou willen, maar onbereikbaar zijn (op allerlei gebied) om te buigen naar iets wat wel haalbaar blijkt en ook voldoening kan geven. Soms zal ik toch eerst proberen om het onmogelijke mogelijk te maken, maar als de muur te hoog/ondoordringbaar blijkt zoek ik wel iets anders. Niet dat ik geen doorzetter ben, maar sommige zaken zijn zonde van m'n tijd en energie.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef MissMSX het volgende:
Tevreden zijn met wat je hebt is sowieso de enige juiste optie. Geniet van de dingen die je hebt zolang je ze nog hebt.
de opmerking ook, ik kenquote:
Wie zegt er dat het makkelijk zou (moeten) zijn?quote:Op zondag 17 april 2005 03:04 schreef Beach het volgende:
Accepteren wie en hoe je bent is niet makkelijk, en jezelf veranderen ook niet.
Met dat laatste ben ik het niet eens. Wat is er mis met jezelf veranderen als dat je een beter gevoel over jezelf kan geven?quote:Op zondag 17 april 2005 03:06 schreef vollie het volgende:
[..]
maar wel belangrijk
[..]
dat is ook niet echt de bedoeling, en (enigzins normaal) mens zou altijd zichzelf moeten blijven
Ik weet het.quote:Op zondag 17 april 2005 03:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het makkelijk zou (moeten) zijn?
Je hebt een aantal opties:
1. Klagen en verder niets doen (thisn will not get you anywhere);
2. De situatie accepteren, omdat het buiten je macht ligt om wat te doen (wat kun je anders doen, klagen heeft alleen maar de negatieve invloed dat je je kut voelt; daar schiet je geen hol mee op);
3. Handen uit de mouwen en door de zure appel heen bijten als je de mogelijkheid hebt iets aan de situatie te doen.
Vind je dat erg?quote:Op zondag 17 april 2005 03:07 schreef Beach het volgende:
Ik vind mezelf niet 100% normaal dus.
Dan ben je op de goede weg. Geen makkelijke weg, maar wel de goede.quote:Op zondag 17 april 2005 03:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het.
Optie 1 heb ik gehad, ik heb lang genoeg mn kop in het zand gestoken
Optie 2 en optie 3 ben ik mee bezig.
Mjah, zo bedoel ik het ook niet helemaal, sorry voor de onduidelijheid. Ik bedoel dat je jezelf niet moet gaan veranderen om maar beter in de markt te komen liggen / voor anderen. Als je vanuit jezelf vind dat je ergens op moet veranderen omdat jij je daarbij beter voelt dan is daar natuurlijk niets op tegen, het is zelfs aan te moedigen.quote:Op zondag 17 april 2005 03:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens. Wat is er mis met jezelf veranderen als dat je een beter gevoel over jezelf kan geven?
Ah ja precies!quote:Op zondag 17 april 2005 03:15 schreef vollie het volgende:
[..]
Mjah, zo bedoel ik het ook niet helemaal, sorry voor de onduidelijheid. Ik bedoel dat je jezelf niet moet gaan veranderen om maar beter in de markt te komen liggen / voor anderen. Als je vanuit jezelf vind dat je ergens op moet veranderen omdat jij je daarbij beter voelt dan is daar natuurlijk niets op tegen, het is zelfs aan te moedigen.
Dat weet ik allemaal wel, maar om het voor mekaar te krijgen is wat anders.quote:Op zondag 17 april 2005 03:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja precies!
En daar komt dat stuk zelfvertouwen dan weer om de hoek kijken. Als je jezelf kunt accepteren zoals je bent, of als je aan jezelf werkt zal je zelfvetrouwen omhoog gaan en dat straal je ook uit. Kan dus zeker invloed hebben op hoe andere mensen naar je kijken en op je reageren.
Dat doe je ook niet zo 1,2,3.quote:Op zondag 17 april 2005 03:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel, maar om het voor mekaar te krijgen is wat anders.
je bedoelt:quote:Op zondag 17 april 2005 03:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat erg?
If T > kan je er wat aan doen?
If T > doe dat dan.
If F > accepteer dat dan.
1 2 3 4 5 6 7 | if (vind_erg(dat)) { if (kan_wat_aan_doen(dat)) { doewataan(dat); } else { accepteer(dat); } } |
Ik kan er zeker wat aan doen, en daarvoor ga ik naar een psycholoog.quote:Op zondag 17 april 2005 03:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat erg?
If T > kan je er wat aan doen?
If T > doe dat dan.
If F > accepteer dat dan.
quote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef vollie het volgende:
[..]
je bedoelt:
[ code verwijderd ]
?
nerds rock!
Ja precies!quote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef vollie het volgende:
[..]
je bedoelt:
[ code verwijderd ]
?
nerds rock!
Goed bezigquote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan er zeker wat aan doen, en daarvoor ga ik naar een psycholoog.
PSDs zijn érg 1983quote:Op zondag 17 april 2005 03:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja precies!
Dank u, daar had ik even geen zin in om te maken. kan je er ook ff een PSD bij tekenen?
nou... ik ben nog steeds single!!! en nog steeds lam...quote:Op zondag 17 april 2005 04:18 schreef blessed19 het volgende:
hoe was jullie avond?
Kom kom, je bent nog lang niet zo oud als ik. Dan had ik ook al lang van een flat af kunnen duiken, heb ik toch ook nog niet gedaan?quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom dan? Ik barst ook van de zelfreflectie maar ik vind dat juist een hele goede eigenschap. Behalve dan dat ik vaker dingen moet DOEN in plaats van overdenken, bedoel je dat? Wordt hard aan gewerkt....quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ook bij een psycholoog gelopen. Heeft me geen zak geholpen. Dit wat ik nu doe heeft al vele malen meer geholpen.quote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan er zeker wat aan doen, en daarvoor ga ik naar een psycholoog.
En daar sla je denk ik de spijker op de kop.quote:Op zondag 17 april 2005 03:15 schreef vollie het volgende:
[..]
Mjah, zo bedoel ik het ook niet helemaal, sorry voor de onduidelijheid. Ik bedoel dat je jezelf niet moet gaan veranderen om maar beter in de markt te komen liggen / voor anderen. Als je vanuit jezelf vind dat je ergens op moet veranderen omdat jij je daarbij beter voelt dan is daar natuurlijk niets op tegen, het is zelfs aan te moedigen.
* DaMart steekt zijn hand omhoogquote:Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorguh..
Ja, het gaat weer snel.
En wie werd er vanochtend nog meer alléén wakker?
Ik werd vannochtend wakker door een enorme lik. Helaas was het de hond die me heel blij kwam wakkermakenquote:Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorguh..
Ja, het gaat weer snel.
Zoals immer het geval is.quote:Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:
Hey, da's beter dan nietsquote:Op zondag 17 april 2005 10:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik werd vannochtend wakker door een enorme lik. Helaas was het de hond die me heel blij kwam wakkermaken![]()
Ik had een verlovingsfeest van een goede vriend. Gezellig de hele avond tussen allemaal stelletjes gezeten.quote:
Ja, als je je te bewust bent van jezelf, 'vergeet' je om mee te doen, te levenquote:Op zondag 17 april 2005 08:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik barst ook van de zelfreflectie maar ik vind dat juist een hele goede eigenschap. Behalve dan dat ik vaker dingen moet DOEN in plaats van overdenken, bedoel je dat? Wordt hard aan gewerkt....
Inderdaad, zoals altijd. Volgens mij zou ik het maar vreemd vinden om naast iemand wakker te worden.quote:
Gebruiksaanwijzing van man:quote:
Bij mij valt dat wel mee. Ik heb, doordat ik momenteel werkzoekend ben, heel veel tijd (over) om na te denken. Maar daarbuiten ben ik socialer dan ik ooit ben geweest, ik heb mijn vrienden nog nooit zo veel en vaak gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, als je je te bewust bent van jezelf, 'vergeet' je om mee te doen, te leven
Maar ondertussen zit je in de tussentijd wel constant te denken over wat er allemaal kut is in je leven. Dus de tijd dat je niet bij vrienden bent vul je nog steeds met negativiteit.quote:Op zondag 17 april 2005 12:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mij valt dat wel mee. Ik heb, doordat ik momenteel werkzoekend ben, heel veel tijd (over) om na te denken. Maar daarbuiten ben ik socialer dan ik ooit ben geweest, ik heb mijn vrienden nog nooit zo veel en vaak gezien.
HO dat is een beetje kort door de bocht he over de muziek. Ik luister zelden Top40 maar ook minder vaak oude muziek. moderne electro/techno echter kom je niet in de Top40 tegen maar het is wel mijn muziek. Maar het is wel zo dat de mensen die hier posten vaak een profiel hebben waarin top40 niet zo goed past denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
met muzieksmaak bedoelde ik dus: vind je alleen de top40 muziek leuk of ook (voornamelijk) oudere muziek
en met modegevoelig: vervang je direct je hele kledingkast als er een nieuwe mode komt of trek je aan waar je jezelf prettig in voelt
Hey pimp niet zo met je programmeercode, anders ga ik ook meedoenquote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef vollie het volgende:
[..]
je bedoelt:
[ code verwijderd ]
?
nerds rock!
dat wordt serieus wel eens gebruikt ??quote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is dat stukje niet gewoon een kritiek op het algehele loze gekneuter in disco's ? Tenminste dat lees ik er ook wel een beetje in. Dat hele cultuurtje met die stomme versierzinnen.
Oh en als vrouw heb ik inderdaad wel even moeten glimlachen om die opmerking over leren pijpen. Niet dat ik een leren broek heb, maar opmerkingen van dat type zijn echt om van te huilen.
Ik heb hem als 15 jarige puber ooit gebruikt.. Terwijl een vrouw met leren broek langsliep verkondigde ik tegen me vrienden dat ze leren pijpen had.. Niet beseffende dat haar vriend dit ook hoorde (type kaal, breed en gouden ketting).quote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat wordt serieus wel eens gebruikt ??![]()
Oh ja hoor. Vriendin van me heeft een leren broek, en die heeft dat echt wel genoeg gehoord.quote:
die zijn idd wel bekent.quote:Op zondag 17 april 2005 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Vriendin van me heeft een leren broek, en die heeft dat echt wel genoeg gehoord.
Ikzelf word altijd zo zuchterig van die opmerkingen als "Ben je moe ?" of "Wat kijk je boos !" ik even alleen langs de dansvloer sta uit te rusten.
Die vind ik dan ook weer minder erg. Maar kom op, verwacht iemand nou serieus dat ik dolenthousiast ga doen als die persoon zegt "Wat kijk je boos !"quote:Op zondag 17 april 2005 13:27 schreef vollie het volgende:
[..]
die zijn idd wel bekent.
Een die wel goed beviel: "waar sta je aan te denken", volgde een niet onaardig babbeltje op
Hier wil ik nog wel op reageren, de rest is me echt te snel gegaan.quote:Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorguh..
Ja, het gaat weer snel.
diepe shitquote:Op zondag 17 april 2005 13:33 schreef dawg het volgende:
Stelling: Je moet oprecht van jezelf houden alvorens je een gelijkwaardige relatie kan hebben.
Stelling: Zielig doen is niet aantrekkelijk, te graag willen ook niet.
Stelling: Geluk vind je niet in een relatie, geluk vind je in jezelf.
Soort praktijkclubje waarbij we uitgaan en elkaar langs de zijlijn gaan staan aanmoedigen als er potentieel voorbij komt?quote:Op zondag 17 april 2005 13:55 schreef blessed19 het volgende:
of gewoon een avondje uit met z'n allen. misschien kunnen we dan wel wat dingen van elkaar leren
En dan ook nog schreeuwen, he? zoiets als *HUP MISSMSX* *JE KAN HET!!!!*quote:Op zondag 17 april 2005 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soort praktijkclubje waarbij we uitgaan en elkaar langs de zijlijn gaan staan aanmoedigen als er potentieel voorbij komt?
En dan komen we terug en dan mogen we geen van alle meer reageren in dit topicquote:Op zondag 17 april 2005 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En dan ook nog schreeuwen, he? zoiets als *HUP MISSMSX* *JE KAN HET!!!!*
maar zoiets ja.
dat is toch mooi??? kunnen we met z'n allen in het topic ''gelukkige mensen in een relatie'' postenquote:Op zondag 17 april 2005 14:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
En dan komen we terug en dan mogen we geen van alle meer reageren in dit topic
Gewoon een muurtje maken, zodat ze niet meer weg kunnenquote:Op zondag 17 april 2005 14:02 schreef Beach het volgende:
En dan diegene ernaar toe duwen zodat die niet meer terug kan
Ik heb geen aanmoediging nodig. Volgens mij ben ik de enige in dit topic die het prima vindt om single te zijnquote:Op zondag 17 april 2005 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En dan ook nog schreeuwen, he? zoiets als *HUP MISSMSX* *JE KAN HET!!!!*
maar zoiets ja.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gewoon een muurtje maken, zodat ze niet meer weg kunnenen dan ook nog inpraten op de potentiele vriend(in)
Hij is echt een geweldige gozer hoor. We kennen'em verder niet, maar dat boeit nietquote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gewoon een muurtje maken, zodat ze niet meer weg kunnenen dan ook nog inpraten op de potentiele vriend(in)
Neuh, er zijn er meer hoor. Not me trouwens.quote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen aanmoediging nodig. Volgens mij ben ik de enige in dit topic die het prima vindt om single te zijn
*ZOENUH!!! ZOENUH!!!*quote:
Ik zou ook een keer met een select gezelschap gaan stappen, maar op het laatste moment kon ik niet.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef faithlesz het volgende:
Was dit niet al een keer geprobeerd? Een stel kansloze Fok!ers die onder leiding van versierkoning Tranceptor op stap gingen?
Nee, dat gaat werken.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef faithlesz het volgende:
Was dit niet al een keer geprobeerd? Een stel kansloze Fok!ers die onder leiding van versierkoning Tranceptor op stap gingen?
De verhoudingen zullen wel scheef liggen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef Beach het volgende:
Lijkt me erg leuk, met allemaal singles wat doen.
note to self: ik ga alleen mee als er ook vrouwen komen
ho! wij zijn niet kansloos!quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef faithlesz het volgende:
M:v iets van 100:0 ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 14:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
De verhoudingen zullen wel scheef liggen.
Gunstig voor jou dusquote:Op zondag 17 april 2005 14:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
De verhoudingen zullen wel scheef liggen.
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannenquote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar had ik nog niet aan gedacht.
Ja ja...quote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannen
Vanuit mijn advies-positie heb ik natuurlijk de beste kijk op alle mannenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef nozem het volgende:
Gaat het weer op massadaten uitlopen? Wat een ransapen zijn jullie toch..
En ik geef jou dan ook advies.quote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannen
Kijk.... DAT vind ik nou een goede deal! We moeten ons toch beschermen tegen die grote boze mannenwereldquote:
Daarom en bij een eventuele meet zijn wij toch in de minderheid.quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Kijk.... DAT vind ik nou een goede deal! We moeten ons toch beschermen tegen die grote boze mannenwereld
Dat vermoeden heb ik ook....quote:Op zondag 17 april 2005 15:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Daarom en bij een eventuele meet zijn wij toch in de minderheid.
Alleen als je in dit topic past! We willen immers geen verhalen horen over die vervelende vriend(in)!quote:Op zondag 17 april 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ow een R&P meeting? Daar wil ik bij zijn.
Count me in
Ja, ik heb kuddes vrouwen achter me aanlopen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Alleen als je in dit topic past! We willen immers geen verhalen horen over die vervelende vriend(in)!
Mooi, neem ze mee! Dan kan het nog gezellig wordenquote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb kuddes vrouwen achter me aanlopen.
Welk merk touw gebruik je?quote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het huismerk van de Gamma. Schuurt lekker in de nek bij het hangen en ligt goed in de hand bij het knopen.quote:
kinkyquote:Op zondag 17 april 2005 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het huismerk van de Gamma. Schuurt lekker in de nek bij het hangen en ligt goed in de hand bij het knopen.
That's the spirit!quote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuh, er zijn er meer hoor. Not me trouwens.
Maar ik heb besloten niet meer negatief te gaan doen. Daar kom je nergens mee.
Ik wil best meegaan hoorquote:
Nee, maar wel in mijn berenvel. Welke stad gaan we plunderen?quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
kinky
je komt helemaal in het leer gekleed, neem ik aan?
Dorestadquote:Op zondag 17 april 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel in mijn berenvel. Welke stad gaan we plunderen?
Annie, mag ik achter je aanlopen ? Ik heb je al lang niet meer gezien. Tijd voor verandering daarin.quote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |