Ik wil 't idd niet wetenquote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal worden![]()
@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.quote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef MissMSX het volgende:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebril
nee, dank je...laat maar...quote:Op zondag 17 april 2005 02:10 schreef MissMSX het volgende:
*zingt*
Ik wil met jou wel zeven weken onder een elektrieke deken
Met de schakelaar op vier, wat hebben wij dan veel plezier
Kennen ze daar zonnebrillen en Vespa's?quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.
Vaardig genoeg om vreemden aan te durven spreken, ook van de andere sexe?quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
welles. tenminste deze dan: ik heb liever een volwassen man waar ik het jongetje dat hij is geweest doorheen zie schemeren, dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En mannen zijn OF bastards OF lieverds (en daar vallen vrouwen nou eenmaal niet op)
Yup, that's me. Sorryquote:Op zondag 17 april 2005 02:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
...dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?quote:
Het hoeft idd niet zo'n oversized sportschooltype te zijn, maar het moet wel een beetje een vent zijn iig.quote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
ja, zo luidt de volkswijsheid inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
dat lijkt me nou idd weer wel geloofwaardig. Komt touwens ook dichter in de buurt van wat ik tot dusverre heb vernomen in van die gesprekken die je heel interresant zijn maar alweer duidelijk maken dat je hun hele goed vriend bent (doei evt. kans op relatie)quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Misschien kan BHFH je nog wat tips gevenquote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
Ach, moet je voorstellen dat zelfs ik nog een greintje zelfvertrouwen heb....quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
ik vind mannen, die nog affiniteit hebben met hoe ze als kind zijn geweest, een veel uitgebalanceerder karakter hebben, dan die dat proberen te overschreeuwen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ja tuurlijk, dat kan ook. Het is een wisselwerking.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Wat dacht je van het omgekeerde: 'foute' mannen hebben vaak veel zelfvertrouwen en dus veel aandacht van vrouwen, en dat maakt ze fout, omdat ze veel aanbiedingen hebben, en niet snel bij 1 vrouw zullen blijven plakken.
"A man is as faithful as his options", aldus Chris Rock.
Ik ben pitten
Mwah, als ze je echt niet willen, blijven ze ook wel uit de buurt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!
moeilijk of niet, zou ik ermee stoppen dan blijf ik hangen waar ik nu zit.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Voor sommigen is zelfreflectie 'een onderdeel van het leven' geworden. Een aantal weten dat te doorbreken, de rest blijft tot in lengte van dagen in dat patroon hangen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Wat moeten we dan doen vind jij? Als jij het beter weet hoor ik het graag.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |