Ik ben gedoemd om eeuwig vrijgezel te blijven.quote:Op zondag 17 april 2005 01:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt een te vriendelijke uitstraling. Het broer-zijn straalt er aan alle kanten vanaf. Helaas valt daar weinig tegen te beginnen..
Jawel, binnenkort gaat ze voor me koken.quote:
Vandeweek was je iig een dag ongeschorenquote:
Vandaar dat ik geen vrouwen aantrok.quote:Op zondag 17 april 2005 01:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vandeweek was je iig een dag ongeschoren
Het heeft wel z'n voordelen...quote:Op zondag 17 april 2005 01:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil helemaal niet de rest van mijn leven alleen doorbrengen..
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebrilquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 17 april 2005 01:51 schreef QyRoZ het volgende:
Maar 500x zoveel nadelen.
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotorquote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebril
Dat werkt ook niet bij iedereen...quote:Op zondag 17 april 2005 01:52 schreef MissMSX het volgende:
Misschien is 1 dag baardgroei niet genoeg. Of ga voor de Italiaanse look en koop een scooter en flitsende zonnebril
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van.quote:
Deze week maar eens een SpartaMet halen dusquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Mad-Eleine het volgende:
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotor
cita ook goed?quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ja, er is niets zo sexy als een volwassen kerel op een rijwiel-met-hulpmotor
de Brad Pitt onder de rijwielen!!!quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Deze week maar eens een SpartaMet halen dus
Jij kunt in ieder geval nog zo'n beetje doen en laten wat je wiltquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef QyRoZ het volgende:
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van..
Alleen! Alleen! Kun je gaan zitten waar je wilquote:
Ik lever graag een stuk(je) vrijheid in voor het opheffen van dat vreselijke gevoel van eenzaamheid.quote:Op zondag 17 april 2005 01:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jij kunt in ieder geval nog zo'n beetje doen en laten wat je wilt
(als je m'n ex zou kennen, ben je ineens heel erg blij met je vrijheid)
je hebt ook geen vrienden ofzowquote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn iig meer nadelen dan voordelen. Je eenzaam voelen is een flink nadeel. En dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Vanavond heb ik weer de hele avond tussen alleen maar stelletjes gezeten. Daar word ik nog steeds niet vrolijk van..
Het went niet.quote:Op zondag 17 april 2005 01:58 schreef cerror het volgende:
Alleen zijn....... tja als je er gewend aan bent.
Oh, zeker, ik heb de hele dag tussen vrienden gezeten. En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje.quote:
En zo is het maar netquote:
Een deel van je vrijheid is inderdaad geen probleem (dit was meer dan 'een deel').quote:Op zondag 17 april 2005 01:57 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lever graag een stuk(je) vrijheid in voor het opheffen van dat vreselijke gevoel van eenzaamheid.
Helemaal mee eens.quote:
ach, er is altijd nog die warme rechterhandquote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh, zeker, ik heb de hele dag tussen vrienden gezeten. En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
Heb jij ooit wel eens een relatie gehad?quote:
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.quote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
echt niet? had ik ondertussen toch eigenlijk mijn hoop op gevestigtquote:
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...quote:
Lekker overdwarsquote:Op zondag 17 april 2005 02:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.
Je hebt iig je afkomst meequote:Op zondag 17 april 2005 02:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...
Gelukkig heb ik centrale verwarmingquote:
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
De singles die hier posten zijn wat minder modegevoelig als gemiddeld (qua muzieksmaak, kleding en opvattingen)
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft. men are bastardsquote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik vind het heerlijk aan een relatie, dat je zo'n intense verbondenheid met iemand anders kan hebben... dat mis ik dan wel als ik geen relatie heb, maar om mezelf dan echt eenzaam te noemen is ook weer te sterk... ik heb jarenlang met een jongen samengewoond, en had toen echt vaak mijn 'stiltemomenten' nodig, soms wilde ik zelfs een hele week alleen zijn. dat heb ik nodig, ook vanwege mijn studie... helaas maakte die jongen toen misbruik van die vrijheid...
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Daar wordt m'n bed niet warm vanquote:
ja, dat viel inderdaad nogal rauw op mijn dak...quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft.
dat vind ik eigenlijk een leukere stelling.quote:men are bastards
Jouw bed misschien niet....quote:
Precies hetzelfde als ik heb men!quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
Ik heb nergens last van. Ik ben single en voel me daar prima bij op sommige dingen na, maar omgekeerd zou ik als ik een relatie zou hebben ook daar negatieve kanten aan kunnen noemen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal wordenquote:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebrilquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen zeg dat je geen moeite hebt met incest
* Ik woon in de verkeerde plaats kwestie van verhuizen
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg proberen niet te veel los te laten. mocht je het prettig vinden, dan moet je het zo ver laten komen dat ze het uit je moeten slaan
idd, ik ben heel aardigquote:@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
*zingt*quote:
Ik wil 't idd niet wetenquote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal worden![]()
@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.quote:Op zondag 17 april 2005 02:08 schreef MissMSX het volgende:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebril
nee, dank je...laat maar...quote:Op zondag 17 april 2005 02:10 schreef MissMSX het volgende:
*zingt*
Ik wil met jou wel zeven weken onder een elektrieke deken
Met de schakelaar op vier, wat hebben wij dan veel plezier
Kennen ze daar zonnebrillen en Vespa's?quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Moet ik dan vervolgens ook ergens in een rifgebergte gaan wonen en...... oh nee, da's ander volk.
Vaardig genoeg om vreemden aan te durven spreken, ook van de andere sexe?quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
welles. tenminste deze dan: ik heb liever een volwassen man waar ik het jongetje dat hij is geweest doorheen zie schemeren, dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.quote:Op zondag 17 april 2005 02:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En mannen zijn OF bastards OF lieverds (en daar vallen vrouwen nou eenmaal niet op)
Yup, that's me. Sorryquote:Op zondag 17 april 2005 02:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
...dan een drieste, door testosteron overmande muskus-os.
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?quote:
Het hoeft idd niet zo'n oversized sportschooltype te zijn, maar het moet wel een beetje een vent zijn iig.quote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
ja, zo luidt de volkswijsheid inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 02:17 schreef vollie het volgende:
[..]
zal niet zeggen dat je het niet bent, maar zeggen "ze" dat niet bijna allemaal, om vervolgens toch weer anders te handelen?
dat lijkt me nou idd weer wel geloofwaardig. Komt touwens ook dichter in de buurt van wat ik tot dusverre heb vernomen in van die gesprekken die je heel interresant zijn maar alweer duidelijk maken dat je hun hele goed vriend bent (doei evt. kans op relatie)quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Misschien kan BHFH je nog wat tips gevenquote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
Ach, moet je voorstellen dat zelfs ik nog een greintje zelfvertrouwen heb....quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik het gevoel krijg dat ik gedoemd ben om eeuwig alleen te blijven.
ik vind mannen, die nog affiniteit hebben met hoe ze als kind zijn geweest, een veel uitgebalanceerder karakter hebben, dan die dat proberen te overschreeuwen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:23 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, ik denk dat 't (in mijn geval iig) een kwestie van zelfvertrouwen is. Een man met zelfvertrouwen vind ik interessanter dan iemand die wat schuchter overkomt. En 'foute' mannen stralen nou eenmaal vaak zelfvertrouwen uit.
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!quote:Op zondag 17 april 2005 02:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ja tuurlijk, dat kan ook. Het is een wisselwerking.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef HenryHill het volgende:
Wat dacht je van het omgekeerde: 'foute' mannen hebben vaak veel zelfvertrouwen en dus veel aandacht van vrouwen, en dat maakt ze fout, omdat ze veel aanbiedingen hebben, en niet snel bij 1 vrouw zullen blijven plakken.
"A man is as faithful as his options", aldus Chris Rock.
Ik ben pitten
Mwah, als ze je echt niet willen, blijven ze ook wel uit de buurt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik val ook op mannen die mij niet willen. The irony!
moeilijk of niet, zou ik ermee stoppen dan blijf ik hangen waar ik nu zit.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Voor sommigen is zelfreflectie 'een onderdeel van het leven' geworden. Een aantal weten dat te doorbreken, de rest blijft tot in lengte van dagen in dat patroon hangen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Wat moeten we dan doen vind jij? Als jij het beter weet hoor ik het graag.quote:Op zondag 17 april 2005 02:27 schreef Aventura het volgende:
Jullie analyseren alles helemaal dood, en hebben ook last van een teveel aan zelfreflectie. Daar maak je het jezelf heel moeilijk mee.
Dat doen ze dus ookquote:Op zondag 17 april 2005 02:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mwah, als ze je echt niet willen, blijven ze ook wel uit de buurt.
De theorie is dat je er niet over nadenkt...quote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen vind jij? Als jij het beter weet hoor ik het graag.
dat wil ik zo wel geloven idd. Maar dat is natuurlijk niet persé negatief, mits natuurlijk je in je zelfreflectie ook dat ziet aan jezelf dat positief(ver) is en je je daarmee gemeend kunt complimenteren ('k ken idd wat Sociaal pedagogisch hulpverleensters). Moet je dat natuurlijk ook wel kunnenquote:Op zondag 17 april 2005 02:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor sommigen is zelfreflectie 'een onderdeel van het leven' geworden. Een aantal weten dat te doorbreken, de rest blijft tot in lengte van dagen in dat patroon hangen.
Doe maar niet neequote:
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet opquote:Op zondag 17 april 2005 02:43 schreef vollie het volgende:
dat wil ik zo wel geloven idd. Maar dat is natuurlijk niet persé negatief, mits natuurlijk je in je zelfreflectie ook dat ziet aan jezelf dat positief(ver) is en je je daarmee gemeend kunt complimenteren ('k ken idd wat Sociaal pedagogisch hulpverleensters). Moet je dat natuurlijk ook wel kunnen![]()
Het is in principe niet slecht. Wanneer het je helpt om verder te komen is het juist goed, maar wanneer je continue blijft reflecteren zonder verder te komen dan wordt 't gevaarlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet op
mjah, maar daar valt dus een mouw aan aan te passen. Was ergens nog een een behoorlijk ok draadje over in R&P, over hoe je het kon gebruiken zeg maar om je eigenbeeld te verbeteren, alleen die zoekbak doet het nog niet.quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zelfreflectie is in de meeste gevallen negatief, tenminste in mijn geval wel... dat schiet niet op
Tevreden zijn met wat je hebt is ook een optie. Goed, het is 'stilstand', maar wel veilig.quote:Op zondag 17 april 2005 02:53 schreef MissMSX het volgende:
Het is in principe niet slecht. Wanneer het je helpt om verder te komen is het juist goed, maar wanneer je continue blijft reflecteren zonder verder te komen dan wordt 't gevaarlijk.
Tevreden zijn met wat je hebt is sowieso de enige juiste optie. Geniet van de dingen die je hebt zolang je ze nog hebt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tevreden zijn met wat je hebt is ook een optie. Goed, het is 'stilstand', maar wel veilig.
vonden de breezahchickies strand niet zo mooi?quote:
Tien minuten geleden stond ik buiten naar de sterren te kijken en een beetje na te denken.quote:
Welke breezahchickies?quote:Op zondag 17 april 2005 03:00 schreef vollie het volgende:
[..]
vonden de breezahchickies strand niet zo mooi?![]()
Eeuwig bestaat niet. En waarom zou je je er druk om maken? Kun je er wat aan doen? Doe het dan! En zo niet, accepteer het dan.quote:Op zondag 17 april 2005 03:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Tien minuten geleden stond ik buiten naar de sterren te kijken en een beetje na te denken.
Eeuwig single zijn lijkt me niet leuk.![]()
Dat superdudes is voor de grap dus.quote:Op zondag 17 april 2005 03:04 schreef vollie het volgende:
Nu met superdudes profiel![]()
maar OT ja basically een met MissMSX
maar wel belangrijkquote:Accepteren wie en hoe je bent is niet makkelijk,
dat is ook niet echt de bedoeling, en (enigzins normaal) mens zou altijd zichzelf moeten blijvenquote:en jezelf veranderen ook niet.
Inderdaad. In de loop der jaren heb ik ook wel geleerd om dingen die ik graag zou willen, maar onbereikbaar zijn (op allerlei gebied) om te buigen naar iets wat wel haalbaar blijkt en ook voldoening kan geven. Soms zal ik toch eerst proberen om het onmogelijke mogelijk te maken, maar als de muur te hoog/ondoordringbaar blijkt zoek ik wel iets anders. Niet dat ik geen doorzetter ben, maar sommige zaken zijn zonde van m'n tijd en energie.quote:Op zondag 17 april 2005 02:59 schreef MissMSX het volgende:
Tevreden zijn met wat je hebt is sowieso de enige juiste optie. Geniet van de dingen die je hebt zolang je ze nog hebt.
de opmerking ook, ik kenquote:
Wie zegt er dat het makkelijk zou (moeten) zijn?quote:Op zondag 17 april 2005 03:04 schreef Beach het volgende:
Accepteren wie en hoe je bent is niet makkelijk, en jezelf veranderen ook niet.
Met dat laatste ben ik het niet eens. Wat is er mis met jezelf veranderen als dat je een beter gevoel over jezelf kan geven?quote:Op zondag 17 april 2005 03:06 schreef vollie het volgende:
[..]
maar wel belangrijk
[..]
dat is ook niet echt de bedoeling, en (enigzins normaal) mens zou altijd zichzelf moeten blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |