ach, er is altijd nog die warme rechterhandquote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh, zeker, ik heb de hele dag tussen vrienden gezeten. En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
Heb jij ooit wel eens een relatie gehad?quote:
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.quote:Op zondag 17 april 2005 01:59 schreef QyRoZ het volgende:
En nu zit ik alleen thuis en kruip ik zo alleen in mijn koude, lege bedje..
echt niet? had ik ondertussen toch eigenlijk mijn hoop op gevestigtquote:
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...quote:
Lekker overdwarsquote:Op zondag 17 april 2005 02:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zoals MissMSX al schreef... 'je hebt in ieder geval alle ruimte'.
Je hebt iig je afkomst meequote:Op zondag 17 april 2005 02:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen indruk maakte met m'n Solex...
Gelukkig heb ik centrale verwarmingquote:
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:02 schreef Metro2005 het volgende:
De singles die hier posten zijn wat minder modegevoelig als gemiddeld (qua muzieksmaak, kleding en opvattingen)
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft. men are bastardsquote:Op zondag 17 april 2005 02:03 schreef Mad-Eleine het volgende:
ik vind het heerlijk aan een relatie, dat je zo'n intense verbondenheid met iemand anders kan hebben... dat mis ik dan wel als ik geen relatie heb, maar om mezelf dan echt eenzaam te noemen is ook weer te sterk... ik heb jarenlang met een jongen samengewoond, en had toen echt vaak mijn 'stiltemomenten' nodig, soms wilde ik zelfs een hele week alleen zijn. dat heb ik nodig, ook vanwege mijn studie... helaas maakte die jongen toen misbruik van die vrijheid...
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Daar wordt m'n bed niet warm vanquote:
ja, dat viel inderdaad nogal rauw op mijn dak...quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gevoel dat je vrijheid nodig hebt heb ik ook heel sterk. Jammer dat die jongen daar misbruik van gemaakt heeft.
dat vind ik eigenlijk een leukere stelling.quote:men are bastards
Jouw bed misschien niet....quote:
Precies hetzelfde als ik heb men!quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen
* Ik woon in de verkeerde plaats
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg
Ik heb nergens last van. Ik ben single en voel me daar prima bij op sommige dingen na, maar omgekeerd zou ik als ik een relatie zou hebben ook daar negatieve kanten aan kunnen noemen.quote:Op zondag 17 april 2005 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende stelling relevanter is:
De singles in dit topic zijn niet zo communicatief vaardig als dat ze graag zouden willen, en impliciet: hoe beter de sociale vaardigheden, hoe sneller een relatie haalbaar is.
Niet single, niet (erg) modegevoelig, redelijk communicatief vaardig, en nog zou ik graag beter willen zijn. Meer gegadigden?
Ik heb wel een manier om mijn bed warm te maken. Ik denk alleen niet dat je er vrolijk van zal wordenquote:
Laat je baard staan en koop een grote zonnebrilquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 02:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben enorm communicatief vaardig, dat is het probleem niet. Ik heb tot nu toe deze problemen van mezelf geinvetariseerd:
* Ik ben als een broer voor alle vrouwen zeg dat je geen moeite hebt met incest
* Ik woon in de verkeerde plaats kwestie van verhuizen
* Ik ben te open / niet mysterieus genoeg proberen niet te veel los te laten. mocht je het prettig vinden, dan moet je het zo ver laten komen dat ze het uit je moeten slaan
idd, ik ben heel aardigquote:@ de stelling: "Men are bastards":
Niet waar. Althans, niet altijd.
*zingt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |