abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26290934
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:

En wie werd er vanochtend nog meer alléén wakker?
Zoals immer het geval is.
pi_26291008
me too, maar ja ik blijft toch selectief
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_26291350
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:54 schreef Thisbe het volgende:

Ik werd vannochtend wakker door een enorme lik. Helaas was het de hond die me heel blij kwam wakkermaken
Hey, da's beter dan niets
En da's beter dan mijn kat die op mijn tenen gaat kauwen om me wakker te maken.
Gelukkig was dat beest buiten
  zondag 17 april 2005 @ 11:32:30 #229
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26291614
quote:
Op zondag 17 april 2005 04:18 schreef blessed19 het volgende:

hoe was jullie avond?
Ik had een verlovingsfeest van een goede vriend. Gezellig de hele avond tussen allemaal stelletjes gezeten.
Ondanks dat was het wel erg gezellig.
For great justice!
pi_26291776
Ja hoi.

Ik ging dus een "biertje doen" met Debatjongen. En dat was wel okee. Het was gewoon een gezellige kletsavond. Ik weet niet of ik hem uberhaupt leuk vind ofzo, maar gewoon als praten-met-een-onbekende was het zeker wel okee. Het klikte wel ofzo.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zondag 17 april 2005 @ 12:11:20 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26292446
quote:
Op zondag 17 april 2005 08:11 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Waarom dan? Ik barst ook van de zelfreflectie maar ik vind dat juist een hele goede eigenschap. Behalve dan dat ik vaker dingen moet DOEN in plaats van overdenken, bedoel je dat? Wordt hard aan gewerkt....
Ja, als je je te bewust bent van jezelf, 'vergeet' je om mee te doen, te leven
  zondag 17 april 2005 @ 12:22:43 #232
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26292660
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:57 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Zoals immer het geval is.
Inderdaad, zoals altijd. Volgens mij zou ik het maar vreemd vinden om naast iemand wakker te worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 17 april 2005 @ 12:25:28 #234
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26292713
quote:
Gebruiksaanwijzing van man:

1) Geef een man waardering als hij extra moeite doet om iets in het huishouden beter te doen dan hij het normaal zou doen. Meestal doet
hij dit als een soort attentie omdat hij denkt dat je het zult waarderen, en niets is zo frustrerend om daar een "jamaarzohoorthettochook"
reactie op te krijgen. Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.

2) Respecteer dat hij na een zware dag niet direct behoefte heeft aan sociaal/emotioneel contact. Dit kost hem energie. En na een zware dag is die afwezig
en ligt de prioriteit bij het opnieuw opladen ipv verder leegtrekken

3) Realiseer je dat het geven van cadeautjes of kleine attenties ver afstaat van z'n belevingswereld. Als die dus een tijdje uitblijven dan heeft hij ze
niet bewust achterwege gelaten.

4) Mannen willen best over hun gevoelens praten. Alleen niet van het ene op het andere moment. Ze zult ze dus eerst een beetje op moeten warmen.

5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints. Dat gaat niet bewust, dus als je na 10 subtiele hints nog geen resultaat ziet dan is het niet redelijk
om hem te verwijten dat hij je negeert. Het wordt dan gewoon tijd om het wat minder subtiel aan te kaarten.

6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een
keer wakker of bespring hem eens onverwachts.

7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze
het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?

8) Hang niet bij iedere technische tegenslag het hulpeloze vrouwtje uit. Emancipatie heeft ook een keerzijde. Die band kan je best zelf plakken.

9) Zoek niet teveel naar dieperliggende bedoelingen als een man iets zegt. Vaak zijn die er niet, dus als je ze toch vindt kloppen ze bijna nooit
.
10) Accepteer excuses. Als een man iets wat ongelukkig gezegd heeft of iets heeft gedaan wat op jou anders overkomt dan hij het bedoeld heeft dan is dat
vaak per ongeluk. Als hij vervolgens heeft laten weten dat het niet zo bedoeld is dan is de kous af. Het is kinderachtig om daar 3 dagen later weer op
terug te komen.

11) Hou eens op met over mannen te praten in termen als "bot", "lomp", "vunzig" of "goor". Dat gaat vervelen en komt erg denigrerend over.

12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.

13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de
keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.

Eigenlijk is het allemaal heel simpel
Vampire Romance O+
  zondag 17 april 2005 @ 12:26:00 #235
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26292725
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, als je je te bewust bent van jezelf, 'vergeet' je om mee te doen, te leven
Bij mij valt dat wel mee. Ik heb, doordat ik momenteel werkzoekend ben, heel veel tijd (over) om na te denken. Maar daarbuiten ben ik socialer dan ik ooit ben geweest, ik heb mijn vrienden nog nooit zo veel en vaak gezien.
For great justice!
  zondag 17 april 2005 @ 12:31:29 #236
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26292833
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:26 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Bij mij valt dat wel mee. Ik heb, doordat ik momenteel werkzoekend ben, heel veel tijd (over) om na te denken. Maar daarbuiten ben ik socialer dan ik ooit ben geweest, ik heb mijn vrienden nog nooit zo veel en vaak gezien.
Maar ondertussen zit je in de tussentijd wel constant te denken over wat er allemaal kut is in je leven. Dus de tijd dat je niet bij vrienden bent vul je nog steeds met negativiteit.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 17 april 2005 @ 12:47:03 #237
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26293204
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

met muzieksmaak bedoelde ik dus: vind je alleen de top40 muziek leuk of ook (voornamelijk) oudere muziek
en met modegevoelig: vervang je direct je hele kledingkast als er een nieuwe mode komt of trek je aan waar je jezelf prettig in voelt
HO dat is een beetje kort door de bocht he over de muziek. Ik luister zelden Top40 maar ook minder vaak oude muziek. moderne electro/techno echter kom je niet in de Top40 tegen maar het is wel mijn muziek. Maar het is wel zo dat de mensen die hier posten vaak een profiel hebben waarin top40 niet zo goed past denk ik.
Overigens vind ik zelf ook dat er met oude muziek niks mis is, het gaat niet om hoe oud het is maar of het leuke muziek is of een sterke tekst heeft imo.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 17 april 2005 @ 12:52:15 #238
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26293306
quote:
Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef vollie het volgende:

[..]

je bedoelt:
[ code verwijderd ]

?
nerds rock!
Hey pimp niet zo met je programmeercode, anders ga ik ook meedoen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_26293423
quote:
Sterk stukje.
pi_26293714
Is dat stukje niet gewoon een kritiek op het algehele loze gekneuter in disco's ? Tenminste dat lees ik er ook wel een beetje in. Dat hele cultuurtje met die stomme versierzinnen.

Oh en als vrouw heb ik inderdaad wel even moeten glimlachen om die opmerking over leren pijpen. Niet dat ik een leren broek heb, maar opmerkingen van dat type zijn echt om van te huilen.
  zondag 17 april 2005 @ 13:09:59 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26293773
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is dat stukje niet gewoon een kritiek op het algehele loze gekneuter in disco's ? Tenminste dat lees ik er ook wel een beetje in. Dat hele cultuurtje met die stomme versierzinnen.

Oh en als vrouw heb ik inderdaad wel even moeten glimlachen om die opmerking over leren pijpen. Niet dat ik een leren broek heb, maar opmerkingen van dat type zijn echt om van te huilen.
dat wordt serieus wel eens gebruikt ??
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26294030
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb hem als 15 jarige puber ooit gebruikt.. Terwijl een vrouw met leren broek langsliep verkondigde ik tegen me vrienden dat ze leren pijpen had.. Niet beseffende dat haar vriend dit ook hoorde (type kaal, breed en gouden ketting).

Gelukkig kan ik snel rennen
pi_26294079
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Metro2005 het volgende:
Oh ja hoor. Vriendin van me heeft een leren broek, en die heeft dat echt wel genoeg gehoord.

Ikzelf word altijd zo zuchterig van die opmerkingen als "Ben je moe ?" of "Wat kijk je boos !" ik even alleen langs de dansvloer sta uit te rusten.
  zondag 17 april 2005 @ 13:27:32 #244
35567 vollie
de grond gemist
pi_26294241
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Vriendin van me heeft een leren broek, en die heeft dat echt wel genoeg gehoord.

Ikzelf word altijd zo zuchterig van die opmerkingen als "Ben je moe ?" of "Wat kijk je boos !" ik even alleen langs de dansvloer sta uit te rusten.
die zijn idd wel bekent.

Een die wel goed beviel: "waar sta je aan te denken", volgde een niet onaardig babbeltje op
in het verleden behaalde resultaten zijn ... alvast mooi meegenomen
Fok! Kiekjescollectie | Muzieksmaak
pi_26294376
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:27 schreef vollie het volgende:

[..]

die zijn idd wel bekent.

Een die wel goed beviel: "waar sta je aan te denken", volgde een niet onaardig babbeltje op
Die vind ik dan ook weer minder erg. Maar kom op, verwacht iemand nou serieus dat ik dolenthousiast ga doen als die persoon zegt "Wat kijk je boos !"
pi_26294377
Stelling: Je moet oprecht van jezelf houden alvorens je een gelijkwaardige relatie kan hebben.

Stelling: Zielig doen is niet aantrekkelijk, te graag willen ook niet.

Stelling: Geluk vind je niet in een relatie, geluk vind je in jezelf.

pi_26294611
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:43 schreef faithlesz het volgende:
Goedemorguh..
Ja, het gaat weer snel.

En wie werd er vanochtend nog meer alléén wakker?
Hier wil ik nog wel op reageren, de rest is me echt te snel gegaan.

Ik word elke ochtend alleen wakker.
  zondag 17 april 2005 @ 13:42:53 #248
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26294629
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:33 schreef dawg het volgende:
Stelling: Je moet oprecht van jezelf houden alvorens je een gelijkwaardige relatie kan hebben.

diepe shit

Eens

Eens

In beide
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26294671
Ik werd vanmorgen ook weer alleen wakker, no problem at all, maar toch was het vrijdag aanzienlijk beter wakker worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 17 april 2005 @ 13:48:56 #250
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26294778
* Metro2005 werd vanmorgen ook alleen wakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')