Gunstig voor jou dusquote:Op zondag 17 april 2005 14:22 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
De verhoudingen zullen wel scheef liggen.
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannenquote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja daar had ik nog niet aan gedacht.
Ja ja...quote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannen
Vanuit mijn advies-positie heb ik natuurlijk de beste kijk op alle mannenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:14 schreef nozem het volgende:
Gaat het weer op massadaten uitlopen? Wat een ransapen zijn jullie toch..
En ik geef jou dan ook advies.quote:Op zondag 17 april 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok ok, dan ga ik ook wel om mee om jou van een goed advies te voorzien over de aanwezige mannen
Kijk.... DAT vind ik nou een goede deal! We moeten ons toch beschermen tegen die grote boze mannenwereldquote:
Daarom en bij een eventuele meet zijn wij toch in de minderheid.quote:Op zondag 17 april 2005 15:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Kijk.... DAT vind ik nou een goede deal! We moeten ons toch beschermen tegen die grote boze mannenwereld
Dat vermoeden heb ik ook....quote:Op zondag 17 april 2005 15:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Daarom en bij een eventuele meet zijn wij toch in de minderheid.
Alleen als je in dit topic past! We willen immers geen verhalen horen over die vervelende vriend(in)!quote:Op zondag 17 april 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ow een R&P meeting? Daar wil ik bij zijn.
Count me in
Ja, ik heb kuddes vrouwen achter me aanlopen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Alleen als je in dit topic past! We willen immers geen verhalen horen over die vervelende vriend(in)!
Mooi, neem ze mee! Dan kan het nog gezellig wordenquote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb kuddes vrouwen achter me aanlopen.
Welk merk touw gebruik je?quote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het huismerk van de Gamma. Schuurt lekker in de nek bij het hangen en ligt goed in de hand bij het knopen.quote:
kinkyquote:Op zondag 17 april 2005 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het huismerk van de Gamma. Schuurt lekker in de nek bij het hangen en ligt goed in de hand bij het knopen.
That's the spirit!quote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuh, er zijn er meer hoor. Not me trouwens.
Maar ik heb besloten niet meer negatief te gaan doen. Daar kom je nergens mee.
Ik wil best meegaan hoorquote:
Nee, maar wel in mijn berenvel. Welke stad gaan we plunderen?quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
kinky
je komt helemaal in het leer gekleed, neem ik aan?
Dorestadquote:Op zondag 17 april 2005 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel in mijn berenvel. Welke stad gaan we plunderen?
Annie, mag ik achter je aanlopen ? Ik heb je al lang niet meer gezien. Tijd voor verandering daarin.quote:Op zondag 17 april 2005 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |