De ultieme romantiekquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze moet trouwens ook nog een bepaalde zin antwoorden als ik mijn kokosnoot aanbied (iets met wodkajus, weet het niet precies), want anders kan ik zomaar het verkeerde meisje-met-peer aan hebben gesproken.
Kán. Maar het kan ook heel goed dat dat niet zo is. Valt niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:15 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: mannen vinden grote borsten (cup grote C of D en hoger) mooi
Nee, maar ik voel mezelf wel een stuk gelukkiger. En dat vind ik eigenlijk nog veel belangrijker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:18 schreef Beach het volgende:
En heeft het succes Croupouque?
Ik bied 2 euro's en 50 centen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb "Bad" van 'm hier nog op single liggen.
Inderdaad. En het mooie is dat, mocht het zwaar kut zijn, ik me afloop toch nog uitstekend ga vermaken met de foutste band sinds de Village People uit elkaar zijn (zie www.gaylord.nl). Dus het wordt sowieso een toffe avond.quote:
Als er iets is dat ik haat is het schoenen kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Stelling: Single zijn is hip, je kunt zoveel schoenen kopen als je wilt, zonder dat iemand anders tegen je zeurt dat je er teveel hebt
![]()
Dat doen vrouwen toch wel, of ze nou een relatie hebben of nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
Stelling: Single zijn is hip, je kunt zoveel schoenen kopen als je wilt, zonder dat iemand anders tegen je zeurt dat je er teveel hebt
![]()
Zo ik ben ook weer in het land. Wat een gezeik in het andere topic. Heb het dus niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Beach het volgende:
Stelling:
Single mannen vinden moeilijker een relatie dan single vrouwen.
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:24 schreef Thisbe het volgende:
![]()
Dan ben jij geen hippe singlequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik haat is het schoenen kopen..
Ja vul er in wat je wilt. Ik kocht altijd "stiekem" schoenen toen ik een vriendje had!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.
heej, ook liefhebber van drs P?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je dat 'schoenen' vervangt door 'boeken van Gummbah', 'LP's van Drs. P' of 'intellectuele boeken die leuk in je boekenkast staan' ben ik het helemaal met je eens.
Pff. Ik heb alle LP's, een stuk of 15 boeken (waaronder een gesigneerde!) en heel veel mp3tjes.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
heej, ook liefhebber van drs P?
ik dacht dat ik uniek was
Ik draai de laatste tijd ook erg veel boudewijn de groot, zag in een ander topic dat jij dat ook leuk vond?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Ik heb alle LP's, een stuk of 15 boeken (waaronder een gesigneerde!) en heel veel mp3tjes.
En die ene jongen met die hele moeilijke achterstevorennaam heeft/had ook een drs p sig. En audrey heb ik jaren geleden ten huwelijk gevraagd nadat ze een drsptopic had geopend. En thaleia houdt ook van drs p.
Hmm, ik bedenk me nu dat Drs P wel de ultieme singlesartiest moet zijn.
Alleen wil dat nog niet zeggen dat iedereen weet waar het citaat vandaan komt. Zie Beach met zijn opmerking over een tekenflim.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad Frenkie. Dat kreeg ik ook al ergens in de onderbouw bij geschiedenis. Maar goed,
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:40 schreef Beach het volgende:
Woehoehoe!
Ik ben aan het msnennen met een meisje.
Zal ik haar mee uit vragen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |