Alleen dat? Dat valt wel mee... Hmm, doe jij met huishoudfolie wat ik denk wat je er mee doet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou.. je kent me toch wel een beetje nu![]()
ow ja.. zoek eens in onzin op huishoudfolie topic
Best wel aardig wat mentals.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:46 schreef Bensel het volgende:
Doorzoek de database voor je favoriete FOK!ker opnieuw
ElemenTAL
Funkamental
justmental
mental
Mental Twins
mental-power
mental1
MentalB
mentalcoacher
MentalDerf
MentalFloss
MentalFlosss
MentalLownoise
mentalmaarten
MentalMatthew
mentalmidget
MentalMind
MentalTheo
Mental_Aad
Mental_Freefall
Mental_Freeze
Mental_Phoenix
mental_power
Mental_Ravager
mental_remmy
mental_theo
MeNTaL_TO
MeNTaL_TO_v2.0
Mental_Wreckage
Pain_Elemental
Refragmental
RobsMentalCoach
X-Mental
XPerimental_Concept
Deze bestaan wel (fotoboek althans)
Sex is ook correcte spelling.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Seks.
Omdat je die jezelf toeeigent.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Bensel het volgende:
Waarom krijg ik steeds de smerige topicnames?
Ik heb er al vragen over gesteld in deze topic.quote:Voor alicey:
nou.. je kent me toch wel een beetje nu
ow ja.. zoek eens in onzin op huishoudfolie topic
Neehoor, gewoon nadat de andere topic sloot..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
WTF? Wie heeft al zo snel een topic aangemaakt? Toch niet al in het voren gewerkt he?
Niet volgens Het Groene Boekje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Sex is ook correcte spelling.
[WFL-LFC#62] Verdorven zielen eten chocola tijdens anale sexquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef Bensel het volgende:
Waar?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Bensel het volgende:
En: TADA: avond TVP
...dan zou je de hele dag een stijve hebben?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik borsten had...
Je hebt gelijk. Ik zit hier met een woordenboek van voor 1995, toen het is veranderd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet volgens Het Groene Boekje.![]()
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat verdient de prijs voor Het Intelligentste Topic Van De Week.
De fles vodka raakt leger en leger?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef Bensel het volgende:
hoe ka ik dara over kijken.. en als je dat topic wbekijket (wel deel 2 trouwens, dan snap je het wel)
Ja halloooo je hebt dus die hele geweldige spellingswijziging niet eens meegekrenen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zit hier met een woordenboek van voor 1995, toen het is veranderd.
Doe niet zo raar! Dan zou ik er de hele dag lekker aanzitten...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
...dan zou je de hele dag een stijve hebben?
Dan zit er niks anders op. Hak ze eraf!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat ook.
Maar ik zit intussen wel met irriterende borsten.
Volgens Einstein hangt dit af van de waarnemer. Ik kan net zo goed zeggen dat jij ver weg woont.quote:
asl je dti ngo kan lzeen.. dna bne je hlee gedo begziquote:
Ganzelever !quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja halloooo je hebt dus die hele geweldige spellingswijziging niet eens meegekrenen?
Pannenkoeken.
Ik heb zelf wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef SingleCoil het volgende:
Doe niet zo raar! Dan zou ik er de hele dag lekker aanzitten...
jep.. best wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
Ik heb de topics niet bekeken, maar ik denk/hoop dat het om het inpakken van mensjes met folie gaat, eventueel op bedden enzo?
Ik heb nu het laatste stuk chocola in gebruik..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef SingleCoil het volgende:
...en geen chocola in huis...?
Een beetje bloeden vind ik niet erg, maar dit klinkt toch best wel extreem.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op. Hak ze eraf!
* hips *quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
asl je dti ngo kan lzeen.. dna bne je hlee gedo begzi
Je kunt het toch wel combineren, of met 1 hand of zo ? Het hoeft ook niet continue...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel wat beters te doen.
Die wist ik wel, maar x/ks zijn ook veel wijzigingen mee gedaan op datzelfde moment?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja halloooo je hebt dus die hele geweldige spellingswijziging niet eens meegekrenen?
Pannenkoeken.
Je bent echt een masochist van niks jij hè?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Alicey het volgende:
Een beetje bloeden vind ik niet erg, maar dit klinkt toch best wel extreem.
Een Engels onderzoek..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
asl je dti ngo kan lzeen.. dna bne je hlee gedo begzi
begin ik gelijk met drinken !quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje bloeden vind ik niet erg, maar dit klinkt toch best wel extreem.
deze is voor mij de nummer 1 van dit jaarquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat verdient de prijs voor Het Intelligentste Topic Van De Week.
Eigenlijk verveelt het me nogal gauw. Ook heb ik vrij ongevoelige borsten waardoor ik er weinig plezier aan beleef.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt het toch wel combineren, of met 1 hand of zo ? Het hoeft ook niet continue...
Nee, ik haak snel af.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent echt een masochist van niks jij hè?
Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten. Weet wel dat er wat c/k dingen zijn veranderd...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Alicey het volgende:
Die wist ik wel, maar x/ks zijn ook veel wijzigingen mee gedaan op datzelfde moment?
Ben benieuwd of ik ooit nog es een SC topic open...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
Hier gaan we weer verder..
Het derde deel van vandaag.
sluit deze en open een nieuwe??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ooit nog es een SC topic open...![]()
Die heb ik nu iets te vaak gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
deze is voor mij de nummer 1 van dit jaar
TMF ID
Dat durf ik niet zo goed.....quote:
maar hij blijft wel leukquote:
post hier je wachtwoord en dan sluit ik em welquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goed.....
val ik in herhaling?
Ruilen? Ik garandeer overigens niet dat je er plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eigenlijk verveelt het me nogal gauw. Ook heb ik vrij ongevoelige borsten waardoor ik er weinig plezier aan beleef.
Vanwaar dan die verwijzing naar de “hondenlul”-spelling?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten. Weet wel dat er wat c/k dingen zijn veranderd...
2 nog maar. Vanochtend vroeg ging er een dicht, daar zitten alleen 2 posts van mij in van vandaag..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef Bensel het volgende:
Ik ga nu op bed.. veel plezier nog.. (m'n doel is bereikt.. de avond TVP.. wat meteen betekent dta jullie er 3 topics doorgejaagd hebben
Waarom ben je zo bang van mij, Haus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goed.....
val ik in herhaling?
Ik wil ze eerst wel eens zien voordat ik ruil. Ik ben niet echt weg van mijn borsten, maar het kan veel slechter.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Ruilen? Ik garandeer overigens niet dat je er plezier aan beleeft.
Oh, verwacht niet dat het veel beter is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst wel eens zien voordat ik ruil. Ik ben niet echt weg van mijn borsten, maar het kan veel slechter.
dan is dit topic van jouquote:
Hack-poging!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
post hier je wachtwoord en dan sluit ik em wel
heb jij geen leven?quote:
Ik heb ook gekeken, tijdens het SC'en.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer wat gemist, zie ik
Maar ik heb lekker naar Lost gekeken.
Sayd en Jack zijn toch wel lekkere mannen![]()
Vandaag is het best erg geloof ik. Maar morgen ga ik weer normaal doen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb jij geen leven?
je post wel erg veel
Jozo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:18 schreef Yosomite het volgende:
Waarschijnlijk aan de late kant, maar toch nog een goede avond allemaal
Heb je wel eens anale sex? Eet je wel eens chocola?quote:
En die wilde je mij aansmeren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
Dan heb ik nog steeds irriterende borsten.
Je vroeg om gevoelige borsten toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die wilde je mij aansmeren?Vriendschap is een illusie...
Waar val ik in??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je wel eens anale sex? Eet je wel eens chocola?
Dat waren de belangrijkste vragen uit het vorige topic.
Dat is onderdeel van Lupa's organisatie. Misschien moeten ze nog verzameld worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe laat komen die maagden ? Ik krijg best wel slaap al. Anders neem ik een wijntje.
Lang geledenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je wel eens anale sex? Eet je wel eens chocola?
Dat waren de belangrijkste vragen uit het vorige topic.
Je kiest er zelf voor.quote:
Dat is natuurlijk geen antwoord op de vraag.quote:De endeldarm kent geen stimulantia, als er iets gestimuleerd wordt is dat de buitenrand, of bij de man de prostaatklier, en bij de vrouw, het beroemde G(riezelige) plekje
Kort en krachtig beantwoord, wij hadden er een halve topic voor nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lang geleden
Erg vaak
Zo, ik ben weer bij
Wat is precies de werking van een wetenschappelijke uitleg? Is dat wel goed onderzocht?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef SingleCoil het volgende:
een wetenschappelijk uitleg werkt hier niet gezellig.
wat hebben ze dan met de M&M's gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef Yosomite het volgende:
En chocola is heerlijk, als aphrodisium, maar ook gewoon, bv nu.
En waarom?? (dat weet ik toevallig, een oude studiegenoot die bij Unilever werkt vertelde mij dat)
De smelttemperatuur van chocolade is vrijwel de lichaamstemperatuur.
Dat helpt bij het <lekker vinden>gevoel.
Is het trouwens wat, dat ontmaagden ? En wie doet dat eigenlijk, ik *ken* best wel wat vrouwen maar geen daarvan was maagd. Wie is mij toch steeds voorgeweest ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van Lupa's organisatie. Misschien moeten ze nog verzameld worden?
oh ohquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg geloof ik een beetje een vervelende bui.
Waar is dat precies op gebaseerd? Als je normaal chocola eet heb je daar niets van in de gaten, en ikzelf vind deels gesmolten chocola ook erg... onhandig...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef Yosomite het volgende:
Dat helpt bij het <lekker vinden>gevoel.
Hier is er alvast eentje:quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef SingleCoil het volgende:
Hoe laat komen die maagden ? Ik krijg best wel slaap al. Anders neem ik een wijntje.
Dat vraagt om DNA onderzoek. Het zoeken naar sporen lijkt mij alleen erg lastig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is het trouwens wat, dat ontmaagden ? En wie doet dat eigenlijk, ik *ken* best wel wat vrouwen maar geen daarvan was maagd. Wie is mij toch steeds voorgeweest ?
Klink:quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:26 schreef SingleCoil het volgende:
een wetenschappelijk uitleg werkt hier niet gezellig.
In mijn geval was het ene Johannes. Viel nogal tegen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef SingleCoil het volgende:
Is het trouwens wat, dat ontmaagden ? En wie doet dat eigenlijk, ik *ken* best wel wat vrouwen maar geen daarvan was maagd. Wie is mij toch steeds voorgeweest ?
hoezo geinig?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wat jongens ontmaagd
Is toch wel geinig als je de eerste bent
Mijn Europa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier is er alvast eentje:
[afbeelding]
Dat klinkt inderdaad veel persoonlijker, en maakt duidelijk dat het ook echt noodzakelijk was dat jij het onderzoek uitvoerde.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:30 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Klink:
In mijn <onderzoekt alles en behoudt het goede> methodiek viel mij anale sex bitter tegen.
Beter?
heb jij soms een quick-quote functie ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Link is niet leuk, dus doen we maar niet.
Zijn ze alleen dan niet erg onzeker?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wat jongens ontmaagd
Is toch wel geinig als je de eerste bent
GEwoon, in mijn geval in ieder geval, waren de jongens in kwestie heel lief, beetje verlegen, en dat vond ik wel geinigquote:
Het <smelt op je tong en niet in de hand> is letterlijk toegepast. Het gekleurde laagje suiker heeft een iets hogere smelt temp dan de temp van je tong, en daarom kun je er op zuigen, of kapot bijten.quote:
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb jij soms een quick-quote functie ofzo?
duidelijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het <smelt op je tong en niet in de hand> is letterlijk toegepast. Het gekleurde laagje suiker heeft een iets hogere smelt temp dan de temp van je tong, en daarom kun je er op zuigen, of kapot bijten.
dan heb ik hier misschien teveel downloads aanstaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.
Het enige verschil in reageren dat ik heb tov jou is dat ik tegelijkertijd met een quick-reply topics kan sluiten, sticky maken, verplaatsen of de titel wijzigen..
Wel een beetje, niet zo vreselijk, maar vooral liefquote:
Je zult verbaasd staan hoe en wat ze allemaal bij <Unilever> en uiteraard ook de concurrent (Nestlé) onderzoeken om de verkoop van etenswaren te stimuleren. Angstaanjagend af en toe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is precies de werking van een wetenschappelijke uitleg? Is dat wel goed onderzocht?
Als het forum bij jou traag is, ligt het denk ik inderdaad in je eigen verbinding.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan heb ik hier misschien teveel downloads aanstaan
Kunnen wij in geval van <hoge nood> ook dit soort rechten krijgen??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, het forum werkt gewoon lekker snel.
Het enige verschil in reageren dat ik heb tov jou is dat ik tegelijkertijd met een quick-reply topics kan sluiten, sticky maken, verplaatsen of de titel wijzigen..
Dat laatste is op zich wel een leuk feitje natuurlijk... Hmm..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel een beetje, niet zo vreselijk, maar vooral lief
En ik blijf natuurlijk in hun geheugen gegrift als ' de eerste'
Concreet echter, op welke basis werkt het? Dat is mij namelijk in het geheel niet duidelijk..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:36 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan hoe en wat ze allemaal bij <Unilever> en uiteraard ook de concurrent (Nestlé) onderzoeken om de verkoop van etenswaren te stimuleren. Angstaanjagend af en toe.
truste!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Het is mooi geweest. Een goede nacht.
Ik denk niet dat de donkerblauwen dat snel doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Kunnen wij in geval van <hoge nood> ook dit soort rechten krijgen??
Wij als, anale stimulantia zouden daar erg mee geholpen zijn
Slaap lekker SC!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik heb nog een erg leuk boek liggen...De Valse Dageraad, kent iemand dat, van Jan van Aken ?
Welterusten Lupa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Het is mooi geweest. Een goede nacht.
We schrijven het jaar 1065. Een oude monnik krabt in zijn cel een bijbel schoon, zoals hij, voor hij zal sterven, op het vrijgekomen perkament zijn levensverhaal kan vastleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik heb nog een erg leuk boek liggen...De Valse Dageraad, kent iemand dat, van Jan van Aken ?
Ik onthoud mijn dromen slechts zelden helaas. Meestal zijn ze nogal bizar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:39 schreef Alicey het volgende:
Welterusten Lupa!![]()
Droom je eik wel eens leuk?
Wat hadden de middeleeuwen wat de huidige tijd niet heeft? De middeleeuwen lijken mij ergens namelijk toch ook wel beklemmend..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Klinkt interessant!De Middeleeuwen zijn cool.
ik onthoud alleen saaie dromen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik onthoud mijn dromen slechts zelden helaas. Meestal zijn ze nogal bizar.
Slaap lekker!quote:Welterusten.
Ze zijn cool in de zin van 'historisch interessant'. Ik had niet graag willen leven toen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Wat hadden de middeleeuwen wat de huidige tijd niet heeft? De middeleeuwen lijken mij ergens namelijk toch ook wel beklemmend..
Ik ook. Hoewel verzopen misschien ook wel kan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zijn cool in de zin van 'historisch interessant'. Ik had niet graag willen leven toen.Ik zou wrs op een brandstapel terecht zijn gekomen.
Er zitten, noem het sensoren op je tong, die gevoelig zijn voor bepaalde smaken: bitter, zoet, zuur, zout , en nog een (het zijn er tegenwoordig vijf).quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Concreet echter, op welke basis werkt het? Dat is mij namelijk in het geheel niet duidelijk..
umami.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:47 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Er zitten, noem het sensoren op je tong, die gevoelig zijn voor bepaalde smaken: bitter, zoet, zuur, zout , en nog een (het zijn er tegenwoordig vijf).
Zou dit voor smeltende chocola dan ook gelden, doordat het smelt?quote:Men vindt iets <lekker>, aangenaam als die sensoren geprikkeld worden.
Een leuk vb is Ve-tsin, mono-natriumglutaminaat.
Dit prikkelt de zout sensor op je tong en heeft daarom als bijwerking dat je min of meer zoute groente aangenaam vindt.
En men maakt daarom gebruik van ve-tsin in voedingsproducten, om iets lekkerder te maken.
Ze noemen het smaakt-versterker.
Maar het is ve-tsin dat een deel van de zenuwen van je tong prikkelen.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:48 schreef Alicey het volgende:
Zou dit voor smeltende chocola dan ook gelden, doordat het smelt?
Dat geloof ik ook wel. Er wordt heel veel met het onderbewuste gedaan. Nieuwe auto's krijgen ook een geurtje dat uit een spuitbus komt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:53 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Maar het proces ken ik niet. Ik weet wel dat men bij bedrijven als Unilever, Procter en Gamble, Neslté daar serieus onderzoek naar gedaan wordt. Met proefpersonen en zo.
Dat merk je in Albert Heijn ook erg. Daar wordt heel erg veel met geur gewerkt heb ik de indruk..quote:Voor zover ik weet weet men nog niet zoveel af van de methodes die gebruikt worden om positief stimulerende signalen door te geven aan de hersenen die daarna zorgen voor het <aangename gevoel>.
en met muziek, plaatsing van producten (kijk maar bij de eieren, de goedkope kooieieren liggen onderop, de duurdere en ook diervriendelijkere liggen op ooghoogte), en natuurlijk de impulsschappen bij de kassa!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Er wordt heel veel met het onderbewuste gedaan. Nieuwe auto's krijgen ook een geurtje dat uit een spuitbus komt.
[..]
Dat merk je in Albert Heijn ook erg. Daar wordt heel erg veel met geur gewerkt heb ik de indruk..
Natuurlijk, die dingen vind ik dan echter weer evident..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
en met muziek, plaatsing van producten (kijk maar bij de eieren, de goedkope kooieieren liggen onderop, de duurdere en ook diervriendelijkere liggen op ooghoogte), en natuurlijk de impulsschappen bij de kassa!
Truste!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Ikje is zo ook slapen.. Truste allemaal!
Je wordt altijd wel beinvloed. Op de markt worden producten ook op een bepaalde manier onder de aandacht gebracht. Ik denk dat wanneer je een beetje bewust bent dat er gemanipuleerd wordt, dat je al redelijk immuun bent voor het grootste deel er van.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Yosomite het volgende:
De manipulatie van de gewone mens is alom.En ik erger me er regelmatig aan.
Mijn boodschappen doe ik zoveel mogelijk op de markt.
In eerste instantie, omdat ik het leuk vind, contact heb met de kraamhouders.
Maar door zo'n opmerking van jou (23:57) denk ik snel: En dat zal ik ook blijven doen ook.
Want mijn vrije wil is mij heilig!
En dan komt weer een heel essentieel punt naar boven van deze fora in het algemeen:
De mens wordt bewust gemaakt van zijn omgeving.
door deze, soms niet bewuste opmerkingen.
Nee, nog niet.. Heb je linkjes?quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:39 schreef Bensel het volgende:
Hee, alicey, heb je dt huishoudfolie topic nou al gelezen?
Jij had er 186. Dik over de 100 dus.quote:
Altijd handig om van te voren wat hotels te weten inderdaad.. Ik doe het zelf vooral op goed geluk ter plaatse, maar dat zou natuurlijk wel eens verkeerd kunnen gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga vandaag even een lijst opstellen van hotels in Polen in de buurt van de plaatsen die wij zullen bezoeken. Maar goed, dat doe ik achter mijn compje, dus dan ben ik niet weg. Ook ga ik wat schoolwerk doen en tegen vijven moet ik naar mijn werk.
Serieus? Bij mij ligt het er aan.. Werk wat ik uitsluitend met mijn hersens doe is 8 uur toch wel de max., bij andere werkzaamheden is het toch wel langer mogelijk, met als uitschieters in het verleden 2 dagen achter elkaar 16 uur (Overigens nauwelijks zonder eten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Langer dan 2,5 werken doe ik ècht niet aan. [afbeelding]
Jahoor, iets te kort naar mijn zin, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:52 schreef SingleCoil het volgende:
Hij is niet prachtig, maar wel goed, deze morgen! Dus goedemorgen ! Allemaal lekker geslapen ?
netstat -anquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:53 schreef SingleCoil het volgende:
weet er iemand hoe je kunt zien welk http-verkeer er van mijn computer naar een bepaalde site gaat ? Of tcp/ip ?
Je wilt echt weten naar welke URL's er geconnect wordt? De enige echte oplossingen die ik dan kan bedenken zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:06 schreef SingleCoil het volgende:
netstsat geeft niet het berichtenverkeer, alleen de status van de logische verbindingen. Ik zal eens even op sysinternals kijken....
Zo word ik niet iedere ochtend begroetquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo schoonheden. Jullie hebben vast geslapen als ware prinsesjes.
Neuh, ik wil echt het fysieke berichtenverkeer op http-niveau kunnen zien, dus wat stuurt mijn browser naar welke site, wat staat er in de headers etc. Maar ik heb al wat gevonden: IE HTTPAnalyzer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt echt weten naar welke URL's er geconnect wordt? De enige echte oplossingen die ik dan kan bedenken zijn
1) Een proxy-server installeren (In de vorm van ad blockers zijn die er ook) en configuraties aanpassen als het om browsers gaat.
2) Een transparante proxy installeren op een tussenpunt.
Jazeker, ook heel kort want ik was hier vannacht nog rond een uur of vijfquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo word ik niet iedere ochtend begroet
En ja, ik heb heerlijk geslapen; jij ook goed geslapen?
DUIF! Je lijkt ineens op Dries van Agt !quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:10 schreef FuifDuif het volgende:
Morgen.
Hehe. Driesje (zo mag ik hem al noemenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
DUIF! Je lijkt ineens op Dries van Agt !
Wat denk jequote:Op zaterdag 16 april 2005 10:38 schreef SingleCoil het volgende:
Maar wat hij nou bedoelt met 'de bovengrens van ons zedelijk leven' ?
Ik wil niet trouwen en al zeker niet met een vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
Bijvoorbeeld dat je je moet beperken tot één vrouw als het gaat om seks en wel de vrouw waarmee je getrouwd bent.
Het was één voorbeeldquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil niet trouwen en al zeker niet met een vrouw.
Als je trouwt, wordt je gezegend door de kerk. Als je dat niet bent is het niet giedquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Maar waarom is trouwen nou het hoogste goed? Waarom is samenleven de rest van je leven met 1 persoon en ook alleen met die persoon sex hebben, bijvoorbeeld, niet net zo goed?
Ik was nog niet weg voor kleding en schoenen hoor, dat doe ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Alicey
Ik hoop dat je slaagt
Dan weet God niet waar-ie aan toe is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Maar waarom is trouwen nou het hoogste goed? Waarom is samenleven de rest van je leven met 1 persoon en ook alleen met die persoon sex hebben, bijvoorbeeld, niet net zo goed?
Schoenen en kleren kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker, ook heel kort want ik was hier vannacht nog rond een uur of vijf, maar toch heeft die paar uurtjes slaap mij zeer goed gedaan.
Alicey, wat moet je eigenlijk doen waarvoor je kunt slagen?
Het huwelijk is meer waard (gezien vanuit het christelijk geloof natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of ik wil trouwen, en ik weet ook niet of dat met een vrouw is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
Bijvoorbeeld dat je je moet beperken tot één vrouw als het gaat om seks en wel de vrouw waarmee je getrouwd bent.
Zei Jezus echter zelf niet "Laat uw ja een ja zijn"? Oftewel, waarom is er een officieel verbond nodig. Het klinkt toch als een gebrek aan vertrouwen..quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het huwelijk is meer waard (gezien vanuit het christelijk geloof natuurlijk) omdat het een verbond is tussen het echtpaar en God.
Dit heb ik al uitgelegd aan Lupa ergens hierbovenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil trouwen, en ik weet ook niet of dat met een vrouw is.
Maar in hoeverre kun je ook daadwerkelijk vertrouwen op een vrouw? Ik begrijp wel dat er zo'n verbond voor nodig is hoor. Op die manier kan overspel worden bestraft, en oh ja Alicey, overspel is niet iets om luchtig over te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Zei Jezus echter zelf niet "Laat uw ja een ja zijn"? Oftewel, waarom is er een officieel verbond nodig. Het klinkt toch als een gebrek aan vertrouwen..
Ik vraag me af waarom de term "bovengrens" is gekozen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit heb ik al uitgelegd aan Lupa ergens hierboven. Maar je moet het citaat goed lezen. Van Agt (
) heeft het over het geloof en daarmee bedoelt ie natuurlijk zijn rooms-katholieke geloof. Als jij dat geloof niet deelt, dan geldt uiteraard die bovengrens niet voor jou
.
Als het je partner is ga ik er van uit dat er vertrouwen is. Als je twijfelt of je een man of vrouw daadwerkelijk kunt vertrouwen, kun je beter in het geheel geen relatie beginnen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar in hoeverre kun je ook daadwerkelijk vertrouwen op een vrouw?
Ik zie echter de noodzaak van een bestraffing niet in. Als het vertrouwen niet terecht blijkt, dan is dat imo een feit op zich, en is het beter te breken en niets meer met elkaar te maken te hebben.quote:Ik begrijp wel dat er zo'n verbond voor nodig is hoor. Op die manier kan overspel worden bestraft, en oh ja Alicey, overspel is niet iets om luchtig over te doen.
Op welke manier vraag jij dat af? Waarom het uberhaupt een bovengrens is in taalkundige zin, of meer dat het een soort arrogantie weerspiegelt van een een rooms-katholiek?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af waarom de term "bovengrens" is gekozen.
Op zich mee eens, maar wat nu als je bij voorbaat al geen enkel mens kunt vertrouwen? Dat is op zich geen onredelijke aanname. Je wilt toch een partner, maar wie je ook hebt, hij/zij is niet te vertrouwen, dus dan moet je wat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Als het je partner is ga ik er van uit dat er vertrouwen is. Als je twijfelt of je een man of vrouw daadwerkelijk kunt vertrouwen, kun je beter in het geheel geen relatie beginnen.
Tja, je kunt de wetten en leefregels van God wel in twijfel trekken, maar dat is als mens zijnde niet gegrond. We moeten als schaapjes gehoorzamen aan de Heer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zie echter de noodzaak van een bestraffing niet in. Als het vertrouwen niet terecht blijkt, dan is dat imo een feit op zich, en is het beter te breken en niets meer met elkaar te maken te hebben.
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
En de topictitel kan ook maar uit de gedachten van één persoon komen![]()
Eigenlijk min of meer dat er blijkbaar een waarde-toekenning plaatsvindt ten aanzien van een begrip dat zich niet echt laat kwantificeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Op welke manier vraag jij dat af? Waarom het uberhaupt een bovengrens is in taalkundige zin, of meer dat het een soort arrogantie weerspiegelt van een een rooms-katholiek?
Dan moet je vrijgezel blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar wat nu als je bij voorbaat al geen enkel mens kunt vertrouwen?
Ik wil geen partner die ik niet kan vertrouwen. Ik zal daarom ook alleen een relatie aan kunnen gaan met een man of vrouw die ik voor de volle 100% vertrouw op de punten die ik belangrijk vind.quote:Dat is op zich geen onredelijke aanname. Je wilt toch een partner, maar wie je ook hebt, hij/zij is niet te vertrouwen, dus dan moet je wat.
Mits de schaapjes geloven dat die Heer er is.quote:Tja, je kunt de wetten en leefregels van God wel in twijfel trekken, maar dat is als mens zijnde niet gegrond. We moeten als schaapjes gehoorzamen aan de Heer.
ben je al langs geweest in TRV?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit de reis die wij over twee weken gaan maken:
[reis]
'Wij' betekent in dit geval mijn vader, mijn moeder, een wederzijdse vriendin en ik. Ik ga een dagboek bijhouden (in het Engels zodat het meteen naar mijn penvrienden in de gevangenis kan) en ik hoop dat na afloopt hier op Fok te posten.
Dat valt toch wel mee? Zo sex-belust ben ik niet hoor, het is Lupa die het onderwerp steeds die kant op drijft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
En de topictitel kan ook maar uit de gedachten van één persoon komen![]()
Klinkt als een interessante vakantie!quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit de reis die wij over twee weken gaan maken:
zaterdag 30 april
Leeuwarden - Berlijn
630 km
maandag 2 mei
Berlijn - Wroclaw
350 km
dinsdag 3 mei
Wroclaw - Oswiecim
216 km
woensdag 4 mei
Oswiecim - Warszawa
315 km
vrijdag 6 mei
Warszawa - Poznan
305 km
zaterdag 7 mei
Poznan - Hamburg
560 km
zondag 8 mei
Hamburg - Leeuwarden
355 km
'Wij' betekent in dit geval mijn vader, mijn moeder, een wederzijdse vriendin en ik. Ik ga een dagboek bijhouden (in het Engels zodat het meteen naar mijn penvrienden in de gevangenis kan) en ik hoop dat na afloopt hier op Fok te posten.
Met de auto naar Polenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
ben je al langs geweest in TRV?
Ab-so-luut niet. En ik heb me toch een geweldig hotel bij Warszawa gevonden!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een interessante vakantie!Je bent ook niet zo'n camping-typje zo te zien.
Begin es met de vagina-monologenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad. Ik kan moeilijk in mijn eentje een heel verhaal ophangen.
Looks like I've made quite a reputation for myself.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
Begin es met de vagina-monologenDie kun je prima in je eentje ophangen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Begin es met de vagina-monologenDie kun je prima in je eentje ophangen.
Leuk als je van paarden houdt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet. En ik heb me toch een geweldig hotel bij Warszawa gevonden!
http://www.polhotels.com/warsz/RanchoEmow/index.htm
¤ 5,00 p.p.p.n.![]()
![]()
Helaas kun je via de site niet reserveren, maar ik heb een mailtje gestuurd. Ik wil heel graag daar logeren, want ze hebben paarden en je kunt trektochten maken voor een spotprijsje.
Erg he?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef Haushofer het volgende:
Alicey de stad in en de slowchat ligt stil
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
en voor alicey toch nog even dat topic:
Huishoudfolie... (deel 2)
quote:
Hoe groot is dat zoal dan? Maat 46?quote:[b]Op zaterdag 16 april 2005 14:51
(Na een tijdje zoeken, volgens een bepaalde verkoopster waren mijn voeten zelfs groter dan "erg groot")
Toen ik een maatje 40 paste, en vroeg of ze een maatje groter had zei ze dus "Nee, die hebben we niet groter. Deze is al erg groot."quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zoal dan? Maat 46?
Valt nog mee inderdaad. Voor een dame is het wel vrij groot, maar niet echt belachelijk ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
40/41 is niet de kleinste maat, maar om het nou erg groot te noemen vind ik ook wel weer overdreven.
Precies. Ik ben in ieder geval maar snel die winkel uitgevlucht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt nog mee inderdaad. Voor een dame is het wel vrij groot, maar niet echt belachelijk ofzo.
En krijgen we nog foto's van wat je wèl gekocht hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Precies. Ik ben in ieder geval maar snel die winkel uitgevlucht.
Zal even fotootjes maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En krijgen we nog foto's van wat je wèl gekocht hebt?
Succes Haus!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik gaat weer leren. Quantumteleportatie enzo
Oh, wat lief van je.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Je had zelf geen camera trouwens naar ik meen Lupa? Ik heb hier nog een eenvoudige liggen, neem ik zaterdag wel voor je mee.
Die ik hier heb liggen zit als het goed is alles bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat lief van je.Ik heb er eentje op mijn foon zitten, maar heb (nog) geen kabeltje om ze over te zetten.
Haha, ik wist haast al dat het niet jouw smaak was.quote:De schoenen zijn niet helemaal mijn ding, maar objectief gezien wel mooi ()
Dat is dus wel naar jouw smaak?quote:en ik vind vooral de onderste BH erg leuk.
Inderdaad van de V&D.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van de V&D of niet, die paarsige BH? Herken 't kaartje.BH's van de V&D passen mij nooit, evenmin als alle andere betaalbare BH's.
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
Die ik hier heb liggen zit als het goed is alles bij.
Ken je me al zo goed?quote:Haha, ik wist haast al dat het niet jouw smaak was.
Ik zou zelf die kleur niet kopen maar ik vind hem wel mooi.quote:Dat is dus wel naar jouw smaak?
quote:
Blijkbaar.quote:Ken je me al zo goed?
Wat is/zijn jouw kleur(en) eigenlijk?quote:Ik zou zelf die kleur niet kopen maar ik vind hem wel mooi.
Idd. Ik heb een kleine omvang en grote cups: 75D. Meestal begint D bij 80 en dat is gewoon ècht te groot. Als ik een echt goed zittende BH wil hebben ben ik meestal minstens ¤ 40,- kwijt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad van de V&D.
Ik heb tegenwoordig een vrij makkelijke en gangbare maat, dus dat scheelt. Als je een beetje afwijkende maten hebt (Bijvoorbeeld een kleine omvang met grote cups of juist een grote omvang met kleine cups) is het inderdaad erg moeilijk om iets leuks te vinden..
Edit : Waarbij je klein en groot relatief moet zien..
Eigenlijk best vreemd, maar er zal wel op het gemiddelde worden gescoord.. 2 jaar geleden had ik het andersom. Een grote omvang met kleine cups (85B), dat was ook erg moeilijk. Tegenwoordig 70/75B, da's dan weer een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een kleine omvang en grote cups: 75D. Meestal begint D bij 80 en dat is gewoon ècht te groot. Als ik een echt goed zittende BH wil hebben ben ik meestal minstens ¤ 40,- kwijt.
Qua ondergoed het liefst zwart. Qua andere kleding heb ik momenteel veel rood-, oranje- en bruintinten liggen. Ik vind veel kleuren mooi, maar absoluut geen wit en geen pasteltinten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Wat is/zijn jouw kleur(en) eigenlijk?
Bij de betere zaken hebben ze mijn maar altijd wel op voorraad, maar die prijs is weer vrij hoog. Maar als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel BH's die heel lang mooi blijven en een perfecte pasvorm hebben. Dan merk je niet eens dat je tieten hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk best vreemd, maar er zal wel op het gemiddelde worden gescoord.. 2 jaar geleden had ik het andersom. Een grote omvang met kleine cups (85B), dat was ook erg moeilijk. Tegenwoordig 70/75B, da's dan weer een stuk makkelijker.
Ah, gelukkig.. Ik was even bang dat je met geel zou komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Qua ondergoed het liefst zwart. Qua andere kleding heb ik momenteel veel rood-, oranje- en bruintinten liggen. Ik vind veel kleuren mooi, maar absoluut geen wit en geen pasteltinten.
Het probleem dat ik er een beetje mee heb is dat die zaken zo erg duur zijn.. Merken dat ik tieten heb doe ik verder toch wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij de betere zaken hebben ze mijn maar altijd wel op voorraad, maar die prijs is weer vrij hoog. Maar als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel BH's die heel lang mooi blijven en een perfecte pasvorm hebben. Dan merk je niet eens dat je tieten hebt.
Geel... Het enige gele kledingstuk dat ik heb is het meet-shirt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Ah, gelukkig.. Ik was even bang dat je met geel zou komen.Bij mij ligt het er aan.. Roze, wit en zwart zijn kleuren waar ik toch zo'n beetje het meeste mee doe.
Maar de prijs-kwaliteitverhouding is wel merkbaar beter. Een BH van zo'n duur merk blijft letterlijk 10 jaar mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Het probleem dat ik er een beetje mee heb is dat die zaken zo erg duur zijn..
Ik heb nu ook een fel geel/groen shirt aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geel... Het enige gele kledingstuk dat ik heb is het meet-shirt.Ik hou wel erg van geel. Zo heb ik geel behang en een geelachtige keuken.
Wat dat betreft zou het inderdaad geen gekke investering zijn.. De meeste bh's doe ik niet veel langer dan een jaar of twee mee..quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de prijs-kwaliteitverhouding is wel merkbaar beter. Een BH van zo'n duur merk blijft letterlijk 10 jaar mooi.
Wijde pijoen heb ik het niet zo op, maar lange rokken en jurken vind ik ook prettig en mooi. Het is echter wel heel moeilijk om lange rokken en jurken te vinden naar mijn smaak..quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hou trouwens ook van retro-kleding, vooral jaren '60, '70. Wijde pijpen, hippie-achtige dingen. Draag ook graag lange rokken en jurken.
Het klinkt op zich leuk.quote:Ik heb een jurk uit de jaren '70 met zo'n 'behang-dessin' erop. Het is een enkellange jurk, maar ik denk dat ik er een zomerjurkje tot op de knie van ga maken, dan kan ik 'm vaker aan.
Ik heb bij het Leger des Heils gewerkt, bij de 'Herbestemming van Goederen'. Tweedehands kleding. Toen kwam ik echt veel mooie en bijzondere dingen tegen. En altijd eerste keus en supergoedkoop (broek ¤ 2,75, trui of shirt ¤ 1,25, schoenen ¤ 2,75, jurken ¤ 2,75). Daar heb ik nog wel wat mooie dingen aan overgehouden, maar jammer genoeg vind je die dingen niet of nauwelijks in tweedehands kledingzaken, aangezien de verkoopsters dat soort spul er zelf tussenuit pikken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
Wijde pijoen heb ik het niet zo op, maar lange rokken en jurken vind ik ook prettig en mooi. Het is echter wel heel moeilijk om lange rokken en jurken te vinden naar mijn smaak..
Dat laatste is op zich niet zo gek.. Ik zou het zelf ook doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb bij het Leger des Heils gewerkt, bij de 'Herbestemming van Goederen'. Tweedehands kleding. Toen kwam ik echt veel mooie en bijzondere dingen tegen. En altijd eerste keus en supergoedkoop (broek ¤ 2,75, trui of shirt ¤ 1,25, schoenen ¤ 2,75, jurken ¤ 2,75). Daar heb ik nog wel wat mooie dingen aan overgehouden, maar jammer genoeg vind je die dingen niet of nauwelijks in tweedehands kledingzaken, aangezien de verkoopsters dat soort spul er zelf tussenuit pikken.
Wat is er te winnen met een juiste voorspelling?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
Een belangwekkend duel speelt zich, vrijwel onzichtbaar, voor onze ogen af:
571. (571) livEliveD 9777 ( + 2 )
594. (610) Lupa_Solitaria 9405 ( + 186 )
Een bonificatiesprintje naar de 10000 ? Liv ligt duidelijk voor maar Lupa is veel sneller...wie gaat dat winnen ?
\quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:26 schreef SingleCoil het volgende:
zou het echt niet weten...
wel als je de bron erbij vermeld geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef Yosomite het volgende:
Er staat een leuk artikel in het NRC van vandaag, bijlage Wetenschap en Onderwijs over de relativiteitstheorie: "Gelijktijdigheid bestaat niet", van Dirk van Delft. Er zitten copyrechten op dus ik kan het niet hier integraal naar toe plaatsen.
interessant.. zou ik gaarne willen lezenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef Yosomite het volgende:
Er staat een leuk artikel in het NRC van vandaag, bijlage Wetenschap en Onderwijs over de relativiteitstheorie: "Gelijktijdigheid bestaat niet", van Dirk van Delft. Er zitten copyrechten op dus ik kan het niet hier integraal naar toe plaatsen.
Wetenschappelijk gezien was ik daarnet op IRC. Het model bleek echter niet te kloppen met de werkelijkheid, daar ik even weg was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:54 schreef qu63 het volgende:
Alicey op irc?
Inderdaad, en ik kan ook al nooit weg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik er niet ben gebeurt er hier ook vrij weinig.
Daar geloof ik in ieder geval niets van..quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:35 schreef SingleCoil het volgende:
ik durf niks te doen zonder jou, luupje...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien was ik daarnet op IRC. Het model bleek echter niet te kloppen met de werkelijkheid, daar ik even weg was.
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.quote:
dan kom ik 's nachts wel even langs en bagger het topic volquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.
Er zijn nog twee weken om daar een oplossing voor te vindenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.
Algemene malaise, algemene daling in forum-posts, het gaat vast naar de hel en verdoemenis!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De apocalypsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Algemene malaise, algemene daling in forum-posts, het gaat vast naar de hel en verdoemenis!
Ik wordt dus nog onder tijddruk gezet ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn nog twee weken om daar een oplossing voor te vinden
In twee weken jezelf klonen moet mogelijk zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wordt dus nog onder tijddruk gezet ook.
Misschien moet ik een zaakwaarnemer aanstellen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:03 schreef Reya het volgende:
In twee weken jezelf klonen moet mogelijk zijn![]()
Ja. Je kunt het eigenlijk niet maken om zo maar weg te gaan zonder goede vervanging.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zaakwaarnemer aanstellen?
Ik vrees alleen dat ik niemand ken die genoeg tijd heeft om mijn postfrequentie aan te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ja. Je kunt het eigenlijk niet maken om zo maar weg te gaan zonder goede vervanging.
meldtquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat ik niemand ken die genoeg tijd heeft om mijn postfrequentie aan te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |